bij xs4all nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zit
whehehequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik bedoel als in die van chello zijn bagger zodat je een betaalserver moet nemen
Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef nossio het volgende:
vanavond is even kijken voor de torrents van WM21
Tot die tijd even spoilers en news berichten vermijden.
Janetty heeft weer getekend bij WWEquote:Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef PirE het volgende:
SD van 17-03 was voor de verandering eens goed. Angle vs. Janetty was zeker geen slechte match. Eindelijk eens wat serieuze tegenstand voor Angle en match zelf duurde ook behoorlijk lang en zat goed in elkaar.
onderschat de torrents niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vanavond is RAW, WM21 duurt nog wel ff volgens mij
Lees dit topic eens door ?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:56 schreef nossio het volgende:
[..]
onderschat de torrents niet.
Raw staat meestal de ochtend na de uitzending klaar....PPV hopelijk dezelfde snelheid.
Morgen avond op tv
had ik gelezen...had me vergist in de datumquote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door ?
Ik gok dat iedereen die hier post dat wel weet want verder is het in Nederland niet te kijken
Zou het wel knap vinden als de torrent er eerder is dan dat de PPV is uitgezonden
Die zijn echt lachen iddquote:Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Magneet het volgende:
ik zou wel de trailers voor wm21 downloaden als je dat nog niet gedaan hebtecht super
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2005 12:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Janetty heeft weer getekend bij WWE
Na zijn match tegen Angle is hem een contract aangeboden
Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef Magneet het volgende:
ik hoop dat ze van SD meer een cruiserweight show maken en van RAW een heavyweight, het zal wel nooit gebeuren maar ik denk dat dat allebei de shows een flinke boost zal geven, RAW voor de grote namen en SD voor de echte actie
nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dusquote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Heat & Velocity is nu toch meer Cruiserweight? Die shows volg ik niet echt meer. London vs Kidman tijdens SD wel trouwens wel onderhoudend. Mooie finish ook van London.
De Cruiserweights dusquote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor heat & velocity is voor de mensen die gaan wedstrijd op de hoofdshow krijgen maar toch een wedstrijd moeten hebben, gewoon 2de rangs shows dus
er is een nieuwequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben jullie het over die ene met JBL's "You can't handle the truth"- speech, of is er weer een nieuwe?
En het dan leuk proberen te maken met een Lumberjack match is eigenlijk wel heel erg hopeloosquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er is een nieuwe
die van JBL vond ik maar zwak
De nieuwste is echt briljant, heb echt compleet in een deuk gelegen. Raw was trouwens weer erg leuk al vond ik Kane vs Batista niet echt een slimme zet. Die zijn beiden niet de snelsten in de ring en dat was te merken ook
Are you talking to me?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef beelz het volgende:
Net RAW van gisteren gekeken. Heb me dood gelachen om de nieuwe trailer voor WrestleMania 21Die was echt hilarisch, beste tot nu toe.
Denk Shelton Benjamin, Kane en Christian iig niet. Kan me niet voorstellen dat ze iemand met een negatieve reeks die match laten winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:06 schreef PirE het volgende:
Wie gaat trouwens de 6-man-"money in the bank" ladder-match winnen volgens jullie? Het ligt volgens mij redelijk open omdat iedereen voors en tegens heeft.
Wil niet echt lukken als je hem van Gene Snitzky laat winnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
uuuhm Benjamin is daar al een maand mee bezig hoor
Echt supah indeed, super gedaan door Cowboy Bob Orton, ondanks dat ie toch al flink op leeftijd is had ie wel een zekere ring presence, heerlijk cynisch glimlachje ook de hele tijd, nu ik er meer over nadenk hebben ze dat echt perfect gedaan voor WM21quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Magneet het volgende:
daar stond ik ook raar van te kijken ja, Cowboy Bob & Randy Orton was supah!
Waarom wordt dit de slechtste dan ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef donald_dick het volgende:
ik denk dat dit de slechtste WM wordt , X8 is nog steeds niet overtroffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |