Piglet...wat cool
![]()
Anitra, welkom thuis meid, hopen dat het mee gaat vallen
![]()
Ik was even Finding Nemo aan het kijken, dus vandaar dat ik niet eerder kon reageren
![]()
maar Rick heeft inmiddels die filiaalchef gesproken, die wist niet wat ie hoorde dat we contant moesten betalen, hij was het er helemaal niet mee eens enzo. Probleem was alleen dat het hoofdkantoor niet meer bereikbaar was, en morgen natuurlijk ook dicht is
![]()
Hij heeft wel een mobiel nummer van iemand, dat hij nog ging proberen. We hebben de afspraak gemaakt dat we uiterlijk morgen om 11 uur weer contact met hem hebben, om definitieve afspraken te maken. Als het contant moet...dan maar contant. Ik wil het namelijk niet weer gaan uitstellen.
Ohja, de reden dat het contant moet, volgens het hoofdkantoor: wij willen zonodig een spoedzending van die meubeltjes, en die kunnen nu eenmaal alleen contant betaald worden.
Rick heeft dat wicht even duidelijk gemaakt dat het helemaal geen spoedzending had hoeven zijn, aangezien we eigenlijk deze week al lang alles in huis hadden moeten hebben...
Gelukkig verslikte die filiaalmanager zich ook bijna toen we hem dat vertelden, dat kon echt niet zei hij, en hij klonk serieus pissed.
Ach, we wachten morgen maar even af. Als het moet gaan we maar geld pinnen (gelukkig hebben we een heel weekend, aangezien je zo'n bedrag niet op 1 dag kan pinnen
![]()
), maar dat betekent dan wel dat er niet alleen een klachtenbrief naar Babythings gaat, maar ook een kopie naar de Comsumentenbond...