ik zie 2 (!) halve liters bier!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:48 schreef gfree het volgende:
Wat lul je man? met je mensenmassa? is dit een geintje ofzo? Ik zie alleen maar een halve liter bier.
Jij bent gewoon dronken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:50 schreef jack4ya het volgende:
[..]
ik zie 2 (!) halve liters bier!
Nee ècht! Je moet gewoon heel lang blijven kijken, is mij verteld.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef Bupatih het volgende:
Dit is weer zo'n topic waar na 5 pagina's blijkt dat er helemaal geen mensenmassa is
Nee, ik keek gewoon met die stereo methode... Ha... ha!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:52 schreef gfree het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dronken.
Geen punt, dat zien andere homo's ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:57 schreef Jump het volgende:
ik zie geen bier
Vat er anders nog een.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht ik zie het
Je moet het plaatje achterstevoren afspelen op je grammafoonplaat
Hoor je zo "Mensenmassa"
mij ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef FlyingFox het volgende:
Als je heel lang kijkt naar deze foto, zie je een grote mensenmassa verschijnen. [afbeelding]
[afbeelding]
Het is mij echter nog niet gelukt. [afbeelding]
Vat er anders nog een?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vat er anders nog een.
Ik ga die kuthomo in mijn milt schoppen. Wacht effe.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef FlyingFox het volgende:
BS, zie je dat? Die ene homo heeft alles verpest.
Ik zie bier. Enkel bier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef gfree het volgende:
Dit is een moeilijke, wat zie jij? Bier, of een persoon van het vrouwelijk gesclacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |