abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19117062
Ik weet niet of het lukt,maar dit is een nieuw deeltje,gaan we hier weer lekker door.
Kan iemand anders het nod/gyn lijstje er voor mij bovenin zetten?
Groetjes,Minoes
pi_19117229
Goed zo Minoes...

Minoes als je het oude topic ook opent.
Kun je adres regel http:// enz kopierenen en dan in deze plakken.

Nog twee weken vanaf vandaag dame...en dan trouwen
pi_19117340
JOLENE......hahaha,dat ga ik zelfs niet proberen,kopieeren en plakken,laat de wizzkids dat maar doen,hihiihi
Jajaja,vanaf vandaag nog maar twee weken....tjee,wat vliegt de tijd,het leek net gisteren of het nog ruim 2 maanden was.
Gister is de ambtenaar van de burgelijke stand geweest en die heeft wat dingen gevraagd en we moeten een lijstje met vragen invullen,over de eerste ontmoeting enzo dan kan ze daar een babbeltje van maken.
Ow,ik hoop zo dat het mooi weer wordt,minstens 25 graden,want anders heb ik het de hele dag kouwdddddddddddddd....brrrrrrrrrrrrrrr.......
Maar flink hossen en doen op de avond,hihihii
Groetjes,Minoes
pi_19117363
Vervolg van deeltje 27 Wat gaan we hard!

wachten op het 2e streepje deel 27

Maar waar blijven nou die streepjes!

Ons lijstje:

16 mei Renegate NOD
21 mei minoes NOD
26 mei Merisse Gyn
28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
1 juni Slaapmeisje NOD
5 juni Girl24 NOD
5 juni Merisse NOD
7 juni Xanthe NOD
11 juni Githa NOD
12 juni hartje NOD
15 juni Girly NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn

Moet deze nog aangepast worden?

Dames zet hem op voor de volgende ronde

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 19-05-2004 14:35:22 ]
BabyS :))
pi_19117492
GITHA kan er volgens mij uit???
Hoe is de stand van zaken nu meid????

BEAKER.....bedankt,ik weet niet hoe dat allemaal werkt,jij wel gelukkig
Gaat ie nog op je werk?Beter denk???Hoop het wel voor je,wie weeet,komt er nog eens een dag,dat ze de rooie loper voor je uitleggen en je voeten gaan masseren,hahahaha .
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2004 @ 10:41:08 #6
81992 Githa
pi_19117604
morgen meiden Ik ben weer klaar voor een nieuwe start Mijn nieuwe NOD is 11 Juni als ik uitga van een cyclus van 29 dagen.

De ongi is wel doorgezet ja alleen wel met super donker bruin haast zwart bloed geen idee wat dat te betekenen heeft maar ik denk omdat het wat langer op zich heeft laten wachten.

Nou ik ga lekker naar een vriendin vandaag om wat leuke dingen te gaan doen sorry dat ik nog niet op iedetreen gereageerd heb Ga ik misschien vanavond doen ...

Thnx allemaal ...doei
pi_19117774
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:41 schreef Githa het volgende:
morgen meiden Ik ben weer klaar voor een nieuwe start Mijn nieuwe NOD is 11 Juni als ik uitga van een cyclus van 29 dagen.

De ongi is wel doorgezet ja alleen wel met super donker bruin haast zwart bloed geen idee wat dat te betekenen heeft maar ik denk omdat het wat langer op zich heeft laten wachten.

Nou ik ga lekker naar een vriendin vandaag om wat leuke dingen te gaan doen sorry dat ik nog niet op iedetreen gereageerd heb Ga ik misschien vanavond doen ...

Thnx allemaal ...doei
Mij is altijd geleerd dat dat oud bloed is?

Dikke en geniet ervan
pi_19117809
Minoes, de kadootjes van de engelse site zijn ook in Nederland te koop via www.trouwen.nl (klik op Gift Shop, daarna 'Klik hier voor de giftshop' en ga dan bijv. naar 'accessoires'). Nog steeds niet heel goedkoop helaas, maar wellicht goedkoper (en makkelijker) dan uit engeland...

*snel weer in lurkstand springt*
pi_19118072
Minoes, wat hebben jullie in gedachte??
pi_19118290
Mijn keuze staat vast! Ik wil richting de logistiek.
pi_19118544
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef Xanthe het volgende:
Mijn keuze staat vast! Ik wil richting de logistiek.
Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebben
pi_19118638
PIGLET.....bedankt,er staan wel leuke dingen bij,bv. de boxershorts,die kunnen ze allemaal aan

GITHA....meid,ga lekker shoppen en idd.,op naar de volgende ronde.
Groetjes,Minoes
pi_19118754
JOLENE....het is moeilijk hoor,met die cadeaus.
Ik had eerst in mijn hoofd een pen met graveren erin,maar de enige die m zal gebruiken is mijn getuige(broer)en die van vriendje niet echt.
Dasspelden en knoopies heb ik ook niks aan,want ook alleen mijn broer zal die dragen.
Dus lijkt een boxershort het enige,wat er overblijft,er is nu ook niet zoveel keus in die dingen.
Groetjes,Minoes
pi_19119349
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:11 schreef jolene het volgende:

[..]

Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebben
Ze weten nog niet wanneer dei opleiding weer van start gaat , aangezien deze in april
net is begonnen. Ik hoop nog ergens in de herfst/winter- maanden , das relaxt als ik moet gaa leren.
Zomers is het veel te warm in huis en erg rumoerig in de buurt , om thuis te studeren is dat niet erg fijn.
pi_19119881
succes Xanthe

ik heb het heel druk dus ik lurk af en toe wel ff
pi_19120024
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:17 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE....het is moeilijk hoor,met die cadeaus.
Ik had eerst in mijn hoofd een pen met graveren erin,maar de enige die m zal gebruiken is mijn getuige(broer)en die van vriendje niet echt.
Dasspelden en knoopies heb ik ook niks aan,want ook alleen mijn broer zal die dragen.
Dus lijkt een boxershort het enige,wat er overblijft,er is nu ook niet zoveel keus in die dingen.
Groetjes,Minoes
Moeilijk he Minoes?
Maar ik zit me net te bedenken dat je aan het volgende misschien ook wat hebt (al is het maar voor een extra idee):

Wij hadden maar een hele kleine groep uitgenodigd op ons huwelijk, daarom konden wij iets meer uitgeven aan de give-aways. We hadden voor iedereen een fles witte wijn met een speciaal voor ons gemaakt etiket er op (je kunt helemaal zelf kiezen wat er op komt aan foto/tekst/etc). Het werd bij ons enorm gewaardeerd en we hebben er zelf ook 1 van op de kast staan als herinnering.
Misschien dat jij er een paar kunt laten maken voor de getuigen en anderen die iets meer hebben gedaan dan de gemiddelde gast. De minimale afname is geloof ik 15 of zo...
Wij hebben het via http://www.2bottle.nl/index.html?bruiloftenverjaardag2004.html besteld, maar er zijn er meerdere. Ik heb in ieder geval hele goeie ervaringen met deze club, ze waren heel snel, betrouwbaar en de wijn was lekker .
pi_19122698
Ow, las net berichtje van mallemeid.
Hoop dat alles goed blijft gaan
pi_19123057
PIGLET....bedankt,maar ik zoek maar 3 cadeaus,tjee,wat is dat moeilijk zeg!.

JOLENE,waar las je dat dan,van mallemeid,ik kan niks vinden?
Groetjes,Minoes
pi_19123090
Uit bange 12 weken??
pi_19123240
Ja,ik zag het berichtje ook net,hoe ver is ze nu?
Groetjes,Minoes
pi_19123685
Hoi dames, ik spring even uit de lurkstand.

Minoes ik ben verleden jaar juli getrouwd en ik had ook moeite met het juiste cadeau voor de getuigen zien te vinden. Ik heb toen wel voor 4 pennen met inscriptie gekozen. Maar ik zal even opsommen wat evt nog andere leuke ideeen zijn:

Voor de dames: Een heerlijke fles wijn met 2 kristallen glazen evt met inscriptie

Voor de heren: Een lekker fles sterke drank met bijbehorende glazen (of glas) met inscriptie

Koop bij de hema of v&d een leuke badjas en neem deze mee naar zo'n winkel waar ze er iets op kunnen borduren (stukken goedkoper dan zo'n trouw-hebbedingen-site/winkel)

Je kan ook een hele mooie glazen wandklok of staand klokje kopen waar je bij de juwelier iets in kan laten graveren (bijv bij de expo hele moderne klokken of bij de kijkshop)

Of een dinerbon / hotelbon voor een weekendje weg

Zo zijn er vast nog wel een paar dingen die je kan bedenken en waar je een goedkopere versie van kan verzinnen. En anders www.josdelaat.nl
pi_19124144
xanthe- succes

girls update:

heb de gyn gebeld.. en die vertelde dat ik me geen zorgde hoefde te maken. en dat ik eigenlijk kan afwachten.. dus oftewel.. KLUSSEN

ikzelf zit van binnen nog wel *gaat dat wel goed* maar jah ik vertrouw maar op ze...

ik weet niet wanneer ik mijn NOD moet neerzetten... uitgaan van 30 dagen ofzo???
pi_19124202
Vraagje!!!!

Heerst er soms een buikgriepje ik heb weer zo'n rare buik! Alsof er een baksteen in ligt, laat ook heel de tijd boeren en vieze poepjes Ben niet aan de diaree ofzo Heb ook helemaal geen honger maar mijn buik borreld wel

Help!! Ik wil niet ziek worden
pi_19124342
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Beaker1 het volgende:
Vraagje!!!!

Heerst er soms een buikgriepje ik heb weer zo'n rare buik! Alsof er een baksteen in ligt, laat ook heel de tijd boeren en vieze poepjes Ben niet aan de diaree ofzo Heb ook helemaal geen honger maar mijn buik borreld wel

Help!! Ik wil niet ziek worden
hmm klinkt niet echt prettig.. ik weet niet of het heerst..

ik kan je wel sterkte wensen
pi_19124387
LITTLE-ANGEL........dat is ook een leuke site,zeg!
Bedankt voor het meedenken
Ik ga misschien idd.wel naar zo'n winkel,waar ze die boxershorts kunnen bedrukken ben ik van de week nog langs gelopen,stom,stom,stom......

Nog meer sugesties,dames????
Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')