abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 08:56:41 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19286482
oude topic

laatste post by version1
quote:
Smackdown! is echt oersaai de laatste tijd/maanden, er zijn niet echt interessante & spannende feuds gaande.. en Angle als GM is helemaal schraal. Heyman zou beter zijn.. Raw daarentegen is en blijft super! Opnieuw erg goede tagmatch! Het lijkt me overigens sterk dat The Rock gaat taggen met Eugene.. volgens mij verschijnt The Rock alleen op Raw als ze in de westcoast zijn.. dusja een match op BB zal die denk ik niet hebben.. z'n segment met Eugene was overigens humor .. Kvond het trouwens wel verrassend dat Kane de battle royal won... hij zit al in een feud met Matt Hardy/Lita.. ben benieuwd hoe ze dat gaan uitspelen. Had gehoopt dat Jericho eindelijk weer eens een title shot kreeg.. helemaal na zn cage match tegen Christian.. maargoed.. Raw is op dit moment gewoon erg relaxed!
ja vond ik ook al eem beetje raar maar ik denk dat ze die feud op deze manier willen verlengen, Kane die een championship match krijgt maar tijdens die match door Hardy V1 aangevallen word. Als het alleen kane vs Hardy was zou het ben ik bang na Bad Blood op zijn.
  zondag 23 mei 2004 @ 23:44:40 #2
7006 Ritch
The King!
pi_19351008
Ben een hele tijd echt fan geweest, maar paar maanden geleden gestopt met kijken, er was geen zak meer aan vond ik. HHH, Goldberg, Scott Steiner, Mark Henry, Coachman, Rodney Mack, Rhyno, stuk voor stuk de meest boring characters sinds Roddy Piper's laatste run. De heel turn van Kane en dat hele geklooi er om heen was te triest voor woorden, wie het heeft bedacht dat John Cena face moest worden moet meteen ontslagen worden en datzelfde geldt voor de persoon die vindt dat Big Show een top heel is (alleen Brock Lesnar kon goeie matches hebben met Big Show). De paar goeie dingen zoals de pushes van Eddie Geurrero en Chris Beniot waren gewoon niet boeiend genoeg.
Ik dacht gewoon dat ik te lang te veel had gekeken en gevolgt, maar het lag gewoon aan de kwaliteit van de storylines enzo. Toen ik The Ultimate Ric Flair Collection binnen had, toen wist ik weer dat wrestling wel cool zijn, maar de WWE het gewoon niet meer was. Misschien ga ik binnenkort wel weer es kijken omdat alle andere shows nu wel ongeveer aan het einde van het seizoen zijn en de hele zomer saai wordt op het gebied van tv, maar vraag me af of het me weer kan boeien....
En owja, laat die hele McMahon familie es een jaartje niet op tv verschijnen en geef Heyman WEL een belangrijke rol, zowel op tv (love to hate him) als achter de schermen (die vent verzint gewoon goeie dingen). Dan HHH nog ff weg van de tv en HELEMAAL weg achter de schermen, dan kan het weer zoals vanouds worden hopelijk!
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_19353079
Heyman begon goed als GM op SmackDown, maar toen die na de Draft Lottery er mee kapte was ik blij dat hij weg was. Als GM moet je niet te veel in de feud zelf zitten, zoals Heyman tegen Eddie, toen Angle de heel werd, maar de feud gewoon van buitenaf beinvloeden zoals ze dat bij RAW doen. Eric zet echt een heerlijk hufterig personage neer, Angle en Heyman zijn saai.

De feuds op SmackDown zijn veel te veel 1-op-1 feuds, bij RAW heb je wat groepjes rondlopen die elkaar (o.a. Evolution, zowel als Christian & co.) nog wel eens regelmatig steunen, en dat helpt een hoop bij de spanning. Die 6-man tag op SmackDown! was dan ook al een goed begin afgelopen donderdag. Laten we hopen dat we dat soort dingen meer gaan zien.

John Cena is wel okay als face, maar dat "Choke On These Nuts" idee kennen we nu wel. Laat Cena maar weer eens wat beter rappen zoals voorheen... dat helpt ook een hoop.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:37:44 #4
7006 Ritch
The King!
pi_19357279
Ik vond Heyman in de tijd van de invasion erg cool, hoe fanatiek die toen was, iedereen kan zich zijn rant op smackdown nog wel herinneren waar die McMahon behoorlijk onderuit haalde, je zou bijna denken dat dat echt was.
Ook vond ik Heyman goed als manager van Brock, Big Show en Team Angle, echt een irritante bastard was het toen
John Cena is echt niet scherp meer als face, hetzelfde als Angle toen, die was als face ook lang niet zo goed als heel.
Is er onderhand al weer een echte big player, zoals The Rock en Stone Cold waren? HHH is daar te saai voor, Eddie Guerrero en Benoit waren niet zo groot laatste keer dat ik keek, Angle was er dicht bij maarja, met die nek wordt dat niet meer wat. Brock had het kunnen worden, Undertaker is te oud evenals HBK, Kane is verneukt, Chris Jericho kan het zo zijn als die weer es een major push krijgt, maar die zie ik niet zo snel meer komen helaas.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:43:43 #5
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19357376
ja Eugene word DE face van RAW natuurlijk maar verder zijn er inderdaad niet echt big players meer nee helaas
  maandag 24 mei 2004 @ 10:46:04 #6
7006 Ritch
The King!
pi_19357416
Ik zal v/d week es RAW gaan kijken, weet ik ook wie Eugene is, al voorspelt de naam weinig goeds
  maandag 24 mei 2004 @ 10:55:03 #7
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19357587
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:46 schreef Ritch het volgende:
Ik zal v/d week es RAW gaan kijken, weet ik ook wie Eugene is, al voorspelt de naam weinig goeds
dan moet je die van afgelopen week en de week ervoor bekijken, allebei geniaal met die van afgelopen week het beste
  maandag 24 mei 2004 @ 12:28:01 #8
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_19359794
Briljant, die van afgelopen maandag, met The Rock en Eugene...vooral dat ie Triple H riep... 'we both like playing games'
The Innovator of Violence
pi_19359865
Ik moest het ff voor iemand downloaden
Wat een beeldvervuiling
20 van die nichten die in de ring aan het bitchslap'n zijn . En dan met die retard OMG
Snap niet hoe je dat leuk kan vinden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 mei 2004 @ 12:39:06 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19360046
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik moest het ff voor iemand downloaden
Wat een beeldvervuiling
20 van die nichten die in de ring aan het bitchslap'n zijn . En dan met die retard OMG
Snap niet hoe je dat leuk kan vinden .
dan moet je het gewoon niet meer kijken
  maandag 24 mei 2004 @ 13:38:41 #11
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19361506
@ Steve-O ...dat zelfde kun je ook zeggen van Jackass/Wildboyz [neem aan dat je fan van die 2 series bent?]

Een stel randdebielen die idiote stunts uitvoeren is humor? [nou vind ik jackass wel humor maar anderen kunnen dit bv erg debielig vinden enz..] M.a.w. smaken verschillen...

Raw is vanaf Wrestlemania XX al erg goed.. qua feuds, qua match kwaliteit :p
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:52:01 #12
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19361907
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:37 schreef Ritch het volgende:
Ik vond Heyman in de tijd van de invasion erg cool, hoe fanatiek die toen was, iedereen kan zich zijn rant op smackdown nog wel herinneren waar die McMahon behoorlijk onderuit haalde, je zou bijna denken dat dat echt was.
Ook vond ik Heyman goed als manager van Brock, Big Show en Team Angle, echt een irritante bastard was het toen
John Cena is echt niet scherp meer als face, hetzelfde als Angle toen, die was als face ook lang niet zo goed als heel.
Is er onderhand al weer een echte big player, zoals The Rock en Stone Cold waren? HHH is daar te saai voor, Eddie Guerrero en Benoit waren niet zo groot laatste keer dat ik keek, Angle was er dicht bij maarja, met die nek wordt dat niet meer wat. Brock had het kunnen worden, Undertaker is te oud evenals HBK, Kane is verneukt, Chris Jericho kan het zo zijn als die weer es een major push krijgt, maar die zie ik niet zo snel meer komen helaas.
Ben het met je eens dat Cena beter af is als heel. Als face worden zn raps een beetje saai.. als ie tenminste rapt want vorige week tegen Dupree deed ie ook niks rappen. Maar als face is nu gewoon erg over... Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door Taker Bradshaw= [hoewel zn match op JD nog enigszins meeviel].. Tja en verder.. geen echte heel die er bovenuitsteekt..

Eddie Guerrero is op dit moment een beetje .. umm niet erg veel aan.. komt naar mijn idee omdat hij gewoon geen waardige tegenstander heeft om mee te feuden.. Benoit daarentegen vind ik steeds leuker om naar te kijken.. Zn tagmatches met edge tegen Batista en Orton of Flair waren echt super. Alleen ben ik niet erg enthousiast over zn volgende feud met Kane... Jericho had gewoon die battle royal moeten winnen! Ik denk overigens dat Orton wel een major player gaat worden... Hij heeft wrestling skills.. goede mic skills.. veel charisma.. ik denk dat die binnen 1.5 jaar wel de world title zal dragen..
  maandag 24 mei 2004 @ 13:59:51 #13
92908 Version1
Jerichoholic
pi_19362152
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:44 schreef Ritch het volgende:
Dan HHH nog ff weg van de tv en HELEMAAL weg achter de schermen, dan kan het weer zoals vanouds worden hopelijk!
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-mark
  maandag 24 mei 2004 @ 14:30:30 #14
7006 Ritch
The King!
pi_19362907
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:52 schreef Version1 het volgende:
Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door Taker Bradshaw= [hoewel zn match op JD nog enigszins meeviel].. Tja en verder.. geen echte heel die er bovenuitsteekt..
Bradshaw... Ik vond hem in de APA wel leuk, beetje midcard tag matches enzo, zolang die maar 1x per match de clothesline from hell deed was ik tevree. Sinds die z'n haar er af heeft is het alleen maar slechter geworden, helemaal zonder faarrooq. Dat hij nu een top heel is slaat helemaal nergens op imho.
quote:
Eddie Guerrero is op dit moment een beetje .. umm niet erg veel aan.. komt naar mijn idee omdat hij gewoon geen waardige tegenstander heeft om mee te feuden.. Benoit daarentegen vind ik steeds leuker om naar te kijken.. Zn tagmatches met edge tegen Batista en Orton of Flair waren echt super. Alleen ben ik niet erg enthousiast over zn volgende feud met Kane... Jericho had gewoon die battle royal moeten winnen! Ik denk overigens dat Orton wel een major player gaat worden... Hij heeft wrestling skills.. goede mic skills.. veel charisma.. ik denk dat die binnen 1.5 jaar wel de world title zal dragen..
Randy Orton wordt wel wat ja, daar kun je op wachten.
Ik wil weer een Y2J die in een bubbelbad zit met twee world title belts om arrogant loopt te doen, dan is die geweldig!
Benoit en Kane is imho gewoon een mismatch.
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Version1 het volgende:
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-mark
HHH kan bij mij nix meer goed doen. Ik vind het al heel wat dat die al zo lang geen champ meer is nadat het hele afgelopen jaar verneukte door altijd champ te zijn en alleen zijn buddy HBK goeie matches te geven . De laatste keer dat ik keek was die zo getraind/bodybuild dat die veels te log was voor een goeie match, alles was mega sloom.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:32:08 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19362959
Volgens mij is de enige reden dat HHH iets is dat hij Stephanie neukt
  maandag 24 mei 2004 @ 14:48:04 #16
7006 Ritch
The King!
pi_19363450
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij is de enige reden dat HHH iets is dat hij Stephanie neukt
Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:53:55 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19363613
quote:
Op maandag 24 mei 2004 14:48 schreef Ritch het volgende:

[..]

Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.
yup
  maandag 24 mei 2004 @ 15:52:19 #18
7006 Ritch
The King!
pi_19365128
Heb raw van vorige week binnen, vanavond na m'n werk maar es kijken of het weer de moeite waard is om te gaan volgen...
  maandag 24 mei 2004 @ 15:59:08 #19
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19365295
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef Ritch het volgende:
Heb raw van vorige week binnen, vanavond na m'n werk maar es kijken of het weer de moeite waard is om te gaan volgen...
je gaat iig lachen
  maandag 24 mei 2004 @ 16:08:30 #20
7006 Ritch
The King!
pi_19365536
ja als het maar niet 5 minuten van de 2 uur is ofzo, dan vind ik het de moeite niet waard.
we'll see...
kzal vanavond wel ff posten wat ik er van vond
  maandag 24 mei 2004 @ 16:10:25 #21
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19365589
de hele show was wel ok hoor
  maandag 24 mei 2004 @ 16:18:49 #22
7006 Ritch
The King!
pi_19365814
Jammer alleen dat ik nu al weet dat Kane de battle royal gaat winnen, maar ok
  maandag 24 mei 2004 @ 17:07:10 #23
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19367258
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:38 schreef Version1 het volgende:
@ Steve-O ...dat zelfde kun je ook zeggen van Jackass/Wildboyz [neem aan dat je fan van die 2 series bent?]

Een stel randdebielen die idiote stunts uitvoeren is humor? [nou vind ik jackass wel humor maar anderen kunnen dit bv erg debielig vinden enz..] M.a.w. smaken verschillen...

Raw is vanaf Wrestlemania XX al erg goed.. qua feuds, qua match kwaliteit :p
Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 mei 2004 @ 17:16:33 #24
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19367537
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

hahahaha en als jij van drie meter hoog op een betonnen vloer met een miniem dun matje gesmeten word doet dat geen pijn? hahahahaha
  maandag 24 mei 2004 @ 17:18:48 #25
7006 Ritch
The King!
pi_19367586
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Pijn heeft absoluut nix met wrestling te maken, wrestling is niet echt en probeert niet echt te zijn. Als je echt wil dan ga je MMA kijken ofzo. Natuurlijk hebben die wrestlers wel pijn, ze weten hoe ze moeten slaan/vallen/mooi laten lijken, maar zonder pijn kun je een groot deel van moves gewoon niet doen. Daarnaast zijn wrestlers nuchter (naja, ene meneer S. Austin wou wel es een biertje drinken ), dat kun je niet (altijd) zeggen van die figuren met jackass etc, scheelt nogal voor je pijngrens.
Als je het allemaal te fake en te soft vind dan is er altijd nog CZW ofzo, waar mensen wel echt opengesneden worden met prikkeldraad enzo, maar dat heeft in mijn ogen weer weinig met entertainment te maken.
Bekijk wrestling eens niet als een vechtsport, maar als entertainment, meer is het niet. Wat niet weg neemt dat een groot deel van de wrestlers wel echte atleten zijn.
pi_19376565
Qua big-time players vind ik dat Shelton Benjamin zeer veel gehad heeft aan de draft naar RAW.

Aan de andere kant zijn Chuck Palumbo en A-Train toen ze naar RAW vertrokken praktisch in rook opgegaan. En dat terwijl deze twee op SmackDown! het altijd wel aardig deden. Misschien een interessant idee om die 2 op de een of andere manier terug te halen naar SmackDown?
  maandag 24 mei 2004 @ 23:00:30 #27
7006 Ritch
The King!
pi_19378231
Net RAW gekeken en viel me erg mee moet ik zeggen. Tag match was erg goed en de battle royal ook. Eugene vond ik binnen 2 seconden walgelijk en triest, maar The Rock is toch wel ff 3x beter op de mic dan heel raw roster bij elkaar, The Rock blijft geweldig imho.
Denk dat ik v/d week RAW wel weer ff ga downloaden.
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef BobbyDrake het volgende:
Qua big-time players vind ik dat Shelton Benjamin zeer veel gehad heeft aan de draft naar RAW.
Heb hem net voor eerst op RAW gezien en die is er echt wat mee opgeschoten ja, hele goeie in ring!
quote:
Aan de andere kant zijn Chuck Palumbo en A-Train toen ze naar RAW vertrokken praktisch in rook opgegaan. En dat terwijl deze twee op SmackDown! het altijd wel aardig deden. Misschien een interessant idee om die 2 op de een of andere manier terug te halen naar SmackDown?
Ja daar noem je er ook twee op, misschien een interessant idee om die twee stilletjes via de achterdeur er uit te schoppen? Wat een walgelijke wrestler is Palumbo en Albert durf ik geeneens een wrestler te noemen, oversized gorilla die nix kan.
  maandag 24 mei 2004 @ 23:03:16 #28
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19378337
eugene is wel leuk maar ik snap het alks sommige er nbiet van houden, hij is irl een hele goede worstelaar
  dinsdag 25 mei 2004 @ 10:32:50 #29
7006 Ritch
The King!
pi_19385466
Vind z'n character weer zo typisch WWE, te makkelijk, proberen controversieel te zijn enzo. Gaat binnenkort Kane zeker weer Eugene helemaal aan gort slaan ofzo, zoals toen met Brock Lesnar en Zack Gowen ook.
Toen Goldust dat gedoe met die tourette had, dat vond ik nog wel geinig (alhoewel die "electrocutie" wel triest was), maar dat was gewoon heel fake en niet serieus en daarom juist geinig. Dit is ook erg fake, maar ze proberen het wel enigszins serieus te brengen.
Moet trouwens nog wel ff kwijt dat ik de chemie tussen JR en The King wel minder vind, vooral nu The King weer zo over de top pro heel is.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 10:38:33 #30
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19385601
Voor hoe het er nu uitziet gaat Eugene met William regal een tag team vormen aangezien Regal weer actief de ring in wil.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 10:51:06 #31
7006 Ritch
The King!
pi_19385881
Ah nee, sorry maar Regal heeft me nog nooit kunnen boeien. Als commisionar was die nog het "beste" en dat vond ik ook al niet geweldig.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:22:52 #32
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19386792
Regal is imho veel te traag in de ring Ik denk dat ze nu het Eugene character nog 1 of 2 ppv's kunnen gebruiken maar dat daarna de rek eruit is.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:51:22 #33
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19389146
Ze kunnen Regal een beetje omhoog werken door hem een beetje sympathie te laten krijgen voor Eugene. Hij moet gewoon Bischoff laten vallen en Eugene zelf onder z'n hoede nemen. Een soort vaderfiguur zeg maar. En over 6 maanden laat je Regal het ziekenhuis in slaan door Eugene, waarvan dan ineens blijkt dat hij het allemaal heeft genept. Gegarandeerd meteen #1 heel!

Maarja, het is de VS. Mensen die mensen met het downsyndroom (of iets wat er op lijkt) nadoen zijn daar niet echt gewenst.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:51:56 #34
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19389166
Regal is brilliant met z'n gezichtsuitdrukkingen
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:32:33 #35
7006 Ritch
The King!
pi_19394331
Regal face maken?? Daar is wel heel wat voor nodig....
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:02:50 #36
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19395343
Ja, Eugene om precies te zijn

Moet kunnen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 17:12:43 #37
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19397339
Ik denk eerder dat Regal meteen een heel word door Eugene, hij bkijft eugene saboteren en word daardoor steeds meer heel terwijl Eugene populair blijft
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:46:07 #38
7006 Ritch
The King!
pi_19413022
Dat lijkt me ook veel logischer, ik ken Regal niet anders dan als (slechte) heel.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:09:19 #39
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19418389
Maar op den duur moet er wel zoiets gebeuren. Misschien niet met Regal, maar als hij over een jaar nog hetzelfde doet als nu dan hebben ze toch niet goed op zitten letten.

Nouja, als hij over een jaar nog zo is, dan is hij allang niet meer op tv.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:21:56 #40
7006 Ritch
The King!
pi_19418714
Sorry dat gebeurt met iedereen die saai is, minder matches bij RAW/SD, langzaam verhuizen naar heat, daar ook minder matches, alleen maar houseshows en dan byebye, je ben te saai. In mijn ogen heeft Regal allang bewezen dat die saai is en kunnen we alle stappen wel overslaan...
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:23:15 #41
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19418758
Ik had het over Eugene
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:23:54 #42
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19418776
En daarbij vind ik Regal helemaal niet saai.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:07:22 #43
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_19421220
Ik heb al niet meer naar wrestling gekeken sinds het op woensdag op RTL5 kwam (vroegah)...

Ik kan me Scott Steiner alleen nog herinneren als een beetje bollige gast.. Laatst ging ik ff kijken op WWE (What? waar is de WCW/NWO?) En zag dat het een monster was geworden.. Gelukkig zag ik mijn grote vriend Goldberg ook nog. Die gaat net zo lang mee als Hulk Hogan volgens mij (waar is die gebleven? en waar is Sting & Nash ?)

Verder heb ik in de tussentijd wat vids gekeken van WWF bij een maat van me, maar het leek me met de Vince McMahon (of zoiets) iig die manager die gaat trainen en knokken. Eigenlijk al te nep voor woorden!

Is het nog de moeite waard om te downloaden/kijken, als je van die goeie ouwe gevechten houd als die tussen Andre the giant & Hulk Hogan ?
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:13:32 #44
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19421374
wcw, ecw is door de wwe gekocht dus die zijn niet meer, Hogan helpt zijn dochter bij haar zangcarriere, Goldberg is weg bij de WWE en de geruchten gaan dta hij naar Japan gaat, Sting is nooit bij de WWE geweest maar is nu wel met ze in gesprek, Nash zit nu in het Indy circuit geloof ik. Steiner is net terug van een blessure maar die komt niet meer op tv en ze laten zijn contract aflopen omdat hij té blessure gevoelig is.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:26:34 #45
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_19421681
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef Magneet het volgende:
wcw, ecw is door de wwe gekocht dus die zijn niet meer, Hogan helpt zijn dochter bij haar zangcarriere, Goldberg is weg bij de WWE en de geruchten gaan dta hij naar Japan gaat, Sting is nooit bij de WWE geweest maar is nu wel met ze in gesprek, Nash zit nu in het Indy circuit geloof ik. Steiner is net terug van een blessure maar die komt niet meer op tv en ze laten zijn contract aflopen omdat hij té blessure gevoelig is.
Zo te horen is één ding hetzelfde gebleven: de achtergrond verhaaltjes hebben een verdacht hoog soap-gehalte

Lullig voor Steiner btw. hij ziet eruit als iemand die niet stuk kan kan iemand links posten om wat filmpies te bekijken ?
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:29:58 #46
7006 Ritch
The King!
pi_19421775
Steiner is zo brak door blessures enzo dat die niet eens meer soepel kan bewegen, is dan ook erg saai als inring performer en hij heeft de micskills van een drol, die mis ik echt niet. Ik ken zijn WCW tijd niet, maar toen was die best populair, nu echt niet.
Goldberg was geweldig in WCW wat ik er van ken, maar kwam bij WWE echt niet uit de verf. Moest die ineens lange matches wrestlen enzo, sja hij is geen goeie wrestler, je moet hem anders gebruiken, zoals WCW deed, een dominator. Hij gaat trouwens nog lang niet zo lang als Hogan mee, hij heeft paar jaar in WCW gezeten, toen hele tijd nix en nu net een jaartje WWE, niet bijzonder lang in totaal.
Nash is imho te oud en te sloom, zijn matches in z'n laatste WWE run waren stuk voor stuk saai. Toen Vince de originele NWO terug bracht werd al snel duidelijk dat ze alledrie hun beste tijd er op hadden zitten.
Ben benieuwd wat Sting nog kan, heb genoeg hele coole matches van hem gezien, maar WWE weet over het algemeen niet goed raad met WCW sterren helaas.
Hogan heeft zijn tijd wat mij betrefd echt wel gehad, hij is oud en veel blessures, het loopt gewoon niet soepel en sublieme wrestling techniek heeft die nooit gehad.
Ric Flair daarentegen blijft nog steeds geweldig, af en toe een match, grotendeels precies hetzelfde als die al decennia lang doet, maar altijd een genot om naar te kijken Ik raad echt iedereen The Ultimate Ric Flair Collection DVD aan, beste wrestling DVD ooit in mijn ogen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:31:28 #47
7006 Ritch
The King!
pi_19421836
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:26 schreef tommie_b het volgende:
Zo te horen is één ding hetzelfde gebleven: de achtergrond verhaaltjes hebben een verdacht hoog soap-gehalte
Wrestling is toch nix anders dan een soap waar overdreven kerels elkaar es ff "verrot" houwen?
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:41:33 #48
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19422130
Ik vind het btw oprecht jammer dat The Rock zo weinig op TV is bij de WWE want zijn mic skills zijn zooooo geweldig erzijjn er nu niet veel die dat kunnen evenaren imho. Chris jericho kan er ook wat van maar die doet het helaas te weinig, vond die stukjes van hem en Rock zooo gaaf tijdens de invasion tijd
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:48:13 #49
7006 Ritch
The King!
pi_19422356
idd! op zich niet gek dat The Rock het probeert in hollywood, maar om te zeggen dat z'n films nou zo goed zijn...
Y2J - Rock feud weet je gewoon van dat het goed is, beide erg goed zowel in de ring als er buiten en ze hebben een goeie chemie samen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:53:38 #50
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19422554
ze waren op een gegeven moment samen tegen stephanie bezig dat was ook geweldig AUstin kan er ook wat van maar niet zo goed als hun
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:03:03 #51
7006 Ritch
The King!
pi_19422895
Vond het geweldig toen stephanie die boob job had ondergaan dat Y2J op het grote scherm before en after shots van haar borstomvang ging showen en daarna steph maar afzeiken, geweldig
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:22:30 #52
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19425220
die bedoel ik ja en zo is het een paar keer gedaan echt schitterend
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:42:29 #53
7006 Ritch
The King!
pi_19431784
op zich erg leuke raw van maandag, paar goeie matches enzo, maaaar....
KUT HHH!!!! Heeft hij es niet de main event voor de championship, pleurt die zichzelf in (semi)mainevent met een HIAC! Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben de laatste tijd. Ik ben na 2 weken RAW al weer scheitziek van die HHH-HBK feud die NOG STEEDS loopt en van de ene herhaling in de andere valt. Benoit de champ moet taggen met Eugene, Kane de #1 contender mag 2 zinnetjes zeggen en Lita lastig vallen en helemaal geen match en HHH en HBK moeten door hele RAW roster uit elkaar gehaald worden want ze zijn zo geweldig, nee lekker is dat. Ik zou haast gaan hopen dat HHH z'n quad weer scheurt ofzo
(maareh Y2J )
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:52:06 #54
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19432040
HHH gaat binnenkort weer weg, geloof ik. Hij gaat een film schieten.
  woensdag 26 mei 2004 @ 22:08:07 #55
7006 Ritch
The King!
pi_19432448
Ik hoop dat HHH veel succes heeft met films, zodat we hem zo weinig mogelijk zien, beetje zoals The Rock nu (die dan maar moet ophouden met films en weer fulltime gaan wrestlen! ). Maar om nou te zeggen dat HHH een echte filmster kop heeft, nee .
pi_19436626
Ik kijk gelukkig nog niet zo lang WWE, dus ik ben HHH nog niet zo zat als anderen, en vind de hele feud met Michaels juist beter worden nu ze in ieder geval niet meer zitten te mauwen om de World Heavyweight Title.

Y2J was inderdaad super!

"What's next Randy? Are you gonna call me a 'poo-poo-head'?!"
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:59:13 #57
7006 Ritch
The King!
pi_19438693
Ja dat ze niet meer om de title klooien is a good thing. Maar na een HIAC, elemenation chambers, non sanctioned streetfight, no holds barred match en nog een bende matches om de title zit ik absoluut niet te wachten op nog een HIAC.

Highlight reel was idd erg goed, maar net als John Cena is ook Y2J langs niet zo scherp als face, das erg jammer imho. Die tag match met Benjamin tegen Orton en Batista was wel errug goed! Edge - Flair ( ) was ook lekkere match.

Dieptepunt van de avond was wel weer die entrance van Victoria
pi_19459486
*LOL*

Ja de rechten om dat nummertje van T.A.T.U. te gebruiken waren verlopen, dus zijn ze snel hiermee op de proppen gekomen. Het zal geen verrassing zijn dat het niet echt aansloeg, dus ik denk dat ze volgende week wel een nieuwe entrance tune heeft.

Aan de andere kant was... het was wel grappig, maar serieus en indrukwekkend is ook anders!
pi_19459648
Ben ik de enige die een hekel heeft aan shelton benjamin?...
Echt zn iemand die ze vanuit het niets proberen een ster te maken, damn wat heb ik een hekel aan die dude. Ik voel wel al een mordekai vs undertaker aankomen binnenkort.
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:05:24 #60
7006 Ritch
The King!
pi_19459850
Benjamin uit het niets??? WTF?? Een All American in wrestling en track, die geweldige tag matches had Charlie Haas, zich bewezen heeft als een mega goeie technische wrestler en daarom nu een singles push krijgt?? Waar heb jij de laatste tijd gezeten zeg?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 06:18:42 #61
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19464030
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Ritch het volgende:
Benjamin uit het niets??? WTF?? Een All American in wrestling en track, die geweldige tag matches had Charlie Haas, zich bewezen heeft als een mega goeie technische wrestler en daarom nu een singles push krijgt?? Waar heb jij de laatste tijd gezeten zeg?
helemaal mee eens
pi_19465781
Ik sluit me daar bij aan.

Als je het dan over pushes uit het niks wil hebben kan je het beter hebben over SmackDown's John Bradshaw Layfield. Wat een bagger zeg...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:17:09 #63
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19465801
ja inderdaad die is echt zwaar bagger
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:39:28 #64
7006 Ritch
The King!
pi_19467919
Echt een lachtertje ja. Maar welke heel op SD zou dan wel de push moeten krijgen? Ik heb al heel lang geen SD meer gekeken, maar als ik het lijstje wrestlers zie kan ik alleen op Booker T uit komen en aangezien die niet zo heel lang meer actief wil blijven, ga je die ook niet maarzo een push geven lijkt me. Alhoewel, als je hem een push geeft blijft die misschien langer...
Op zich lijkt me een Guerrero - RVD feud wel cool, maarja dan moet er eerst 1 heel worden. Daarnaast heeft RVD geen goeie mic skills die je gewoon nodig hebt om champ te zijn. Ook vond ik RVD beetje voorspelbaar worden, deed al heel lang precies hetzelfde. Je kon wachten op de rolling thunder, step over heelkick, frogsplash etc. Maar misschien is het nu wel anders?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:54:51 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19468352
nee hoor die is niet veel veranderd, ze hebben gewoon teveel mensen bij smackdown weggehaald, ik had gehoopt dat ze met de draft lottery er wat stars naartoe zouden brengen maar er zijn er juist meer vertrokken en dan ook nog Angle & Big Show die geblesseerd zijn ( Show staat wel weer geprogrammeerd voor shows in tokyo dus die komt weer terug ) dan is er helemaal niks over
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:13:05 #66
7006 Ritch
The King!
pi_19468942
Toch jammer dat je gaat hopen dat big show snel terug komt, als dat je top heel is, is er gewoon te weinig talent. Tuurlijk is Big Show 10x beter dan Bradshaw, maar het is niet iemand die maanden lang de top heel kan zijn imho.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:45:49 #67
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19480047
yup is ook erg, heel sd vind ik geen drol aan monumenteel en Angle vind ik overigens ook waardeloos als GM. Ik hoop dat Heyman iets kan gaan doen als manager van ex-ecw mensen zodat alles wat harder en grovver gaat worden
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:53:29 #68
7006 Ritch
The King!
pi_19480245
ECW stijl past niet binnen WWE, die risico's willen ze niet nemen en past niet bij profiel van UPN enzo. Ik ben ook nooit ECW fan geweest, dus dat zou van mij ook niet hoeven .
Ik vind wel dat ze meer met de cruiserweight division moeten doen. Ik snap nog steeds niet dat ze tijdens WM niet The Hurricane the jump naar SD hebben laten maken in die cruiserweight battle royal... Dat ze dan ook Tajiri nog naar raw gooien is me helemaal niet duidelijk.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:59:23 #69
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19480387
ze zijn gewoon ultra vaag bezig geweest, Hurricane & Tajiri komen helemaal niet ton hun recht op RAW en dat superhero tag team is ook al weer oud
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:28:19 #70
7006 Ritch
The King!
pi_19481094
en huricane en tajiri zijn beide gewoon goeie cruiserweights. rosey is nix meer aan als shit, was ff leuk in het begin. rosey en jamal hadden samen wel wat, vooral in de "2 minutes" tijd (toen bisschoff reverend was bij huwelijk van billy en chuck ), ze waren groot en naar. nu is rosey is echt nix...
pi_19487104
Ik vond het met de SmackDown van deze week wel beter gaan. The Dudleyz gaan weer aardig los.

Er gaan geruchten dat Heyman een groepje bij elkaar wil sprokkelen met voornamelijk ex-ECW gasten... ik mag hopen dat ze dan lekker nasty worden zoals Evolution in hun hoogtij dagen. Dat kan SmackDown wel gebruiken. Als je dan Rene Dupree bij de Dudleyz voegt kan het al bijna niet meer op, daar Dupree de minst geliefde persoon is op die show. En dan Booker T er ook nog bij, dan heb je al een lekker zootje ongeregeld om wat ophef te veroorzaken dunkt me. Vooral als ze effe lekker met z'n 4-en iemand in z'n uppie neerhoeken
  zaterdag 29 mei 2004 @ 09:16:26 #72
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19488989
ik heb net ook sd van deze week gekeken en het lijkt er nu al op alsof er twee groepen gaan komen : de groep angle olv Booker T tegen de rest olv Cena Ik denk dat dan De Dudley's bij Cena gaan en dat er dan een soort van tweede soort van Feud als de Invasion is.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 08:55:43 #73
4593 Marty
Digi-babe
pi_19632653
Ik ben gisteravond naar Smackdown geweest hier in Milaan.
Was echt geweldig leuk!
Het duurde ook veel langer dan ik had verwacht, zo'n 3 1/2 uur. Ik dacht dat het met 2 uur wel over zou zijn.

Een aantal namen die voorbij zijn gekomen:
Eddie, Rey, Cena, Rob van Dam (Nederlandse voorouders?), Nunzio, Johnny Stamboli, Hardcore Holly, Torrie Wilson, Rico , Undertaker, Booker T, Dudley Boys, Papa en zoon Chavo, Charlie Haas, Bradshaw, Renee Dupree, Kurt Angle (nog altijd met z'n been gespalkt (over z'n broek heen ) in een rolstoel, Die kerel die met z'n spiegel loopt (ben z'n naam kwijt), en nog een paar waarvan ik me de naam niet herinner.
De enigen die ik miste waren Rikishi en Scotty 2 Hotty, maar ze zullen het wel niet aangedurft hebben om die op het vliegtuig te zetten uit angst voor neerstortingsgevaar )

Een hele leuke show, met een gezamelijke rap aan het eind van Cena, Eddie, RVD en Rey!
Ik heb me best vermaakt.
Forza Juve!
pi_19651320
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 09:16 schreef Magneet het volgende:
ik heb net ook sd van deze week gekeken en het lijkt er nu al op alsof er twee groepen gaan komen : de groep angle olv Booker T tegen de rest olv Cena Ik denk dat dan De Dudley's bij Cena gaan en dat er dan een soort van tweede soort van Feud als de Invasion is.
Nou, er gaat zich wel een groep vormen. En dat hangt van het besluit van The Undertaker af.
Heyman heeft hem aangeboden bij hem en The Dudleyz te komen... dat is, als The Undertaker Paul Bearer nog terug wil zien! Super!!! Kan niet wachten tot volgende week.

Oeh, het gebed van Mordecai was wel lekker wreed... die gast is tenminste een echte heel... kan JBL nog wat van leren.

Hmmmmm, ben benieuwd naar TNA Impact, word vandaag voor het eerst uitgezonden.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:44:12 #75
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19651441
ben hem nu aan het downloaden
pi_19673729
Ik heb TNA Impact al gezien. Zag er stukken beter uit dan die wekelijkse PPV. Betere studio en beter licht. Die 6-zijdige ring is even wennen maar na een paar matches zie je wel dat het wel cool werkt. De moves zijn ook niet verkeerd
  zondag 6 juni 2004 @ 00:04:35 #77
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19674607
absoluut, ik heb hem ook net gezien zag er echt geweldig uit
pi_19676734
Ja, nu maar hopen dat meerdere mensen in de US dat ook dachten zodat het wat aan faamt wint en ze in de loop van de tijd een beetje betere en grotere IMPACT!-studio kunnen krijgen en die PPV's in een betere arena kunnen gaan filmen.
  zondag 6 juni 2004 @ 09:54:41 #79
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19678842
Ik heb ze niet allemaal gezien maar op 1wrestling.com staan heel veel commentaren erop en wat ik zag was positief
pi_19680913
Ah, je download het niet dus?
  zondag 6 juni 2004 @ 13:05:57 #81
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681245
jawel heb hem ook al gekeken en vind hem persoonlijk geweldig maar ook de commentaren op die site zijn positief
pi_19681590
Oh sorry, had je zin verkeerd begrepen, dacht dat je met "ik heb ze niet allemaal gezien" het over de worstelwedstrijden had
  zondag 6 juni 2004 @ 13:23:47 #83
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681618
dat dacht ik al uit je opmerking te kunnen opmerken ja maar maakt niet uit alks het uiteindleijk maar goed komt
pi_19681651
Inderdaad.

En nu moet het gauw vrijdagavond worden, zodat ik de nieuwe SmackDown! kan kijken om te zien wat The UnderTaker besloten heeft!
  zondag 6 juni 2004 @ 13:31:08 #85
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19681744
ja inderdaad, RAW is niet zo heel boeiend momenteel althans qua cliffhangers dan. Ik was trouwens wel blij dat ze Kane niet de kans hebben gegeven Eugene compleet te vernietigen zoals ze meestal laten doen dat zou zonde zijn geweest.
pi_19683278
Ja, afgelopen week was wat minder dan de keren ervoor. Wellicht richten de storyline writers zich momenteel wat meer op de Bad Blood PPV van volgende week zondag.
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:18:27 #87
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19747246
YESSSSSSSS we zijn van de push van JBL af, hij wist het 2 keer voor elkaar te krijgen om de hitlergroet te doen bij shows in Duitsland en hij is nu en bij cnbc en bij de wwe ontslagen, althans volgens pro-wrestling.com
pi_19751106
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:18 schreef Magneet het volgende:
YESSSSSSSS we zijn van de push van JBL af, hij wist het 2 keer voor elkaar te krijgen om de hitlergroet te doen bij shows in Duitsland en hij is nu en bij cnbc en bij de wwe ontslagen, althans volgens pro-wrestling.com
op 411mania staat dat ie bij CNBC is ontslagen als economisch (nieuws) analist en dat ie een reprimande heeft gekregen van de WWE, m.a.w. hij is niet ontslagen.

Het schijnt dat het gebeurd is op D-Day herdenkingsdag. Je zou zeggen dat JBL wat slimmer zou zijn
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:45:59 #89
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19751245
klopt maar op pro-wrestling.com staat er als update bij dat hij een spedmeeting had met McMahon en daarin ontslagen is
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:46:30 #90
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19751528
ik kan er niet rouwig om zijn
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:20:06 #92
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19752129
ik ook niet
pi_19776363
Kut, de wrestlingshow in Utrecht is gecancelled, veel te weinig (slechts 10%) kaarten verkocht...
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:33:59 #94
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19776599
kut idd ik lees dit nu pas, baal ik goed van had ik beter naar wwe in duitsland kunnen gaan
pi_19778383
ik heb de laatste 2 weken geen aflevering meer gezien (mijn download bak lag in puin). Nu even flink inhalen
pi_19828142
Nou, je krijgt aardig wat te zien dan... SmackDown! word beter en beter! Zeker als je het antwoord op Heyman's ultimatum ziet!

Kan niet wachten tot volgende week om te zien hoe de rest van SmackDown! hierop gaat reageren!
pi_21354402
vind het steeds minder worden, JBL die kampioen is: sinds summerslam zitten we opgescheept met die kutjoch van een Randy Orton . een pluspuntje: hij werd gisteren helemaal lam geslagen door zijn eigen Evolution.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:38:17 #98
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21354439
kutjoch van een Randy Orton gaat denk ik nu pas goed tot zijn recht komen want een goede wrestler is het JBL mag imho idd geschrapt worden.
pi_21354859
Mhah, een goede wrestler: misschien vergleken met de andere Evolutionmembers: Batista is 3x niks. een echte dommekracht. Rick Flair is een parodie op zich zelf geworden. triple H heb ik ook nooit iets gevonden, ik vind zijn uithoudings/incasseringsvermogen echt schitterend maar hij moet het vooral hebben van het spelen van een bully.

Mijn favoriete characters zijn momenteel: lichtgewicht: Paul London, Cena en Edge.
pi_21387856
Orton is op dit moment kijkend naar het huidige roster gewoon 1 vd beteren. Niet alleen qua worstelen maar ook qua mic skills, charisma, een match boeiend maken, bespelen vh publiek enz enz... gewoon het hele pakketje dat een wwe champ moet hebben.

"Batista is 3x niks. een echte dommekracht. Rick Flair is een parodie op zich zelf geworden. triple H heb ik ook nooit iets gevonden, ik vind zijn uithoudings/incasseringsvermogen echt schitterend maar hij moet het vooral hebben van het spelen van een bully. "

Ik vind Batista steeds beter worden.. word op een goede manier gebooked en vind em op dit moment een goede kandidaat voor de IC titel. Flair moet gewoon af en toe es een tagmatch worstelen [eens in de zoveel maanden] of gewoon HHH/Batista managen. En Triple H.. tjah.. ik ben een Triple H mark :p.. maar dat ie het vooral moet hebben van het spelen van een bully is toch juist goed? Hij doet gewoon waar die het beste in is. Toen die na zn return in 2002 als face terugkwam vond ik em niet zo interessant meer. Hij heeft dit jaar best redelijk wat goede matches geworsteld

Cena vind ik overigens erg lame aan het worden.... om over Edge maar te zwijgen..

Vonden jullie trouwens het canadese publiek bij summerslam ook schijtirritant?
pi_22021768
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef Magneet het volgende:
kutjoch van een Randy Orton gaat denk ik nu pas goed tot zijn recht komen want een goede wrestler is het

Het wordt weer eens tijd dat ik kampioen word
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:46:17 #102
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22021801
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het wordt weer eens tijd dat ik kampioen word
ik gok op taboo tuesday en anders uiterlijk WM 21
pi_22028927
Alleen ik verdien die Titel

maandag 18 oktober 2004 @ 16:16:42 #104
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22703174
het topic is dood mensen, doe is posten
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 18 oktober 2004 @ 16:38:35 #105
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_22703632
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef Paxlie het volgende:
het topic is dood mensen, doe is posten
We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaars
pi_22711749
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaars
Ik vind dat we terug moeten naar deze
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:37:57 #107
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22711938
ik ook, dit is recenter
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:38:19 #108
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22711949
eigenlijk wel ja die is voor oude sterren
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:43:59 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22712105
Weet iemand wat er nou precies met meneer Cena aan de hand is ?
Ze hadden het in SD over dat ie neergestoken zou zijn, maar daar geloof ik niet echt veel van
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:35:30 #110
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_22713448
Hij is een film aan het opnemen volgens een eerdere post in een van de twee topics.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 07:42:00 #111
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22717535
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij is een film aan het opnemen volgens een eerdere post in een van de twee topics.
Klopt, hij is The Marine aan het opnemen in Australië daarom moest hij ook weer zo snel die title belt kwijt
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:05:15 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_22783515
Zo net Taboo Tuesday gekeken.

Was niet echt een bijzondere PPV vond ik. Ik zal mogelijke spoilers hiden voor diegene die nog moeten kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:47:26 #113
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_22786216
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:05 schreef PirE het volgende:
Zo net Taboo Tuesday gekeken.

Was niet echt een bijzondere PPV vond ik. Ik zal mogelijke spoilers hiden voor diegene die nog moeten kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:28:58 #114
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22791072
SPOILER
  donderdag 4 november 2004 @ 19:00:33 #115
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23080737
en wat vinden de mensen hier van alle recente ontslagen? even mijn mening op een rijtje :

Gail Kim - Jammer zat imho best potentie in
Nidia - Mocht imho wel weg, weinig inring skills en ziet er gewoon niet uit, al helemaal niet nu ze der tieten op heeft laten pompen
Chuck Palumbo - jammer, had best goede skills
A-Train - Te eenzijdig, niet al te veel skills
Billy Gunn - Te oud, saai
Test - ken ik niet zo goed, zoals ik hem ken vind ik het jammer
Jazz - Heel jammer, de beste worstelende diva die ze hadden
Rodney Mack - wie?
Jonnny Stamboli - best goede skills, jammer
  vrijdag 5 november 2004 @ 09:56:18 #116
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23092172
maak er maar 10 van :

Rico : Heel jammer, heeft een geweldige gimmick alleen helaas wat blessure gevoelig
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:02:59 #117
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23092286
Zonde van Rico, juist dat gay-ige vond ik super. Met Charlie Haas samen was het ook een leuk tag-team. Billy Gunn vind ik ook gewoon echt jammer, dat had ook veel potentie. Diva wrestling vond ik altijd maar een drama en daar kan ik me dan ook niet druk om maken. A-Train kwam nooit echt over bij me. Vind ik Rhyno een stuk meer als een trein overkomen.
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:54:03 #118
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_23104456
Survivor Series matches zijn bekend:

- WWE Championship: JBL vs Booker T
- Undertaker vs Heidenreich
- Intercontinental: Shelton Benjamin vs Christian
- Women's: Trish Stratus vs Lita
- Cruiserweight: Spike Dudley vs Chavo Guerrero vs Billy Kidman vs Rey Mysterio.

Survivor Series Elimination Matches:

Raw: Orton, Jericho, Maven & Benoit vs. Triple H, Batista, Snitsky & Edge
Battle voor de power over RAW (Triple H zijn team zal wel winnen)

Smackdown: Guerrero, Big Show, RVD & ??? vs. Angle, Jindrak, Reigns & Cool

Elimination matches zien er op papier geweldig uit. Verwacht ook veel van Cruiserweight title match en Undertaker vs Heidenreich.

Ga straks effe de nieuwe Smackdown kijken om te zien wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:55:58 #119
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23104505
daar heb ik nog geen torrent van gezien
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:36:43 #120
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_23132219
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Magneet het volgende:
daar heb ik nog geen torrent van gezien
Heb je niet veel gemist. Vond dit een zwakke uitzending. Veel gezeik over die $1,000,000 contest. Heel weinig matches deze keer. Men is blijkbaar gewoon aan het opbouwen richting Survivor Series. Volgende week Angle vs Big Show. Dat draait dus uit op een grote battle in de ring met meerdere personen als voorproefje voor SS.

Doe eens gok wie de Elimination Matches gaat winnen.
Voor RAW (winnend team krijgt voor 4 weken "controle" over RAW):
- Denk het team van Triple H (bad guys in charge ook beter voor het verhaal imo, kan je meer kanten mee uit)
- Smackdown: Team Angle. Reden: Carlito Cool en Jindrak kunnen dat wel gebruiken,
  donderdag 11 november 2004 @ 08:05:55 #121
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_23235324
Ben benieuwd wanneer Evolution uit elkaar valt? Batista zal niet lang meer een slaafje blijven van "the Game" toch?
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  donderdag 11 november 2004 @ 09:05:32 #122
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23235720
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef Skeffie het volgende:
Ben benieuwd wanneer Evolution uit elkaar valt? Batista zal niet lang meer een slaafje blijven van "the Game" toch?
ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wil
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:56:05 #123
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_23261679
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:05 schreef Magneet het volgende:

[..]

ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wil
naja, Evolution bestaat uit 2 anderen naast HHH, dus dat groepje valt ook wel weer me. Daarnaast begint de Nature Boy behoorlijk oud te worden (al hoop ik dat ie door blijft gaan natuurlijk)
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:14:12 #124
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23263453
Ik zag vandaag bij de FRS een dubbel DVD van Survivor Series '87 en '88 staan... ik twijfel of ik hem moet kopen. Dat zijn de survivor series met 5 tag teams vs 5 tag teams. Ik kan me van heel vroeger nog herinneren, toen je deze ppv's nog gewoon via SKY kon zien, dat deze matches geweldig waren.

Who am I kidding Die moet ik natuurlijik gewoon hebben
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:16:55 #125
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23263514
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zag vandaag bij de FRS een dubbel DVD van Survivor Series '87 en '88 staan... ik twijfel of ik hem moet kopen. Dat zijn de survivor series met 5 tag teams vs 5 tag teams. Ik kan me van heel vroeger nog herinneren, toen je deze ppv's nog gewoon via SKY kon zien, dat deze matches geweldig waren.

Who am I kidding Die moet ik natuurlijik gewoon hebben
ik vind ze alleen zo fucking duur helaas.
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:23:44 #126
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23263729
opzich wel. Ik geloof dat ie 29,95 kost ofzo. Maar je hebt natuurlijk wel minstens 6 uur aan beeldmateriaal. Voor een film dvd betaal je hetzelfde, zo niet meer.
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:32:23 #127
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23263944
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
opzich wel. Ik geloof dat ie 29,95 kost ofzo. Maar je hebt natuurlijk wel minstens 6 uur aan beeldmateriaal. Voor een film dvd betaal je hetzelfde, zo niet meer.
sja films koop ik ook eigenlijk geen als ze nog 20 euro kosten alleen als ze max 14 zijn oid
  zondag 6 februari 2005 @ 09:35:10 #128
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24948956
een enorme schop want NWA/TNA gaat uitgezonden worden op eurosport!!!!!

http://www.wrestlezone.com/article.php?articleid=109658508

onder het stukje TNA het 2de item nu maar hopen dat ze dit lang blijven doen en dat het recente afleveringen zijn.
  zondag 6 februari 2005 @ 09:36:43 #129
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24948960
Ik vond btw de Royal Rumble eindelijk weer eens een best aardige PPV. No Way Out zal de enige hopelijk goede match wel de barbed wire steel cage mact zijn.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:57:48 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24951513
Ik heb nu een paar keer TNA gekeken, maar ik vind dat echt niks
Het mist echt van alles. Ik vond Royal Rumble wel ok. De match van HBK tegen Edge was echt saai... De rumble zelf had ik de 2 finalisten al lang bedacht en sjah RAW is gewoon veel beter, dus wint de RAW ster.

Vond het wel grappig om te zien toen hoe Vince McMahon verkeerd de ring in stapte en ging zitten, zodat ik later op www.pro-wrestling.com kon lezen dat hij zich daarbij redelijk ernstig geblesseerd had. Dat was me niet opgevallen tijdens de show
  zondag 6 februari 2005 @ 13:22:11 #131
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24951944
uuuhm de laatste maand of 2 is smackdown stukken beter dan raw hoor dta is echt afgezaagd geworden. Tna moet je niet kijken voor de feuds of de storylines die zuigen gewoon, het pure worstelen op zich is daar wel weer veel beter
  zondag 6 februari 2005 @ 13:28:13 #132
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24952034
Ja ok. Ik vind Smackdown nu eindelijk weer een niveau worden idd, maar vind RAW nog beter. Bij SD word ech ziek van JBL en zijn oeverloos slap geouwehoer. Er stond trouwens ergens een stuk over Cena en dat zijn in-ring performance echt veel beter moet. Kan het daar wel mee eens zijn. Batista moet vooral conditie kweken zo te zien (erg lastig als je ZO sterk bent, maargoed). Als hij dat heeft dan issie echt de bom. Het zou ook supercool zijn als ze zo nog even een tijdje doorgaan met HHH en Batista. Dat begint echt leuk te worden nu. Batista vol zekerheid en HHH steeds minder zekerheid
  zondag 6 februari 2005 @ 13:36:04 #133
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24952167
yup het batista / triple H verhaal is echt goed opgebouwd en het zal denk ik een hele goede partij worden op WM21 maar ik ben benieuwd hoe ze daarna verder gaan.
Cena moet in de ring nog veel leren ja en ik denk dat ze zijn grote push beter over een paar jaar hadden moeten doen ipv nu maar ja anders word het ook zo afgezaagd met al een paar jaar de 5 á 6 dezelfde contestants voor de titel
  zondag 6 februari 2005 @ 13:40:45 #134
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24952244
Ik zou het trouwens ook niet erg vinden als Ric Flair is gewoon hall of famer werd
Die man is echt TE vermoeiend...
en nu ga ik de dvd van Mick Foley kijken
  zondag 6 februari 2005 @ 13:43:52 #135
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24952292
Royal Rumble was zeker niet slecht om te kijken. Heb nu eens een keer geen enkele match geskipped. Batista was ook wel de verwachte winnaar, ook omdat SD de laatste 2 Rumbles gewonnen had en hij werd ook duidelijk gehyped de laatste maanden. Al heb ik geen idee wat zijn toegevoegde waarde is als hij eventueel naar Smackdown gaat (wat ik ook niet verwacht, dus hij zal wel gaan omdat ik het altijd verkeerd heb ).

Vince McMahon dingetje was me wel opgevallen, zag er wel grappig uit vond ik zelf.Dat krijg je als je zo debiel gaat lopen .

Ik probeer zowel RAW als SD te volgen, maar bij gebrek aan tijd wil ik SD weleens skippen omdat ik dat gewoon net iets minder vind om te volgen. De Triple H WM 21 commercial was trouwens geweldig (Braveheart parodie). Zag hem tijdens de Smackdown van deze week.
  zondag 6 februari 2005 @ 13:51:44 #136
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24952407
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:28 schreef Paxlie het volgende:
Ja ok. Ik vind Smackdown nu eindelijk weer een niveau worden idd, maar vind RAW nog beter. Bij SD word ech ziek van JBL en zijn oeverloos slap geouwehoer. Er stond trouwens ergens een stuk over Cena en dat zijn in-ring performance echt veel beter moet. Kan het daar wel mee eens zijn. Batista moet vooral conditie kweken zo te zien (erg lastig als je ZO sterk bent, maargoed). Als hij dat heeft dan issie echt de bom. Het zou ook supercool zijn als ze zo nog even een tijdje doorgaan met HHH en Batista. Dat begint echt leuk te worden nu. Batista vol zekerheid en HHH steeds minder zekerheid
Batista heeft zeker potentie maar zijn knietjes moeten beter , viel me bij de Royal Rumble op dat je gewoon duidelijk ziet dat daar geen kracht achter zit, dat is toch jammer. Zijn finishing move daarentegen straalt genoeg kracht uit.
  zondag 6 februari 2005 @ 13:59:54 #137
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24952540
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:15:26 #138
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24952765
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
Dank voor deze update .
Batista vs HHH (ziet er op papier geweldig uit als main event)
Cena vs JBL/Big Show (fastforward dingetje imo, heb niks met Cena en erg weinig met JBL/Big show). Wel jammer dat ik nu al weet dan Cena van Angle wint tijdens No Way Out :\.
Undertaker & Kane vs Snitsky & Heidenreich (Belediging voor Undertaker & Kane om tegen die 2 waardeloze acteurs te gaan, het enige waar ze goed voor zijn is mijn lachspieren vanwege hun slechte performance, mag hopen dat de Undertaker eindelijk eens doet waar zijn naam voor staat .
  zondag 6 februari 2005 @ 14:21:30 #139
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24952860
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijft
Snitsky is gewoon een lelijke debiel en heidenreich heb ik me kapot om gelachen toen die tegen undertaker ging boxen ofzo. beetje vage dingen schreeuwen en steeds mis slaan
  zondag 6 februari 2005 @ 14:48:06 #140
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24953307
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:21 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijft
Snitsky is gewoon een lelijke debiel en heidenreich heb ik me kapot om gelachen toen die tegen undertaker ging boxen ofzo. beetje vage dingen schreeuwen en steeds mis slaan
je kan beter op http://www.wrestlezone.com/main.php kijken zo goed als alles wat er op pro-wrestling.com staat komt letterlijk daar vandaan maar dan een halve dag later enige leuke aan heidenreich vond ik hoe ze zijn angst voor caskets deden
  zondag 6 februari 2005 @ 14:49:32 #141
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24953332
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Dank voor deze update .
Batista vs HHH (ziet er op papier geweldig uit als main event)
Cena vs JBL/Big Show (fastforward dingetje imo, heb niks met Cena en erg weinig met JBL/Big show). Wel jammer dat ik nu al weet dan Cena van Angle wint tijdens No Way Out :\.
Undertaker & Kane vs Snitsky & Heidenreich (Belediging voor Undertaker & Kane om tegen die 2 waardeloze acteurs te gaan, het enige waar ze goed voor zijn is mijn lachspieren vanwege hun slechte performance, mag hopen dat de Undertaker eindelijk eens doet waar zijn naam voor staat .
geheid dat undertaker dat wint aangezien hij nog nooit verlloren heeft op wrestlemania ( al 11 keer niet )
  zondag 6 februari 2005 @ 15:12:21 #142
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24953723
Wat vinden we er hier trouwens van als Brock Lesnar terug zou komen ?
  zondag 6 februari 2005 @ 19:33:29 #143
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24958152
hij zou best terug mogen komen van mij dat leeft het topch weer op maar hij schijnt belachelijke eisen te stellen
  zondag 6 februari 2005 @ 20:38:56 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24959207
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef Magneet het volgende:
hij zou best terug mogen komen van mij dat leeft het topch weer op maar hij schijnt belachelijke eisen te stellen
Hij zou direct weer naar SD! kunnen gaan, hebben ze daar weer een nieuwe titelkandidaat.
  maandag 7 februari 2005 @ 10:49:49 #145
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24967266
Heb het het laatste jaar helemaal niet meer gevolgd. Dat is voor het eerst sinds ik zes ben dat ik wrestling helemaal niet meer gevolgd heb Wel heb ik de Chris Benoit DVD uit de schappen gerukt een paar maanden geleden

Was de Royal Rumble goed? Misschien download ik hem wel ff (hoewel ik nu al de winnaar weet...)
  maandag 7 februari 2005 @ 11:14:06 #146
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24967719
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb het het laatste jaar helemaal niet meer gevolgd. Dat is voor het eerst sinds ik zes ben dat ik wrestling helemaal niet meer gevolgd heb Wel heb ik de Chris Benoit DVD uit de schappen gerukt een paar maanden geleden

Was de Royal Rumble goed? Misschien download ik hem wel ff (hoewel ik nu al de winnaar weet...)
heb je eugene gemist die is echt geniaal alleen jammer dat hij voorlopig gebleseerd is. Wel is de Forrest Eugene commercial voor WM geniaal
  maandag 7 februari 2005 @ 12:13:05 #147
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24968891
Eugene is de bom
Wel een paar dingen van Goldberg gejat (het boos worden na klappen enzo)
Ik heb voor de liefhebber trouwens nog wel een filmpje van Brock Lesnar die The Big Show superplexed vanaf het bovenste touw
  maandag 7 februari 2005 @ 18:30:06 #148
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24974485
nee nee, Eugene heb ik nog wel meegekregen . Vooral via korte filmpjes die ik gedownload had. Maar ik heb al meer dan een jaar geen RAW of Smackdown meer gezien. Heel af en toe (1x per week ofzo) wil ik nog wel eens zo'n wrestlingnews site lezen, maar meer ook niet.

Maar ik heb begrepen dat het weer wat beter is geworden? Heeft iemand zin om in het kort misschien de hoofd verhaallijnen van SD en RAW te vertellen zodat ik er een beter beeld van krijg?
  maandag 7 februari 2005 @ 18:32:52 #149
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24974526
Ha, ik lees nu pas dat TNA op Eurosport uitgezonden gaat worden. Geweldig! TNA leek me toch al een stuk beter om te kijken dan WWE, wat ik er van heb gezien. Maar ik houd meer van het wrestling dan het sports entertainment gedeelte.

Christopher Daniels. I am not worthy...
  maandag 7 februari 2005 @ 18:42:18 #150
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24974664
en nu maar hopen dat ze zich een beetje aan ok tijden houden, kan ik het zelf opnemen scheelt weer downloaden
  maandag 7 februari 2005 @ 19:44:37 #151
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24975518
Ik pikte vannacht, tijdens het kijken naar de Superbowl, ook nog een gerucht op. Brock Lesnar gaat misschien naar de Amsterdam Admirals voor een jaar
  maandag 7 februari 2005 @ 20:15:40 #152
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24975942
Dat is al oud nieuws en zal niet gebeuren omdat hij uberhaupt geen contract meer heeft met een NFL ploeg. Meestal wordt je naar europa gestuurd om te leren.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:14:17 #153
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24976934
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Dat is al oud nieuws en zal niet gebeuren omdat hij uberhaupt geen contract meer heeft met een NFL ploeg. Meestal wordt je naar europa gestuurd om te leren.
yup!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:29:48 #154
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24978261
Vreemd dan dat die commentator er over begon. Ik dacht dat hij een development deal had met de Minnesota Vikings. Blijkbaar niet dus

Hij gaat toch niet terug naar WWE he? Vraag me af of de fans hem dan nou zouden accepteren.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:35:44 #155
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24978383
dat heeft hij wel geprobeerd maar niet gekregen, kwestie van niet goed genoeg. Hij schijnt al tig keer geprobeerd te hebben Vince te bellen maar die weigert op te nemen zullen we maar zeggen. Verder schijnen zijn eisen dus belachelijk hoog te zijn voor iemand die de WWE eigenlijk alleen nog maar geld gekost heeft ( mensen begonnen pas net speciaal voor hem te komen toen hij stopte ). Ook zullen de toeschouwers het waarschijnlijk niet pikken nee.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:08:11 #156
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_24994266
Net de laatste RAW gezien vanuit Japan. Zo een vol stadium is toch indrukwekkend. Was best wel een goeie uitzending vond ik .

En een mooie cliffhanger:
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:55:48 #157
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25042610
Hoop dat dit niet al te erg offtopic is, maar vroeger keek ik er altijd naar (Op Eurosport dacht ik). Ergens eind jaren negentig heeft RTL5 er nog wat mee gedaan, maar sindsdien heb ik het nooit meer kunnen kijken

Mijn vraag: waar kijken jullie het??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:04:27 #158
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25042775
uuuhm dat mag op dit forum niet besproken worden. Wel gaat dus later deze maand de NWA-TNA uitgezonden worden op eurosport
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:43:19 #159
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25043422
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat dit niet al te erg offtopic is, maar vroeger keek ik er altijd naar (Op Eurosport dacht ik). Ergens eind jaren negentig heeft RTL5 er nog wat mee gedaan, maar sindsdien heb ik het nooit meer kunnen kijken

Mijn vraag: waar kijken jullie het??
nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer info
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:50:48 #160
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25043540
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:43 schreef Paxlie het volgende:

[..]

nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer info
msn stond in zijn profiel torrentsite heft hij dus al als je pw ttorrents bedoeld
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:18:57 #161
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25043976
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:50 schreef Magneet het volgende:

[..]

msn stond in zijn profiel torrentsite heft hij dus al als je pw ttorrents bedoeld
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:25:08 #162
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25044098
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

heb al heel wat GB's verzet door die site
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:40:50 #163
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25044392
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:25 schreef Magneet het volgende:

[..]

heb al heel wat GB's verzet door die site
me ratio is nu bijna 1
zal door sd wel lager worden, magoed. Laat ik het weer paar dagen open staan
stond eerst 0.5 en na een week niks downloaden eindelijk rechtgetrokken
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:43:29 #164
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25044442
↑ 121.82 GB ↓ 87.75 GB
pi_25051330
Ik ben een old-school wrestling fan! Hulk Hogan was vroeger echt mijn grote worstelheld...

Mensen als the Undertaker en Bret Hart vond ik ook echt goed!

Tegenwoordig vind ik Angle, Jericho en Benoit echt goed!

Wisten jullie trouwens ook dat er ook een Nederlandse worstel federatie is? Dutch Championship Wrestling is de naam van deze organisatie. Ze hebben in augustus een show gegeven en daarbij was the Honky Tonk Man aanwezig! Deze show was echt te gek! Honky Tonk Man was echt geweldig! Vroeger had ik echt een hekel aan deze gast maar op deze show was hij echt helemaal de grote publiekslieveling!

Ze geven trouwens op 20 maart weer een show in Rotterdam, en dan gaat Jim 'The Anvil' Neidhart van the Hart Foundation aanwezig zijn!

Ik kijk er nu al naar uit! Weer 1 van mijn grote worstelhelden uit het verleden in levende lijfe zien! Echt cool!

Check http://www.dcwrestling.nl gewoon ff! Kijk vooral de foto's van de show met Honky Tonk Man ff!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:12:56 #166
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25053087
ANgele is slecht tegenwoordig sinds hij niet meer voluit kan/mag worstelen. Show in NL ga ik niet naartoe, had vorig jaar juli kaartjes voor een grote show maar die ging niet door. Heeft me dus geld gekost omdat je via ticketbox moest bestellen
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:25:41 #167
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25053178
Kheb de Ironman match tussen Angle en Brock Lesnar laatst weer gekeken. Die 2 moeten weer tegen elkaar in een worstel match ofzo.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:23:55 #168
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25053807
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Kheb de Ironman match tussen Angle en Brock Lesnar laatst weer gekeken. Die 2 moeten weer tegen elkaar in een worstel match ofzo.
onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:47:45 #169
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25054165
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:

[..]

onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.
Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.

Kvind Chris Benoit er trouwens eng afgetraind uit zien
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:32:38 #170
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25054825
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 11:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.

Kvind Chris Benoit er trouwens eng afgetraind uit zien
met het verschil dat Angle al 2 keer zeer zware nekchirurgie heeft gehad sinds hij bij de WWE zit ( zit er sinds 2000 bij ) en de volgende hem waarschijnlijk zijn worstel carriere kost
pi_25063309
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:12 schreef Magneet het volgende:
ANgele is slecht tegenwoordig sinds hij niet meer voluit kan/mag worstelen. Show in NL ga ik niet naartoe, had vorig jaar juli kaartjes voor een grote show maar die ging niet door. Heeft me dus geld gekost omdat je via ticketbox moest bestellen
Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:13:12 #172
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25063376
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Marcus_Alexander het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!
nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgen
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:47:51 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25064040
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:

[..]

nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgen
Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannen .

Ik moet toch maar een keer naar de States gaan om een RAW-event mee te pakken en nog een NFL-match erbij (lijkt me een perfecte trip)
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:57:35 #174
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25064201
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:47 schreef PirE het volgende:

[..]

Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannen .

Ik moet toch maar een keer naar de States gaan om een RAW-event mee te pakken en nog een NFL-match erbij (lijkt me een perfecte trip)
dan ga ju dus 2 keer naar vechten kijken : 1 keer nep en 1 keer echt
pi_25074989
Vraagje aan Magneet.... Naar hoeveel Nederlandse shows ben jij al geweest dan?!?
  zondag 13 februari 2005 @ 20:42:26 #176
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25075615
welgeteld 0 ik zeg ook niet dat ze slecht zijn hoor, door andere factoren kan het wmb nooit ippen aan het amerikaanse
pi_25081155
Kijk... En als je nog nooit naar een Ned. show geweest bent dan is jou mening in mijn ogen dus niets waard omdat je mening gebaseerd is op vooroordelen dat alles uit Amerika en/of Japan maar gewoon beter is...

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik shows heb gezien die echt heel slecht waren en waarvan ik spijt heb dat ik er naar toe ben gegaan... Maar ik heb ook echt shows gezien die heel erg goed waren... Zoals de eerste DCW show met Honky Tonk Man! Was echt top entertainment met goed worstelen!

Ik zou zeggen... Ga eens naar een show (kijk wel goed uit naar welke je gaat!) en beslis dan wat je er van vindt... En ga niet van te voren lopen roepen dat het allemaal wel slecht zal zijn enzo...

Als je open minded er voor ben kan het alleen maar meevallen... Als je entertainment met goed worstelen wilt zien moet je naar de aankomende DCW show gaan! Jim The Anvil Neidhart komt! En zeg nou zelf, hoe vaak zal je de kans krijgen om een worstelaar die is uitgeroepen als Beste WWE/WWF Tag Team ooit?

Nederlandse worstelfans lopen heel vaak te klagen dat ze zo weinig worstelen kunnen zien... Maar als er dan een show is... Dan vinden ze het niet de moeite waard om er voor te reizen want het zal toch allemaal wel slecht zijn...

maandag 14 februari 2005 @ 02:47:44 #178
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25081342
quote:
was je klaar met je gelul ?
Hij zegt dus juist dat de verhalen het zo leuk maken. Een avond kan daar dus nevernooit aan tippen. Al helemaal niet als je het nog nooit gezien heb.
  maandag 14 februari 2005 @ 08:15:00 #179
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25082090
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

was je klaar met je gelul ?
Hij zegt dus juist dat de verhalen het zo leuk maken. Een avond kan daar dus nevernooit aan tippen. Al helemaal niet als je het nog nooit gezien heb.
inderdaad, hij leest al 2 keer over het feit heen dat ik helemaal niet zeg dat het worstelen slecht is
pi_25086760
Nee... Maar misschien een domme vraag hoor... Hoe kan je nou weten dat er geen verhaallijnen op een Nederlandse worstel show zijn als je nog nooit naar een show bent geweest...

Jullie hebben gewoon verkeerde vooroordelen en willen er totaal niet de moeite voor doen om van deze oordelen af te stappen!

Denken jullie soms dat er op Nederlandse shows alleen maar een aantal doelloze matches worden neergezet zonder dat er een verhaallijn in de show zit?

Maar ik zie het al... Jullie zijn toch te bevooroordeeld! Als het geen WWE is... Dan is het niet goed...

Zoals ik al eerder zei... Als je nog nooit naar een show in Nederland bent geweest heeft jou mening voor mij totaal geen waarde!
  maandag 14 februari 2005 @ 15:41:33 #181
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25086821
aaargh een verhaal lijn duurt weken/maanden geen avond. Ik zeg ook niet dat zer er niet zijn ik zeg dat ik ze niet kan VOLGEN als ik maar af en toe naar een show zou gaan.
  maandag 14 februari 2005 @ 19:57:35 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25089533
Ik denk dat Magneet de WWE en alles wat ervoor zat al gedurende een aantal jaren volgt en dan heb je misschien de behoefte niet om de shows/verhaallijnen van een andere organisatie te volgen.

Ik volg alleen WWE (kijk niet eens naar TNA) omdat dat nou een het meest overeenkomt met de de oude WWF zoals ik die vroeger altijd volgde (17 jaar geleden op Sky, lang leve de good old schotel).
Ik zit net weer in de verhaallijnen. Ben afgelopen zomer weer begonnen met het kijken na een break van een jaar ofzo en zit er nu weer lekker in . WWE is voor mij gewoon ruim voldoende. De kwaliteit is goed, de shows zitten goed in elkaar.

Zie het als een voetbal-fan die graag naar Engels voetbal kijkt omdat hij veel spelers/clubs kent, maar die het Duitse voetbal niet volgt omdat hij de spelers niet kent. Vraag die fan of hij een keer meegaat naar een Bundesliga wedstrijd (en zijn kaartje zelf moet betalen) dan zal hij zeker niet staan te springen.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:17:42 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25103037
Even een vraagje:
Vroeger keek ik er ook altijd naar op Eurosport. Zal een jaar of 10 geleden zijn denk ik. Anyway, ik herinner me nog goed dat er 1 worstelaar was, in zwart gekleed, die altijd van het dak omlaag kwam ge-abseilt. Ik kan me alleen z'n naam niet meer herinneren!!
Weet iemand wie ik bedoel?? Dacht dat de naam met een S begon.., weet ik niet zeker.

PS
Nog bedankt voor de link Magneet!!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:05:52 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25103660
Dat moet Sting zijn en dat is iemand van WCW
dat werd vroeger volgens mij op Eurosport uitgezonden
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:21:22 #185
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25103991
Ja, Sting, dat was hem!!!! Bedankt!!!!!
Wat is er met hem gebeurt eigenlijk?? met pensioen??

pi_25108025
Sting worsteld nu geloof ik ergens anders.

Ze hebben hem wel naar de WWE proberen te halen.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:59:35 #187
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25108776
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:04:19 #188
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25108825
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
Eens kijken of ik daar nog wat kan vinden op het net. Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig menneke
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:28:05 #189
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25109699
weet iemand de precieze data wanneer die twee TNA uitzendingen op Eurosport komen?
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:03:59 #190
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25111134
de 27ste geloof ik maar wat ik zag zijn het uitzendingen met het beste van de laatste 2 jaar TNA oid
pi_25116164
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:04 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]
Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig menneke
Bijna iedereen van fan van hem rond die leeftijd
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:30:51 #192
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25235186
No Way Out was trouwens wel leuk, erg jammer van de barbed wire cage match. Die duurde a) echt TE kort en b) wassie gewoon saai. Vond de rest wel cool

RAW van afgelopen maandag vond ik persoonlijk ook erg leuk. Het tekenen van Batista was erg cool gedaan, heb maar weinig mensen zo hard door een tafel heen zien gaan. Chris Masters vond ik maar een pannekoek, teveel arrogantie gelijk en ik vond hem sloom ogen, had er meer van verwacht. Nieuw bloed is erg moeilijk te vinden, dat blijkt wel weer
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:01:24 #193
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25235676
zijn personage is verkeerd, al 2 keer eerder hebben ze iets dergelijks gedaan, zelfs redelijk recent nog met Mark Jindrak maar het slaat totaal niet aan
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:00:06 #194
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25238819
No Way Out heel vlug gezien, de hele show in iets van 30 minuten ofzo .

Heb de hele raw wel gezien en het contract signing deel zat goed in elkaar. Het hele Batista / HHH verhaal zit goed in elkaar. Loopt al behoorlijk lang en nu maar hopen op een goeie topmatch tijdens WM21 :>.

Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe bloed dit jaar?
-Chris Masters
-Simon Dean
-Muhammad Hassan

Las trouwens op PW-forums dat Billy Kidman al een hele tijd samen is met Tori Wilson, had ik niet verwacht . Stond ook een leuk Batista interview op.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:09:17 #195
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25238990
net als Charlie Haas in het echt verloofd is met Miss Jackie
en mijn mening over die 3 :
Chris Masters : gimmick gaat mislukken net als de eerdere pogingen
SImon Dean : Is al mislukt, komt totaal niet over bij het publiek
Hassan : Über heel en word zelfs bedreigd, aftewel ze hebben bereikt wat ze met die Gimmick wilden bereiken en nu moeten ze er nog iets goeds mee gaan doen en een goede feud opbouwen
pi_25239382
Eurosport gaat weer worstelen uitzenden
War. War never changes.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:45:05 #197
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25240544
twee samenvattingen van de afgelopen 2 jaar TNA ja
pi_25240843
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Het gerucht gaat of ging dat The Rock wel met hem een wedstrijd wilde worstelen op WM21. Maarja, op dit moment is het nog niet eens zeker of The Rock komt opdagen, contract issues enzo.

Heb wel eens een paar afleveringen van NWA-TNA gedownload. Het worstelen is wel ok, maar ik heb ook die verhaallijnen nodig. En ik heb mezelf nog niet de tijd gegeven om die tot me te laten doordringen.

NWO vond ik een redelijke PPV. Angle is nu wel aan een losing-streak bezig op de laatste PPV's, kan ook niet goed zijn. Cena kan mij nog altijd niet imponeren. JBL vind ik daarentegen geweldig. Niet qua worstelen, maar qua karakter. Had ook gehoopt dat ie zou winnen van TBS omdat ie een trip na WN21 wel had verdiend nadat ie bijna al negen maanden de titel heeft.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:39:15 #199
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25246079
er is niet eens een contract issue met The Rock, hij heeft gewoon geen contract
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:19:10 #200
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25253464
Vanavond TNA op Eurosport om 22.15u.

http://www.eurosport.com/(...)0000_prs0_ven5.shtml
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:43:29 #201
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25253798
jammer dat de link die in de gids staat niet klopt, ga denk ik niet eens kijken zijn wel betere dingen op tv rond die tijd
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:57:19 #202
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25254003
Zolang je geen kijkcijferkastje in huis hebt is dat niet erg
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:13:04 #203
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25254242
nope ben ik niet van voorzien en anders had ik de tv wel daarop gezet en was op een andere iets anders gaan kijken
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:32:37 #204
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25257403
Ik kijk nog geen 5 seconden....

AAHHHHH Nederlands commentaar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:34:26 #205
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25257427
Pfff, zelfs ik weet meer dan die commentator (die snel alle informatie van z'n blaadje probeert af te halen), en voor mij is het de eerste keer dat ik een TNA show zie.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:50:13 #206
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25257691
nog steeds die ouwe vent die het 10 jaar geleden ook deed? met zijn NL amateur worstelaars?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:04:58 #207
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25257960
ja dus hoe doen ze het eigenlijk met de dialogen e.d. worden die ondertiteld? Heeft iemand het helemaal gezien? Lijkt me trouwens wel een recente aflevering
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:16:19 #208
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25258230
toch niet deze was van 14 januari
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:50:56 #209
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25259871
welke dialogen? Ze lieten alleen 4 matches zien van ong. 5 minuten. Alleen Daniels vs. Sabin was wel om aan te zien.

Ik mag hopen, mocht Eurosport het blijven uitzenden, dat ze dan wel de gehele show laten zien.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 09:23:49 #210
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25262463
idd dat is wel slecht dan
pi_25262810
Morgen:

http://www.fcwslamzone.tk/

FCW SlamZone 2
Date: February 27th 2005
City: Eindhoven (The Netherlands)
Arena: De Effenaar (Dommelstraat 2

Wees op tijd voor een goed plaatsje vorig jaar was het tot de nok uitverkocht

zie onder meer the biggest tag team in europe, of misschien wel van de wereld:

de uk pitbulls:

Rodney "silent assasin" Faverus

Eurostars Bernhard van Damme & Cybernic Machine

Europes best technical wrestler michael Kovac

en velen meer!!
Wrestling is a way u live!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 10:55:33 #212
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25263067
Lijkt me opzich wel interessant om een keer te bekijken. Hoeveel toeschouwers trekken jullie nu gemiddeld per show? Een paar jaar geleden heb ik samen met een vriend nog overwogen om bij FCW te gaan trainen. Worden die trainingen nog verzorgd door die brede gozer die getraind is door Afa (of was het Sika? ), Bas van Kunder heet hij geloof ik?

Niet dat ik morgen ga, want ik heb geen geld en ik moet morgen ook naar de Kuip. Voetbal heeft nog steeds een kleine voorsprong op wrestling (de nederlandse variant in ieder geval)
pi_25265344
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 10:21 schreef DutchWrestling het volgende:
Morgen:

http://www.fcwslamzone.tk/

FCW SlamZone 2
Date: February 27th 2005
City: Eindhoven (The Netherlands)
Arena: De Effenaar (Dommelstraat 2

Wees op tijd voor een goed plaatsje vorig jaar was het tot de nok uitverkocht

zie onder meer the biggest tag team in europe, of misschien wel van de wereld:

de uk pitbulls:

[afbeelding]

Rodney "silent assasin" Faverus

[afbeelding]

Eurostars Bernhard van Damme & Cybernic Machine
[afbeelding]
[afbeelding]

Europes best technical wrestler michael Kovac
[afbeelding]

en velen meer!!
Die pitbulls zien er gevaarlijk uit
  woensdag 2 maart 2005 @ 02:24:02 #214
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_25325129
.Zijn er hier nog mensen die CZW ook volgen bij de Indies? RAW van maandag ws trouwens een erg toffe show, ben het mens de mensen hier eens dat The Masterpiece een enorme gimmick is en het hiermee niet gaat halen... Hassan is al afgeschreven hier... kerel kan soms goede bewegingen brengen maar je merkt gewoon te erg aan hem dat hij de ervaring niet heeft, dit in tegenstelling to Simon die het wel kan maar gewoon een klote gimmick mee gekregen heeft.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:12:14 #215
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25328102
Ik vind Hassan wel aardig, vooral met die schreeuwlelijk aan ringside

Verder vind ik het hele Batista - HHH gebeuren echt geweldig. Die 2 hebben samen echt zulke bizarre reacties van het publiek. Je weet wat er gaat gebeuren en toch is het gewoon onwijs bruut om te kijken. GTST eat your heart out

Verder vraag ik me af hoeveel hechtingen HBK nodig heeft, want die had echt een gigantische snee toen ie van die stoel afstuiterde. Niet normaal zeg. Valt me nu wel op dat RAW kwa showgedeelte echt ver voorbij Smackdown gaat. Het enige echt super moment van Smackdown vond ik toen Theodore Long mocht blijven als General Manager. Hoop dat ze het goed uitwerken samen met Carlito Caribbean Cool. Vond het erg jammer dat die een blessure kreeg.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:29:27 #216
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25328399
HBK heeft als hij bloed ook altijd ENORM veel bloed
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:02:14 #217
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25328957
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:29 schreef Magneet het volgende:
HBK heeft als hij bloed ook altijd ENORM veel bloed
Bloedverdunners galore
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:00:31 #218
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25333153
aspirine is vaak wel genoeg. HHH is ook een goede bloeder. Royal Rumble 2001 HHH vs. Cactus Jack anyone
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:02:18 #219
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25333170
Kan ik uit deze voorgaande posts trouwens opmaken dat RAW van afgelopen maandag de moeite is om te downloaden?
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:11:26 #220
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25333258
absoluut
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:24:40 #221
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_25333376
Is er ook ergens een topic of site waar ik een beetje kan teruglezen wat er de afgelopen 8 jaar ofzo gebeurt is???
In mijn jeugd ( ) toen ik er altijd naar keek was er WCW en de NWO kwam opzetten met Hollywood Hogan (Die is inmiddels wel met pensioen mag ik hopen..) En ik herinner me nog vaak iets van een WulfPack waar Sting nou wel of niet bij zou gaan....
Oh, en Goldberg was onoverwinnelijk natuurlijk in die tijd...

Ben het nu weer allemaal aan het volgen, en de verhalen beginnen me weer langzaamaan duidelijk te worden. Maar ben wel benieuwt wat er in de tussentijd gebeurt is
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:45:03 #222
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25334065
Hulk Hogan wordt dit jaar een hall of famer
Wrestlemania is ook in hollywood, dus dat is wel erg vet

Verder geen idee of er zo'n site is A_Rock
Verhalen komen vanzelf trouwens
Angle vs HBK wordt wel dik gok ik
Batista vs HHH wordt echt super
Ik heb zo'n vermoeden dat er ook iets tussen Hassan en Benoit gaat komen.
pi_25371596
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:45 schreef Paxlie het volgende:
Hulk Hogan wordt dit jaar een hall of famer
en terecht
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:43:13 #224
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25373642
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

en terecht
echt wel
die gast is meer dan een icoon voor de pro-wrestling sport
pi_25376080
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 02:24 schreef beelz het volgende:
.Zijn er hier nog mensen die CZW ook volgen bij de Indies? RAW van maandag ws trouwens een erg toffe show, ben het mens de mensen hier eens dat The Masterpiece een enorme gimmick is en het hiermee niet gaat halen... Hassan is al afgeschreven hier... kerel kan soms goede bewegingen brengen maar je merkt gewoon te erg aan hem dat hij de ervaring niet heeft, dit in tegenstelling to Simon die het wel kan maar gewoon een klote gimmick mee gekregen heeft.
Behalve dat het weer eens van Vince zijn belangelijke gimmick is, kan die er ook geen reet van. Eerste match :
Steven Richards suffered a cracked cheekbone and injured nose during his match with Chris Masters on RAW this past Monday

Die moet dus onder het mes om de boel wat te herstellen.

Ik snap niet dat Vince niet snapt dat de big man/ muscle man gimmick lang niet altijd werkt en dat ze ook moeten kunnen worstelen.

Verder is Raw/Smackdown de afgelopen weken best wel weer ok. Ik kijk uit naar WM, enkele goed opgebouwde feuds, enkele matches tussen lui die gewoon erg goed zijn en hopelijk niet teveel diva-crap.

Lijkt erop dat het de WWE eindelijk weer eens wat lukt om superstars te creeren. Na de volledige misser van Orton, lijkt het met Batista de goede kant op te gaan (redelijk aan de mic, redelijk in de ring, tijd genomen om de storyline goed te spelen). Ook komt de Cena weer wat terug die potentie had om groot te worden (vreselijk softe promo's van hem, laatste smackdown waren weer verscheidene piepjes te horen).
pi_25563984
WM komt steeds dichter bij !
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:58:16 #227
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25564061
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
WM komt steeds dichter bij !
Vond RAW niet zo heel erg super, beetje voorspelbaar maar beter dan wat het lang is geweest. Nu ff Smackdown downloaden
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:02:49 #228
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25565577
Ik moet zeggen dat ik Jake The Snake wel verrassend vond hoor
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:19:38 #229
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25565950
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
verrassend oud, dood, schor, ranzig.

niet verrassend dat die een nieuwe heup krijgt
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:30:45 #230
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25566214
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Paxlie het volgende:

[..]

verrassend oud, dood, schor, ranzig.

niet verrassend dat die een nieuwe heup krijgt
ach het is wel leuk dat ie een keer langskomt
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:42:46 #231
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25566456
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:30 schreef Magneet het volgende:

[..]

ach het is wel leuk dat ie een keer langskomt
Vooral ook dat zijn slang nog leefde
En hij Randy *rochelkuchblagh* Orton ook nog ff *rochel keel schraapt* de les ging lezen
  vrijdag 18 maart 2005 @ 15:57:02 #232
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25567234
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Vooral ook dat zijn slang nog leefde
En hij Randy *rochelkuchblagh* Orton ook nog ff *rochel keel schraapt* de les ging lezen
zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoor
quote:
I am going to reintroduce your mouth to your brain cause you're talking out of your ass
pi_25567797
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:

tof

Eens effe kijken op de wwe site.
Ik heb allang niks meer gezien
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:31:26 #234
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25567853
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

tof

Eens effe kijken op de wwe site.
Ik heb allang niks meer gezien
niet schrikken hoe hij klonk of hoe hij eruitziet hoor maar zijn promo was super
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:51:04 #235
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25568266
Voor diegene die het iets interesseert: vanavond om 23.45 op Eursport: WRESTLEMANIA

Natuurlijk is dit gewoon die 2e TNA uitzending. Grappig dat ze nog steeds alles wat worstelen is Wrestlemania noemen.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:53:32 #236
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25568315
even een tvp voor het weekend.
Raw van de 14e was een goede buildup naar WM21...
Al vind ik wel iets teveel retro de laatste tijd.
[<knip Censuur op Fok!>]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:55:38 #237
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25568360
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er ook ergens een topic of site waar ik een beetje kan teruglezen wat er de afgelopen 8 jaar ofzo gebeurt is???
In mijn jeugd ( ) toen ik er altijd naar keek was er WCW en de NWO kwam opzetten met Hollywood Hogan (Die is inmiddels wel met pensioen mag ik hopen..) En ik herinner me nog vaak iets van een WulfPack waar Sting nou wel of niet bij zou gaan....
Oh, en Goldberg was onoverwinnelijk natuurlijk in die tijd...

Ben het nu weer allemaal aan het volgen, en de verhalen beginnen me weer langzaamaan duidelijk te worden. Maar ben wel benieuwt wat er in de tussentijd gebeurt is
Je zit nog bij de NWO.
mooie tijd
[<knip Censuur op Fok!>]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:57:31 #238
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25568403
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef nossio het volgende:
even een tvp voor het weekend.
Raw van de 14e was een goede buildup naar WM21...
Al vind ik wel iets teveel retro de laatste tijd.
sja de legends adviseren de legend Killer hé en het blijkt het goed te doen met de kijkcijfers en dat is toch waar alles om draait. Ik denk trouwens niet dat Orton Taker gaat verslaan op WM21 want die winning streak moet blijven
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:59:54 #239
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25568450
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Magneet het volgende:

[..]

sja de legends adviseren de legend Killer hé en het blijkt het goed te doen met de kijkcijfers en dat is toch waar alles om draait. Ik denk trouwens niet dat Orton Taker gaat verslaan op WM21 want die winning streak moet blijven
Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.
Laten Taker verliezen maken ze volgens mij een hele grove fout,het is nogal niet een legacy die je dan onderuit haalt!!

De kijkcijfers gaan idd weer wat omhoog in de US.
[<knip Censuur op Fok!>]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:07:24 #240
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25568606
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:59 schreef nossio het volgende:

[..]

Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.
Laten Taker verliezen maken ze volgens mij een hele grove fout,het is nogal niet een legacy die je dan onderuit haalt!!

De kijkcijfers gaan idd weer wat omhoog in de US.
dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:07:39 #241
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25568611
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 15:57 schreef Magneet het volgende:

[..]

zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoor
[..]
wat ie zei was idd super
maar kvind het altijd zo jammer als iemand er dan zo uitziet en zo klinkt
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:10:49 #242
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25568691
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

wat ie zei was idd super
maar kvind het altijd zo jammer als iemand er dan zo uitziet en zo klinkt
The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:11:44 #243
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25568711
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Magneet het volgende:

[..]

dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.
klopt hij heeft een beetje de status van Hogan vroeger.
Voornamelijk voor zijn voorbeeld functie,en dienstjaren.
Schijnt dat Taker 1 van de (positieve) leiders is backstage.
Die man geniet respect heeft status en heeft alles over voor de WWE (volgens de verhalen)
Dus ik denk dat ze die man nog wel een tijdje de status laten houden.
Dat hij zijn beste jaren heeft gehad is duidelijk,maar nog steeds is hij een crowdpleaser.
Ik geniet ook nog steeds van zijn Dead man walking move
[<knip Censuur op Fok!>]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:15:54 #244
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25568807
ik heb ergens één van de Taker specials staan waar hij inderdaad de ander wrestlers toespreekt e.d.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:36:47 #245
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25569306
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:10 schreef Magneet het volgende:

[..]

The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.
jammer dat het zo kort duurde idd
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:38:37 #246
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25569349
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:36 schreef Paxlie het volgende:

[..]

jammer dat het zo kort duurde idd
waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:47:33 #247
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25569574
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef Magneet het volgende:

[..]

waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )
Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ook

xs4all news-servers werken weer eens niet mee
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:58:53 #248
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25569826
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ook

xs4all news-servers werken weer eens niet mee
bittorrent rules...af en toe
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:11:14 #249
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25570108
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:58 schreef Magneet het volgende:

[..]

bittorrent rules...af en toe
SPOILER
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:11:30 #250
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25572548
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:11 schreef Paxlie het volgende:

[..]
SPOILER
nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zit
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:41:12 #251
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25573245
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 20:11 schreef Magneet het volgende:

[..]

nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zit
bij xs4all niet
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:42:05 #252
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25573263
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 20:41 schreef Paxlie het volgende:

[..]

bij xs4all niet
ik bedoel als in die van chello zijn bagger zodat je een betaalserver moet nemen
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:45:32 #253
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25573332
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Magneet het volgende:

[..]

ik bedoel als in die van chello zijn bagger zodat je een betaalserver moet nemen
whehehe
noujah, kijk het morgen wel
torrent komt vanzelf binnen
zin in!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:39:53 #254
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25614705
SD van 17-03 was voor de verandering eens goed. Angle vs. Janetty was zeker geen slechte match. Eindelijk eens wat serieuze tegenstand voor Angle en match zelf duurde ook behoorlijk lang en zat goed in elkaar.

Contract signing was ook wel leuk. Ik hoop niet dat de 12-0 van Undertaker op WM een 12-1 wordt. Undertaker is gewoon een legende en hij hoort gewoon te stoppen met een 13-0 op WM.

Het blijft ook jammer dat ze niet vaker zulke lange feuds hebben richting een PPV.
  maandag 21 maart 2005 @ 12:51:46 #255
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25632843
vanavond is even kijken voor de torrents van WM21
Tot die tijd even spoilers en news berichten vermijden.
[<knip Censuur op Fok!>]
  maandag 21 maart 2005 @ 12:53:46 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25632892
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef nossio het volgende:
vanavond is even kijken voor de torrents van WM21
Tot die tijd even spoilers en news berichten vermijden.
Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mij
  maandag 21 maart 2005 @ 12:54:28 #257
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25632909
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef PirE het volgende:
SD van 17-03 was voor de verandering eens goed. Angle vs. Janetty was zeker geen slechte match. Eindelijk eens wat serieuze tegenstand voor Angle en match zelf duurde ook behoorlijk lang en zat goed in elkaar.
Janetty heeft weer getekend bij WWE
Na zijn match tegen Angle is hem een contract aangeboden
  maandag 21 maart 2005 @ 12:56:17 #258
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25632954
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mij
onderschat de torrents niet.
Raw staat meestal de ochtend na de uitzending klaar....PPV hopelijk dezelfde snelheid.
Morgen avond op tv
[<knip Censuur op Fok!>]
  maandag 21 maart 2005 @ 13:07:01 #259
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25633191
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:56 schreef nossio het volgende:

[..]

onderschat de torrents niet.
Raw staat meestal de ochtend na de uitzending klaar....PPV hopelijk dezelfde snelheid.
Morgen avond op tv
Lees dit topic eens door ?
Ik gok dat iedereen die hier post dat wel weet want verder is het in Nederland niet te kijken
Zou het wel knap vinden als de torrent er eerder is dan dat de PPV is uitgezonden
  maandag 21 maart 2005 @ 13:11:02 #260
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_25633308
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Lees dit topic eens door ?
Ik gok dat iedereen die hier post dat wel weet want verder is het in Nederland niet te kijken
Zou het wel knap vinden als de torrent er eerder is dan dat de PPV is uitgezonden
had ik gelezen...had me vergist in de datum
idd hopen op morgen gaat niet echt lukken!
[<knip Censuur op Fok!>]
  maandag 21 maart 2005 @ 13:51:14 #261
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25634238
ik zou wel de trailers voor wm21 downloaden als je dat nog niet gedaan hebt echt super
  maandag 21 maart 2005 @ 14:05:52 #262
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25634511
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Magneet het volgende:
ik zou wel de trailers voor wm21 downloaden als je dat nog niet gedaan hebt echt super
Die zijn echt lachen idd

Valt me trouwens op dat pro wrestling redelijk opleeft hier in Nederland en vlak daarbuiten, kom het steeds meer tegen
  maandag 21 maart 2005 @ 21:48:36 #263
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25646565
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Janetty heeft weer getekend bij WWE
Na zijn match tegen Angle is hem een contract aangeboden
Dat is goed nieuws . Vond hem helemaal niet slecht en met een beetje meer training komt hij vast wel weer op zijn oude niveau. Kan hij ook weer Tag-teamen met HBK (Rockers ) aangezien Tag-Team nu een beetje dood is (vind ik zelf).
  maandag 21 maart 2005 @ 21:54:52 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25646751
WM21 zal wel beschikbaar zijn vanaf 4 April ofzo. Hoop dat mijn andere torrentsite hem ook weer eens host, die is heel wat sneller als PWT maar daar staat niet iedere RAW op :\ . PWT is meestal nogal traag in het begin (zal wel aan de Uploaders daar liggen).

Vanavond Batista vs Kane. Ben benieuwd of Batista het lang volhoudt. Maar dat zien we morgen wel
  maandag 21 maart 2005 @ 21:54:55 #265
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25646753
ik hoop dat ze van SD meer een cruiserweight show maken en van RAW een heavyweight, het zal wel nooit gebeuren maar ik denk dat dat allebei de shows een flinke boost zal geven, RAW voor de grote namen en SD voor de echte actie
  maandag 21 maart 2005 @ 21:57:30 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25646820
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef Magneet het volgende:
ik hoop dat ze van SD meer een cruiserweight show maken en van RAW een heavyweight, het zal wel nooit gebeuren maar ik denk dat dat allebei de shows een flinke boost zal geven, RAW voor de grote namen en SD voor de echte actie
Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.
  maandag 21 maart 2005 @ 22:02:50 #267
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25646974
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.
nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dus
  dinsdag 22 maart 2005 @ 18:13:13 #268
44649 beelz
pi_25664056
Net RAW van gisteren gekeken. Heb me dood gelachen om de nieuwe trailer voor WrestleMania 21 Die was echt hilarisch, beste tot nu toe.
Orton was erg koel bezig, dat soort akties maakt het gaaf
Verder ook weer hele goede show. Heb al zin in volgende week... HBK tegen Mohammad Hassan... ik hoop echt dat die zeiksnor helemaal wordt afgedroogd door HBK.
Besef Regulier!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:05:30 #269
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25665403
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:

[..]

nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dus
De Cruiserweights dus
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:14:38 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25675153
Die trailer voor Wrestlemania is echt geweldig
  woensdag 23 maart 2005 @ 07:56:48 #271
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25676246
die zijn allemaal geweldig
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:13:59 #272
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25676331
Hebben jullie het over die ene met JBL's "You can't handle the truth"- speech, of is er weer een nieuwe?
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:22:31 #273
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25676411
er zijn er 8 nu kijk maar op www.wrestlemania.com daar kan je ze allemaal zien en ze zijn op de bekende torrent adressen ook te krijgen
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:26:50 #274
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25677218
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben jullie het over die ene met JBL's "You can't handle the truth"- speech, of is er weer een nieuwe?
er is een nieuwe
die van JBL vond ik maar zwak
De nieuwste is echt briljant, heb echt compleet in een deuk gelegen. Raw was trouwens weer erg leuk al vond ik Kane vs Batista niet echt een slimme zet. Die zijn beiden niet de snelsten in de ring en dat was te merken ook
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:51:18 #275
44649 beelz
pi_25681213
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

er is een nieuwe
die van JBL vond ik maar zwak
De nieuwste is echt briljant, heb echt compleet in een deuk gelegen. Raw was trouwens weer erg leuk al vond ik Kane vs Batista niet echt een slimme zet. Die zijn beiden niet de snelsten in de ring en dat was te merken ook
En het dan leuk proberen te maken met een Lumberjack match is eigenlijk wel heel erg hopeloos Dat was de enige match die ik niet echt tof vond. Hoewel het later wel koel werd, maar zwaar overdreven. En het is altijd fijn om Chris Benoit aan het werk te zien
Besef Regulier!
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:38:18 #276
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25682288
Chris Benoit is echt zo mega fanatiek altijd, blijft idd super om hem in actie te zien
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:42:56 #277
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25682407
Benoit is samen met Angle 1 van de beste pure worstelaars
pi_25684203
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef beelz het volgende:
Net RAW van gisteren gekeken. Heb me dood gelachen om de nieuwe trailer voor WrestleMania 21 Die was echt hilarisch, beste tot nu toe.
Are you talking to me?

Vond deze RAW maar matig, niet speciaal. Dat van Orton was ook de enige verrassing van de uitzending, had ik echt niet verwacht.
  woensdag 23 maart 2005 @ 18:05:57 #279
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_25688842
Raw viel ten opzichte van voorgaande weken best tegen ja maar ach de nieuwe wm21 trailer maakte veel goed camera ready, wardrobe ready, microphone! ready
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:06:53 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25691736
De WM21 trailers blijven geweldig . RAW zelf was niet echt bijzonder, maarja misschien komt er volgende week nog wat vuurwerk zodat we met spanning kunnen wachten op de climax.

Snap alleen de move van Orton niet. Vond het wel een leuk koppel. Maarja Orton zal wel naar Smackdown gaan na WM

Chris Masters zal wel naar Evolution gaan na die Lumberjack match. Is ook de logische opvolger van Batista daar (lijkt me).

Wie gaat trouwens de 6-man-"money in the bank" ladder-match winnen volgens jullie? Het ligt volgens mij redelijk open omdat iedereen voors en tegens heeft.
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:14:16 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25691941
Chris Benoit

Althans, dat hoop ik
pi_25691990
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:06 schreef PirE het volgende:
Wie gaat trouwens de 6-man-"money in the bank" ladder-match winnen volgens jullie? Het ligt volgens mij redelijk open omdat iedereen voors en tegens heeft.
Denk Shelton Benjamin, Kane en Christian iig niet. Kan me niet voorstellen dat ze iemand met een negatieve reeks die match laten winnen.

Gok ook op Benoit, om zijn goede reeks om WM maar te laten continueren.
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:37:17 #283
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25694270
Ik gok op Edge. Hij wordt nou al zolang gepushed dat het tijd wordt dat hij een keer een kans krijgt.

Ik zie persoonlijk Christian graag winnen. Maar ik vrees dat hij gewoon te licht is om een impact te maken. Ik heb heel weinig met Benoit (hij is wel goed) en Jericho hangt altijd de popi jopi uit.
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:40:46 #284
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25694355
Jericho mist iets, Christian vind ik echt 12x niks, die komt gewoon teveel te kort om zoiets te mogen winnen. Edge is wel mega sterk. Goede skill in de ring, lekker snel ook, maar die heeft met dit karakter meer kans om weer eens genaaid te worden

Ik hoop op Chris Benoit, maar Shelton Benjamin zou me ook cool lijken

Kane ga ik niet eens over beginnen, die wint niet en anders is het erg stom van WWE
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:44:41 #285
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25694467
SHelton Benjamin zou ik niet goed vinden nu Cena ook al zo gepushed is, ze kunnen niet beide titels bij een "rookie" in handen hebben dat is slecht voor de kijkcijfers
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:56:40 #286
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_25706097
wat me trouwens wel opvalt is dat als je kijkt naar de karakters in die 6 man money in the bank match dat je 4 faces (Benjamin, Jericho, Benoit en Kane ook wel) hebt en maar 2 heels (Edge en Christian). Dus misschien een heel change voor iemand tijdens WM ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:59:10 #287
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25706146
uuuhm Benjamin is daar al een maand mee bezig hoor
pi_25706380
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
uuuhm Benjamin is daar al een maand mee bezig hoor
Wil niet echt lukken als je hem van Gene Snitzky laat winnen.
Ok soms wel een chair DQ, maar dan nog.

Vind dat Kane de laatste tijd wat face trekjes begint te krijgen. Een paar faces redden om Snitzky maar te kunnen pakken...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:44:15 #289
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25752487
smackdown was best goed Vooral het stukje met Cena & JBL en Carlito is ook flink de lul, ben benieuwd wanneer hij weer de ring in gaat hij lijkt nu volledig hersteld te zijn.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:54:23 #290
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25758757
Cena & JBL was echt VETTE shit

Ze zijn Cena heel heel heel erg goed aan het neerzetten vind ik
Vind alleen zijn entreenummer nu wat minder, maar het heeft wel iets bij hoe die nu is
  zaterdag 26 maart 2005 @ 20:24:01 #291
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_25765309
Nog 1 week voor WM 21 . Moet zeggen dat ik het volgen van de hele Road to WM wel leuk vind. Verwacht toch wel een topshow volgende week zondag. ik hoop dat ze het kunnen waarmaken.

Ben erg benieuwd naar Michaels vs Angle omdat ik geen idee heb wie dat gaat winnen. En de Ladder match natuurlijk .

Cena vs JBL lijkt me niet echt bijzonder. Het zou wel leuk zijn als JBL de titel houdt (op naar de 365 dagen ). JBL zonder titel is gewoon mid card en zoveel toppers heeft SD niet. Misschien dat dit beter wordt na de roster lottery.

En heel de wereld hoopt dat Batista HHH verslaat, dus dat zal dan wel niet gebeuren aangezien HHH een behoorlijke vinger in de pap heeft en ik zie hem niet 2x achter elkaar verliezen op Wrestlemania. En als Batista wint dat heeft HHH Backlash om de titel weer terug te pakken (is 3 weken na WM ofzo).
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:25:05 #292
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25926721
Cowboy Bob Orton samen met Randy
Coole wending

En Cena laten opsluiten door JBL hadden ze eerder moeten doen, hadden ze er echt een hele verhaallijn van kunnen maken, nu sloeg dat gewoon nergens op
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:28:53 #293
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25926803
daar stond ik ook raar van te kijken ja, Cowboy Bob & Randy Orton was supah!
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:35:12 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25926904
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Magneet het volgende:
daar stond ik ook raar van te kijken ja, Cowboy Bob & Randy Orton was supah!
Echt supah indeed, super gedaan door Cowboy Bob Orton, ondanks dat ie toch al flink op leeftijd is had ie wel een zekere ring presence, heerlijk cynisch glimlachje ook de hele tijd, nu ik er meer over nadenk hebben ze dat echt perfect gedaan voor WM21

Hall of Fame-er Bob Orton

"Randy is the future of this business and I don't want you to destroy him"
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:43:48 #295
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25927078
er gaat trouwens een gerucht dat er een 30 man over the top rope battle royal komt.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:47:51 #296
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25928419
cool!
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:53:49 #297
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25928566
wel jammer trouwens dat er geen ruk met beide tag titles gedaan word op WM en zowiezo dat die zo onder gewaardeerd worden.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:56:30 #298
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25928617
Er zijn toch ook geen goede tag teams of wel?
Enige die ik echt goed vond waren de Dudleyz
die hebben nu vakantie en zullen binnenkort wel terugkomen

Ik hoop dat ze dan ook weer table matches gaan invoeren, wat de Dudleyz altijd uithaalden met die dingen was echt bizar
  Eindredactie Games zaterdag 2 april 2005 @ 13:00:45 #299
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25928699
ik denk dat dit de slechtste WM wordt , X8 is nog steeds niet overtroffen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:01:42 #300
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_25928713
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef donald_dick het volgende:
ik denk dat dit de slechtste WM wordt , X8 is nog steeds niet overtroffen
Waarom wordt dit de slechtste dan ?
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:03:30 #301
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_25928760
ja idd , dat een ander beter was wil nog niet zeggen dat deze meteen de slechtste is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')