Mij is altijd geleerd dat dat oud bloed is?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:41 schreef Githa het volgende:
morgen meidenIk ben weer klaar voor een nieuwe start
Mijn nieuwe NOD is 11 Juni als ik uitga van een cyclus van 29 dagen.
De ongi is wel doorgezet ja alleen wel met super donker bruin haast zwart bloedgeen idee wat dat te betekenen heeft maar ik denk omdat het wat langer op zich heeft laten wachten.
Nou ik ga lekker naar een vriendin vandaag om wat leuke dingen te gaan doensorry dat ik nog niet op iedetreen gereageerd heb
Ga ik misschien vanavond doen ...
Thnx allemaal ...doei![]()
Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef Xanthe het volgende:
Mijn keuze staat vast! Ik wil richting de logistiek.
Ze weten nog niet wanneer dei opleiding weer van start gaat , aangezien deze in aprilquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebben![]()
Moeilijk he Minoes?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:17 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE....het is moeilijk hoor,met die cadeaus.
Ik had eerst in mijn hoofd een pen met graveren erin,maar de enige die m zal gebruiken is mijn getuige(broer)en die van vriendje niet echt.
Dasspelden en knoopies heb ik ook niks aan,want ook alleen mijn broer zal die dragen.
Dus lijkt een boxershort het enige,wat er overblijft,er is nu ook niet zoveel keus in die dingen.
Groetjes,Minoes![]()
hmm klinkt niet echt prettig.. ik weet niet of het heerst..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Beaker1 het volgende:
Vraagje!!!!
Heerst er soms een buikgriepjeik heb weer zo'n rare buik! Alsof er een baksteen in ligt, laat ook heel de tijd boeren en vieze poepjes
Ben niet aan de diaree ofzo
Heb ook helemaal geen honger
maar mijn buik borreld wel
Help!! Ik wil niet ziek worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |