Morguhquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:56 schreef LadyS het volgende:
ik heb weer een middagdutje gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Morguhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naar mijn weten moet dat gewoon kunnen.. De baby zit gewoon in de vliezen enzo. Tenminste zo zou ik denken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Had nog een vraagie, ga volgende week 6 dg naar centre parcs en nu heb ik gehoord dat ik niet in het bubblebad mag ivm infectiegevaar iemand hier bekend meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd niet doen hoor, zitten veel vieze beestjes in dat warme water te broeidenquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Had nog een vraagie, ga volgende week 6 dg naar centre parcs en nu heb ik gehoord dat ik niet in het bubblebad mag ivm infectiegevaar iemand hier bekend meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel heb het gevraagd over de dekentjes (Ikea) zij vond dat ik beter andere kon kopen, dit omdat als het dekentje nat wordt er haast geen zuurstof door heen komt. Ze raadde me katoen aan of wol maar ook iets van Velux ofzo geloof dat Pluis dat heeft.
Phluphy, dat kan zelfs al vanaf 20 weken. Ze worden wel steeds frequenter en duidelijker merkbaar. Overigens hoef je ze zelf helemaal niet te voelen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:53 schreef phluphy het volgende:
Bedankt voor de heldere uitleg. Ik herken het duidelijk, maar ik dacht dat "harde buiken" pas in de laatste weken voorkwam? Of kan dat nu (25 weken) ook al?
Mmm, zou dat het zijn bij mij? Ik heb al een week 'last' van m'n buik (ben pas 21 weken, dus ik vond het zelf een beetje vroeg voor harde buiken...). Het voelt vaak hard/gespannen aan en ik heb er af en toe echt steken in (vooral na het plassen).quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:24 schreef Leah het volgende:
Ik kreeg al harde buiken bij 16 weken, dat "hoort" dus niet, en harde buiken kunnen geen kwaad, mits niet meer als 3 per uur en er mag geen regelmaat in zitten.
Veel harde buiken zijn vaak wel een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop