quote:Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:Luchtbel
Dan moeten we dus niet samen gymenZou wel grappig geweest zijn
Luchtbel, juist als je je onzeker voelt kun je er juist wat aan hebben! En als je niet gaat weet je zeker dat je er niets aan hebtquote:Op donderdag 15 april 2004 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te gaan
Voel me zo'n muts af en toe tussen mensen die ook zwanger zijn, ben iedere keer 5 jaar jonger ongeveer en lijk wel 1000 keer zo onzekerDaarnaast twijvel ik ook, of ik er wel wat aan heb...
Geloof me, (bijna) iedereen vindt het doodeng. Maar onthoud dat iedereen niemand kent, en het 'kennismakingsrondje' zorgt ervoor dat het echt niet meer eng is daarna. Gewoon gaan meid, je zult zien dat het nog minder eng is dan afbellen!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:34 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja het grote dillema is dat ik ook niet durf af te bellen, vind ik ook weer zo raar staan![]()
Ik weet van mezelf dat als ik onzeker ergens over ben, dat ik dat toch niet aan andere mensen ga vertellen, dus dan al helemaal nietIk vind het echt kei eng met alleen maar onbekenden enzo.
Partners mogen niet mee? Serieusquote:Op donderdag 15 april 2004 09:21 schreef LadyS het volgende:
Vind het doodeng om te gaan en ik baal er dan ook van dat de partners nog niet meemogen, want ik zal echt alleen moeten aankomende maandag![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jah, ik heb nog even om er over door te twijvelenIk ga wel iedere woensdagochtend zwemmen in Almere, kom daar maar heen LadyS kunnen we lekker de hele tijd niks zeggen
![]()
Het is misschien wel zo dat niemand iemand anders kent maar toch, ga me wel heel erg ongemakkelijk voelen denk ik...
Niet echt daarom durf ik niet meer naar die gym toequote:Op donderdag 15 april 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ben er gek genoeg voor...
Is het daar wel gezellig?
Niet elke keer.. Een aantal lessen wel.. Ik weet niet precies hoe het zit..quote:Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Partners mogen niet mee? Serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |