dat is ook al een goede spiritquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:23 schreef Githa het volgende:
maar genoeg daaroverik heb zelf de beslissing gemaakt om niet te gaan dus moet ik ook niet blijven zeuren
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:35 schreef Ingrid19 het volgende:
Enne Amber lekker vaag berichtje in mijn fotoboek! Ik mag toch wel weten wie je bent?
Je kunt me ook mailen... Nee, ben helemaal niet nieuwsgierig, hoe kom je erbij?
Wat leuk dat jij en Djeez ook papa en mama proberen te wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:35 schreef Ingrid19 het volgende:
Enne Amber lekker vaag berichtje in mijn fotoboek! Ik mag toch wel weten wie je bent?
Je kunt me ook mailen... Nee, ben helemaal niet nieuwsgierig, hoe kom je erbij?
Dank je!quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij en Djeez ook papa en mama proberen te worden
Beetje knullig geformuleerd maar wel goed bedoeld
Je hebt mailquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:03 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik hoop dat ik morgen een mailtje van je heb Amber, waarin je vertelt wie je bent, je maakt me wel nieuwsgierig. Alles goed?
Hier alles goed, gelukkig geen pijntje te bekennen! Ik ben doodop en ga nu naar bedje toe. Trusten!
Ja wij kennen elkaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:06 schreef Djeez het volgende:
He Amber, ken ik jou ook IRL ?
hoe is het met jou Minoes....ben je weer zo zenuwachtig....quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:26 schreef minoes1967 het volgende:
Das alvast 1 cadeautje voor Merisse,who's next![]()
Groetjes,Minoes![]()
Juiste instelling minoes, dus eventueel maandag testen??quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:37 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE....nee,helemaal niet deze keer.Komt ws.omdat het van die rare dagen zijn,vandaag is het donderdag,maar eig.zondag,dan vergeet ik dat vrijdag=nod dag,erachteraan komt,hihihi.
Nou ja ,vergeet.........![]()
Maar ik kan er niet veel meer aan doen,moet dus gewoon afwachten en hoop,dat ik me bij renegate kan voegen,hebben we nog een mooi dootje voor Merisse![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Renegate, GEFELICITEERD!!!!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:43 schreef LadyS het volgende:
[..]Hi Loena
weer verkeerd ingelogd?
doe mij maar een emmer!quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:32 schreef Renegate het volgende:
Dank jullie wel allemaal!!!!
Ik ben van plan om het hcg virus op dit topic te gooien hihi
dus wie wil kan komen halen..
jaaaaaaa, blijf nog ff, gezellig!quote:Nee ik hoop echt dat het voor jullie allemaal snel zover is!!!!
Maar blijf hier nog wel even lurken als jullie het niet erg vinden ik kan jullie nog niet missen.
Jaaaaaaaa ikke ook ikke ookquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:32 schreef Renegate het volgende:
Ik ben van plan om het hcg virus op dit topic te gooien hihi
dus wie wil kan komen halen..
Mooi, ik heb je in het lijstje gezet in Zwangerschap en Geboorte deel 55 en we zien je graag daar terug.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:46 schreef Renegate het volgende:
16 januari 2005 ;-)
Ik zie het ook niet zo hoor Phileinequote:Op donderdag 20 mei 2004 02:21 schreef phileine het volgende:
Githa, het was natuurlijk niet mijn bedoeling je weg te houden van de huisarts. Als jij je zorgen maakt en veel pijn hebt, moet je zeker gaan. Mijn opmerkingen waren meer in het algemeen bedoeld, en getriggerd door die uitlatingen over de assistente. Tijdens mijn blauwe maandag geneeskunde-studie heb ik wel geleerd dat je als arts (en zeker huisarts) in heel veel gevallen gewoon niet weet wat er aan de hand is, en dat het meestal een kwestie van afwachten is. Het lichaam heeft een enorm zelfgenezend en zelfregulerend principe in zich. Pas als dat faalt (en dat duurt een tijd) ga je verder kijken. Veel artsen willen je op deze manier ook behoeden voor nare onderzoeken en behandelingen die vaak nergens toe leiden. Mij werd na drie miskramen ook afgeraden om de zware medische molen in te gaan, en toch eerst wat afstand te nemen om mijn lijf tot rust te laten komen. Het heeft gewerkt, want ik voelde me direct stukken beter en mijn dochter is nu bijna een jaar oud.
Mijn post was bedoeld om gerust te stellen, en begrip te wekken voor uitspraken van artsen en assistenten. Maar nogmaals, als je zoveel pijn hebt dat je niet kunt funtioneren is het foute boel en moet je echt naar de dokter.
Nee niet onzeker hoor maar als je toch gaat strooien hahahaquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:57 schreef Renegate het volgende:
girl24 onzeker ;-)
soms wel, soms niet. Dat is volgens mij per persoon verschillendquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:43 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb gelukkig nergens meer last van en ben niet ongesteld geworden.
Als je zwanger bent en je weet het nog niet, zou je dan nu al iets moeten merken>? Nee toch?
Ik hoop het voor je!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:34 schreef Xanthe het volgende:
Meld me ff snel voor het eten aan (dat is net klaar).
Goede zaad kwaliteit vandaag!!!!![]()
Als de eisprong niet gsiteren al geweest heb , hebben we een hele goede kans deze maand!
ik had zo'n babystart besteld voor de gein.. zitten 3 testen in en ook eentje voor de man..quote:Op zondag 23 mei 2004 11:45 schreef Xanthe het volgende:
Welk merk test heb je Shirley?
Je kunt allicht alles nu goed gaan maken met je ventje en een heerlijke dag/nacht tegemoet gaan
Wedden dat hij je zo vergeeft en als die test gelijk heeft.... jij in no time zwanger bent???
Die testen zullen dan vast wel in orde zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:23 schreef Girly het volgende:
[..]
ik had zo'n babystart besteld voor de gein.. zitten 3 testen in en ook eentje voor de man..
was iets van 72 euro bij mekaar ofzo... moet wel goed zijn neem ik aan..
mijn vriend heeft me allang vergeven .. en hebben een heerlijke nacht gehad hihihihihi![]()
ennuh of ik zwanger wordt.... we zullen wel zien(eerst jij aan de beurt
)
niet echt neequote:Op zondag 23 mei 2004 23:48 schreef mallemeid het volgende:
bij een blaasontsteking hoef je geen pijn te hebben....ik zou sowieso ff naar de ha gaan als ik jou was, blaasontsteking is niet fijn om tijden mee door te lopen.
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:13 schreef Githa het volgende:
Hoe is het met iedereen ? .....![]()
Spannend, Xanthe.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:07 schreef Xanthe het volgende:
Bij mij is alles afwachten nu...
Maar wat ik dan wel heb????
Renegate!!!! Meis meld even hoe het met je gaat....
Nee heb ze gebeld en gevraagd hoelang 24 uur duurt bij het UWV-GAK.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:10 schreef jolene het volgende:
[..]
Spannend, Xanthe.
Wat zeiden ze?
U moet die 24 uur niet letterlijk opvatten..
Duh.
Stelletje sufferds, al wat gehoord van de HA??quote:Op maandag 24 mei 2004 13:32 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Nee heb ze gebeld en gevraagd hoelang 24 uur duurt bij het UWV-GAK.
Ik kreeg als antwoord dat dat 2 werkdagen was.
Blijft vreemd , dan zouden die ambtenaren 12 uur per dag werken!!!
Dus in mijn ogen zijn het dan nog altijd 3 werkdagen.
Heb ze duidelijk gemaakt dat bij normale mensen 24 uur 1 dag is die normaal gesproken
om 12 uur s'avonds begint en na 2 keer de klok rond om 11.59 uur eindigd.
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:42 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb geen blaasontsteking jolene , dat stond ook in mijn berichtje.
De jurk is ivoor, het is een redelijk simpele jurk maar wel heel elegant en mooi (vindt ik danquote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef jolene het volgende:
Snakelady![]()
Wat leuk om te horen.
Wat voor jurk krijg je...een echte witte zeg maar...
Jullie houden toch ook een tuinfeest?
Leuk om weer wat van je te horen
ik heb ook nog nergens last van. Maar ben ook niet emotioneel. Ik ben niksquote:Op zondag 23 mei 2004 19:36 schreef Ingrid19 het volgende:
ik heb helemaal geen pijntjes o.i.d. gelukkig. Dus wie weet. Ik ben wel heel erg emotioneel helaas.
[bemoei]quote:
[b]snakelady spannend jullie gaan ook trouwendie jurk klinkt erg mooi
wanneer was de datum ?? of is dat nog prive..
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:52 schreef Girly het volgende:
b]hartje[/b] - ik hoop dat het klussen goed gaat hihihi en dat het deze keer ook raak voor je mag zijn![]()
ennuh gefeliciteerd met je lieve hondje [afbeelding]
Nieuwe ronde nieuwe kansen dan toch??quote:Op zondag 23 mei 2004 16:27 schreef Girly het volgende:
meiden ik heb iets heels stoms gedaan... typisch het fout van een dom blondje
ik heb gwoon lekker verkeerd zitten rekenen weer... mijn NOD is 9 juni.. ik heb gerekend vanaf de dag dat mijn ongi stopte... STOM STOM STOM... en als de ovu klopt..
Laatste menstruatie: 10 mei 2004
Cyclusduur: 28
Meest vruchtbare dag: 23 mei 2004
Eisprong dag: 24 mei 2004
Innesteldag: 29 mei 2004
Positieve bloedtest mogelijk 3 juni 2004
Positieve thuistest mogelijk 7 juni 2004
ik houd het mooi op dag 9 juni.. ga ik van 30 dagen uit.. misschien zelfs nog wel later.. maar met mijn ongeduldigheid![]()
gezellig zeg bezig zijn in een nieuw huisje.. vooral als je aan het inrichten benquote:Op maandag 24 mei 2004 16:56 schreef TearSong het volgende:
[..]
ik heb ook nog nergens last van. Maar ben ook niet emotioneel. Ik ben niksBen wel druk op zoek naar dingen die ik kan voelen die of duiden op aankomende ongi of zwangerschap. Af en toe beeld ik me in dat ik misselijk ben, maar dat heb ik nooit 's ochtends
![]()
Wij zijn inmiddels al wat aan het klussen (als in de eigen huis en tuin betekenis van...) in het 'nieuwe' huis. Druk op zoek naar dingen. Erg ligt op de bovenverdieping erg slecht vinyl (ligt ook erg lelijk) dus daar willen we laminaat gaan leggen. Dus wij gaan op zoek naar goedkoop laminaat. Het wordt boven toch niet intensief gebruikt dus dan hoeft het ook niet zo duur te zijn, vind ik dan.
eeej jah wij doen goed ons best hoor hhihihi... mijn vriend wilde gister voor de zekerheid weer een ovu test doen.. ennuh weer 2 duidelijke strepen.. dus het zal welquote:Op maandag 24 mei 2004 17:33 schreef hartje het volgende:
[..]
girly, hoe'stie met jou? vandaag je
hè. doen jullie goed je best?
& thanx namens mijn hondje! ze ligt nu lekker te(zo brengt ze het grootste gedeelte van haar 13-jarige leven door)
jeetje wat vervelend joh dat met dat temperatuur curve.. geen idee hoe het echt werkt.. moet je zeker elke dag bijhouden???quote:Op maandag 24 mei 2004 19:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen dan toch??![]()
Hier nog steeds niks, moet nu een temperatuur curve in gaan vullen van de dokter...![]()
Maar goed, we zien 't allemaal wel weer....iedereen succes!!![]()
zooo beter dat je lekker vrij bent zeg... lekker van genieten ookquote:Op maandag 24 mei 2004 19:22 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY.......Hier alles goed.De nachtdienst zit erop en ik ben nu vrij tot 18 juni,joepie!!!!.
Ongi is bijna over,ik zal vriendje weer es ff bespringen vanavond![]()
![]()
Ik moet nu,nog steeds,3 cadeautjes voor de mannelijke getuigen inkopen.Ik dacht aan boxershorts met opdruk,maar dan moet ik weer de stad in.Misschien koop ik dus wel gewoon lekker lui 3 bonnen bij de da,hihihi,ik zie nog wel![]()
RENEGATE.....hoe is t met je meid,ik wilde dat ik wat voor je kon doen,maar helaas![]()
Kop op,hou vol en een dikke knuf voor jou en vriendje![]()
Groetjes,Minoes![]()
inderdaad helemaal goed.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
[bemoei]
Volgens mij was het 30 juli toch, Snakelady?
[/bemoei]
n jaartje ongeveer, ik heb in 't verleden hier ook wel eens gepost (wij hebben dezelfde voornaam), maar niet zo heel erg veel want ik wil er niet te nadrukkelijk mee bezig zijn... Maar af en toe lees ik hier eens mee, leuk om te zien hoe iedereen er op zijn eigen manier mee omgaat...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:40 schreef Girly het volgende:
jeetje wat vervelend joh dat met dat temperatuur curve.. geen idee hoe het echt werkt.. moet je zeker elke dag bijhouden???
ik weet niet echt jouw achtergrond.. ben ej al lang bezig??
weet wat je vraagt, want ze is zo schattig....... hier komt 'iequote:Op maandag 24 mei 2004 19:26 schreef Girly het volgende:
trouwens heb je geen leuk foto'tje van je hondjeben echt zo gek van dieren heh
Maar er zijn nu zulke verdrietige dingen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:03 schreef hartje het volgende:
jolene: jij wilde toch ook een time-out nemenbalen hoor, je bent altijd zo attent & je weet altijd precies wie, wat etc. kan ik altijd even spieken
![]()
verder voor iedereen![]()
daar heb je gelijk in ja.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:07 schreef jolene het volgende:
[..]
Maar er zijn nu zulke verdrietige dingen...
en dan is het moeilijk om alleen maar te lurken..![]()
ik ben altijd vrij "nuchter" in dat soort dingen, maar mijn vriendje is wel nogal spiritueel aangelegd. als ik bv ergens een pijntje heb (stijf nekje ofzo) & aaaaalllls 'ie me dan ff wil masseren heeft 'ie altijd exact het pijnlijke plekje te pakken, dat voel 'ie aan ofzo, weet altijd direkt waar het zit. ook mijn hondje weet 'ie altijd lekker rustig te krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Girly het volgende:
verder heb ik een persoonlijk vraagje (serieuze) aan sommige meiden hier - ik durf het niet zo te vragen.. is iemand hier spiritueel?? of in ieder geval.. herkenbaar met het onderwerp geesten??
heb het al gevonden op internet THANX, zal 's vragen aan hartjes-man of hij dat wil, hij twijfeld af&toe aan zijn zwemmertjes (zoals ik aan m'n eitjes!)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Girly het volgende:
en over die testen.. jah ik heb het besteld bij een apotheek online.. weet nie meer precies de site.. iets met dr jones ofzoennuh jah daar zit een test in bij voor de zwemmers.. maar die doen we niet hoor.. want dan mag hij 3 dagen niet komen.. en dat laat ik dus echt niet gebeuren nu heh tijden mijn vruchtbare dagen
toedeloes
het pakket heet in ieder geval babystart![]()
Met mij en mijn zalfje gaat het goed. Mijn stoelgang is al verbeterd, maar nog niet optimaal. Afwachten maar. De stress is nog hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:14 schreef jolene het volgende:
Ingrid, hoe gaat het met jou en je zalfje enz..
En hoe is het met de stress op het werk bij jou en je vriendje?
heb geen msnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:22 schreef Girly het volgende:
tearsong en hartje - ik weet nie of jullie msn hebben??? shirleyL11@hotmail.com lijk me makkelijker.... anders wordt dit topic zo "oftopic"
zo nu gaan we weer ontopic..
meiden hoe zit het met het klussen????
geen msn, denk dat het sneller gaat als je even mailt want dat check ik als ik achter de computer zit, en dat is best vaakquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:22 schreef Girly het volgende:
tearsong en hartje - ik weet nie of jullie msn hebben??? shirleyL11@hotmail.com lijk me makkelijker.... anders wordt dit topic zo "oftopic"
Ik kan goed begrijpen dat je dat gaat irriteren maar ik snap ook goed dat meiden die 3 maanden bezig zijn net zo graag willen maar natuurlijk niet begrijpen hoe het voelt als je 2 jaar pogingen doetquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:53 schreef minoes1967 het volgende:
GITHA......ik voel me dus wel oud en begin me weer een beetje te ergeren aan demensen,die na 3 maanden al beginnen met klagen,dat het niet lukt....en wij dan....????
Affijn,niet op letten,gaat wel weer weg,ik ben nu volop bezig met de laatste dingen voor de wedding en ben nog steeds niet zenuwachtig,dus....dat gaat goed.Zal vrijdagmorgen wel beginnen,whahahaha![]()
Voor iedereen een dikke knuf,Merisse succes bij de gyn en Renegate sterkte bij de echo![]()
Groetjes,Minoes![]()
Girly, hoe is het nu met je? Heb je er veel aan over gehouden? Grrr, hier kan ik zo kwaad om worden!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:33 schreef Girly het volgende:
ben nie zo in de mood heb bonje met mijn vriend.. ben gister door marokanen in mekaar gerost, plus ze hadden de auto te pakken.. OM NIKS... ze zaten me te jennen waardoor ik zei nu moeten jullie ff ophouden.. najah met gevolg van dien.... waardoor er nu krassen en deuken in zijn werkauto zit..
Ik denk dat iedereen die twijfels wel heeft of heeft gehad. Want eigenlijk zodra je samen de beslissing neemt dat je wel graag een kindje zou willen krijgen, hoop je dat je de volgende dag als zwanger bent...bij wijze van dan. Wij hadden dat ook, ik ben 24 en m'n vriend is nu 25 dus 'er is niet zo'n haast bij' en eerst heb je het erover van 'nou, laat die anticonceptie dan maar zitten en we zien wel wat er gebeurt'. Maar eigenlijk zodra je gestopt bent hoop je toch dat het zo snel mogelijk 'raak' is en ga je ook steeds meer letten op dingen, vruchtbare dagen uitrekenen e.d.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Githa het volgende:
Ik kan goed begrijpen dat je dat gaat irriteren maar ik snap ook goed dat meiden die 3 maanden bezig zijn net zo graag willen maar natuurlijk niet begrijpen hoe het voelt als je 2 jaar pogingen doetEn je bent helemaal niet oud er zijn hier genoeg meiden die in jou opthiek nog jong zijn en waarbij het ook niet zo snel lukt dus het wil helemaal niks hoor Minoes.Ik weet wel dat als het niet wil lukken een van de reden KAN zijn dat je leeftijd al wat hoger is maar dat is geen gegeven. Ik ben 26 en ik twijfel ook over het zwanger kunnen worden ... is bij mij alles goed is bij hem alles goed
![]()
die krampjes kan je ook hebben als je zwanger bent hoor! had ik iig wel, dacht steeds dat ik "nu wel ongesteld zou worden"quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:30 schreef TearSong het volgende:
Vrijdag is overigens m'n NOD en eerst voelde ik niks. Nu een soort vage hele lichte misselijkheid gecombineerd met krampen. Dus ik zal wel iets verkeerds gegeten hebbenDie krampen voelen wel aan als -oh-jee-ik-moet-ongesteld-worden-krampen dus wel zien wel...
Phluphyquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef phluphy het volgende:
Ga je dat ene onderzoek (chromosomen) doen (al was het maar om wijzer te worden)?
Oeww TearSong dat klinkt spannend in mijn oren. Ik heb de dagen voor mijn ongesteldheid nooit buikkrampen gehad behalve de 2 keer toen ik zwanger was. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. Ik duim voor je!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:30 schreef TearSong het volgende:
Vrijdag is overigens m'n NOD en eerst voelde ik niks. Nu een soort vage hele lichte misselijkheid gecombineerd met krampen. Dus ik zal wel iets verkeerds gegeten hebbenDie krampen voelen wel aan als -oh-jee-ik-moet-ongesteld-worden-krampen dus wel zien wel...
Ja inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:00 schreef Merisse het volgende:
[..]
hoera ik ben een gewone niks bijzonders aan de hand doorsnee vrouw!
Ik zal me maar aan het laatste vasthouden.
Vrijdag is ook mijn nod. Ik heb ook last van misselijkheid. Zowel 's morgens/'s middags/'s avonds. Ik heb wel buikpijn, maar juist geen typische ik moet ongesteld worden krampen. Ik had die krampen altijd een week voordat ik ongi moest worden en nu heb ik er geen last van gehad. Dus wie weet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:30 schreef TearSong het volgende:
Nou dat heb ik dus ook. Eerst juist s'avonds en nu over de hele dag verdeeld. Maar wel een hele lichte misselijkheid, niet dat gevoel dat ik de hele dag boven de wc hang ofzo. Nou ja, zitten we allebei in spanningquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:33 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Vrijdag is ook mijn nod. Ik heb ook last van misselijkheid. Zowel 's morgens/'s middags/'s avonds.
Och instanties , tis maar net hoe je er mee om gaat...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:20 schreef Githa het volgende:
Xanthe Jeetje wat een gedoe allemaal omtrent die instansiesdat gaat weer een hoop onzekerheid brengen dus
..... maar een nieuwe auto is zooooooooo leuk
weet je al wat voor iets het gaat worden of gaan jullie beginnen met een zoektocht ? ...
Reeeeeeeeeeeeennnnneeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatequote:Op maandag 24 mei 2004 10:41 schreef Renegate het volgende:
hallo allemaal,
sorry dat ik niet zoveel schrijf hier maar woensdag om 1600 uur krijg ik een echo om te of echt alles weg is.
Nee je bent niet de enige die er zo over denkt! Ik vind het namelijk ook...... Maar goed, ik doe niet meer mee in dit topic, maar lurk nog wel altijd mee..... Sorry als ik iemand hier mee voor haar hoofd stoot.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef Merisse het volgende:
Maar eerlijk gezegd erger ik me wel aan berichtjes van dames die NIET zwanger willen worden en HIER posten dat ze hopen snel weer ongesteld te worden en dan wij allemaal juichen als ze het worden. Dat gaat me door merg en been. Ik snap wel dat dat allemaal vervelend is maar ik vind het zo ongepast juist in DIT topic.
Ben ik de enige die daar zo over denkt?![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef Merisse het volgende:
Bij de weg, dit geldt uiteraard niet voor dames die juichen als ze ongesteld worden omdat dan hun cyclus weer op gang is en ze weer kunnen gaan proberen zwanger te worden.
Speaking of wich; waar is LW toch? LW hoest nou met je?![]()
ik vind 1 topic wel leuker hoor, scheiden hoeft voor mij niet. al heb ik soms wel dat ik wel een beetje baal als iemand zich meld dat ze met de pil stopt & gelijk al naar z&g kanquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef Merisse het volgende:
Ik heb het helemaal niet dat ik me erger aan ongeduldige newbies en wat mij betreft blijft het ook één topic, al zou ik me meer thuis voelen bij de oldbies als de topics gescheiden zouden zijn.
Maar eerlijk gezegd erger ik me wel aan berichtjes van dames die NIET zwanger willen worden en HIER posten dat ze hopen snel weer ongesteld te worden en dan wij allemaal juichen als ze het worden. Dat gaat me door merg en been. Ik snap wel dat dat allemaal vervelend is maar ik vind het zo ongepast juist in DIT topic.
Ben ik de enige die daar zo over denkt?![]()
Tjee Renegate, da's ook weer wat. Ontzettend jammer van de mk. Dikke virtuele knuf voor jou! Nu 3 maanden geen Clomid meer. Hmmm. Hebben ze kunnen zien hoe lang de cyste daar al heeft kunnen zitten? Ik kan me niet herinneren of je voor het slikken van Clomid ook een echo hebt gehad en of daar toen iets gezien is....quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Renegate het volgende:
Merisse welkom terug meid!!
Nou ik heb gister de echo gehad.. en ik heb alle tekenen van een miskraam dus ook een lege baarmoeder.
Nu heb ik ook een cyste van 5 bij 6 cm in me eierstok dus mag nu 3 maanden geen clomid slikken (zonder clomid dus ook geen zwangerschap).. en nu hopen dat hij uit zichzelf weg gaat doet hij dit niet dan word hij weggebrand.. Dus zijn we weer!! 3 maanden verder.
iedereen een dikke knufffffffffffffffffff
Dat heb ik ook een beetje hoor. Ik ben altijd heel blij als er iemand meteen door kan naar Z&G, maar ik wil het zelf ook heel graag, en als je dan al langer bezig bent dan iemand anders, dan is dat soms best een steek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:37 schreef hartje het volgende:
[..]
ik vind 1 topic wel leuker hoor, scheiden hoeft voor mij niet. al heb ik soms wel dat ik wel een beetje baal als iemand zich meld dat ze met de pil stopt & gelijk al naar z&g kanmaar dat ligt aan mij, is alleen maar hardstikke fijn natuurlijk. ik zit hier nu vanaf deeltje 16
wil nou ook wel s een topic opschuiven. maar ik vind het altijd wel weer gezellig, een nieuwe erbij & kunnen wij onze ervaringen delen. is voor hun ook fijn.
Nee dus, de kans op een miskraam is bij mij juist verhoogd doordat ik meerdere miskramen gehad heb (dat plus verhoogde kans vanwege mijn leeftijd). Hoe dat nou weer zit snap ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:41 schreef LittleWoodstock het volgende:
Positief wel: een hiernavolgende zwangerschap heeft minder kans om mis te gaan. Tenminste, dat heb ik begrepen dat de gyn had gezegd.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:54 schreef Githa het volgende:
hey snakeladyalles goed ?
ik heb alleen perzen.. sorryquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef MarjoleinA het volgende:
pssst girly
jij moest toch een kat kwijt. ik weet alleen niet of je deze hebt een cyperse zoeken ze.
kijk even hier.
cypers kitten gezocht
dank je wel snakeladyquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alles goed hier, nog druk bezig met de voorbereidingen met het huwelijk, is wel heel leuk maar af en toe heb ik het gevoel dat ik er niet echt van kan genieten, als de grote dag zelf maar wel genieten is vindt ik het al lang best.
En hoe is ie met jou.
Girly, veel plezier met het zegen tegen de ouder, hier ging het gelukkig helemaal goed, mam en schoonmams in tranen van blijdschap en de vaders heel trots, hopenlijk gaat dat bij jou ook zo
Xante ik duim voor je.
Jansu, heel veel sterkte.
Ik vind het ook heel spannend! Ik heb nog nergens last van, geen buikpijn, kramp oid. Stel dat ik niet ongi word, wanneer kan ik dan het beste testen? Een paar dagen later, of een week later? Ik was vandaag bij mijn moeder op bezoek, ze hoopt ook zo dat het meteen raak is, bij haar was het bij mij en mijn zusje meteen de eerste keer raak. Ik ga er gewoon vanuit dat het nog een jaar duurt, dan kan het hopelijk alleen maar meevallen. Maar stiekum hoop ik wel dat het meteen raak is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:03 schreef hartje het volgende:
nog ff berichtje, dan ga ik weer even werken:
morgen spannend dagje!
28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
T & I: morgen ons wel een beetje updaten hoe het gaat hè.
ik vind het nu al spannend worden!
(o ja, ondanks mijn eerdere post hoop ik het natuurlijk wel hè. frustraties zijn uitgevonden om te leren je eroverheen te zetten. dus als er de komende dagenvallen, ben ik echt blij hoor!)
Maar ik weet nog niet of mijn cyclus regelmatig is, en ik heb gehoord dat je door spanning later ongi kunt worden. Is het dan beter om een aantal dagen te wachten?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:43 schreef LadyS het volgende:
je kan al testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden... Morgen dus
Ik zie wel hoe het loopt. Misschien ben ik wel snel ongi, ik hoop het natuurlijk niet. Misschien kan ik me niet inhouden en ga ik toch testen. Ik kijk wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:58 schreef LadyS het volgende:
Als je cyclus niet regelmatig is dan kun je inderdaad beter nog even wachten. Als was het alleen maar om teleurstellingen te voorkomen
Ik zou deze 1e keer nadat je gestopt bent met de pil dan gebruiken om te kijken hoe lang het duurt voordat je ongesteld bent. En verder niet echt ergens vanuit gaan
Ik weet het, makkelijker gezegd als gedaan. En ik heb makkelijk praten met mijn dikke buik![]()
Het is technisch gesproken niet helemaal waar dat je ongi later kan komen door spanning. Je eisprong kan later komen, maar de luteale fase (dus tussen eisprong en ongi) is vrijwel altijd constant. Als je dus ongeveer weet wanneer je eisprong was, dan kun je ook wel je ongi voorspellen. Nu weet jij natuurlijk nog niet precies hoe lang je luteale fase is, dus als je het vol kunt houden is het verstandiger om nog even te wachten met testen, maar wou alleen even het bakerpraatje verduidelijken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:56 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet of mijn cyclus regelmatig is, en ik heb gehoord dat je door spanning later ongi kunt worden. Is het dan beter om een aantal dagen te wachten?
Hmm, nou ja, ik merk het vanzelf wel. Wachten is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef hartje het volgende:
Ingrid19: krampjes hoeft niks te zeggen hoor. had ik ook & toen was ik zwanger (en meer hebben daar last van gehad) maar laat ik je niet te veel opnaaien! het is al zo spannend.
en je kan idd morgen al testten, maar omdat je net met de pil gestopt bent zou ik denk ik maar even afwachtten. bij mij was het de eerste maanden na het stoppen van de pil allemaal wat onregelmatig. het ligt eraan hoeveel zelfbeheersing je hebt! succes!
hehe, bij mij ook niet. Maar ik wacht morgen af. Sinds vanochtend hevigere krampen, last van onderrug etc. Hoeft niets te zeggen en dat weet ik, maar aangezien het juist 1 dag voor m'n NOD weer op komt zetten denk ik dat ik vast ongesteld word morgen. Dus ik denk dat ik het morgen wel zeker weet en niet hoef te testen. Komt er morgen niets, dan gooi ik er zaterdag of zondag een test tegenaan. (en dan weet ik nog niks want ook ik heb die Romed-aanbieding gekochtquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:35 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik merk het vanzelf wel. Wachten is niet mijn sterkste kant
Ik heb ook romed testen van babybrabbel. Ik hoor er verschillende dingen over. Goede en slechte.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
hehe, bij mij ook niet. Maar ik wacht morgen af. Sinds vanochtend hevigere krampen, last van onderrug etc. Hoeft niets te zeggen en dat weet ik, maar aangezien het juist 1 dag voor m'n NOD weer op komt zetten denk ik dat ik vast ongesteld word morgen. Dus ik denk dat ik het morgen wel zeker weet en niet hoef te testen. Komt er morgen niets, dan gooi ik er zaterdag of zondag een test tegenaan. (en dan weet ik nog niks want ook ik heb die Romed-aanbieding gekocht)
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:13 schreef Xanthe het volgende:
TearSong en Ingrid hebben jullie de dipstick , de cassete of die andere romed test?
Ik heb alleen hele negatieve ervaringen met de dipstisk , misschien geeft dit nog wat hoop voor jullie.
Dat weet ik niet, omdat ik nu nog niet ga testen en het in een gesloten verpakking zit. T.z.t. zal ik het laten weten. Trusten!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:23 schreef Xanthe het volgende:
Is het een staafje of zit het met een plastic omhulsel en een pipetje waarmee je moet druppelen?
Yep, dat kattekopje is toen een icon van mij geweest en daarvoor heb ik een mini als icon gehad.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Merisse het volgende:
Jansu/bonkie alvast heel veel sterkte. Hopelijk valt het allemaal mee, zowel de ingreep als de uitslag.
Had jij trouwens toen je nog bonkie was een komisch kattekopje als icon?
Klinkt goed Slaapmeisje (en bekend!)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor wat betreft mijn 2e streepjes situatie... we hebben elke dag aan KvK / FfF gedaan.
Wauw, klinkt heel mooi. Gefeli! En veel plezier op je huwelijksreis.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:47 schreef minoes1967 het volgende:
hoi, ik heb helaas geen antwoord voor je, ik heb dan ook helemaal geen verstand van testen. Met welke heb je getest? Romed? Ik denk zelf dat het met ochtendurine beter gaat, omdat dat geconcentreerde r is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:06 schreef TearSong het volgende:
Nou moet ik bekennen dat ik er van de spanning vrijdagavond al een test tegenaan gesmeten heb. Negatief. Maar ik weet nu dus niet in hoeverre dat wat zegt, want:
- ik was nog geen dag overtijd, vrijdag was m'n NOD
- ik heb het 's avonds gedaan omdat ik dacht dat dat met de moderne testen wel kon, nu las ik ergens anders dat 's ochtends toch betrouwbaarder is?
- de urine was erg verdund (ik drink veel op een dag) bijna vergelijkbaar met water.
Ingrid ging testen! Kom opquote:Op zondag 30 mei 2004 11:46 schreef Ingrid19 het volgende:
ik ga morgenochtend testen. volgens mij heb ik dezelfde romed als die van jou Xanthe.
We hebben voor de zekerheid Clear Blue gekocht, voor als de romed raar doet.
Misschien wel. Stiekem hoop je er toch op. Hoe lang duurde het bij jou?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:09 schreef Xanthe het volgende:
Je lichaam misschien nogal in de war van het pil gebruik.
Had bij mij ook tijd nodig om op regel te komen (maar das alweer 8 jaar geleden).
Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |