abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19441694
Ik ben op zoek naar een cypers kitten als vriendje voor Nelson..
Het geslacht maakt niet uit en waar hij vandaan komt ook niet echt, zolang het maar niet te ver reizen is vanaf Leeuwarden en het een beetje makkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Weet iemand toevallig een nestje? (heb al op marktplaats in de plaatselijke krant gekeken maar was telkens te laat )

Nelson is een katertje van 7 weken oud
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 mei 2004 @ 11:34:42 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19442097
Liev...
Helaas heb ik ze niet, ken ook niemand met een nestje, solly...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_19442243
Heb je het al geprobeert bij de asielen in de buurt, die zitten meestal met hele bergen kittens opgescheept rond deze tijd en de hele zomer door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19442613
jah, een vriendin van me werkt bij een kattenasiel en die hebben nog niks...
zou het zo leuk vinden als ze even oud waren...
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:06:22 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19446089
deze heb ik ook nog gevonden

Ik heb hier een dringende en triestige oproep : een vriend van mij heeft 3 tijgerkatjes van zo'n 4à5 weken. De mama is gisterenavond vergiftigd
teruggevonden. De kittens zijn dus nog héél klein en hebben geen mama meer.
Hij zoekt nu opvang voor de kittens, ik veronderstel dat ze al alleen kunnen eten. Ze zijn gratis maar hij hoopt natuurlijk dat ze bij goede
dierenvrienden terecht komen. Anders moeten ze naar het asiel. Moest je iemand kennen die nog een katje wil, mag je mij altijd mailen. De foto's van de kittens worden eerstdaags aan mij doorgemaild.
Hij woont in Dilbeek.
Groetjes en alvast bij voorbaat bedankt,
Jessie
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_19447061
die laatste ben ik wel geinterreseerd in!
Het kitten komt goed trecht dat kan ik garanderen, ik krijg over een aantal weken m'n diploma voor dierenarts assistente...
pi_19447139
oh ja.. ik ben zeer waarschijnlijk nog de hele dag op msn: susan_lwd@hotmail.com
Zou graag meer weten over die laatste kittens
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:56:01 #8
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19447359
ok, ik zal het doorgeven.

[edit] ik heb haar de msn van jou doorgegeven, hopenlijk hoor je snel iets.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_19477277
En nog steeds ben ik op zoek naar een cypers kitten (poesje)

Dat met die weeskittens ging niet door omdat Dilbeek ongeveer 6 km van Brussel af ligt en ik daar iets te laat achter kwam.. Ligt niet echt in de buurt van Leeuwarden
  vrijdag 28 mei 2004 @ 22:23:55 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19483798
nee, dat is inderdaad best ver weg, wel jammer hoor.
pi_19542144
(schop)

nog steeds niemand die een nestje weet?
pi_19542259
http://www.dierenasiels.com/

en dan naar : zoek kat , staan een hele boel kittens die een huisje zoeken , in verschillende dierenasielen , dus ff zoeken en je vind mischien iets geschikts
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')