quote:
Op maandag 17 mei 2004 08:09 schreef Tinkepink het volgende:
Voor de eerste keer in beide zwangeschappen heb ik vandaag bloedverlies. Waarschijnlijk is er niets aan de hand en is het gewoon een contactbloeding, maar het is toch een beetje een vreemde gewaarwording moet ik zeggen. Zeker omdat het in mijn buik ook een beetje rommelt.
Even in de gaten houden maar.
Je kunt natuurlijk altijd even bellen met je ha of vk. Zij vinden het meestal geen probleem als je even langskomt voor controle. Dat zei de vk in ieder geval tegen mij; bij twijfel mocht ik altijd langskomen.
Bloedverlies wat later in je zwangerschap kan idd gewoon een contactbloeding zijn, maar je kunt beter alles uitsluiten. Dus gewoon even bellen.
Knorretje, volgens mij hebben we sinds gisterochtend niets meer van je gehoord. Wil je ons even een updateje geven over jouw situatie? Hoop dat alles goed is.
Ik werd vanmorgen trouwens precies om 08.30 wakker, de tijd dat mevrouw Psyche opgehaald zou worden. Zou Psyche2004 er al zijn? Gewoon even voor de sier:
Ow en Pluis, probeer nou eens te relaxen!! *streng kijkt*
Ik weet dat je veel aan je hoofd hebt, maar probeer toch van kleine momentjes te genieten.
Oke, het is warm, maar het is wel prachtig weer.
Oke, je komt niet veel aan, maar met je baby gaat alles super.
Oke, het is zwaar voor je (meer dan voor een gem. zwangere), maar nog heel eventjes.
Zo, heb ik je nu een beetje op weg geholpen?