Klopt.quote:Merisse - dinsdag 27 april 2004 @ 21:31
Ik geloof ook zeker dat ik alles over bevallingen zou willen weten.
En jijzelf poemojn? volgens mij ben jij ook wel iemand die alles wil weten.
Kan me voorstellen dat je weer schrikt, maar rozig bij afvegen hoort er gewoon echt bij, en de kans dat het niets ernstigs is, is vele malen groter dan dat er wel iets is...quote:Op woensdag 28 april 2004 09:11 schreef Martineke het volgende:
dank je
maybe heb ik iets te vroeg gejuicht, net rozig bij afvegen op wc, kweet dat dat nog niks hoeft te betekenen maar toch..... zo begint mijn ongi meestal
nah ja we wachten maar weer af as usual.
Gaat allemaal goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Tan hoe is ie met je, Loena gaat gelijk ff checken of er nog nieuwe fotootjes zijn van onsnieuwste beebje
Ja had ik ook altijd, heerlijk als ze er zijn hoor en het afscheid is altijd ff moeilijk, maar dan is het idd wel weer lekker om je huis voor jezelf te hebben. Vind je het niet zwaar met je vier kindertjes of loopt het allemaal wel aardigquote:Op woensdag 28 april 2004 11:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed hoornieuwste beebje is ook een lekker rustig en tevreden beebje
Hopen dat het zo blijft
Ben wel blij dat de kraamhulp weer weg isLekker weer mijn eigen ritme oppakken enzo.
Beefcake, je telefoon gaat.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef beefcake het volgende:
Martineke Gefeliciteerd!!![]()
![]()
OMG 2005 lijkt nog zooooo ver weg![]()
Vond bij deze het afscheid niet moeilijkquote:Op woensdag 28 april 2004 11:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja had ik ook altijd, heerlijk als ze er zijn hoor en het afscheid is altijd ff moeilijk, maar dan is het idd wel weer lekker om je huis voor jezelf te hebben. Vind je het niet zwaar met je vier kindertjes of loopt het allemaal wel aardig
ik was je zoon aan het voedenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beefcake, je telefoon gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |