quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef Magneet het volgende:
kutjoch van een Randy Orton gaat denk ik nu pas goed tot zijn recht komen want een goede wrestler is het![]()
ik gok op taboo tuesdayquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Het wordt weer eens tijd dat ik kampioen word![]()
![]()
We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaarsquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef Paxlie het volgende:
het topic is dood mensen, doe is posten
Ik vind dat we terug moeten naar dezequote:Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
We zitten allemaal in dit topic: Oude WWF worstelaars
Klopt, hij is The Marine aan het opnemen in Australië daarom moest hij ook weer zo snel die title belt kwijtquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij is een film aan het opnemen volgens een eerdere post in een van de twee topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:05 schreef PirE het volgende:
Zo net Taboo Tuesday gekeken.
Was niet echt een bijzondere PPV vond ik. Ik zal mogelijke spoilers hiden voor diegene die nog moeten kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niet veel gemist. Vond dit een zwakke uitzending. Veel gezeik over die $1,000,000 contest. Heel weinig matches deze keer. Men is blijkbaar gewoon aan het opbouwen richting Survivor Series. Volgende week Angle vs Big Show. Dat draait dus uit op een grote battle in de ring met meerdere personen als voorproefje voor SS.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:55 schreef Magneet het volgende:
daar heb ik nog geen torrent van gezien
ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wilquote:Op donderdag 11 november 2004 08:05 schreef Skeffie het volgende:
Ben benieuwd wanneer Evolution uit elkaar valt? Batista zal niet lang meer een slaafje blijven van "the Game" toch?
naja, Evolution bestaat uit 2 anderen naast HHH, dus dat groepje valt ook wel weer me. Daarnaast begint de Nature Boy behoorlijk oud te worden (al hoop ik dat ie door blijft gaan natuurlijk)quote:Op donderdag 11 november 2004 09:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben bang dat evolution nog wel ff zal leven, Het is een groepje vriendjes van HHH en die kan nu eenmaal doen binnen de WWE wat hij wil
ik vind ze alleen zo fucking duur helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zag vandaag bij de FRS een dubbel DVD van Survivor Series '87 en '88 staan... ik twijfel of ik hem moet kopen. Dat zijn de survivor series met 5 tag teams vs 5 tag teams. Ik kan me van heel vroeger nog herinneren, toen je deze ppv's nog gewoon via SKY kon zien, dat deze matches geweldig waren.
Who am I kiddingDie moet ik natuurlijik gewoon hebben
sja films koop ik ook eigenlijk geen als ze nog 20 euro kosten alleen als ze max 14 zijn oidquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
opzich wel. Ik geloof dat ie 29,95 kost ofzo. Maar je hebt natuurlijk wel minstens 6 uur aan beeldmateriaal. Voor een film dvd betaal je hetzelfde, zo niet meer.
Batista heeft zeker potentie maar zijn knietjes moeten beterquote:Op zondag 6 februari 2005 13:28 schreef Paxlie het volgende:
Ja ok. Ik vind Smackdown nu eindelijk weer een niveau worden idd, maar vind RAW nog beter. Bij SD word ech ziek van JBL en zijn oeverloos slap geouwehoer. Er stond trouwens ergens een stuk over Cena en dat zijn in-ring performance echt veel beter moet. Kan het daar wel mee eens zijn. Batista moet vooral conditie kweken zo te zien (erg lastig als je ZO sterk bent, maargoed). Als hij dat heeft dan issie echt de bom. Het zou ook supercool zijn als ze zo nog even een tijdje doorgaan met HHH en Batista. Dat begint echt leuk te worden nu. Batista vol zekerheid en HHH steeds minder zekerheid
Dank voor deze updatequote:Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijftquote:Op zondag 6 februari 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
batista blijft bij Raw aangezien hij op wm21 tegen HHH gaat, cena gaat op WM21 tegen JBL of wie dan ook de titelhouder is. 1 vd tag team matches is ook al bekend : Undertaker & kane tegen Snitsky en heidenreich en ik hoop dat daarmee ook de laatste woorden over die laatste 2 zijn gezegd want sjezus wat zijn die sleeeecht zeg echt totaal geen performance in de ring.
je kan beter op http://www.wrestlezone.com/main.php kijken zo goed als alles wat er op pro-wrestling.com staat komt letterlijk daar vandaan maar dan een halve dag laterquote:Op zondag 6 februari 2005 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op pro-wrestling stond er al een stuk over en was het zelfs bevestigd dat Batista bij Raw blijft
Snitsky is gewoon een lelijke debiel en heidenreich heb ik me kapot om gelachen toen die tegen undertaker ging boxen ofzo. beetje vage dingen schreeuwen en steeds mis slaan
geheid dat undertaker dat wint aangezien hij nog nooit verlloren heeft op wrestlemania ( al 11 keer nietquote:Op zondag 6 februari 2005 14:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dank voor deze update.
Batista vs HHH (ziet er op papier geweldig uit als main event)
Cena vs JBL/Big Show (fastforward dingetje imo, heb niks met Cena en erg weinig met JBL/Big show). Wel jammer dat ik nu al weet dan Cena van Angle wint tijdens No Way Out :\.
Undertaker & Kane vs Snitsky & Heidenreich (Belediging voor Undertaker & Kane om tegen die 2 waardeloze acteurs te gaan, het enige waar ze goed voor zijn is mijn lachspieren vanwege hun slechte performance, mag hopen dat de Undertaker eindelijk eens doet waar zijn naam voor staat.
Hij zou direct weer naar SD! kunnen gaan, hebben ze daar weer een nieuwe titelkandidaat.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef Magneet het volgende:
hij zou best terug mogen komen van mij dat leeft het topch weer op maar hij schijnt belachelijke eisen te stellen
heb je eugene gemistquote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb het het laatste jaar helemaal niet meer gevolgd. Dat is voor het eerst sinds ik zes ben dat ik wrestling helemaal niet meer gevolgd hebWel heb ik de Chris Benoit DVD uit de schappen gerukt een paar maanden geleden
Was de Royal Rumble goed? Misschien download ik hem wel ff (hoewel ik nu al de winnaar weet...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |