Foto!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het oude topic nog niet gelezen, maar ik wilde jullie even een korte update geven.
Alles gaat hier goed! Nauwelijks bekkenpijn en verder ook nauwelijks last van mijn hormonen. Mijn buik groeit flink (de meeste mensen zijn verbaasd dat ik nog 3 maanden moet) en staat mooi naar voren.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar het uploaden lukt mij niet (beetje blond, erg he?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Foto!!
Maar fijn dat alles zo goed gaat.
Je mag 'm ook wel naar mij mailen, dan zet ik 'm bij mij d'r wel op.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar het uploaden lukt mij niet (beetje blond, erg he?). Ik probeer het binnenkort nog wel eens een keer!
Ken het wel ja... aan de ene kant zo balen, maar aan de andere kant lucht het zo heeeerlijk op om al die tranen er uit te gooienquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:14 schreef Anitra het volgende:
Goeie middag!!!
Ik heb de eerste echte jankbui gehad hoor, pffffffff. Rick hoefde me maar aan te kijken en ik ging al. Nu ben ik weer rustig en alles weer okeBeetje teveel gedaan de laatste dagen, maar dat wisten we stiekem al
Een dwarsligger? Nu al... Oh jé dat belooft watquote:Frummel is gisteravond tot heel laat bezig geweest met flink trappen en dwarsliggen. Misschien dat we straks de behangrand op de babykamer gaan doen, maar verder lekker rustig aan doen.
Volgens mij is een positieve test een positieve test Martineke. Maar zeker weten doe ik het niet. Ach je bent gewoon lekker zwanger hoor meid, je wordt heus niet ongesteldquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:42 schreef Martineke het volgende:
tis hier spannendddddd, ok ik ben zwanger maarrrr morgen is me nod dag passpanning stijgt lichtelijk hier, maybe krijg ik wel gewoon me ongi of zo, dat kan toch of niet dames??
Positieve test is een positieve test.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:42 schreef Martineke het volgende:
tis hier spannendddddd, ok ik ben zwanger maarrrr morgen is me nod dag passpanning stijgt lichtelijk hier, maybe krijg ik wel gewoon me ongi of zo, dat kan toch of niet dames??
positieve test is idd positieve test. Die test namelijk op hcg hormoon, hetgeen je lichaam alleen aanmaakt als je zwanger bent. Dat hormoon zorgt er namelijk voor dat je niet ongesteld wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:42 schreef Martineke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |