yup!quote:Op maandag 7 februari 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Dat is al oud nieuws en zal niet gebeuren omdat hij uberhaupt geen contract meer heeft met een NFL ploeg. Meestal wordt je naar europa gestuurd om te leren.
nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer infoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat dit niet al te erg offtopic is, maar vroeger keek ik er altijd naar (Op Eurosport dacht ik). Ergens eind jaren negentig heeft RTL5 er nog wat mee gedaan, maar sindsdien heb ik het nooit meer kunnen kijken
Mijn vraag: waar kijken jullie het??
msn stond in zijn profielquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nieuwsgroepen en een torrentsite, mail me anders voor wat meer info
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
msn stond in zijn profieltorrentsite heft hij dus al als je pw ttorrents bedoeld
me ratio is nu bijna 1quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:25 schreef Magneet het volgende:
[..]heb al heel wat GB's verzet door die site
onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:25 schreef Paxlie het volgende:
Kheb de Ironman match tussen Angle en Brock Lesnar laatst weer gekeken. Die 2 moeten weer tegen elkaar in een worstel match ofzo.
Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
onmogelijk helaas ook al zou lesnar weer bij de WWE zijn. ANgle zijn nek kan geen lange matches meer aan en kan ieder moment weer de gesst geven.
met het verschil dat Angle al 2 keer zeer zware nekchirurgie heeft gehad sinds hij bij de WWE zit ( zit er sinds 2000 bij ) en de volgende hem waarschijnlijk zijn worstel carriere kostquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was in die wrestlemania match ook het geval (dat brock die salto achterover niet haalde) en toen ging ie ook gewoon, niet zeiken en gewoon gaan.
Kvind Chris Benoit er trouwens eng afgetraind uit zien
Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:12 schreef Magneet het volgende:
ANgele is slecht tegenwoordig sinds hij niet meer voluit kan/mag worstelen. Show in NL ga ik niet naartoe, had vorig jaar juli kaartjes voor een grote show maar die ging niet door. Heeft me dus geld gekost omdat je via ticketbox moest bestellen
nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Marcus_Alexander het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon een kaartje aan de deur kopen! Hoef je niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt!![]()
Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee dank je moet ik er eerst naartoe reizen. En het zal imho toch nooit kunnen tippen aan het echte spul in de states, het worstelen op zich blijft even nep maar daarvan kan ik tenminste de verhalen volgen
dan ga ju dus 2 keer naar vechten kijken : 1 keer nep en 1 keer echtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Een goeie verhaallijn is toch gewoon 50% van de fun. Ik skip zelden het praatgedeelte van een broadcast terwijl ik weleens even een match skip. WWE is gewoon GTST voor mannen.
Ik moet toch maar een keer naar de States gaan om een RAW-event mee te pakken en nog een NFL-match erbij (lijkt me een perfecte trip)
was je klaar met je gelul ?quote:[b]Op maandag 14 februari 2005 02:23*spamverhaal*
inderdaad, hij leest al 2 keer over het feit heen dat ik helemaal niet zeg dat het worstelen slecht isquote:Op maandag 14 februari 2005 02:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
was je klaar met je gelul ?
Hij zegt dus juist dat de verhalen het zo leuk maken. Een avond kan daar dus nevernooit aan tippen. Al helemaal niet als je het nog nooit gezien heb.
Eens kijken of ik daar nog wat kan vinden op het net. Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig mennekequote:Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
Bijna iedereen van fan van hem rond die leeftijdquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van hem, als 15 jarig menneke
Het gerucht gaat of ging dat The Rock wel met hem een wedstrijd wilde worstelen op WM21. Maarja, op dit moment is het nog niet eens zeker of The Rock komt opdagen, contract issues enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:59 schreef Magneet het volgende:
Sting is actief in de Indies, maar heeft wel nog een paar avonden meegedaan met NWA-TNA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |