quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:12 schreef Knut het volgende:
Ben je nieuw hier?! Leuk! Gezellig! Cool! Tof! Gaaf! Blijf met je klauwen van deze knop af: [afbeelding] tot je de huisregels en alle andere stickies hebt gelezen. Viel spass!
Was zekers goed, zelfs voor een niet-liefhebber van bierquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]![]()
Dus mijn eerste was niet onaardigBier
Spuit 30011!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Anthraxx het volgende:LoTR ripoff
Hallo meneer de klaagbaak moderator. Wilt u de arrogantie aan ons over laten en reaiseren dat een persiflage totaal ongelijk is aan een rip-off. Verder vind ik het erg indrukwekkend dat je na een groot aantal feedback topics en zelfs een moderator wissel jezelf komt beklagen over de startpost van een feedbacktopic.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Anthraxx het volgende:LoTR ripoff
Beste Onzin mod,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Hallo meneer de klaagbaak moderator. Wilt u de arrogantie aan ons over laten en reaiseren dat een persiflage totaal ongelijk is aan een rip-off. Verder vind ik het erg indrukwekkend dat je na een groot aantal feedback topics en zelfs een moderator wissel jezelf komt beklagen over de startpost van een feedbacktopic.
Ga neuken ofzo.
oooh she did it againquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
ga es dood ofzo!
Dat is een kloon. Slimmerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef jaspah het volgende:
[..]
oooh she did it again
ik ben weghave fun met modden lieven modders
modders![]()
Heb je gelijk in. Dit is niet leuk en er klopt ook geen zak... alhoewel, de meeste mods zijn wel een stel machtsgeile figuren, net als de 'originele' 'ringdragers'quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
... Een persiflage dient leuk te zijn....
nounounou, Knut kan best een toffe gozer zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu gaat knut boos worden [14.gif].
hoi!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
goedenmiddag in de FB reeks
Tis nog morgen, dus een klein half uurtje wachten en dan nog een keer...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
relreeks!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
BB is makkelijker te zeggen dan apophis4u dat scheelt inso typ tijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:45 schreef apophis4u het volgende:
He inso?
Hoe zag jij trouwens dat die van BB eerder was?
Ze waren er bij de om 11.38
En daarbij had de mijne al een mooi OP en naar mijn mening irrelevant dus een mooiere TT
Ik heb al zoveel synoniemen hangen dat ze zo gewend zijn dat te typen dat dat best wel meevaltquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
BB is makkelijker te zeggen dan apophis4u dat scheelt inso typ tijd
foutje van de database?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:54 schreef Knut het volgende:
Een topic heeft een nummer
Jij hebt nummer 547693 en BB had 547692
Wie zou er eerder geweest zijn ?
Ney manquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
jeus als je er zon probleem van maakt pleur die van hem dan maar los mag die van mij wel dicht
pfff
Nee gozer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:57 schreef apophis4u het volgende:
[..]
foutje van de database?
Heb jij zeker de nummers omgedraaid.. knutjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee gozer.
Hij was gewoon eerder.
JEZUS GRISTUS denk dat knut zich zorgen maakt om wie het eerst een user van de maand topic opentquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef Pharox het volgende:
[..]
Heb jij zeker de nummers omgedraaid.. knutje
en daar draait het toch om...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
... en hop weer een post erbij
Open er een KLB-topic over.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Anthraxx het volgende:LoTR ripoff
Ok ok, sorry machtsgeile gekquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:17 schreef Knut het volgende:
De insteek was misschien zo. Maar dat word vanzelf bashenDat weet je zelf ook
Er zijn nog 12 wachtenden voor u. Probeert u het vanavond maar weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:00 schreef Doodmetaal het volgende:
Inso, van knut mocht ik weer na een half uur
.
Sletquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog 12 wachtenden voor u. Probeert u het vanavond maar weer..
heb je vandaag nog niet geneukt ofzo, Knut?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef Knut het volgende:
Puntkloon Insomaniac.
Ik ben je zat. Gebruik die account voor grappige dingen of raak hem kwijt...
Goed punt! Zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:11 schreef wimmel_1 het volgende:
FF @ Insomaniac........als je een (onzin) topic dicht gooit en verwijst naar een [centraal] link topic , maak dan tenminste ff een link aan naar dat topic.![]()
Het zou knap zijn als een FA precies weet welke topics er allemaal al in een subforum voorbij zijn gekomen.quote:Zowiezo vreemd dat een subforum moderator een topic dichtgooit wat door een forumadmin daarnaar toe verplaatst is
Okay!quote:BTW........NO OFFENSE in deze, is alleen mijn mening
Om 19.30 komt het journaal voor volwassen op RTL4. Als je dat niet aan kan kun je altijd nog op 18.10 Editie.nl kijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:30 schreef Meki het volgende:
Wanneer komt Sesamstraat ??
Waarom dicht![]()
ik wou weten hoe laat![]()
Nu mis ik sesamstraat
waarom stel ik me knut nu voor, keihard vloekend en zwetend achter nitespeed en FF aan rennende!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef retep22 het volgende:
Kan er op de volgende ONZ-meet een apekooi-spel op een grasveld of wat dan ook georganiseerd worden?
Te denken aan dat 4 mods acher een stuk of 35 users aan zitten, ik ben bereid om dat te organiseren.
Is er hier animo voor?
Inso zou het veels te lekker vinden om de lekkere onz users te grijpenquote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef retep22 het volgende:
Kan er op de volgende ONZ-meet een apekooi-spel op een grasveld of wat dan ook georganiseerd worden?
Te denken aan dat 4 mods acher een stuk of 35 users aan zitten, ik ben bereid om dat te organiseren.
Is er hier animo voor?
Het begint hier een beetje te stinken naar eigendunk..quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Inso zou het veels te lekker vinden om de lekkere onz users te grijpen
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie
de centrale reeks is alleen voor reekshoeren!quote:Op maandag 24 mei 2004 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wordt zomaar zonder reden uit de centrale reeks gepest
[..]
7!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:58 schreef Stuart het volgende:
Waarom worden mijn berichten direct uit [@@@] verwijderd![]()
mijn mailquote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Inso, welke mail?
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:37 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk he?
Vind ik knut de beste onzinmod
Wat de jongeman wil zeggen, beste knut, is of dit topic gaarne te TTT ingebonjourd zou kunnen worden.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat de jongeman wil zeggen, beste knut, is of dit topic gaarne te TTT ingebonjourd zou kunnen worden.
Bij voorbaat dank.
Okquote:Bans worden niet besproken op het forum, en wat wél mag in ONZ staat in de huisregels.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef NiteSpeed het volgende:
forum@fok.nl
Nitespeed! Held.. ex-nachtbardur van formaat! tx dat je me wees op die reeks. Sinds de huidige smurfen overnamen heb ik niet meer ZO gelachen om schreeuwende, piepende en krijsende kliekjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:25 schreef NiteSpeed het volgende:
forum@fok.nl
Nog leuker trouwens dan mailen is je vragen goed onderbouwen (dus effe een paar dagen researchen) en dan zondag even een FB topic openen, dan is iedereen wel online en krijg je het beste antwoordquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:23 schreef jackson het volgende:
Goedeavond,
Ik wilde even vragen wie ik het best kan mailen als ik vragen danwel opmerkingen heb mbt de gang van zaken in onzin. Had een paar (kleine) vraagjes
groet,
Jackson
Het openen van FB topics is wel in jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog leuker trouwens dan mailen is je vragen goed onderbouwen (dus effe een paar dagen researchen) en dan zondag even een FB topic openen, dan is iedereen wel online en krijg je het beste antwoord
Ik wil de mod's verzoeken beraad te plegen, over mijn Safari topic. Vinden jullie nu ook niet dat het een TTT plaatsje waar is?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mag ik hier een verzoek aan de crew plegen?
Dank u
Neem de tijd, overleg het even met de andere mod's, ik ben vol vertrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Knut het volgende:
Ik zat te twijfelen.
Het is een goed topic.
Maar of het TTT is weet ik niet hoor...
Ach, ondanks dat het een vervelend ventje is, die HTT, is het een welkome afleiding om een keer een andere naam in de TTT te hebben, tochquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Knut het volgende:
Ik zat te twijfelen.
Het is een goed topic.
Maar of het TTT is weet ik niet hoor...
Dat ook inderdaad!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
alleen zelf vragen om een ttt notering (dat heb ik ook ooit gedaan
) is natuurlijk not done
Die zat al vol....quote:Op woensdag 26 mei 2004 11.32 schreef jogy het volgende:
JEZUS! VRAAG DAT DAN OOK GEWOON IN HET TOPIC, PRUTSJONG!
Paar dagen researchenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog leuker trouwens dan mailen is je vragen goed onderbouwen (dus effe een paar dagen researchen) en dan zondag even een FB topic openen, dan is iedereen wel online en krijg je het beste antwoord
In het reglement van de TTT staat dat je je eigen topics mag voordragen in het feedbacktopic daar je zelf niet in TTT kan posten. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
zelf een TTT notering aanvragen!
het is stoerder als je er zonder zeuren inkomt maarja dat is voor weinigen weggelegdquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In het reglement van de TTT staat dat je je eigen topics mag voordragen in het feedbacktopic daar je zelf niet in TTT kan posten. Ik zie het probleem niet.![]()
Omdat het bagger is. Lees de huisregels.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:24 schreef Yoppy het volgende:
IK BEN COOL!
Waarom is die dicht? Ikk ben echt cool hoor!![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat het bagger is. Lees de huisregels..
Waarom kruip je niet in een vat vloeibare stikstof, dan weten wij en jij haske zeker dat je stoer bent. En dan open je gelijk ook geen bagger meer, iedereen tevredenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:24 schreef Yoppy het volgende:
IK BEN COOL!
Waarom is die dicht? Ikk ben echt cool hoor!![]()
ik ben niet stoer, wel cool!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom kruip je niet in een vat vloeibare stikstof, dan weten wij en jij haske zeker dat je stoer bent. En dan open je gelijk ook geen bagger meer, iedereen tevreden![]()
verdwijnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:29 schreef Insomaniac het volgende:
Yoppy, het is dus niet de bedoeling dat je hier verder baggert. Doe je dat wel, dan kunnen je posts verdwijnen..
Modjes hebben in princiepe iets tegen iedereen (beroepsdeformatie) . Ga maar eens met HTT-Thalan pratenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:34 schreef Yoppy het volgende:
Buurman pesten
Waarom is dat topic dicht? Volgens mij hebben jullie iets tegen mij
Hey Men, ik ben word ondertussen allang getolereerd hier, wat moet ik met dat snotjochquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Modjes hebben in princiepe iets tegen iedereen (beroepsdeformatie) . Ga maar eens met HTT-Thalan praten
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey Men, ik ben word ondertussen allang getolereerd hier, wat moet ik met dat snotjoch
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:28 schreef Insomaniac het volgende:Knut
Joog
!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:28 schreef Insomaniac het volgende:Knut
Joog
!
met 3 lukt het dus ook ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:12 schreef Knut het volgende:
4 mods to rule them all......
PRquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met 3 lukt het dus ook ?
tuurlijk, en baggertopics hebben we ook niet weinig vanquote:Insomaniac zei het volgende
Er zijn genoeg Icon topics..
het is een leuk topicquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:47 schreef Kletz het volgende:
iets verteld mij dat je wel hele goeie argumenten moet hebben om een topic weer open te krijgen
Bron: Huisregels Onzin voor je Leven! . Le-zen. En als je iets gedaan wilt krijgen kan je beter je vraag op een normale manier stellen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:07 schreef Insomaniac het volgende:
Mooi! Dus één regel: geen regels???
Nee. Onzin heeft, naast de policy, net zoals de andere fora een aantal regels waar je je aan moet houden zodat iedereen lol heeft.
Wat mag er dan niet?Plaatsnaamtopics. *Topics met alleen een smiley of plaatje als first post.
(* De enige die enigszins dispensatie heeft isConflict
)
Topics met als topictitel "Ik ga..." en met een first post "Spruitjes eten". Poll-topics. Het is prima om een poll in een reeds lopend topic te plaatsen, maar een topic met alleen een poll zal op slot gaan. Foto’s van en URL's naar ranzigheden. Persoonlijke aanvallen en beledigingen, bash-topics. Lemmingen, ofwel het kopiëren van een bestaand topic en het veranderen van één letter of woord. Het opeenvolgend plaatsen van smileys in een topic. Postopkrik posts (het plaatsen van een nutteloze reactie om er weer een post bij te krijgen). ICQ / MAIL / MSN / IRC-topics (Eej gare deurknop, kom je eten?) User-icon topics. Deze gaan in principe meteen dicht. Bier is lekker, maar een wildgroei aan biertopics is niet gewenst. We verzoeken jullie dan ook om bier centraal te houden en dubbele biertopics worden gesloten. Topics over de nieuwe forumsoftware. We weten dat je in 1970 voor het laatst op de frontpage bent geweest, we weten dat er veel bugs zijn en we weten dat er nieuwe PI’s en smilies zijn. Heb je een serieuze opmerking/vraag over de nieuwe software kan dat hier; Replique en Frontpage Development Veel topics openen in korte tijd (het welbekende spammen), met als gevolg een afkoelban.
Nergens.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef bugeye het volgende:
Waar is dan een centraal user-icon topic?
Icons klaar terwijl u wacht: # 15 [Geen Upgrades]quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef bugeye het volgende:
Waar is dan een centraal user-icon topic?
Als je bent wie ik denk dat je bent lijkt het me een goed plan om maar een tijdje niet meer te postenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:22 schreef Yoppy het volgende:
[..]
stom
Dat kan hij nu ook niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je bent wie ik denk dat je bent lijkt het me een goed plan om maar een tijdje niet meer te posten.
Hoe ruik je het man!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je bent wie ik denk dat je bent lijkt het me een goed plan om maar een tijdje niet meer te posten.
Misschien is het z'n neef ofzo, het zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hoe ruik je het man!![]()
Och, noem me hypocriet, maar ik vind het niet kunnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:42 schreef FlyingFox het volgende:
Das nou jammel, Jogy.
Ach kom als hans teeuwen de koningin in haar leet mag neuken, mag ons onschuldig velmaak toch ook wel?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, noem me hypocriet, maar ik vind het niet kunnen.
Is de koningin daadwerkelijk in haar reet geneukt dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach kom als hans teeuwen de koningin in haar leet mag neuken, mag ons onschuldig velmaak toch ook wel?
Ach dat meisje is alleen flink gestreeld op edele delen, als je daar als TBS'er al een trauma aan overhoudt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Is de koningin daadwerkelijk in haar reet geneukt dan?
Heeft ze daar een trauma aan over gehouden?
Ja, een mes op de keel boeit natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach dat meisje is alleen flink gestreeld op edele delen, als je daar als TBS'er al een trauma aan overhoudt...
Niet goed gelezenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, een mes op de keel boeit natuurlijk niet.
trouwens: Het glootste taboe of het FOK!folum?
beetje jammer dat je me onderuit haalt over een typ fout.quote:1) Het is dilemma, niet dillema.
2) DIt topic is vies
3) Dit topic is niet grappig
4) Sloot
Okay, we geven het een nieuwe kans. We zien wel hoe het loopt. En ik ben niet 24/7 online, sorry.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:07 schreef Kletz het volgende:
[..]
beetje jammer dat je me onderuit haalt over een typ fout.
topic is idd vies > toch onzin.
En echt ik heb me kapot gelachen om mijn topic
zo dat was ff wat ik kwijt wilde inso. nou wachten op de feedback.
en je was sneller dan gister met mijn "centraal wie is de snelste topic sluiter" topic
waarom nu wel?
Mja, prutser is ook wel de grofste belediging die een user ooit van een mod te horen heeft gekregen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
eej jogy... is dat niet een beetje dom van je om "prutser" tegen iemand te zeggen? als mod zeg maar... je hebt wel gelijk daar niet van....
maar ja blalaat maar
en er zijn altijd mensen die et willen overdrijvenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:12 schreef Knut het volgende:
HOMO!
Hij was aan het kloten, niet alleen in jouw topic, dus ik noem hem prutser omdat ik hem zat was, we hebben hier wel een voorbeeldfunctie maar die houd niet in dat we een EO-achtige richtlijn aanhouden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef Kletz het volgende:
je snapt mijn punt toch wel? je hebt toch wel een voorbeeld functie... dus moet je wel beleefd blijven en niet iemand aflopen katten of uitschelden.... ja ok als et heel erg te ver gaat a la......
maar zoals jij bij mij deed met mijn topic.. dat je me onderuit haalde voor een typ fout... irriteerde me enorm![]()
vandaar
doet me denken aan infopolitie.nlquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij was aan het kloten, niet alleen in jouw topic, dus ik noem hem prutser omdat ik hem zat was, we hebben hier wel een voorbeeldfunctie maar die houd niet in dat we een EO-achtige richtlijn aanhouden.
Ik pleit ook voor een TTU! en nomineer Vac.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:25 schreef Golf het volgende:
VelvetAcidChrist blabla gerespecteerde user bla bla altijd leuke topics blabla EO computer spellen bla bla leuk meedoen blabla lachen. .
![]()
![]()
![]()
Daar is Bosbeetle al mee bezig, user van de maand enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een TTU! en nomineer Vac.
Is gestopt Insoquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar is Bosbeetle al mee bezig, user van de maand enzo.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is gestopt Inso
ik doe daar niet meer aan ! als men niet gewoon bij een poll kan doen is voor mij de grap eraf
Je zin is niet af!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg Insomniac, kan je ook andere woorden dan jankzak?
Duidelijk wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zin is niet af!
Zeg NS, kan jij ook iets anders dan je aanstellen als een dramaqueen? Toen jouw afscheidstopic sticky was, waren we ook niet inconsequent. Het is maar voor 24 uur, het is goed bedoeld, dus kap met je azijnpisserij.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:30 schreef NiteSpeed het volgende:
zelfs jij kan haar naam niet spellen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:30 schreef NiteSpeed het volgende:
*hap*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg NS, kan jij ook iets anders dan je aanstellen als een dramaqueen? Toen jouw afscheidstopic sticky was, waren we ook niet inconsequent. Het is maar voor 24 uur, het is goed bedoeld, dus kap met je azijnpisserij.
Tuurlijk hap ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
*hap*
Ik kan wél mijn N21i opladen, sinds korte tijdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:33 schreef Briefcase het volgende:
[..]
zelfs jij kan haar naam niet spellen.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk hap ik.. Maar dat was je punt? Mij laten happen?
toppiequote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kan wél mijn N21i opladen, sinds korte tijd.
Is je geld al binnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:37 schreef Briefcase het volgende:
[..]
toppie![]()
jeps. Had ik vandaag op mijn rekening staan. Prima afhandeling zo. Dank je.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is je geld al binnen?
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:38 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jeps. Had ik vandaag op mijn rekening staan. Prima afhandeling zo. Dank je.
Nou, dat was lachen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja.
Alsof ik ook maar enigszins gegronde haat of afkeer tegen jou heb.
Let vooral op de subtiele P.I.!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat was lachen..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
IK WIL DIE GPD VOOR MIJN TOPIC WEG HEBBEN !!!!!IK WIL NIET BIJ DIE GROEP ZIEKE JUNKS HOREN !!!
![]()
![]()
wehehehe, de telefoon die groter geschapen is dan z'n gebruiker!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kan wél mijn N21i opladen, sinds korte tijd.
Zeik jij niet, zeikwijf.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:40 schreef Knut het volgende:
Zeik niet HTT.
nee!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:14 schreef Kletz het volgende:
kan iemand mij vertellen zonder dollen wat die GPD betekent?
vent ga je benen scherenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee!
neen, liever nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:31 schreef Kletz het volgende:
[..]
vent ga je benen scheren
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat tagje hé, kan dat niet permanent blijven?
goed idee, op zich!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:33 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
goed idee, op zich!
zelfs ik ben het er mee eens!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:33 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
goed idee, op zich!
nee dus!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee dus!
En het was een leuk discussietoevoegend linkjequote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:08 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Hey inso!
Mn bier!
Wat doeje!
Voor iederen dus
Eenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:08 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Wat doeje!
Baggertopic op slot?? Dan heb je nog heel wat te doen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is nou je punt?
Je vraagt wat ik doe, nou, ik tiefte je baggertopic op slot..
bier <-> baggerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is nou je punt?
Je vraagt wat ik doe, nou, ik tiefte je baggertopic op slot..
Ik wilde het nog net niet zeggen, maar ...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Je kan beter jezelf op slot gooien, Inso.
En jij kan beter kappen met zeiken, maar het is al best hoor. Verbagger dat hele kutforum ook maar, zal me aan mn reet roesten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:22 schreef NiteSpeed het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/78537quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:22 schreef NiteSpeed het volgende:
En das zeker geen bagger????quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:23 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Das het enige wat ze nog doet en in de @@@ reeks posten
Ga je wegquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
maar het is al best hoor. Verbagger dat hele kutforum ook maar
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ga je weg?
Inso!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En jij kan beter kappen met zeiken, maar het is al best hoor. Verbagger dat hele kutforum ook maar, zal me aan mn reet roesten..
Laten we het hopen....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ga je weg?
Zie topictitel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:37 schreef Lucille het volgende:
Zullen we hier stoppen met gekut en het topic alleen voor FB zaken gebruiken?
We zijn al weg.....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:37 schreef Lucille het volgende:
Zullen we hier stoppen met gekut en het topic alleen voor FB zaken gebruiken?
==> zie mijn ernst van deze postquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zie topictitel.
Beoordeel me nou maar op het postgedrag in je eigen forum.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
==> zie mijn ernst van deze post
Ik post hier normaal weinig, maar iedereen die hier alleen maar loopt te kutten tegen Inso krijgt met mij te maken. I am not fucking bullshitting.
Nog één korte reactie hierop:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:41 schreef Lucille het volgende:
... loopt te kutten tegen Inso ...
Het woord "slowchat" staat er niet in.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zie topictitel.
En die is?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef Pharox het volgende:
[..]
Wellicht omdat hiervoor een REDEN is...
Ik beoordeel jouw op dit moment helemaal niet op het postgedrag in DIG, daar doe je het prima. Ik waarschuw je nu alleen dat je in ONZ zit en dat je daar op dit moment loopt te kutten tegen Inso. En gezien het feit dat er geen andere ONZ mods aanwezig zijn sta ik nu hier. Zo simpel is het. Anyway, als je verder gaat op deze toon dan schrijf ik wel ff wat notes en kan een FA of Admin je misschien een toontje lager laten zingen. Misschien dat dit meer indruk zal maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Beoordeel me nou maar op het postgedrag in je eigen forum.
Dat blauwe kleurtje maakt momenteel weinig indruk op me.
Probeer die dan eens normaal en respectvol te verwoorden?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef Pharox het volgende:
[..]
Nog één korte reactie hierop:
Ik heb nog geen fatsoenlijk argument gezien, alleen gekut en opmerkingen als 'gooi jezelf op slot' en 'laten we hopen dat je weggaat'.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef Pharox het volgende:
[..]
Nog één korte reactie hierop:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik beoordeel jouw op dit moment helemaal niet op het postgedrag in DIG, daar doe je het prima. Ik waarschuw je nu alleen dat je in ONZ zit en dat je daar op dit moment loopt te kutten tegen Inso. En gezien het feit dat er geen andere ONZ mods aanwezig zijn sta ik nu hier. Zo simpel is het. Anyway, als je verder gaat op deze toon dan schrijf ik wel ff wat notes en kan een FA of Admin je misschien een toontje lager laten zingen. Misschien dat dit meer indruk zal maken.
Omdat de desbetreffende mod wellicht overal schijt aan heeft en niet eens iets leest, voordat ze er een slot op pleurt!!!!! Kijk eens bij de historie van topics die al een slot hebben... Er overheerst daar en bepaalde naam. Een overijverige modje, laten we het zo zeggen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:45 schreef static het volgende:
[..]
En die is?
Okay:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Probeer die dan eens normaal en respectvol te verwoorden?
Doet wonderen namelijk!
Je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:46 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Komop jongens, leave it. Let's fok on [afbeelding]
Zo'n discussie heb ik ook al een keer gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Okay:
Ik ben van mening dat Insomaniac veel te snel een slotje op een topic gooit. Bagger proberen tegen te gaan is prima, maar klakkeloos op een knopje drukken om een slotje op een topic te krijgen zonder het een kans te geven vind ik zielig. Daarbij is het beleid van Insomaniac ook zwaar inconsequent.
Just my two cents, maar in ieder geval normaal en respectvol.
En dit meen ik dus serieus, en niet uit persoonlijke haat jegens Inso die ik niet heb.
Alleen ik vrees dat Inso net als enkele vorige modjes leuker is als 'normale user'.
Ik ben blij dat we nu iig elkaar begrijpen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alhoewel je positieve opmerkingen wél indruk maken, zullen die note's me nu weinig boeien.En zeker weten weinig indruk maken. In ieder geval, op de een of andere manier heb je me op een positieve manier 'bij weten te draaien' met deze woorden. Oh, en relativeer die toon maar, het is en blijft ONZ waar we nu zitten.
Af en toe een relletje houd de stemming erin.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nu iig elkaar begrijpen.![]()
En ja, tis ONZ waar we nu zitten, maar de reden van mijn post mag ook duidelijk zijn, ik wil vanavond gewoon geen gezeik hebben op FOK!
Kijk, op deze manier kan er normaal gediscussierd worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:52 schreef Pharox het volgende:
[..]
Omdat de desbetreffende mod wellicht overal schijt aan heeft en niet eens iets leest, voordat ze er een slot op pleurt!!!!! Kijk eens bij de historie van topics die al een slot hebben... Er overheerst daar en bepaalde naam. Een overijverige modje, laten we het zo zeggen...
Kijk, ik snap ook wel dat mods nodig zijn, maar dit gaat gewoon de idiote kant op gaan.
Wellicht is het met een centraal BAGGER topic wel afgelopen en blijft alle zooi daar (hoewel dit alles toch in ONZIN is). Dus hebben de mods het ook wat rustiger...
Voor de mods: Zo netjes genoeg????
Het gaat vooral om in zijn algemeenheid, ik erger me al langer aan de machtswellusteling die Insomaniac is geworden is.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kijk, op deze manier kan er normaal gediscussierd worden.
Wat we even niet moeten vergeten is het feit dat Inso er vandaag zo'n beetje helemaal alleen voor staat, dus zo gek ik het niet dat bijna alle slotjes in ONZ van haar hand zijn. Ze doet nu het werk van 4 man.
Een relletje op zijn tijd is best leuk, maar please nu ff niet. Ik vraag dit niet zo maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Af en toe een relletje houd de stemming erin.
Ok, dat ze het een dag niet kan hebben is prima, maar waarom het selectieve gedrag in wat er open gelaten wordt?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een relletje op zijn tijd is best leuk, maar please nu ff niet. Ik vraag dit niet zo maar.
OK, ik zeg toch ook dat mods nodig zijn, maar ik (en velen anderen) hebben het gevoel dat ze af en toe iets te snel op het slot-knoppie drukt. Er zijn natuurlijk posts en topics die niet kunnen, waarvoor mods nodig zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kijk, op deze manier kan er normaal gediscussierd worden.
Wat we even niet moeten vergeten is het feit dat Inso er vandaag zo'n beetje helemaal alleen voor staat, dus zo gek ik het niet dat bijna alle slotjes in ONZ van haar hand zijn. Ze doet nu het werk van 4 man.
vind je het nou echt onbegrijpelijk dat sommige users gewoon meer kunnen flikken op ONZ dan anderen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:07 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ok, dat ze het een dag niet kan hebben is prima, maar waarom het selectieve gedrag in wat er open gelaten wordt?
Er is zelfs een feit iets terug in dit of vorige FB topic waarin een topic van 1 user direct gesloten werd en exact hetzelfde van een andere heeft gewoon 7 pagina's kunnen halen.
Kheb de reacties daarop niet meer gelezen, maar het is een feit van het selectieve gedrag. En dan mag het leuk in de huisregels staan, het maakt onz er voor alle users niet leuker op.
Daar lijkt het af en toe anders wel veel op.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is hier geen politiestaat ofzo
De lijn staat wel onder een hoek van 180 graden met een curve van 360 graden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vind je het nou echt onbegrijpelijk dat sommige users gewoon meer kunnen flikken op ONZ dan anderen?
't is hier geen politiestaat ofzo
zolang je geen deel uitmaakt van dat kliekje niet, neequote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:16 schreef apophis4u het volgende:
[..]
De lijn staat wel onder een hoek van 180 graden met een curve van 360 graden.
Er is gewoon geen enkele consequentie en het is een klein kliekje dat gewoon getolereerd wordt.
Het is gewoon niet flex en chill
ik heb het over OvjL, oostindischblinde vink!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Acceptatie in GPD.!
Wie daar naar streeft is vér heen.
Ik ga me niet focussen om ergens bij te horen. Doe ik irl ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zolang je geen deel uitmaakt van dat kliekje niet, nee
maar intergratie in dat kliekje duurt ff, en hoe erger je je er tegen verzet, des te kleiner is de kans
dat je ooit echt geaccepteerd zult worden in ONZ
Het is hier geen NWS of POL, dus alles gaat hier wat anders, rechtlijnig en onbevooroordeelt moderen werkt hier gewoon niet, geloof ons nou maar op dit punt, het is geprobeerd en het heeft gefaald. Dus doen we dat niet meer. Users die hier al wat langer zitten of opvallen door algemeen leuk gedrag krijgen wat meer vrijheid dan azijnpissers ( hoi Apophisquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:07 schreef apophis4u het volgende:
Kheb de reacties daarop niet meer gelezen, maar het is een feit van het selectieve gedrag. En dan mag het leuk in de huisregels staan, het maakt onz er voor alle users niet leuker op.
ik zeg ook nergens dat je dat moet doen, alleen je opwinden over het feit dat de vaste users hier kennelijk meer mogen dan de nieuwkomers en je daar druk over blijven maken levert je geen pluspunten op..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:20 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik ga me niet focussen om ergens bij te horen. Doe ik irl ook niet.
Ik ben iemand die gewaardeerd wil worden om wie hij is. Daarbij wil ik me best aanpassen, maar niet veranderen.
en laat het grote inlikken beginnenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee Jogy, jij bent tof.
Je hoeft helemaal nergens bij te horen om hier te kunnen posten trouwens, doe even normaal. Er zijn genoeg users die niet bij de ONZ groep horen en wel gewoon lekker kunnen posten zonder geziek, dat is gewoon omdat ze leuke topics hebben gemaakt in het verleden en daarom krijgen ze wel eens een kans om een baggertopic te maken, gewoon omdat ze grappig zijn in de replies.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:20 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik ga me niet focussen om ergens bij te horen. Doe ik irl ook niet.
Ik ben iemand die gewaardeerd wil worden om wie hij is. Daarbij wil ik me best aanpassen, maar niet veranderen.
Zal ik het eelt van je ballen likken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en laat het grote inlikken beginnen
hé, inlikken doe je bij die blauwen, niet de voorheen oranje/bruinenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zal ik het eelt van je ballen likken?
Dat is wel weer leuk om te zienquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee Jogy, jij bent tof.
Hoi?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en laat het grote inlikken beginnen
algemeen leuk gedrag?? Bedoel je niet gewoon de hielelikkers??? (ik zal netjes blijven)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
Users die hier al wat langer zitten of opvallen door algemeen leuk gedrag krijgen wat meer vrijheid dan azijnpissers ( hoi Apophis) en baggeraars, it's that simple.
En dat is gewoon heel belangrijk in ONZ. Je kan het inconsequentie noemen of weet ik wat, maar zo werkt het hier wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] Sommige users mogen meer dan anderen [afbeelding]Nog even een toevoeging dus, het kan zijn dat er een topic geopend wordt die volgens de letter van de FAQ gesloten zou moeten worden en open blijft, dit kan een aantal redenen hebben, onder andere:
A: We hebben het topic niet gezien dus het staat jullie vrij om deze te melden in het Feedbacktopic van ONZ of maak een topicreport aan, ga niet zeuren in het topic zelf want dan zien wij het nog steeds niet en je verkloot het topic in kwestie ( zie de de derde regel hier > Huisregels Onzin voor je Leven! ).
B: Het komt van een user die zich in het verleden heeft bewezen en hier al een langere tijd rondloopt, dus we hebben vertrouwen in de user in kwestie dat hij/zij er een leuk topic van kan maken.De FAQ is in principe voor alle users maar het blijft mensenwerk en er komt ook een zooi inzicht bij kijken, dus begin niet in het topic in kwestie te klagen dat het topic tegen de FAQ is maar meldt het in ons Feedbacktopic of maak een Topicreport aan. Je zult zien dat als je in het verleden leuke topics aan hebt gemaakt je een stukje meer bewegings vrijheid krijgt, dit is logisch, zo zullen sommige users ook merken dat omdat ze in het verleden veel gebaggerd hebben hun topic geen kans krijgt om zich te ontplooien, dat is dus een eigen schuld dikke bult situatie die je zelf hebt gecreëerd.
huuh?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:29 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hoi?
Inconsequent en megalomaan.. puhlease NS. Je huilde ook niet over inconsequentie toen jouw afscheidstopic sticky werd gemaakt. Lees mijn bovenstaande relaas eens goed door en laat je vooroordelen jegens mijn modwerkzaamheden eens gaan zeg.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Tiran, Nee.
Inconsequente en megalomane mod, ja
Overigens merk ik bij jou en Knut dat jullie topics nog enkele minuten open laten om het een beetje een kans te geven, dat is nou het grootste verschil.
Nee, topics van kastanova blijven ook meestal langer open, en als je hem een hielelikker noemt moet je even je medicatie innemenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:31 schreef Pharox het volgende:
[..]
algemeen leuk gedrag?? Bedoel je niet gewoon de hielelikkers??? (ik zal netjes blijven)
Doewd, wat laat jij je kennen. Ik weet niet waar jij lately last van hebt, maar die houding staat je niet NS, absoluut niet. Ik heb je anders leren kennen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Lang verhaal, ik reageer morgen wel.
Eerst bier.
Nee, ik doe moeite om die ontzettende foute opvatingen over mijn modschap uit de weg te ruimen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
inso!verveelde je je ofzo!
SOOPquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
-knip in goed betoog-
Ook leuk om te lezen dat ik als user leuker zou zijn dan als mod. Ben ik geen user dan? Ik post vaak genoeg mee, steek haske veel werk in de SOOP en dan zou ik als user leuker zijn? Lamenielache!
-wederom goed betoog-
Eigenlijk heel simpel allemaal..
erg cliché, je lijkt dirk welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
ik doe dit allemaal voor jullie, voor de users.
waarom?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik doe moeite om die ontzettende foute opvatingen over mijn modschap uit de weg te ruimen.
Of je leest mijn betoog even.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Met de nadruk op grotendeel, PP.
Dat heb ik toch gedaan, whoelliequote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je leest mijn betoog even..
Dat kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:39 schreef Tiemie het volgende:
Ja dat klopt Lucille, maar zo wordt het natuurlijk nooit een leuke rel.
Reageer er dan even op poppedopje.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:39 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, whoellie.
man, ik hoop serieus dat je een kloon van iemand bent, want anders lul je dus echt ergens over waar je nog niets van begrijptquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Pharox het volgende:
Ik ga niet eens meer op dit gezeik reageren nu.
Maar als jullie weer met slotjes gaan gooien, kijk dan ook eens naar jullie eigen topics, want daar lees ik ook het grootste gezeik (lees: BAGGER) in.
http://forum.fok.nl//fok/(...)rtDesc&fora%5B%5D=49quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Pharox het volgende:
Maar als jullie weer met slotjes gaan gooien, kijk dan ook eens naar jullie eigen topics, want daar lees ik ook het grootste gezeik (lees: BAGGER) in.
Je hebt gewoon geen gelijk, maakt niets uit hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Pharox het volgende:
Ten eerste:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, topics van kastanova blijven ook meestal langer open, en als je hem een hielelikker noemt moet je even je medicatie innemen.
Ook al zou ik gelijk hebben, dan kreeg ik het toch niet van een stelletje..... mods (vul de puntjes zelf maar in)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen gelijk, maakt niets uit hoor, hoef je niet meteen zo verongelijkt te doen
.
Nee, de maan is voor drie kwart vol nu.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Is het volle maan ofzo?
That means you, NS.quote:Ik vraag me af waarom deze machtswellustelinge überhaupt reageert, maar vooruit, ik zal het nog een keer proberen uit te leggen voor de simpletons onder ons..
Fair enough! Op zich dan. Máár pas op dat je niet overijverig te werk gaat.quote:Er zijn vandaag bijna geen mods online geweest, logisch, want die zaten allemaal te genieten van het heerlijke weer.. Als ik dan online kom, ga ik eerst opruimen, dus doe ik niks anders dan slotjes zetten.
.
Misschien moet je wat vaker wachten, grootste knelpunt dus.quote:Ik mod hier inmiddels lang genoeg en lees meer dan genoeg ONZ-topics om de bagger er uit te kunnen pikken. Het ene topic gooi ik meteen op slot, het andere topic wacht ik even af en gaat dan vaak na een stuk of 10 reacties idd op slot omdat het idd niks meer wordt.
Minder snel met je slotjes zijn dus, zoals hier boven ook al staat, tenzij linkbierdump tyfus topic.quote:Even een stukje uit de huisregels quoten;
[..]
En dat is gewoon heel belangrijk in ONZ. Je kan het inconsequentie noemen of weet ik wat, maar zo werkt het hier wel.. FF opent vaak topics met alleen een one-liner in de oppo, welke volgens de huisregels eigenlijk op slot zou moeten, maar vaak ontstaat er een leuke lurkbare discussie. Opent een newbie een topic met alleen een nietszeggende onliner en zijn de eerste reacties ook prut, ja dan gooi ik er een groot hangslot op.
. Ben ik idd te snel met een slotje en TS vraagt of het weer open mag, dan wil ik het best een kans geven. Maar een bier-linkdumptopic, dat blijft gewoon dicht, daar er al genoeg biertopics open zijn.
Laten we FF weer als voorbeeld gebruikenquote:Ook leuk om te lezen dat ik als user leuker zou zijn dan als mod. Ben ik geen user dan? Ik post vaak genoeg mee, steek haske veel werk in de SOOP en dan zou ik als user leuker zijn? Lamenielache!
Point taken.quote:Daarnaast ben ik van mijn medemods, ook het vaakst actief aanwezig, dus zijn ook de meeste slotjes van mijn hand.
Dit trek ik me vooralsnog niet persoonlijk aanquote:Val je op doordat je loopt te zuigen en baggeren, word je strak gehouden en krijgen je topics amper een kans.
Ik heb mooie argumenten gebruikt, ontken dat nietquote:En als iemand feedback wilt geven en dat doet op een zeikerige of zelfs beledigende manier, dan reageer ik ook niet normaal terug.
Eigenlijk heel simpel allemaal..
Dat hele lange stuk, met al die lettertjes van mij, heb je het überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:47 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ook al zou ik gelijk hebben, dan kreeg ik het toch niet van een stelletje..... mods (vul de puntjes zelf maar in)
NS, dit is een goede inhoudelijke post.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, de maan is voor drie kwart vol nu.
[..]
That means you, NS.
[..]
Fair enough! Op zich dan. Máár pas op dat je niet overijverig te werk gaat.
[..]
Misschien moet je wat vaker wachten, grootste knelpunt dus.
[..]
Minder snel met je slotjes zijn dus, zoals hier boven ook al staat, tenzij linkbierdump tyfus topic.
[..]
Laten we FF weer als voorbeeld gebruiken.
Drie keer niets als mod, maar als user is het een poepie.
[..]
Point taken.
[..]
Dit trek ik me vooralsnog niet persoonlijk aan.
[..]
Ik heb mooie argumenten gebruikt, ontken dat niet.
Yours forever and ever, NS
Dan zit die bult zeker op het hoofd van een mod.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:49 schreef Lucille het volgende:
Ongelijk is met een bult zei mijn vader altijd
Users voorrang geven is niet erg, maar af en toe neig je het wel te overdrijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Dus als ik het goed begrijp NSje vamme, is wat jij probeert te zeggen dat ik bepaalde topics wat langer open moet laten en een kans geven?
Weet je, op zich hè, zie je die kop van de spijker daar in de hoek?
Je slaat hem nu heel erg hard.
[quote]
Fair enough, maar als ik niet lang genoeg wacht, hoezo ben ik dan inconsequent en megalomaan? En een machtswellustelinge?
Heb ik ergens users afgezeken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:53 schreef Pharox het volgende:
[..]
Dan zit die bult zeker op het hoofd van een mod.
Maar ik zou zeggen, ga gezellig verder om met zijn allen users af te zeiken... ik lees dat gezeik van jullie morgen wel weer en zal dan een zinnige reactie bedenken (als dat tenminste mogelijk is op die posts)
Ik kan het wel, ook al heb ik mijn imago tegenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
NS, dit is een goede inhoudelijke post.![]()
Ik geloof dat we allemaal weer precies weten hoe het zit of zou moeten zitten. En dat net voor middernacht.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kan het wel, ook al heb ik mijn imago tegen.
Aannemend dat je naar bed gaat, welterusten.
ga schapen neuken manquote:Op zondag 30 mei 2004 01:24 schreef Briefcase het volgende:
Hoi, zal ik maar weer eens een ONZ-rel starten in FB. Ik ben daar zo goed in he![]()
niet boos worden yvonne![]()
Moet hij nog ff open omdat alsnog te doen?quote:Op zondag 30 mei 2004 01:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Static, je deed em al dicht voordat ik kan zeggen dat 't een foutje was.. Sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |