Goldberg mocht dan misschien ééndimensionaal zijn, het was wel altijd erg gaaf om hem bezig te zien, die uitstraling van die gast vond ik geweldigquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Brock Lesnar wilde naar de NFL en zit nu in de trainings squad van de Minnesota Vikings. Er zijn weer geruchten dat hij naar de WWE terug gaat.
Lesnar is imposanter dan Goldberg. Goldberg is een erg ééndimensionale worstelaar met een zeer beperkt arsenaal aan moves: kick - punch - suplex - spear - jackhammer - einde wedstrijd.
Lesnar is onwijs sterk, maar is ook amateurworstelaar geweest. Bovendien is hij ook niet vies van een moonsault meer of minder. Ik heb Lesnar overigens wel een een german suplex met 2 worstelaars zien doen. Erg phat
Persoonlijk vond ik hem helemaal geen uitstraling hebben (maar da's mijn mening). Hij was niets meer dan een brullende aap met de paar moves die ik eerder beschreefquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:46 schreef erikh het volgende:
[..]
Goldberg mocht dan misschien ééndimensionaal zijn, het was wel altijd erg gaaf om hem bezig te zien, die uitstraling van die gast vond ik geweldig
ik vind het ook ram irritant als worstelaar 1 alles wint van worstelaar 2.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:31 schreef Vision het volgende:
ik vind de verhaallijnen wel tof, maar het is nog zo 1 dimensionaal als de pest
wrestler a wint alles, paar maanden lang. wrestler a verliest van b. b wint alles, een paar maanden lang. wrestler b verliest van c. c wint alles, etc etc
Je weet gewoon vantevoren dat de belts alleen geswitched worden op PPV's
Ik vraag me af in hoeverre dit waar is. Zulke dingen worden vaak met een hele strakke hand geregiseerd (alhoewel... het was WCW...). Dit is ook de eerste keer dat ik dit hoor. Waar heb je die info vandaan?quote:Hij deed daar zijn ding, spear/jackhammer you know the drill. Hierna zou die geinterviewd willen worden. Hij was zelf gewoon kapot en had daar geen zin in, keek de interviewer aan en liep al snuivend weg.
Interview met een Talkshow volgens, zal als ik thuis ben ff kijken of ik die nog op mijn harde schijf hebquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit waar is. Zulke dingen worden vaak met een hele strakke hand geregiseerd (alhoewel... het was WCW...). Dit is ook de eerste keer dat ik dit hoor. Waar heb je die info vandaan?
Carlito is cool!quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef Magneet het volgende:
ik zie net dat iemand zegt dat survivur series een sd-ppv is maar dat is een ppv voor allebei de brands, 1 van de 4 per jaar( Royal Rumble, Wrestlemania, Summerslam en dus Survivor series ) Het is wel raar, net nu het bij sd weer een beetje begint te lopen ( die Carlito mag ik wel ) gaat het bij RAW weer kut qua storylines en alleen maar omdat die fuck Triple H daat zit
R.I.P.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:43 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[afbeelding]
"Now that's absolutely perfect!"
inderdaad:quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Jake is nooit WWF kampioen geweestVerder natuurlijk een geweldige worstelaar. Z'n interviews
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:05 schreef Reddiablo het volgende:
ik kom er nu achter dat JBL enigszins logisch... Bradshaw (APA) is... maar ik herken hem echt niet
Ik kijk voor het eerst sinds 6 maanden ofzo weer.. en Bradshaw heeft er best lang uitgelegen volgens mij. Maar ik vond hem cool, nu niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:12 schreef Magneet het volgende:
[..]wist je dat echt niet? daaaaaaaaaaamn!!! maar het ligt er ook aan welke Bradshaw je gewent was, die van de laatste paar jaar had je wel herkend maar het langharige tuig echt niet want dat lijkt totaaal niet.
langharig is wel wat langer geleden maar hij ziet er nu veel keuriger uit en is idd een compleet mislukte heelquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:14 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst sinds 6 maanden ofzo weer.. en Bradshaw heeft er best lang uitgelegen volgens mij. Maar ik vond hem cool, nu niet meer
dan moet je eens naar de leeftijd van dit topic kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:19 schreef dewd het volgende:
Hier was al eerder een topicje over, maar deze wordt wat drukker bezocht
"Oude" WWF helden!
my bad...quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef Magneet het volgende:
ik zie net dat iemand zegt dat survivur series een sd-ppv is maar dat is een ppv voor allebei de brands, 1 van de 4 per jaar( Royal Rumble, Wrestlemania, Summerslam en dus Survivor series ) Het is wel raar, net nu het bij sd weer een beetje begint te lopen ( die Carlito mag ik wel ) gaat het bij RAW weer kut qua storylines en alleen maar omdat die fuck Triple H daat zit
klopt, ik hoop dat ze hem op de komende WM nog een keer flink hypen en daarna af en toe nog inzetten voor speciale dingen of er moet nog een goede Taker/Kane fead komen dat zou ook wel kewl zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:01 schreef Paxlie het volgende:
The Undertaker begint oud en langzaam te worden
Zeker Wrestlemania 19 niet gezien?quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:31 schreef Reddiablo het volgende:
Waarom is in godsnaam de "Shooting Star Press' van Kidman een 'verboden' techniek.
Sterker nog, hij brak zijn nek, download de Brock Lesnar DVD maar. Angle heeft hem laten winnen voor de eer, ze hebben naar achter geholpen en daar stortte die in. waren 6 man voor nodig om hem weer overeind te krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:12 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nee, Hij brak z'n nek bijna omdat hij niet genoeg roteerde, en Angle lag ergens driekwart van de ring verder.
Bovenste fotoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Toen (zonde van die aziaat):
[afbeelding]
Zijn Ministry of Darkness tijd vond ik ook wel iets hebben:
[afbeelding]
Hij zag er idd wel uit alsof ie had gesnoven ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Road Dogg had wat moeite om van de drugs af te blijven... daarom moest hij destijds bij de WWF weg. Het lijkt mij ook niet fijn als je tegenstander een dopehead is en een paar moves wat slordig gaat zitten uitvoeren
Ja idd. De stem van die vent ook, brrr.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:28 schreef Reddiablo het volgende:
Paul Bearer is trouwens de vader van Kane
hoe bedoel je zonder outfit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:21 schreef Reddiablo het volgende:
ZIt nu de laatste RAW te kijken
OMG Lita heeft het met Kane gedaan... mjin heldin.... met zo'n malloot...... er is een wereld ingestort... Whuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
en Kane zonder outfit..... wat raar
met ontbloot bovenlijf en z'n gezicht natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoe bedoel je zonder outfit?
ow maar dat is al meer dan een jaar dus ik ben al gewendquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
met ontbloot bovenlijf en z'n gezicht natuurlijk
Als je goed zoekt zie je dat ik zelfs een foto van hem heb gepostquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:18 schreef chibibo het volgende:
Een topic over oude worstelaars, en nergens zie ik The One Man Gang genoemd. Schandalig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |