ehquote:Op donderdag 11 maart 2004 07:53 schreef Mister_T het volgende:
Heb alleen geen media markt in de buurt zitten, word er gelukkig wel een in ons centrum gebouwd
wow net op tijdquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:13 schreef Mister_T het volgende:
De aanbieding van Counter-Strike met Xbox Live pakket is afgelopen
Rodie83 was vandaag naar dixons geweest en zij vertelde aan hem dat de actie is afgelopen. Echt minder, ik wou die actie zo graag hebben
Helaas.......kan niet. Tenzij je een compleet nieuw account neemtquote:Op maandag 29 maart 2004 19:32 schreef Tim_G het volgende:
weet iemand hoe je precies je gamerstag veranderd ?? wilde snel van start en heb dus maar wat ingevuld ( 1e,2e en 3e keus mocht al niet en dan wil je toch verder! ) en nu zou ik toch graag een andere naam hebben!
damn!!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:04 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Helaas.......kan niet. Tenzij je een compleet nieuw account neemt
Das lullig, misschien kan je een mailtje sturen naar microsoft, en dan het geval uitleggen. Misschien mag je je Gamertag wel veranderenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef Tim_G het volgende:
[..]
damn!!blijkt maar weer....... haastige spoed.... zelden goed!
mail wel ff naar billgates@microsoft.com of was het nu bill.gates@microsoft.com ?? kijk wel ff in mijn adresboek!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Das lullig, misschien kan je een mailtje sturen naar microsoft, en dan het geval uitleggen. Misschien mag je je Gamertag wel veranderen![]()
Je link doet het niet bij mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:44 schreef twi het volgende:
Nope, want als ze daar aan gaan beginnen, kunnen ze duizenden tags gaan veranderen.
Hier een linkje om je gamertag in te voeren
Even een nieuwe schone lijst maken, is wel handig
2de !quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:27 schreef twi het volgende:
Ik heb 'm nu aangepast. Hopelijk wil Mister_T de werkende URL veranderen naar http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ in zijn post
Na verloop van tijd komen alle nicks dan in zo'n mooi lijstje in een topic:
[afbeelding]
Donequote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:27 schreef twi het volgende:
Ik heb 'm nu aangepast. Hopelijk wil Mister_T de werkende URL veranderen naar http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ in zijn post
Netjes!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:27 schreef twi het volgende:
Na verloop van tijd komen alle nicks dan in zo'n mooi lijstje in een topic:
[afbeelding]
Je wordt overal gevreesdquote:Op zondag 4 april 2004 22:48 schreef twi het volgende:
Ik word echt schijtziek van die lamers die je zonder reden kickte. Join ik in een room in Rainbow Six 3 waar een Friend zit, wordt ik er door ene garp1973 uit gekickt na een seconde of drie. Ik had GVD nog niks gezegd.
Ik had het toen ik op een server kwam zonder headset.. werd ook meteen gekicked, ook waardeloos hoor.quote:Op zondag 4 april 2004 22:48 schreef twi het volgende:
Ik word echt schijtziek van die lamers die je zonder reden kickte. Join ik in een room in Rainbow Six 3 waar een Friend zit, wordt ik er door ene garp1973 uit gekickt na een seconde of drie. Ik had GVD nog niks gezegd.
Wat coolquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:44 schreef twi het volgende:
Nope, want als ze daar aan gaan beginnen, kunnen ze duizenden tags gaan veranderen.
Hier een linkje om je gamertag in te voeren
Even een nieuwe schone lijst maken, is wel handig
Loud Frenchman.quote:Op maandag 5 april 2004 09:19 schreef Bastard het volgende:
Ik had het toen ik op een server kwam zonder headset.. werd ook meteen gekicked, ook waardeloos hoor.
En dat dan zonder headset nog hequote:Op maandag 5 april 2004 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Loud Frenchman.
Mwah, toch wel begrijpelijk eigenlijk. Zo kan je toch geen tactiek bespreken, mocht daar sprake van zijnquote:Op maandag 5 april 2004 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had het toen ik op een server kwam zonder headset.. werd ook meteen gekicked, ook waardeloos hoor.
Ja, dat wel. Maar in het geval van Bastard zou dat niks uitmaken, die hoorde 't toch nietquote:Op maandag 5 april 2004 14:01 schreef twi het volgende:
Ach, ik hou er gewoon niet van. Wees dan zo fatsoenlijk en een vent door te zeggen dat je op iemand wacht om de server te vullen, of dat je me gewoon een oetlul vindt. Van iemand van 31 verwacht ik toch wat meer dan zonder reden eruit geboot worden.
Welke tactiekquote:Op maandag 5 april 2004 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, toch wel begrijpelijk eigenlijk. Zo kan je toch geen tactiek bespreken, mocht daar sprake van zijn.
quote:Op zondag 11 april 2004 11:31 schreef kepler het volgende:
zo, mijn xbox live is ook weer gemaakt! Mijn 2e netwerkkaart was dus kapot![]()
En dan doet tie het dus niet.
Maar vanaf volgende week ben ik er gewoon weer bij
Nou enquote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef Gaaaast het volgende:
Zo, ik sta der ook weer bij
Waar zijn jouw paas gedachtes? Vrede op aarde!, of was dat nu weer met kerstmisquote:Op zondag 11 april 2004 12:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nou en
mooi, dan kan Gaaast hem ook binnenkort verwachtenquote:Op zondag 11 april 2004 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon afwachten, ik kreeg 'm vrijdagmorgen ineens.
Tnx for the kick..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:29 schreef SailingAce het volgende:
Staat in mijn AT
Ik ook..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi. Meteen gebruik van maken: Ik ga zometeen LIVE RS3
Laat ik nou net een plak space cake hebben afgesnedenquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook...
Eerst GTST kijken, aansluiten, jointje rollen en hoppa.
Dat wordt leuk straks..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Laat ik nou net een plak space cake hebben afgesneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |