ja vond ik ook al eem beetje raar maar ik denk dat ze die feud op deze manier willen verlengen, Kane die een championship match krijgt maar tijdens die match door Hardy V1 aangevallen word. Als het alleen kane vs Hardy was zou het ben ik bang na Bad Blood op zijn.quote:Smackdown! is echt oersaai de laatste tijd/maanden, er zijn niet echt interessante & spannende feuds gaande.. en Angle als GM is helemaal schraal. Heyman zou beter zijn.. Raw daarentegen is en blijft super! Opnieuw erg goede tagmatch! Het lijkt me overigens sterk dat The Rock gaat taggen met Eugene.. volgens mij verschijnt The Rock alleen op Raw als ze in de westcoast zijn.. dusja een match op BB zal die denk ik niet hebben.. z'n segment met Eugene was overigens humor .. Kvond het trouwens wel verrassend dat Kane de battle royal won... hij zit al in een feud met Matt Hardy/Lita.. ben benieuwd hoe ze dat gaan uitspelen. Had gehoopt dat Jericho eindelijk weer eens een title shot kreeg.. helemaal na zn cage match tegen Christian.. maargoed.. Raw is op dit moment gewoon erg relaxed!
dan moet je die van afgelopen week en de week ervoor bekijken, allebei geniaal met die van afgelopen week het bestequote:Op maandag 24 mei 2004 10:46 schreef Ritch het volgende:
Ik zal v/d week es RAW gaan kijken, weet ik ook wie Eugene is, al voorspelt de naam weinig goeds
dan moet je het gewoon niet meer kijkenquote:Op maandag 24 mei 2004 12:30 schreef Steve-O het volgende:
Ik moest het ff voor iemand downloaden
Wat een beeldvervuiling
20 van die nichten die in de ring aan het bitchslap'n zijn . En dan met die retard OMG
Snap niet hoe je dat leuk kan vinden.
Ben het met je eens dat Cena beter af is als heel. Als face worden zn raps een beetje saai.. als ie tenminste rapt want vorige week tegen Dupree deed ie ook niks rappen. Maar als face is nu gewoon erg over... Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door Takerquote:Op maandag 24 mei 2004 10:37 schreef Ritch het volgende:
Ik vond Heyman in de tijd van de invasion erg cool, hoe fanatiek die toen was, iedereen kan zich zijn rant op smackdown nog wel herinneren waar die McMahon behoorlijk onderuit haalde, je zou bijna denken dat dat echt was.
Ook vond ik Heyman goed als manager van Brock, Big Show en Team Angle, echt een irritante bastard was het toen
John Cena is echt niet scherp meer als face, hetzelfde als Angle toen, die was als face ook lang niet zo goed als heel.
Is er onderhand al weer een echte big player, zoals The Rock en Stone Cold waren? HHH is daar te saai voor, Eddie Guerrero en Benoit waren niet zo groot laatste keer dat ik keek, Angle was er dicht bij maarja, met die nek wordt dat niet meer wat. Brock had het kunnen worden, Undertaker is te oud evenals HBK, Kane is verneukt, Chris Jericho kan het zo zijn als die weer es een major push krijgt, maar die zie ik niet zo snel meer komen helaas.
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-markquote:Op zondag 23 mei 2004 23:44 schreef Ritch het volgende:
Dan HHH nog ff weg van de tv en HELEMAAL weg achter de schermen, dan kan het weer zoals vanouds worden hopelijk!![]()
Bradshaw... Ik vond hem in de APA wel leuk, beetje midcard tag matches enzo, zolang die maar 1x per match de clothesline from hell deed was ik tevree. Sinds die z'n haar er af heeft is het alleen maar slechter geworden, helemaal zonder faarrooq. Dat hij nu een top heel is slaat helemaal nergens op imho.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:52 schreef Version1 het volgende:
Daarnaast moet er echt nodig een topheel komen op SD!.. Booker T word naar de midcard geschopt door TakerBradshaw=
[hoewel zn match op JD nog enigszins meeviel].. Tja en verder.. geen echte heel die er bovenuitsteekt..
Randy Orton wordt wel wat ja, daar kun je op wachten.quote:Eddie Guerrero is op dit moment een beetje .. umm niet erg veel aan.. komt naar mijn idee omdat hij gewoon geen waardige tegenstander heeft om mee te feuden.. Benoit daarentegen vind ik steeds leuker om naar te kijken.. Zn tagmatches met edge tegen Batista en Orton of Flair waren echt super. Alleen ben ik niet erg enthousiast over zn volgende feud met Kane... Jericho had gewoon die battle royal moeten winnen! Ik denk overigens dat Orton wel een major player gaat worden... Hij heeft wrestling skills.. goede mic skills.. veel charisma.. ik denk dat die binnen 1.5 jaar wel de world title zal dragen..
HHH kan bij mij nix meer goed doen. Ik vind het al heel wat dat die al zo lang geen champ meer is nadat het hele afgelopen jaar verneukte door altijd champ te zijn en alleen zijn buddy HBK goeie matches te gevenquote:Op maandag 24 mei 2004 13:59 schreef Version1 het volgende:
HHH is juist top! De afgelopen maanden heeft hij echt wel goede matches geleverd en gezorgd dat Benjamin & Tajiri [in mindere mate] over zijn op Raw... maargoed ik ben dan ook een Triple H-mark![]()
Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij is de enige reden dat HHH iets is dat hij Stephanie neukt
yupquote:Op maandag 24 mei 2004 14:48 schreef Ritch het volgende:
[..]
Helaas is dat zo ja... Helaas is dat ook de reden dat hij als 1 van de weinige superstars bij writersmeetings zit en daarom zichzelf altijd maar in de spotlight kan houden.![]()
je gaat iig lachenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef Ritch het volgende:
Heb raw van vorige week binnen, vanavond na m'n werk maar es kijken of het weer de moeite waard is om te gaan volgen...
Vond jackass nogal leuk jaquote:Op maandag 24 mei 2004 13:38 schreef Version1 het volgende:
@ Steve-O ...dat zelfde kun je ook zeggen van Jackass/Wildboyz [neem aan dat je fan van die 2 series bent?]
Een stel randdebielen die idiote stunts uitvoeren is humor? [nou vind ik jackass wel humor maar anderen kunnen dit bv erg debielig vinden enz..] M.a.w. smaken verschillen...
Raw is vanaf Wrestlemania XX al erg goed.. qua feuds, qua match kwaliteit :p
hahahaha en als jij van drie meter hoog op een betonnen vloer met een miniem dun matje gesmeten word doet dat geen pijn? hahahahahaquote:Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden![]()
Pijn heeft absoluut nix met wrestling te maken, wrestling is niet echt en probeert niet echt te zijn. Als je echt wil dan ga je MMA kijken ofzo. Natuurlijk hebben die wrestlers wel pijn, ze weten hoe ze moeten slaan/vallen/mooi laten lijken, maar zonder pijn kun je een groot deel van moves gewoon niet doen. Daarnaast zijn wrestlers nuchter (naja, ene meneer S. Austin wou wel es een biertje drinkenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vond jackass nogal leuk ja
Daar zie je ze tenminste echt pijn lijden![]()
Heb hem net voor eerst op RAW gezien en die is er echt wat mee opgeschoten ja, hele goeie in ring!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef BobbyDrake het volgende:
Qua big-time players vind ik dat Shelton Benjamin zeer veel gehad heeft aan de draft naar RAW.
Ja daar noem je er ook twee op, misschien een interessant idee om die twee stilletjes via de achterdeur er uit te schoppen? Wat een walgelijke wrestler is Palumbo en Albert durf ik geeneens een wrestler te noemen, oversized gorilla die nix kan.quote:Aan de andere kant zijn Chuck Palumbo en A-Train toen ze naar RAW vertrokken praktisch in rook opgegaan. En dat terwijl deze twee op SmackDown! het altijd wel aardig deden. Misschien een interessant idee om die 2 op de een of andere manier terug te halen naar SmackDown?
Zo te horen is één ding hetzelfde gebleven: de achtergrond verhaaltjes hebben een verdacht hoog soap-gehaltequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:13 schreef Magneet het volgende:
wcw, ecw is door de wwe gekocht dus die zijn niet meer, Hogan helpt zijn dochter bij haar zangcarriere, Goldberg is weg bij de WWE en de geruchten gaan dta hij naar Japan gaat, Sting is nooit bij de WWE geweest maar is nu wel met ze in gesprek, Nash zit nu in het Indy circuit geloof ik. Steiner is net terug van een blessure maar die komt niet meer op tv en ze laten zijn contract aflopen omdat hij té blessure gevoelig is.
Wrestling is toch nix anders dan een soap waar overdreven kerels elkaar es ff "verrot" houwen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:26 schreef tommie_b het volgende:
Zo te horen is één ding hetzelfde gebleven: de achtergrond verhaaltjes hebben een verdacht hoog soap-gehalte
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Ritch het volgende:
Benjamin uit het niets??? WTF?? Een All American in wrestling en track, die geweldige tag matches had Charlie Haas, zich bewezen heeft als een mega goeie technische wrestler en daarom nu een singles push krijgt?? Waar heb jij de laatste tijd gezeten zeg?
Nou, er gaat zich wel een groep vormen. En dat hangt van het besluit van The Undertaker af.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:16 schreef Magneet het volgende:
ik heb net ook sd van deze week gekeken en het lijkt er nu al op alsof er twee groepen gaan komen : de groep angle olv Booker T tegen de rest olv Cena Ik denk dat dan De Dudley's bij Cena gaan en dat er dan een soort van tweede soort van Feud als de Invasion is.
op 411mania staat dat ie bij CNBC is ontslagen als economisch (nieuws) analist en dat ie een reprimande heeft gekregen van de WWE, m.a.w. hij is niet ontslagen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:18 schreef Magneet het volgende:
YESSSSSSSS we zijn van de push van JBL af, hij wist het 2 keer voor elkaar te krijgen om de hitlergroet te doen bij shows in Duitsland en hij is nu en bij cnbc en bij de wwe ontslagen, althans volgens pro-wrestling.com
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef Magneet het volgende:
kutjoch van een Randy Orton gaat denk ik nu pas goed tot zijn recht komen want een goede wrestler is het![]()
ik gok op taboo tuesdayquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Het wordt weer eens tijd dat ik kampioen word![]()
![]()
We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaarsquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef Paxlie het volgende:
het topic is dood mensen, doe is posten
Ik vind dat we terug moeten naar dezequote:Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaars
Klopt, hij is The Marine aan het opnemen in Australië daarom moest hij ook weer zo snel die title belt kwijtquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij is een film aan het opnemen volgens een eerdere post in een van de twee topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:05 schreef PirE het volgende:
Zo net Taboo Tuesday gekeken.
Was niet echt een bijzondere PPV vond ik. Ik zal mogelijke spoilers hiden voor diegene die nog moeten kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niet veel gemist. Vond dit een zwakke uitzending. Veel gezeik over die $1,000,000 contest. Heel weinig matches deze keer. Men is blijkbaar gewoon aan het opbouwen richting Survivor Series. Volgende week Angle vs Big Show. Dat draait dus uit op een grote battle in de ring met meerdere personen als voorproefje voor SS.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Magneet het volgende:
daar heb ik nog geen torrent van gezien
ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wilquote:Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef Skeffie het volgende:
Ben benieuwd wanneer Evolution uit elkaar valt? Batista zal niet lang meer een slaafje blijven van "the Game" toch?
naja, Evolution bestaat uit 2 anderen naast HHH, dus dat groepje valt ook wel weer me. Daarnaast begint de Nature Boy behoorlijk oud te worden (al hoop ik dat ie door blijft gaan natuurlijk)quote:Op donderdag 11 november 2004 09:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wil
ik vind ze alleen zo fucking duur helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zag vandaag bij de FRS een dubbel DVD van Survivor Series '87 en '88 staan... ik twijfel of ik hem moet kopen. Dat zijn de survivor series met 5 tag teams vs 5 tag teams. Ik kan me van heel vroeger nog herinneren, toen je deze ppv's nog gewoon via SKY kon zien, dat deze matches geweldig waren.
Who am I kiddingDie moet ik natuurlijik gewoon hebben
sja films koop ik ook eigenlijk geen als ze nog 20 euro kosten alleen als ze max 14 zijn oidquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
opzich wel. Ik geloof dat ie 29,95 kost ofzo. Maar je hebt natuurlijk wel minstens 6 uur aan beeldmateriaal. Voor een film dvd betaal je hetzelfde, zo niet meer.
Batista heeft zeker potentie maar zijn knietjes moeten beterquote:Op zondag 6 februari 2005 13:28 schreef Paxlie het volgende:
Ja ok. Ik vind Smackdown nu eindelijk weer een niveau worden idd, maar vind RAW nog beter. Bij SD word ech ziek van JBL en zijn oeverloos slap geouwehoer. Er stond trouwens ergens een stuk over Cena en dat zijn in-ring performance echt veel beter moet. Kan het daar wel mee eens zijn. Batista moet vooral conditie kweken zo te zien (erg lastig als je ZO sterk bent, maargoed). Als hij dat heeft dan issie echt de bom. Het zou ook supercool zijn als ze zo nog even een tijdje doorgaan met HHH en Batista. Dat begint echt leuk te worden nu. Batista vol zekerheid en HHH steeds minder zekerheid
Dank voor deze updatequote:Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijftquote:Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
je kan beter op http://www.wrestlezone.com/main.php kijken zo goed als alles wat er op pro-wrestling.com staat komt letterlijk daar vandaan maar dan een halve dag laterquote:Op zondag 6 februari 2005 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijft
Snitsky is gewoon een lelijke debiel en heidenreich heb ik me kapot om gelachen toen die tegen undertaker ging boxen ofzo. beetje vage dingen schreeuwen en steeds mis slaan
geheid dat undertaker dat wint aangezien hij nog nooit verlloren heeft op wrestlemania ( al 11 keer nietquote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dank voor deze update.
Batista vs HHH (ziet er op papier geweldig uit als main event)
Cena vs JBL/Big Show (fastforward dingetje imo, heb niks met Cena en erg weinig met JBL/Big show). Wel jammer dat ik nu al weet dan Cena van Angle wint tijdens No Way Out :\.
Undertaker & Kane vs Snitsky & Heidenreich (Belediging voor Undertaker & Kane om tegen die 2 waardeloze acteurs te gaan, het enige waar ze goed voor zijn is mijn lachspieren vanwege hun slechte performance, mag hopen dat de Undertaker eindelijk eens doet waar zijn naam voor staat.
Hij zou direct weer naar SD! kunnen gaan, hebben ze daar weer een nieuwe titelkandidaat.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef Magneet het volgende:
hij zou best terug mogen komen van mij dat leeft het topch weer op maar hij schijnt belachelijke eisen te stellen
heb je eugene gemistquote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb het het laatste jaar helemaal niet meer gevolgd. Dat is voor het eerst sinds ik zes ben dat ik wrestling helemaal niet meer gevolgd hebWel heb ik de Chris Benoit DVD uit de schappen gerukt een paar maanden geleden
Was de Royal Rumble goed? Misschien download ik hem wel ff (hoewel ik nu al de winnaar weet...)
yup!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Dat is al oud nieuws en zal niet gebeuren omdat hij uberhaupt geen contract meer heeft met een NFL ploeg. Meestal wordt je naar europa gestuurd om te leren.
nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer infoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat dit niet al te erg offtopic is, maar vroeger keek ik er altijd naar (Op Eurosport dacht ik). Ergens eind jaren negentig heeft RTL5 er nog wat mee gedaan, maar sindsdien heb ik het nooit meer kunnen kijken
Mijn vraag: waar kijken jullie het??
msn stond in zijn profielquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer info
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
msn stond in zijn profieltorrentsite heft hij dus al als je pw ttorrents bedoeld
me ratio is nu bijna 1quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:25 schreef Magneet het volgende:
[..]heb al heel wat GB's verzet door die site
onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Kheb de Ironman match tussen Angle en Brock Lesnar laatst weer gekeken. Die 2 moeten weer tegen elkaar in een worstel match ofzo.
Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.
met het verschil dat Angle al 2 keer zeer zware nekchirurgie heeft gehad sinds hij bij de WWE zit ( zit er sinds 2000 bij ) en de volgende hem waarschijnlijk zijn worstel carriere kostquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.
Kvind Chris Benoit er trouwens eng afgetraind uit zien
Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:12 schreef Magneet het volgende:
ANgele is slecht tegenwoordig sinds hij niet meer voluit kan/mag worstelen. Show in NL ga ik niet naartoe, had vorig jaar juli kaartjes voor een grote show maar die ging niet door. Heeft me dus geld gekost omdat je via ticketbox moest bestellen
nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Marcus_Alexander het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!![]()
Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgen
dan ga ju dus 2 keer naar vechten kijken : 1 keer nep en 1 keer echtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannen.
Ik moet toch maar een keer naar de States gaan om een RAW-event mee te pakken en nog een NFL-match erbij (lijkt me een perfecte trip)
was je klaar met je gelul ?quote:[b]Op maandag 14 februari 2005 02:23*spamverhaal*
inderdaad, hij leest al 2 keer over het feit heen dat ik helemaal niet zeg dat het worstelen slecht isquote:Op maandag 14 februari 2005 02:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
was je klaar met je gelul ?
Hij zegt dus juist dat de verhalen het zo leuk maken. Een avond kan daar dus nevernooit aan tippen. Al helemaal niet als je het nog nooit gezien heb.
Eens kijken of ik daar nog wat kan vinden op het net. Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig mennekequote:Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
Bijna iedereen van fan van hem rond die leeftijdquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig menneke
Het gerucht gaat of ging dat The Rock wel met hem een wedstrijd wilde worstelen op WM21. Maarja, op dit moment is het nog niet eens zeker of The Rock komt opdagen, contract issues enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
Die pitbulls zien er gevaarlijk uitquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:21 schreef DutchWrestling het volgende:
Morgen:
http://www.fcwslamzone.tk/
FCW SlamZone 2
Date: February 27th 2005
City: Eindhoven (The Netherlands)
Arena: De Effenaar (Dommelstraat 2
Wees op tijd voor een goed plaatsje vorig jaar was het tot de nok uitverkocht
zie onder meer the biggest tag team in europe, of misschien wel van de wereld:
de uk pitbulls:
[afbeelding]
Rodney "silent assasin" Faverus
[afbeelding]
Eurostars Bernhard van Damme & Cybernic Machine
[afbeelding]
[afbeelding]
Europes best technical wrestler michael Kovac
[afbeelding]
en velen meer!!
Bloedverdunners galorequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:29 schreef Magneet het volgende:
HBK heeft als hij bloed ook altijd ENORM veel bloed
en terechtquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:45 schreef Paxlie het volgende:
Hulk Hogan wordt dit jaar een hall of famer
echt welquote:
Behalve dat het weer eens van Vince zijn belangelijke gimmick is, kan die er ook geen reet van. Eerste match :quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:24 schreef beelz het volgende:
.Zijn er hier nog mensen die CZW ook volgen bij de Indies? RAW van maandag ws trouwens een erg toffe show, ben het mens de mensen hier eens dat The Masterpiece een enorme gimmick is en het hiermee niet gaat halen... Hassan is al afgeschreven hier... kerel kan soms goede bewegingen brengen maar je merkt gewoon te erg aan hem dat hij de ervaring niet heeft, dit in tegenstelling to Simon die het wel kan maar gewoon een klote gimmick mee gekregen heeft.
Vond RAW niet zo heel erg super, beetje voorspelbaar maar beter dan wat het lang is geweest. Nu ff Smackdown downloadenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
WM komt steeds dichter bij !
verrassend oud, dood, schor, ranzig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jake The Snake wel verrassend vond hoor
ach het is wel leuk dat ie een keer langskomtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
verrassend oud, dood, schor, ranzig.
niet verrassend dat die een nieuwe heup krijgt
Vooral ook dat zijn slang nog leefdequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach het is wel leuk dat ie een keer langskomt
zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vooral ook dat zijn slang nog leefde
En hij Randy *rochelkuchblagh* Orton ook nog ff *rochel keel schraapt* de les ging lezen
quote:I am going to reintroduce your mouth to your brain cause you're talking out of your ass
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jake The Snake wel verrassend vond hoor
niet schrikken hoe hij klonk of hoe hij eruitziet hoor maar zijn promo was superquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
tof
Eens effe kijken op de wwe site.
Ik heb allang niks meer gezien
Je zit nog bij de NWO.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er ook ergens een topic of site waar ik een beetje kan teruglezen wat er de afgelopen 8 jaar ofzo gebeurt is???
In mijn jeugd () toen ik er altijd naar keek was er WCW en de NWO kwam opzetten met Hollywood Hogan (Die is inmiddels wel met pensioen mag ik hopen..) En ik herinner me nog vaak iets van een WulfPack waar Sting nou wel of niet bij zou gaan....
Oh, en Goldberg was onoverwinnelijk natuurlijk in die tijd...
Ben het nu weer allemaal aan het volgen, en de verhalen beginnen me weer langzaamaan duidelijk te worden. Maar ben wel benieuwt wat er in de tussentijd gebeurt is
sja de legends adviseren de legend Killer héquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef nossio het volgende:
even een tvp voor het weekend.
Raw van de 14e was een goede buildup naar WM21...
Al vind ik wel iets teveel retro de laatste tijd.
Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja de legends adviseren de legend Killer héen het blijkt het goed te doen met de kijkcijfers en dat is toch waar alles om draait. Ik denk trouwens niet dat Orton Taker gaat verslaan op WM21 want die winning streak moet blijven
dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:59 schreef nossio het volgende:
[..]
Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.
Laten Taker verliezen maken ze volgens mij een hele grove fout,het is nogal niet een legacy die je dan onderuit haalt!!
De kijkcijfers gaan idd weer wat omhoog in de US.
wat ie zei was idd superquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoor
[..]
The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat ie zei was idd super
maar kvind het altijd zo jammer als iemand er dan zo uitziet en zo klinkt
klopt hij heeft een beetje de status van Hogan vroeger.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.
jammer dat het zo kort duurde iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.
waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )quote:
Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )
bittorrent rules...af en toequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ook
xs4all news-servers werken weer eens niet mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij xs4all nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zit
whehehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik bedoel als in die van chello zijn bagger zodat je een betaalserver moet nemen
Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef nossio het volgende:
vanavond is even kijken voor de torrents van WM21
Tot die tijd even spoilers en news berichten vermijden.
Janetty heeft weer getekend bij WWEquote:Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef PirE het volgende:
SD van 17-03 was voor de verandering eens goed. Angle vs. Janetty was zeker geen slechte match. Eindelijk eens wat serieuze tegenstand voor Angle en match zelf duurde ook behoorlijk lang en zat goed in elkaar.
onderschat de torrents niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mij
Lees dit topic eens door ?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:56 schreef nossio het volgende:
[..]
onderschat de torrents niet.
Raw staat meestal de ochtend na de uitzending klaar....PPV hopelijk dezelfde snelheid.
Morgen avond op tv
had ik gelezen...had me vergist in de datumquote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door ?
Ik gok dat iedereen die hier post dat wel weet want verder is het in Nederland niet te kijken
Zou het wel knap vinden als de torrent er eerder is dan dat de PPV is uitgezonden
Die zijn echt lachen iddquote:Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Magneet het volgende:
ik zou wel de trailers voor wm21 downloaden als je dat nog niet gedaan hebtecht super
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Janetty heeft weer getekend bij WWE
Na zijn match tegen Angle is hem een contract aangeboden
Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef Magneet het volgende:
ik hoop dat ze van SD meer een cruiserweight show maken en van RAW een heavyweight, het zal wel nooit gebeuren maar ik denk dat dat allebei de shows een flinke boost zal geven, RAW voor de grote namen en SD voor de echte actie
nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dusquote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.
De Cruiserweights dusquote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dus
er is een nieuwequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben jullie het over die ene met JBL's "You can't handle the truth"- speech, of is er weer een nieuwe?
En het dan leuk proberen te maken met een Lumberjack match is eigenlijk wel heel erg hopeloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er is een nieuwe
die van JBL vond ik maar zwak
De nieuwste is echt briljant, heb echt compleet in een deuk gelegen. Raw was trouwens weer erg leuk al vond ik Kane vs Batista niet echt een slimme zet. Die zijn beiden niet de snelsten in de ring en dat was te merken ook
Are you talking to me?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef beelz het volgende:
Net RAW van gisteren gekeken. Heb me dood gelachen om de nieuwe trailer voor WrestleMania 21Die was echt hilarisch, beste tot nu toe.
Denk Shelton Benjamin, Kane en Christian iig niet. Kan me niet voorstellen dat ze iemand met een negatieve reeks die match laten winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:06 schreef PirE het volgende:
Wie gaat trouwens de 6-man-"money in the bank" ladder-match winnen volgens jullie? Het ligt volgens mij redelijk open omdat iedereen voors en tegens heeft.
Wil niet echt lukken als je hem van Gene Snitzky laat winnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
uuuhm Benjamin is daar al een maand mee bezig hoor
Echt supah indeed, super gedaan door Cowboy Bob Orton, ondanks dat ie toch al flink op leeftijd is had ie wel een zekere ring presence, heerlijk cynisch glimlachje ook de hele tijd, nu ik er meer over nadenk hebben ze dat echt perfect gedaan voor WM21quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Magneet het volgende:
daar stond ik ook raar van te kijken ja, Cowboy Bob & Randy Orton was supah!
Waarom wordt dit de slechtste dan ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef donald_dick het volgende:
ik denk dat dit de slechtste WM wordt , X8 is nog steeds niet overtroffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |