Die pitbulls zien er gevaarlijk uitquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:21 schreef DutchWrestling het volgende:
Morgen:
http://www.fcwslamzone.tk/
FCW SlamZone 2
Date: February 27th 2005
City: Eindhoven (The Netherlands)
Arena: De Effenaar (Dommelstraat 2
Wees op tijd voor een goed plaatsje vorig jaar was het tot de nok uitverkocht
zie onder meer the biggest tag team in europe, of misschien wel van de wereld:
de uk pitbulls:
[afbeelding]
Rodney "silent assasin" Faverus
[afbeelding]
Eurostars Bernhard van Damme & Cybernic Machine
[afbeelding]
[afbeelding]
Europes best technical wrestler michael Kovac
[afbeelding]
en velen meer!!
Bloedverdunners galorequote:Op woensdag 2 maart 2005 10:29 schreef Magneet het volgende:
HBK heeft als hij bloed ook altijd ENORM veel bloed
en terechtquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:45 schreef Paxlie het volgende:
Hulk Hogan wordt dit jaar een hall of famer
echt welquote:
Behalve dat het weer eens van Vince zijn belangelijke gimmick is, kan die er ook geen reet van. Eerste match :quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:24 schreef beelz het volgende:
.Zijn er hier nog mensen die CZW ook volgen bij de Indies? RAW van maandag ws trouwens een erg toffe show, ben het mens de mensen hier eens dat The Masterpiece een enorme gimmick is en het hiermee niet gaat halen... Hassan is al afgeschreven hier... kerel kan soms goede bewegingen brengen maar je merkt gewoon te erg aan hem dat hij de ervaring niet heeft, dit in tegenstelling to Simon die het wel kan maar gewoon een klote gimmick mee gekregen heeft.
Vond RAW niet zo heel erg super, beetje voorspelbaar maar beter dan wat het lang is geweest. Nu ff Smackdown downloadenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
WM komt steeds dichter bij !
verrassend oud, dood, schor, ranzig.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jake The Snake wel verrassend vond hoor
ach het is wel leuk dat ie een keer langskomtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
verrassend oud, dood, schor, ranzig.
niet verrassend dat die een nieuwe heup krijgt
Vooral ook dat zijn slang nog leefdequote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach het is wel leuk dat ie een keer langskomt
zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vooral ook dat zijn slang nog leefde
En hij Randy *rochelkuchblagh* Orton ook nog ff *rochel keel schraapt* de les ging lezen
quote:I am going to reintroduce your mouth to your brain cause you're talking out of your ass
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jake The Snake wel verrassend vond hoor
niet schrikken hoe hij klonk of hoe hij eruitziet hoor maar zijn promo was superquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
tof
Eens effe kijken op de wwe site.
Ik heb allang niks meer gezien
Je zit nog bij de NWO.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er ook ergens een topic of site waar ik een beetje kan teruglezen wat er de afgelopen 8 jaar ofzo gebeurt is???
In mijn jeugd () toen ik er altijd naar keek was er WCW en de NWO kwam opzetten met Hollywood Hogan (Die is inmiddels wel met pensioen mag ik hopen..) En ik herinner me nog vaak iets van een WulfPack waar Sting nou wel of niet bij zou gaan....
Oh, en Goldberg was onoverwinnelijk natuurlijk in die tijd...
Ben het nu weer allemaal aan het volgen, en de verhalen beginnen me weer langzaamaan duidelijk te worden. Maar ben wel benieuwt wat er in de tussentijd gebeurt is
sja de legends adviseren de legend Killer héquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef nossio het volgende:
even een tvp voor het weekend.
Raw van de 14e was een goede buildup naar WM21...
Al vind ik wel iets teveel retro de laatste tijd.
Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja de legends adviseren de legend Killer héen het blijkt het goed te doen met de kijkcijfers en dat is toch waar alles om draait. Ik denk trouwens niet dat Orton Taker gaat verslaan op WM21 want die winning streak moet blijven
dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:59 schreef nossio het volgende:
[..]
Taker gaat niet verliezen,die heeft teveel goodwill achter zich.
Laten Taker verliezen maken ze volgens mij een hele grove fout,het is nogal niet een legacy die je dan onderuit haalt!!
De kijkcijfers gaan idd weer wat omhoog in de US.
wat ie zei was idd superquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
zijn promo's klinken iets grover nu maar zijn nog super hoor
[..]
The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat ie zei was idd super
maar kvind het altijd zo jammer als iemand er dan zo uitziet en zo klinkt
klopt hij heeft een beetje de status van Hogan vroeger.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is gewoon het ENIGSTE wat de taker een legend maakt, hij is maar een paar keer kampioen geweest en zijn moves zijn helaas ook niet echt boeiend meer.
jammer dat het zo kort duurde iddquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
The Rockers reunion was wel goed Marty Jannetty kon er nog wat van ook al was hij af en toe wat stroef.
waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )quote:
Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarom heb ik toch het idee dat HBK gister bij SD is geweest ( ik moet nog kijken dus geen spoilers aub )
bittorrent rules...af en toequote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben bezig met downloaden maar dat idee heb ik dus ook
xs4all news-servers werken weer eens niet mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]nieuwsgroepen moet je betalen als je bij chello zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |