Vanaf 4 mei mag het... das toch niet zo lang meerquote:Op donderdag 22 april 2004 09:52 schreef Spindizzy het volgende:
Moeten we nu echt nog zowat een maand wachten op de volgende baby?
en als de baby van Psyche een beetje op tijd geboren wordt, moet je weer bijna een maand wachtenquote:Op donderdag 22 april 2004 09:52 schreef Spindizzy het volgende:
Moeten we nu echt nog zowat een maand wachten op de volgende baby?
En gelijk bij jou op kraamvisite de volgende dagquote:Op donderdag 22 april 2004 10:20 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
kan je lekker hele dagen komen F5-en
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En gelijk bij jou op kraamvisite de volgende dag
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, dat is goed, hoor!
Ik woon dichterbij, dus ik ben er lekker eerderquote:Op donderdag 22 april 2004 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En gelijk bij jou op kraamvisite de volgende dag
Ik weet niet meer of het nou 10 of 12 weken is... iig tot het zenuwstelsel 'af' is.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Tot wanneer moet je nu foliumzuur slikken? Ik ga nu mijn 11e week in en mijn strip is eind van de week op. Moet ik nieuwe gaan halen?
bron: http://www.jongegezinnen.(...)tm?Artikel=Week%2010quote:Omdat de hersenen en het ruggetje van je baby intussen zijn aangelegd, mag je nu stoppen met het slikken van extra foliumzuur.
Oeh idd spannend! Word je alweer tante!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:34 schreef clauwheee het volgende:
Gisteravond had ik een verjaardag en mijn hoogzwangere schoonzussie was er ook. Ze had alweer vanaf half vier gistermiddag vrij sterke voorweeen en was de slijmprop ook al verloren. Spannend!!!!
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oeh idd spannend! Word je alweer tante!!!
Meer nichtjes!quote:Op donderdag 22 april 2004 10:34 schreef clauwheee het volgende:
Gisteravond had ik een verjaardag en mijn hoogzwangere schoonzussie was er ook. Ze had alweer vanaf half vier gistermiddag vrij sterke voorweeen en was de slijmprop ook al verloren. Spannend!!!!
Ja dat zou zomaar ook kunnenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:39 schreef clauwheee het volgende:of neefjes Spindizzy!
ik zal bijtijds melden wanneer ik begin met bevallen, dan kunnen jullie vast gaan uitvechten wie er eerder mag komenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij, dus ik ben er lekker eerder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |