Ach, heb je mooi tijd om de mooiste geboortekaartjes ooit te ontwerpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:41 schreef Tan het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan(maar na maandag 19 april niet meer
)
Ik weet ook niet precies. 1 plusje (had ik bij Jessai) is geloof ik in de meeste gevallen vrij onschuldig en is vaak een teken dat je gaat bevallen, mede doordat je dan ook meer afscheiding hebt (wat ook een verkeerde uitslag kan geven). Met 2 plusjes begeef je je in de gevarenzone en kan een reden zijn voor opname als er meer klachten zijn en 3 plusjes is het maximum en zal dan wel helemaal alarm zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:53 schreef phluphy het volgende:
Wederom succes met de laatste loodjes Tan!
Wat betekent dat? 2 plusjes eiwit?
We hebben een soort van ontwerp klaar liggen, maar het moet nog even bewerkt worden in fotosoep. Maar mijn vriend heeft er geen tijd voor en ik heb er geen zin inquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, heb je mooi tijd om de mooiste geboortekaartjes ooit te ontwerpen![]()
Da's nou net het leukste gedeelte!quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:00 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig heeft de meneer die het bracht alles voor ons in elkaar gezet. Ik werd al bang van die zelfknutselverhalen...![]()
Vind je het gek dat die baby er niet uit wilquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:53 schreef Tan het volgende:
[..]
We hebben een soort van ontwerp klaar liggen, maar het moet nog even bewerkt worden in fotosoep. Maar mijn vriend heeft er geen tijd voor en ik heb er geen zin inHet is maar een half uurtje werk denk ik, dus misschien vanavond even.
Gaaf!!! En een oranje bugabooquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:00 schreef snoopy het volgende:
Onze babymeubeltjes zijn net gebracht. Commode, ledikant, kastje, box en bugaboo (oranje). Spannend hoor. Het begint toch wel echt te worden! Gelukkig heeft de meneer die het bracht alles voor ons in elkaar gezet. Ik werd al bang van die zelfknutselverhalen...![]()
Niet alleen als je zwanger bent hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:26 schreef snoopy het volgende:
Tja een Bugaboo kost een heeeeleboel centjes maar je wordt zo hebberig als je zwanger bent nietwaar!![]()
Dat is hetquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:32 schreef snoopy het volgende:
Of in ieder geval heb ik een geweldig excuus om te kopen wat ik wil![]()
Eiwit in de urine wilt zeggen dat je nieren niet meer goed functioneren, dat ze eiwitten doorlaten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:53 schreef phluphy het volgende:
Wederom succes met de laatste loodjes Tan!
Wat betekent dat? 2 plusjes eiwit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |