True Fantasy Live Onlinequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
En wanneer staat DOOM III geplanned? HALO 2 voor 9 nov toch?
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 schreef BMH het volgende:
Ik probeerde me auto op de baan te houden. Iedere keer als ik begon te praten knalde ik tegen alle bochten aan .
Ik vind het klote dat er zo'n enorme pop-up in PGR2 zit. Je moet de levels uit je hoofd leren om ze fatsoenlijk te kunnen doorlopen.
Ja, duh.. Dat was te verwachten toch..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo![]()
Ik zou zo doen met PGR2:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
Erm BMH je kan je headset aan allebei de kanten doen hoor...
en pop up welke pop up? ben et eens dat sommige bochten lastig te zien zijn maar das niet door pop up....
en wat wou je over de race zeggen...goh ik lig eerste...goh mooie bocht....je kan et beter gezellig houden door onnozele dingen te bespreken zoals : Hoe is het met jou hamster
seen it been there done thatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou zo doen met PGR2:
"BAM"
"WHAHAHAHA, LEKKER VOOR JE, MOET JE MAAR NIET PROBEREN MIJ IN TE HALEN LOSER"
Waarom is dat apart? Ik bedoel, waar praat jij over als je met je vrienden op de bank Mario Party aan het doen bent? Over de game of over andere dingen? Op een gegeven moment heb je het wel gehad hoor, om over games te praten. Ik bedoel, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.quote:Ik vond het nogal appart dat NIEMAND in het spel het over de race heeft. De onderwerpen varieerden van Hansjes & geisjes tot het de "iritante" muziekjes in een Nintendo spel.
Whacked?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
tsja er zijn geen live! "spring op iemands hoofd om em te pletten" games
dagje of 3/4 met overschrijvingquote:Op woensdag 19 mei 2004 02:43 schreef Mister_T het volgende:
Gister FSW ge-preorderd bij gcshop. Ook meteen betaald, alleen staat mijn status nog steeds op "Nog niet betaald". Hoe lang duurt dat meestal?
Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo![]()
Wij zijn helemaal op elkaar ingespeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:16 schreef twi het volgende:
, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.
ik heb het in de OP txt file gezetquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik door een bug de OP niet kon editten heb ik een nieuwe aangemaakt..
Even voor de goede orde er wordt niet over modshit gepost...
Even een reality check: als je met 200 km/h komt aangejakkerd en er rijdt een auto met 50 km/h voor je... Dan krijg je ook een "popup" effect.... Sorry, BMH, maar je lult volkomen uit je nek. PGR2 is niet perfect (30FPS, anyone?) maar het is wel het beste/een van de beste racegames.quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.
Auto's die 50+ voor je rijden zijn niet meer de zien in je beeld, kom je dichterbij dan zie je eerst een grijze blur en daarna word de auto pas echt zichtbaar. Het zelfde gebeurt met vangrelingen.
Is dit echt door niemand opgevallen?
[edit: wat zeuren jullie toch altijd! Als ik iets opmerk over een game dat een beetje negatief is gaan jullie meteen uit je bol. WTF slaat dat op? Jullie hebben toch geen persoonlijke band met je games ofzo?
Ik word gewoon een beetje ziek dat jullie wel alle dingen uit (laten we het maar houden op) "andere" games opmerking, maar de games die jullie zelf in jullie bezit hebben zijn volgens jullie foutloos en perfect.
LOL, ik dacht eerst dat je het over problemen van de GAM-moderators had.... Sorry, het is nog vroegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik door een bug de OP niet kon editten heb ik een nieuwe aangemaakt..
Even voor de goede orde er wordt niet over modshit gepost...
Elke keer als ik op content heb gewacht bij games, welke op een bepaalde datum zou verschijnen, kwam het er nooit en werd pas een week (onaangekondigd) later.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:51 schreef DinoPK het volgende:
hmmm was 19 mei niet de dag dat de download content voor PGR2 bekend gemaakt ging worden?
Ik ben benieuwd of ze er naast Parijs nog wat leuke autotjes instoppen.
Nu anders wel aan de datum gehoudenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:03 schreef DinoPK het volgende:
I'll keep this short and sweet. Here is the content:
New Cars
TVR Cerbera Speed 12 (DLC Verison) - Exactly the same as the retail version, only thing is you won't need all Platinums to get it. However, this model only comes in racing green so we can still tell who's beaten the game and who's downloaded their way to TVR heaven.
Ferrari 288 GTO - A fast, fast *fast* Ferrari. Absolute classic and still outperforms most sports cars these days.
BMW 645Ci - BMW's latest 6 series offering. It's big, but it's quick and has a very distinctive design.
Ferrari 365 GTS4 (Daytona) - Miami Vice. A 70's classic Ferrari. A definate for anyone who claims to know their Ferrari's.
Porsche 356A Carrera Speedster - The humble beginnings of the Boxster way back in the 50's.
Ferrari 250TR - Classic front engine Ferrari racer for the road. Another 50's offering, and amazingly quick considering it's age.
Chevrolet Corvette C6 - Brand new, straight from Chevrolet factories. Only announced 2 months ago, now available for you to drive, even before your car dealer gets to see one
BMW M3 CSL -The light-weight, lightning quick special M3. A track beast with a sensational engine and impeccable dynamics. This is one fun car.
New City
Yup, you guessed it. Paris .
From the Eiffel tower, to the Arc de Triomphe, you can now race through the streets of one of Europes oldest and incredibly beautiful cities. It's fast, it's pretty, but more importantly it's yours to hit with the fastest cars ever to hit the streets.
Release date is coming soon, this is what is holding this whole thing up. Microsoft and ourselves are working on getting a solid date today . We'll let you know ASAP. There is definately more to come, this is the first drop in the ocean of this announcement as it were
Chris
Hoeveelheid beeldjes die op je beeldscherm worden getoverdquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:46 schreef Perfect het volgende:
En wat is 30 FPS?
Is het principe achter de pop-up niet dat het plotseling gebeurt? Dat is net zo tegenstrijdig als een plotselinge fade-in... of een snelle slow-motion...quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.
quote:Eindelijk is het dan zover. De langverwachte content voor Project Gotham Racing 2 is vandaag bekend gemaakt.
Zoals eigenlijk al werd verwacht zal het pakket onder andere bestaan uit een nieuwe stad, te weten Parijs. Daarnaast zullen eindelijk de eerste acht auto's in het tot op heden spookachtig lege gedeelte van de showroom plaatsnemen. Opvallend is dat naast de Ferrari 288 GTO, de Ferrari 365 GTS4, de BMW 645Ci, de BMW M3 CSL, de Porsche 356A Carrera Speedster en de Chevrolet Corvette C6, ook de TVR Cerbera Speed 12 deel zal uitmaken van het pakket. Dit is dezelfde auto als die je vrijspeelt wanneer je het spel op Platinum uitspeelt. Echter is hij ditmaal groen, waardoor je op Live nog wel onderscheid kunt maken tussen mensen die hem hebben vrijgespeeld en hem hebben gedownload.
Helaas zitten er geen Lamborgini's in het pakket, maar zoals de naam 'Download Pack 1' doet vermoeden, zullen er in de toekomst hoogstwaarschijnlijk nog meer pakketten volgen waarin de Lamborgini’s mogelijk wel aanwezig zullen zijn.
Of het hier om premium of om gratis content gaat, en wanneer de content precies te downloaden zal zijn, is helaas nog niet bekend.
ja preciesquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:03 schreef Mister_T het volgende:
Dag!!! straks moet je er voor betalen![]()
Kan je die xbox nog wel vinden onder al dat stof?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga alles zo weer aansluiten.. Iemand zin in een potje RS3 later?
Bastard?.
Ja ik ben vanavond pas weer online.. eerst ff chillen buiten met een bak koffie, later een biertje..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bastard?.
Ik heb net m'n hele kamer verbouwd..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Kan je die xbox nog wel vinden onder al dat stof?
ME ! ME ! ME ! ME !quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bastard?.
Owjah, jij nu ook..quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ME ! ME ! ME ! ME !
Nou inderdaad CUNTquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hoort het toch ook nietIk had trouwens van Kepler PGR2 moeten lenen voor die paar dagen dat hij zeilen is
Gast...als ik zeg dat zelda kiddy is ga jij uit je bol....of als ik zeg dat metroid kut en saai is ben ik een lul....als ik zeg dat mario zijn langste tijd wel hebt gehad wil je me slaan....dus praat niet over negatiefe dingen zeggen want ik betrap je vaak zat op het afzeiken van meningen....quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
[..]
[edit: wat zeuren jullie toch altijd! Als ik iets opmerk over een game dat een beetje negatief is gaan jullie meteen uit je bol. WTF slaat dat op? Jullie hebben toch geen persoonlijke band met je games ofzo?
Ik word gewoon een beetje ziek dat jullie wel alle dingen uit (laten we het maar houden op) "andere" games opmerking, maar de games die jullie zelf in jullie bezit hebben zijn volgens jullie foutloos en perfect.
Uurtje of 9 of zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe laat RS3?
Als het goed is krijg ik hem gratis? Ik heb BMH opgegeven voor LIVE, en dan zou ik een gratis game krijgen? Ik heb iig PGR2 gekozen, nou hopen dat het ook echt zo isquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nou inderdaad CUNT
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik hem gratis? Ik heb BMH opgegeven voor LIVE, en dan zou ik een gratis game krijgen? Ik heb iig PGR2 gekozen, nou hopen dat het ook echt zo is
Ok, uurtje of 9Eeerst GTST
jaja, de beste serie die er is hequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fag!
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fag!
![]()
Gielquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:21 schreef gieling het volgende:
[..]
jaja, de beste serie die er is he
Is ie hetroquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie jij eerst maar eens een vrouw te scoren voor je zulke dingen gaat lopen roepen.
Dude, ik kijk GTST, ATWT, PH en TI..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
Soaps zijn voor vrouwen...
Mwah, ik vind het wel meevallen. Er was een enorme groei t/m vorige week (E3) en dat is nu afgezwakt. En aangezien er redelijk veel mensen LIVE bijgekomen zijn kun je het wel verwachten dit. Er is overigens WEL een LIVE topic, dat inderdaad wel beter gebruikt kan worden daarvoor. Ik geef je dus gedeeltelijk gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:11 schreef Retarded het volgende:
Ik wil nu toch echt heel even gaan klagen, misschien tot grote ergernis van sommigen hier.
Ik wordt doodmoe van het offtopic gelul. De laatste 3 topics staan voor 70% gevuld met Xbox Live! praat... 'wanneer kom je online?' ... 'welk spel gaan we doen?'. Daarvoor bestaat MSN.. of maar anders een Xbox Live chattopic of wat dan ook. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld maar 1 post die geen betrekking heeft op Xbox Live... is wel gezellig voor jullie enzo, maar inhoudelijk zijn de Xboxtopic echt ruk aan het worden.
Ik heb mijn zegje gedaan...
Breng dan een informative post over iets wat jij hier wél vind thuis horenquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:11 schreef Retarded het volgende:
Ik wil nu toch echt heel even gaan klagen, misschien tot grote ergernis van sommigen hier.
Ik wordt doodmoe van het offtopic gelul. De laatste 3 topics staan voor 70% gevuld met Xbox Live! praat... 'wanneer kom je online?' ... 'welk spel gaan we doen?'. Daarvoor bestaat MSN.. of maar anders een Xbox Live chattopic of wat dan ook. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld maar 1 post die geen betrekking heeft op Xbox Live... is wel gezellig voor jullie enzo, maar inhoudelijk zijn de Xboxtopic echt ruk aan het worden.
als dat topic gebruikt zou worden, ben ik al erg blij..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meevallen. Er was een enorme groei t/m vorige week (E3) en dat is nu afgezwakt. En aangezien er redelijk veel mensen LIVE bijgekomen zijn kun je het wel verwachten dit. Er is overigens WEL een LIVE topic, dat inderdaad wel beter gebruikt kan worden daarvoor. Ik geef je dus gedeeltelijk gelijk
nieuwe shots uit de aankomende Star Wars games:quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Breng dan een informative post over iets wat jij hier wél vind thuis horen
en het hoeft niet eens informatief te zijn, als die onzinnige posts over hoe hard iemand wel niet ging met PGR2 op Live maar niet gemaakt worden... tis net of ik mee zit te lezen op TMF-chatquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Breng dan een informative post over iets wat jij hier wél vind thuis horen
dankquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
[..]
jawel
idd, en begrijp me niet verkeerd.. je zal best een aardige gozer zijn hoor, maar ik vind het niet interessant om te weten welke soaps jij volgtquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op zich heeft retarded een klein puntje..
Er is immers een LIVE topic..
Je hebt een goed punt eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:11 schreef Retarded het volgende:
Doe het live topic dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt eigenlijk
Laten we gewoon OF het LIVE topic nemen, of de GAM slowchat topic.. beide wel geschikt denk ik.
Je bent ook wel een newbee hier natuurlijk [Xbox Live!] Deel 6: Sporten/racen/schieten..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dat live topic trouwens niet meer vinden...
Ik haakte slechts in op de discussie..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:26 schreef Retarded het volgende:
[..]
dank
[..]
idd, en begrijp me niet verkeerd.. je zal best een aardige gozer zijn hoor, maar ik vind het niet interessant om te weten welke soaps jij volgt![]()
i knowquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haakte slechts in op de discussie...
Hee, stop die slowchat esquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
i know![]()
volledige artikel is hier te lezen.quote:Even though the game isn't finished yet, the E3 demonstration ran extremely smoothly--we experienced no real hitch-ups in the frame rate, even when two or three characters were onscreen exchanging melee attacks and weapon fire. Unreal Championship 2 is scheduled for release this holiday season.
gezien, maar in zo'n filmpje zag ik iedereen een beetje als een geflipt konijn heenenweer springen. hoe kan je dan ooit iemand raken?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef Retarded het volgende:
Gamespot heeft een paar dagen terug een leuke preview geschreven over Unreal Championship 2
[..]
volledige artikel is hier te lezen.
lukt wel, maar dat is bij elk online schietspel volgens mij zo, bij RS3 zie je ook mensen die hele tijd bukken en weer opstaanquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
gezien, maar in zo'n filmpje zag ik iedereen een beetje als een geflipt konijn heenenweer springen. hoe kan je dan ooit iemand raken?
oeh!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:19 schreef Tain het volgende:
Forgotten Realms Hack 'N Slash RPG
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja alleen dan pure hack 'n slash actiequote:Op woensdag 19 mei 2004 21:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
oeh!ziet er leuk uit!
oh.. een dungeons & dragons spel zie ik
doe niet zo moelijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:21 schreef Retarded het volgende:
[Xbox Live!] Deel 6: Sporten/racen/schieten..
Lees even het hele topic..quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe niet zo moelijk![]()
kvind de single player maar saai...en ik zit aleen live als er fokkers live zijn met dat spel dus...zodra ik moet dokkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:29 schreef twi het volgende:
Het zal toch best lang duren, weekje ofzo. En ik ga 't gewoon halen als het Premium Content is. PGR2 blijft heilig
Daar heb ik echt respect voor zegquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb ninja gaiden uit...ik ben stoer
ik zit nog steeds in chapter 4quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt respect voor zegKnap hoor,........ zelf zit ik nu in de hell
![]()
Chapter 15
ah...nog een klein chaptertjer hierna en je bent ook stoerquote:Op donderdag 20 mei 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik echt respect voor zegKnap hoor,........ zelf zit ik nu in de hell
![]()
Chapter 15
vet! die laatste bak is wel erg stoer. Ik moet het spel nog steeds kopen. Ik heb em ooit al eens van een vriend geleend, en was erg teleurgesteld. De auto's in het begin gaan zo traag als dikke stront en de parcours waren nou ook niet wat je zegt geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef taart het volgende:
PGR2 content download screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:De gamesbeurs E3 is weer voorbij. Een van de opvallendste nieuwtjes was de aankondiging van Microsoft dat gamesproducent Electronic Arts vanaf nu ook spelletjes voor Xbox Live zal ontwikkelen.
Daarmee komt een einde aan de impasse waarin de beide grootmachten al drie jaar verzeild waren geraakt. Door de deal zullen in het najaar voor het eerst vermaarde sport- en actiegames zoals Fifa en Madden NFL op Microsofts online gameservice verschijnen. Volgens Microsoft heeft Xbox Live intussen de mijlpaal van 1 miljoen abonnees overschreden en zijn er wereldwijd meer dan 14 miljoen consoles verkocht. In het najaar mogen de fans zich trouwens aan Halo2 verwachten, de sequel van het actiegame dat er mee voor gezorgd heeft dat de Xbox een plaats op de gameskaart heeft gekregen.
dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:17 schreef Chevalric het volgende:
De auto's zijn gratis, maar je kunt dan alleen de BMW M3 CSL online gebruiken (en in een aantal offline varianten. De rest is dan alleen beschikbaar in de showroom.
Het "Paris Booster pack" is wel Premium Content en kost $4.99. Je krijgt dan 7 tracks in Parijs:
# Circuit Intérieur
# Avenue D'Iena
# L'Arc de Triomphe
# Les Monuments Célèbres
# Elysées Challenge
# Les Deux Ponts
# Le Circuit Complet
Daarnaast worden ook alle auto's van de gratis download vrijgegeven voor online en offline play.
Dag premium contentquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:17 schreef Chevalric het volgende:
De auto's zijn gratis, maar je kunt dan alleen de BMW M3 CSL online gebruiken (en in een aantal offline varianten. De rest is dan alleen beschikbaar in de showroom.
Het "Paris Booster pack" is wel Premium Content en kost $4.99. Je krijgt dan 7 tracks in Parijs:
# Circuit Intérieur
# Avenue D'Iena
# L'Arc de Triomphe
# Les Monuments Célèbres
# Elysées Challenge
# Les Deux Ponts
# Le Circuit Complet
Daarnaast worden ook alle auto's van de gratis download vrijgegeven voor online en offline play.
Ja, net zoals bij de andere steden in PGR2 zul je de "landmarks" kunnen zien. Gezien de track-namen race je inderdaad rond de Arc de Triomphe en over de Champs de Elyssees.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:23 schreef Retarded het volgende:
Even een vraagje over PGR2, zijn de tracks in Parijs herkenbaar?? (oftewel: moet je over bekende straten racen, en misschien onder het Arc de Triomphe en Eifeltoren door?
Doe niet zo idioot. Je betaalt $5 voor een nieuwe stad + de mogelijkheid om een aantal nieuwe auto's te gebruiken. Zeker de TVR Cerbera is voor iemand zoals mij (zonder de godlike skills die nodig zijn voor Platinum) welkom.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dag premium contentpleurt maar op
nix is gratiz zit allemaal in de booster pack...dag contentquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:17 schreef Chevalric het volgende:
# Circuit Intérieur
# Avenue D'Iena
# L'Arc de Triomphe
# Les Monuments Célèbres
# Elysées Challenge
# Les Deux Ponts
# Le Circuit Complet
Er wordt een automatische update gedaan. Daar zitten de auto's al bij. Met het boosterpack kun je ze "unlocken"...quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nix is gratiz zit allemaal in de booster pack...dag content
Sorry, ging ff eten. Ik maak nu een game.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
BMH zit ik een kwartier te wachten tot er ruimte in de game zit ga je offline
quote:Microsoft Japan has contacted faithful Japanese Xbox users who've been selected for the True Fantasy Live Online beta test program with a message regarding what seems to be another delay. The message states that while Microsoft and developer Level 5 are working towards beginning the program as soon as possible, it looks as though the start of the program will be delayed. MS will contact beta test members in early June with more information.
True Fantasy Live Online has been plagued with delays since its original unveiling some two years ago. Prior to this latest message, the most recent information from Microsoft pointed to a June start for the beta test with a Winter 2004 Japanese release for the full game.
This latest message avoids specifics, so we'll have to wait until the next one to gauge the true state of Xbox Live's big Japanese massively multiplayer RPG.
Replied.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:37 schreef Fliepke het volgende:
en spam:
[TR] 5 XBox games, ook tegen GC games...
Vind ze allemaal wel erg cool, behalve op zich die corvette.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:42 schreef taart het volgende:
ik vind de ferrari 288, die snellere M3 en de nieuwe corvette vet!
Downloaden duurde erg lang ja.. maar tis ook wel een heel groot pakket.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:47 schreef twi het volgende:
Die PGR2 download is echt fucking druk manBen nu al heel lang bezig met downloaden, en hi klapt er telkens uit. Gelukkig resumed 'ie 'm dan
Ik denk dat bijna niemand Halo 2 gaat kopen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef Aliendrone het volgende:
Zijn er ook mensen die halo 2 gaan scoren eind dit jaar (LOL, beetje vroeg om te vragen maar ja beter te vroeg dan te laat)?
jij ook altijd met je xbox gebashquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand Halo 2 gaat kopen.![]()
hmm ging hier in 1x door, en snel ook, om 11 uur vanochtend.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:47 schreef twi het volgende:
Die PGR2 download is echt fucking druk manBen nu al heel lang bezig met downloaden, en hi klapt er telkens uit. Gelukkig resumed 'ie 'm dan
Hier nog 1, en ik heb ook helemaal geen zin om verder te gaan moet ik zeggen....quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:12 schreef Tain het volgende:
ik zit nog steeds in chapter 4![]()
Daar is het nog te vroeg voor, heb zoiezo weinig zin om te gamen de laatste tijd, en omdat ik moeite heb met NG, heb ik daar al even helemaal geen zin inquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Verkope?
Ik speel nu bijna alleen maar RS3 en een MMORPG op mijn pc, de zin in Ninja Gaiden zal wel komen, net zoals de zin in SC:PT..quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor, heb zoiezo weinig zin om te gamen de laatste tijd, en omdat ik moeite heb met NG, heb ik daar al even helemaal geen zin in
Uitgespeeld net.... chapter 12 en 16 zijn echt ongekend moeilijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier nog 1, en ik heb ook helemaal geen zin om verder te gaan moet ik zeggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik had geen probleem met chap 16 choco...aleen 15 was pittig...Ja,.... denk dat die eindbaas wat makkelijker is omdat je daarvoor tegen die vreselijke grote hoer moet vechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krachtig einde wel hoor....Heb je al "Successive play" gedaan ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
gamemag zegt 21 februari 2005quote:
Pak de agenda bij de hand en neem vanaf 21 februari 2005 een aantal weken vrij.
Voornoemde data wordt, vooralsnog, de release date van KOTOR 2.
post van mij dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:13 schreef Together-Alone het volgende:
http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=3812
[..]
gamemag zegt 21 februari 2005
tothegame.com zegt 25 februari 2005
kan jij wel gewoon met die nieuwe shit spelen met die succes play?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... denk dat die eindbaas wat makkelijker is omdat je daarvoor tegen die vreselijke grote hoer moet vechten![]()
Krachtig einde wel hoor....Heb je al "Successive play" gedaan ?
Ja,... je laad je eindsave op en selecteer new game... Houd wel L ingedrukt bij new gamequote:Op donderdag 20 mei 2004 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
nix...je krijgt aleen je scarabs dus..
je moet echt een new game doen voor nieuw pakkie
Voordat je het weet staat je GC in de kast stof te vangen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:49 schreef BMH het volgende:
Ik krijg vandaag NG. De collectie begint al aardig vorm te krijgen
Dat betwijfel ik. Gisteren heb ik weer 3 uur lang Super Smash Bros, Burnout 3 & Rebel strike in multuplayer gedaan met vrinden. Daarna ging ik eenzaam op xbox live! Splinter cellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordat je het weet staat je GC in de kast stof te vangen.
Tis erg arcade ja.. maar de vele diversiteit aan auto's en banen maakt een hoop goed, daarnaast de gfx, machtige SP en dan nog eens de MP.. maakt het voor mij een goede aankoop.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:15 schreef Gamedemon het volgende:
ik weet nog niet of ik em haal...kheb gister deel 1 gehaald maar het slippen is echt zo Niet realistisch...tis net als ace zei...je draait om het middelpunt van je auto heen
`quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tis erg arcade ja.. maar de vele diversiteit aan auto's en banen maakt een hoop goed, daarnaast de gfx, machtige SP en dan nog eens de MP.. maakt het voor mij een goede aankoop.
Sterker nog, wat doe ik hier nog?
Eerder dom en niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:24 schreef taart het volgende:
genaaid![]()
Volgens mij kun je alleen vanaf een audio CD muziek op je xbox zetten, tenzij je eenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:28 schreef XL het volgende:
Hoe zet ik MP3 op mijn Xbox en haal ik het eraf?
Gaat dat 'gewoon' met Crosslink utp?
Hebbie hem ook?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef taart het volgende:
[..]
`
![]()
ok, jammer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen vanaf een audio CD muziek op je xbox zetten, tenzij je eenmodchip
hebt...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:18 schreef Mister_T het volgende:
heb ralliSport Challenge 2 maar ff gehaald
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hebbie hem ook?
Damm, wat een groot tally spel zeg! En wat een details he
Ik heb met een Mitsubischi een koprol gemaakt, mooi! Deuren, kofferbak alles vloog er af
Morgen in het nieuws: De nieuwe Mario, Legend of Zelda 2 en Metroid Prime: Echoes komen ook naar de Xboxquote:et rollenspel Tales of Symphonia zal misschien ook naar de Xbox komen. Tot nu toe had Namco het spel alleen aangekondigd voor de PlayStation 2 en de GameCube. GameGossip beroept zich op de ESRB aanvraag voor het spel.
In de aanvraag staat de Xbox ook vermeld naast de PlayStation 2 en de GameCube. Namco heeft het nieuws niet bevestigd, noch ontkracht.
Dat en dan veel beter en mooier.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:40 schreef DinoPK het volgende:
speelt het hetzelfde als RSC1? Zoja, dan is dit dus echt niets voor mij.
Grof geweldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:48 schreef Tim_G het volgende:
HELP!! de cd lade van de xbox komt er niet meer uit!! Zou opzich geen punt zijn als hij dan in ieder geval het spel wat erin zat nog zou laden maar dat vertikt hij ook!!! iemand enig idee hoe je die cd eruit krijgt?? ( misschien dat hij het daarna weer doet, Stroom is er al afgeweest )
bvd
Hij gaat nog wel aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:48 schreef Tim_G het volgende:
HELP!! de cd lade van de xbox komt er niet meer uit!! Zou opzich geen punt zijn als hij dan in ieder geval het spel wat erin zat nog zou laden maar dat vertikt hij ook!!! iemand enig idee hoe je die cd eruit krijgt?? ( misschien dat hij het daarna weer doet, Stroom is er al afgeweest )
bvd
nee...... vind als je hem gemod hebt dat je dan jequote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel aan?
Geeft hij een foutmelding op het beeld?
Heb je hem gemod.
hehehe! ik hou er liever nog ff me garantie op.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grof geweld
Met music mixer kan je MP3's d'r opzetten, ik gebruik het zelf alleen nooit. Ik kan mijn mp3 speler namelijk al op mijn suround set aansluiten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:16 schreef XL het volgende:
[..]
ok, jammer.
Ik dacht dat het mp3 was... heb mijn Xbox tweedehands.... zaten wel leuke dingen tussen.
Oh dan zit je over een dikke week weer te gamenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nee...... vind als je hem gemod hebt dat je dan jemoet houden, risico van het modden he!! Geeft geen foutmelding. Gekke is dat hij ook niks opstart. Als je op eject drukt blijft die gewoon de hele tijd staan knipperen. Met een paperclip in dat gaatje peuren haalt ook niks uit.......
maar heb die lui van Xbox gebeld en hij wordt opgehaald......
Nou idd!! hoeveel zal me dat opleveren als ik ze aanklaag?? verlies van levensvreugde......... in Amerika was ik nu binnenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh dan zit je over een dikke week weer te gamen.
ik 45quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
Ik heb nu trouwens 40 xbox spellen
Ziekquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik 45
Ohhnee alweer 12!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:23 schreef Mister_T het volgende:
Ikke 11
tss ik heb mn cube nu 2 weken en daar heb ik al 4 spellen voor...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef gieling het volgende:
Ikke al 2
De GC games zijn natuurlijk ook wel heel wat cooler hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
tss ik heb mn cube nu 2 weken en daar heb ik al 4 spellen voor...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:18 schreef gieling het volgende:
[..]
De GC games zijn natuurlijk ook wel heel wat cooler he
Of Kwartetten, als ik die van jou mag, mag jij deze van mij.,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:26 schreef twi het volgende:
Leuk, kunnen we een poll gaan houden...
ah dan heb ik hier rallisport challenge 1, wie biedtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Of Kwartetten, als ik die van jou mag, mag jij deze van mij.,
enige indrukwekkende van sony was de PSP.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:00 schreef gamecube_master het volgende:
petje af voor M$, halo 2 als beste game van de showhttp://games.ign.com/bestofe3_2004.html
Nintendo heeft anders ook wel een boel awards binnen gesleept en sony bijna niets
Had niks anders verwacht... heb nog nooit zoiets gezienquote:
Ja wat moet ik er over zeggen? Vind het soms zo moeilijk om wat te zeggen over een spel, want als ik een hoop plezier er aan beleef, heeft iemand anders dat dan ook he?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ace, kan jij wat uitgebreider je mening neerzetten over rs2,
wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja wat moet ik er over zeggen? Vind het soms zo moeilijk om wat te zeggen over een spel, want als ik een hoop plezier er aan beleef, heeft iemand anders dat dan ook he?
Maar heb gisteren het spel een uur of 8 gespeeld.. ben begonnen in de Amateur klasse, daar heb je iets van 21 wedstrijden ( van steeds 2 of 3 circuits ) waar je moet winnen. Winnen doe je door punten te verdienen overall. Hier en daar unlock je auto's, en zo kun je dan weer door naar PRO. En daar ben ik nu aan het rijden. En dan heb ik nog 2 klasses die ik moet spelen.. en dan zijn er nog time trials en weet ik het wat allemaal.
Ik meen ergens te hebben gelezen dat er 400 circuits inzitten.. sommige zijn wat kort, andere rij ik 5 minuten over. Maar stuk voor stuk schitterend gedetaileerd, sommige bomen kun je plat rijden, hekjes kun je er uit rijden, paaltjes. Modder wat omhoog spuit, zand wat stuift, je auto die steeds viezer word.. en dan heb je nog het jawdropping schademodel! Werkelijk alles kan kapot aan je auto, deuren die er af vliegen, je kofferbak, bumper, motorkap.. alles kan stuk
De banen zijn goed gemaakt, je kan er af vliegen, dus niet dat je tegen een onzichtbare muur op rijd ofzo. En dan heb je nog LIVE.
Ben er nog niet veel op geweest, eerst wat auto's winnen en wat banen leren kennen voor mijzelf. Maar wat ik heb gespeeld zag er goed uit... het gaat verschrikkelijk snel als je met zn 4 op de baan rijd. Maar je kan ook met meer rijden en dan worden het ghosts geloof ik. Weet het niet precies, kan weinig over live vertellen nog.. misschien morgen.
Maar goed kortom, als je een racefanaat bent, en niet alleen asfalt wil rijden, is dit absoluut het mooiste rally spel wat je hebt gespeeld. Tis groot, tis mooi, tis live en het heeft XSNsports competities.
Wie wil een spel ruilen tegen MK: Deadly Alliance??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Of Kwartetten, als ik die van jou mag, mag jij deze van mij.,
Het is gewoon 'beter", "mooier" dan deel 1!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:36 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ace, kan jij wat uitgebreider je mening neerzetten over rs2, ipv alleen 'beter', 'bloedmooi' enzo. Ik heb een soort natuurlijke afkeer gekregen tegen de RS games, en ik ben nog niet echt overtuigd van de noodzaak van deel 2. Vooral; hoe is het spel op live aangezien je maar met 4 man kan racen of met 16 geestjes.
idd prachtigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:14 schreef Fliepke het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html
ook in het fable topic geplaatst, het duurt effe om te downloaden, maar het ziet er zeeeeer koel uit.
ja, en dat is zo kut aan RS6 ... de rede waarom het niet het beste live spel is by far. Die foutmeldingen bij mensen om te kunnen joinen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:00 schreef Gamedemon het volgende:
Gijsen ik kom jullie game niet in!
ik spam die invites niet voor nix!
Hopen dat ze al die fouten uit Black Arrow gaan halen...quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
ja, en dat is zo kut aan RS6 ... de rede waarom het niet het beste live spel is by far. Die foutmeldingen bij mensen om te kunnen joinen.
wat is galleon?quote:Op zondag 23 mei 2004 10:08 schreef pkwarts het volgende:
over +/- een week komt galleon uit. gaat iemand dat nog halen? cho?
http://xbox.ign.com/objects/016/016531.html?ui=gamefinderquote:Op zondag 23 mei 2004 11:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat is galleon?
naam zegt me iets maar de game niet
inderdaad net zoals de nieuwe street fighter voor de xbox, ook een game waar je max 30 euro voor hoort te betalenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:45 schreef Gamedemon het volgende:
tis meer een sleep uit de budget bak game volgens mij
Te lelijkquote:Op zondag 23 mei 2004 11:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
http://xbox.ign.com/objects/016/016531.html?ui=gamefinder
Spel schijnt cool te zijn. Is echt zo'n spel wat wordt onderschatquote:Op zondag 23 mei 2004 11:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
http://xbox.ign.com/objects/016/016531.html?ui=gamefinder
Oh cool.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
o erm sailingace ik moest je herrineren waneer gammo begon...das 5 minuten geleden begonnen....op veronica
neequote:Op zondag 23 mei 2004 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
jade empire nog kunnen zien?
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe zwaar is de xbox ook alweer? (i.v.m. het meenemen op vakantie)
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:15 schreef Fliepke het volgende:
[..].
een kilo of 8-10
Ja de racers zijn niet echt vernieuwend meerquote:Op maandag 24 mei 2004 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Need For Speed Underground kloon![]()
quote:Juiced features a highly sophisticated physics engine based on state-of-the-art simulation techniques. The Juiced engine models the changing friction on each wheel in detail, and allows for detailed customization of performance and handling. Each individual car is set up with the correct centre of gravity, steering geometry, suspension layout, brake setup, bhp, torque, tire properties, wind resistance and gear ratios. No two cars are exactly the same, and there are well over a thousand different combinations of basic set-up parameters. That’s all before you’ve even considered modifications. Now the fun really begins. There are approximately 7.2 trillion styling combinations to play with, and this number gets crazy when you add the performance modifications.
Lijkt mij toch wel ongekend tot nu toe.quote:Performance modifications include aspects such as brakes, air intakes, engine management systems, exhaust systems, gearbox ratios, suspension, nitrous, and turbo systems and more. Juiced gives you a unique way to check the results of your spending. When you first buy the car, take it to the rolling road and check your torque, brake horsepower and theoretical top speed (rolling roads cannot calculate for wind resistance and road conditions). Once you have made some modifications, take it back to the rolling road and compare the results. Perhaps the most visible change in the performance curve comes with the addition of a turbo system. At a certain RPM, you’ll see a marked jump in the data as the turbo power kicks in. On the road, you’re sure to notice the improvement over a normally aspirated engine. Finally, take your wheels for a test spin and check it out for real.
Ik twijfelde ook heel even toen ik zag dat beide RPG fanaten zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:55 schreef twi het volgende:
Ace, je probeert iemand te overtuigen die PGR2 maar 2 minuutjes online heeft gedaan en toen heeft verkocht. Stop trying
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:39 schreef SailingAce het volgende:
Niet vernieuwend?
[..]
[..]
Lijkt mij toch wel ongekend tot nu toe.
quote:There are approximately 7.2 trillion styling combinations to play with, and this number gets crazy when you add the performance modifications.
quote:Op maandag 24 mei 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMfG!.
http://www.xboxworld.nl/media_file/76 <--- rechts klikken, save as.
25 MB nieuwe trailer van Jade Empire.. Die ingame beelden zijn wow. :|.
Ik denk dat je in de war bent met Flat Out.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
was juiced niet die destruction derby game?
Dat is Flat Outquote:Op maandag 24 mei 2004 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
was juiced niet die destruction derby game?
Need for Speed Underground 2quote:Op maandag 24 mei 2004 14:54 schreef pkwarts het volgende:
vult iemand ff aan?
Rally sport challenge 2quote:Op maandag 24 mei 2004 14:54 schreef pkwarts het volgende:
vult iemand ff aan?
Zegggg dat danquote:Op maandag 24 mei 2004 15:17 schreef pkwarts het volgende:
die nog uit moeten komen natuurlijk.....
je herkende geen patroon in het lijstje?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zegggg dat dan
leuke reviewquote:Op maandag 24 mei 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu ik een week de Xbox heb kan ik er wel wat over zeggen denk ik zo![]()
De Console
Ik vind hem achteraf minder lelijk dan ik had gedachtEn de S controller is even wennen maar ook zeker ok. Stukken beter dan de PS2 controller, iets minder dan de Cube controller, als heeft ie wel een voordeel met de pookjes. Deuken in de pookjes zijn een goed idee
Wat ik jammer vind is dat je persé een DVD Kit moet kopen voor de DVD functie.
De Games
Dat valt op dit moment nog een beetje tegen. Ik speel RS3 LIVE en Ninja Gaiden Single Player, en dat was hetGeen andere games op dit moment die me interesseren eigenlijk. In de nabije toekomst is het ook wat mager nog (waar blijft Sudeki nou
) maar eind 2004 gaan we los met HALO 2 en DOOM III. In 2005 komen zelfs de games waar ik ECHT naar uitkijk: Kameo en Conker en Jade Empire. Dat vind ik op dit moment ruim genoeg
LIVE
Aansluiten is niet supermakkelijk zoals gezegd wordt, maar als het eenmaal werkt is het erg leuk. De headset is van goede kwaliteit en je verstaat elkaar prima. LAG heb ik pas één keer meegemaakt, maar dat was in een server met 16 man ofzo.
Conclusie
Geen spijt tot nu toe, en hij is meteen console nummer 2 voor mij. De PS2 is zelfs helemaal losgekoppeld nu. Die gaat alleen nog aan voor FF XII. De Cube blijft op dit moment toch nog console nummer één. Ik heb daar gewoon een beter gevoel bij nog, echte liefde![]()
Wat ik later met multiconsole games ga doen weet ik nog niet
![]()
Wat vind je van het Xbox menu ?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Console
Ik vind hem achteraf minder lelijk dan ik had gedachtEn de S controller is even wennen maar ook zeker ok. Stukken beter dan de PS2 controller, iets minder dan de Cube controller, als heeft ie wel een voordeel met de pookjes. Deuken in de pookjes zijn een goed idee
De Games
Dat valt op dit moment nog een beetje tegen. Ik speel RS3 LIVE en Ninja Gaiden Single Player, en dat was hetGeen andere games op dit moment die me interesseren eigenlijk. In de nabije toekomst is het ook wat mager nog (waar blijft Sudeki nou
) maar eind 2004 gaan we los met HALO 2 en DOOM III. In 2005 komen zelfs de games waar ik ECHT naar uitkijk: Kameo en Conker en Jade Empire. Dat vind ik op dit moment ruim genoeg
LIVE
Aansluiten is niet supermakkelijk zoals gezegd wordt, maar als het eenmaal werkt is het erg leuk. De headset is van goede kwaliteit en je verstaat elkaar prima. LAG heb ik pas één keer meegemaakt, maar dat was in een server met 16 man ofzo.
Conclusie
Geen spijt tot nu toe, en hij is meteen console nummer 2 voor mij. De PS2 is zelfs helemaal losgekoppeld nu. Die gaat alleen nog aan voor FF XII. De Cube blijft op dit moment toch nog console nummer één. Ik heb daar gewoon een beter gevoel bij nog, echte liefde![]()
![]()
ik had ook wel verwacht dat je gamecube op 1 bleef staan.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Console
De Games
LIVE
Conclusie
![]()
Duidelijk en simpel. Al is het erg groenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat vind je van het Xbox menu ?
Al had ie het niet zo gevonden, had ie het toch nooit toegegeven.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef taart het volgende:
[..]
ik had ook wel verwacht dat je gamecube op 1 bleef staan.![]()
Oi! Ik heb al toegegeven dat het toch best ok is, zo'n xbox.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al had ie het niet zo gevonden, had ie het toch nooit toegegeven..
Je hebt tot 2005quote:Op maandag 24 mei 2004 15:56 schreef kepler het volgende:
Empire, Sudeki, Halo 2, DoomIII en Fable (filmpje op gamespot)
ik ga sparen denk![]()
wat dacht je van outrun 2 en forza motorsportquote:Op maandag 24 mei 2004 15:56 schreef kepler het volgende:
wat een race-games
Rallysport Challenge 2 - Hopelijk ergens 2e hands scoren
Juiced - Denk het niet, hield ook niet van NFS:U
Flat-Out - Wacht de reviews ff af in vergelijking met Burnout 3
Burnout 3 - Wacht de reviews ff af in vergelijking met Flat-Out
En dan ook nog eens Jade Empire, Sudeki, Halo 2, DoomIII en Fable (filmpje op gamespot)
ik ga sparen denk![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 15:57 schreef taart het volgende:
[..]
wat dacht je van outrun 2 en forza motorsport
(gelukkig hou ik van race-games)
Downloading......lijkt me zo'n lachuh spelquote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van The Movies
Must-have!
http://www.gamershell.com/news_E32004BTheMoviesBHi-ResT.shtml
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Downloading......lijkt me zo'n lachuh spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |