Ik zit hier even zo ontzettend boos te zijn, en vooral heel hard te
Onze meubeltjes zouden deze week geleverd worden. Een ledikantje, commode en 2 kasten. Hadden we in de winkel uitgezocht, het kon vorige week al geleverd worden, maar we hebben toen bewust voor deze week gekozen, omdat vorige week al zo druk was met de uitloopselen van mijn verjaardag, dat het inrichten van het kamertje te veel voor me zou zijn.
Zaterdag hadden we nog niet gehoord welke dag ze zouden komen, dus belden we de winkel. Die vonden dat ook raar, maar konden er zelf niks mee: we moesten maandag het hoofdkantoor bellen. Rick heeft dat gister 2 keer gedaan, zou 2 keer teruggebeld worden, maar niks. Vandaag opnieuw, waarna ie de 3e keer zo boos werd, dat ze hem eindelijk terugbelden, binnen 2 minuten welteverstaan.
Wat hebben die sukkels op dat hoofdkantoor gedaan? In plaats van 2 kasten 2 ledikantjes besteld!
En natuurlijk waren ze niet zelf op het idee gekomen om even met ons contact op te nemen om dat door te geven, nee, ze hebben gewoon dat ene ledikantje teruggestuurd naar de fabriek, en in plaats daarvan een kast besteld. Die weer 2 weken levertijd heeft
Dat betekent dus dat we het niet deze week binnenkrijgen, zelfs niet volgende week, maar pas de week erna. Dan ben ik verdorie al ruim 33 weken
Rick heeft ook nog naar de winkel zelf gebeld, die schaamden zich werkelijk de ogen uit hun kassen, dit in tegenstelling tot dat *@!@hoofdkantoor, die volgens mij niet in de gaten hebben dat ze bij een babywinkel werken, en dat je babietjes niet even een paar weken later kan laten komen, in tegenstelling tot meubeltjes. Werkelijk totaal geen begrip...
Morgen gaat Rick nogmaals dat kantoor bellen, met de mededeling dat ze dan gewoon deze week moeten komen brengen wat ze hebben staan, en zodra de kast binnen is op hun kosten die moeten komen brengen. Is wel het minste wat ze kunnen doen lijkt me (zou zelf iets zijn wat ze verdorie zelf wel hadden kunnen voorstellen
![]()
). En hij gaat de winkelmanager bellen, om te vertellen dat ie hier een zwaar oversture vriendin thuis heeft zitten, en dat die er ook wel even achteraan mag gaan, aangezien we het bij zijn winkel hebben gekocht.
Ik vind het zo gemeen, had me er zo op verheugd om deze week de boel in elkaar te zetten, en volgende week lekker alle kleertjes in te ruimen enzo. In plaats daarvan zit ik alleen maar heel hard te huilen en boos te zijn