Als je een huis bezit is dat ook meer waard dan je inkomen is. Dan ben je ook niet failliet...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik spreek geen Italiaans, bovendien is een partijsite met mooie lachende glimmende mensen geen bron
Ik wil cijfers zien dat het niet waar is dat Italië een failliet land is.
Go Silvio!quote:Tremonti is een zachte heelmeester die Italië op middenlange termijn met stinkende wonden achterlaat. ‘Helemaal gelijk hebben ze’, aldus Giada Giani, een macro-econome op het economisch onderzoeksbureau van de grootste bank van Italië, Intesa in Milaan. ‘Maar in het huidige negatieve economische klimaat is het wel het beste wat de Italiaanse regering kan doen.’ Italië worstelt met een groeiende staatsschuld die volgens de Europese Commissie 110,3% van het bruto binnenlands product bedraagt. De Europese afspraak is dat de schuld maximaal 60% van het bbp bedraagt. Nederland van 106% van het bbp maar heeft de begroting beter op orde. Italië werkt onvoldoende aan vermindering van de schuld en dreigt in 2004 volgens eurocommissaris voor economie Pedro Solbes een begrotingstekort te hebben dat meer dan de toegestane 3% van het bbp bedraagt.
Ik had er schoon genoeg van, sorry.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Gallo het volgende:
Wie deed die andere dicht ?
Huillie.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Rob, ik ben geen moslim, nazi Underworld probeert me zwart te maken, zoals altijd.
Okay.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Rob, ik ben geen moslim, nazi Underworld probeert me zwart te maken, zoals altijd.
Hmmmm, misschien omdat Italië in de EU zit?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef Gallo het volgende:
waarom moet italie voldoen aan europa ? we regelen het zelf wel
Ontkenningsfasequote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Go Silvio!Go Silvio!
Go Silvio!
Go Silvio!
Go Silvio!
![]()
Nederland heeft 106% bbp staatsschuldquote:Nederland van 106% van het bbp maar heeft de begroting beter op orde. Italië werkt onvoldoende aan vermindering van de schuld en dreigt in 2004 volgens eurocommissaris voor economie Pedro Solbes een begrotingstekort te hebben dat meer dan de toegestane 3% van het bbp bedraagt.
Niet te vergelijken, een huis is dan het onderpand.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je een huis bezit is dat ook meer waard dan je inkomen is. Dan ben je ook niet failliet...
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef Gallo het volgende:
waarom moet italie voldoen aan europa ? we regelen het zelf wel
Het is dan ook niet bepaald amusant om stoute berichtjes te plaatsenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Rob30 het volgende:
Er is blijkbaar niet veel animo om Meki's gastenboek vol te spammen. Ik kap er ook maar mee, ik heb maar een inbelverbindinkje.
Dora: je kunt deze proxy gebruiken om toch te kunnen posten: www.anonymizer.com
Ik woon hier wel ja en van mij hoeft italie niet bij de eu te blijvenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien omdat Italië in de EU zit?
Trouwens, hoezo 'we'? Je bent toch een Nederlander?
Ik denk dat het Belgie moet zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nederland heeft 106% bbp staatsschuldwat is dit voor onzin? ik dacht dat het iets van 55% was.
Volgende keer met je poten afblijven van die paddo's he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Dora_van_Crizadak is naar SA geweest om daar de verlichting van de Islam te ervaren. Hij is totaal overtuigd.
Onze moslim Dora
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef Rob30 het volgende:
Er is blijkbaar niet veel animo om Meki's gastenboek vol te spammen. Ik kap er ook maar mee, ik heb maar een inbelverbindinkje.
Dora: je kunt deze proxy gebruiken om toch te kunnen posten: www.anonymizer.com .
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nederland heeft 106% bbp staatsschuldwat is dit voor onzin? ik dacht dat het iets van 55% was.
Jawel hoor, er zijn zoveel landen failliet gegaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, een huis is dan het onderpand.
Maar goed, een land kan natuurlijk nooit echt failliet zijn, maar het gaat om het principe dat Italië haar schulden niet betaalt en niet kan betalen, aangezien het begrotingstekort meer dan 3% is.
Zodat Berlusconi zijn mafiapraktijken wat meer anoniem kan doen?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:06 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik woon hier wel ja en van mij hoeft italie niet bij de eu te blijven
Volgens Berlusconi wel, dat is het kromme. Als ze eruit willen zal ik Italië niet missen, maar zolang ze erin zitten hebben ze zich aan de regels te houden die opgesteld zijn aan de hand van ervaringen. Rijke landen als de Europese hebben tegenwoordig in principe helemaal geen schulden nodig.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:06 schreef Gallo het volgende:
[..]
Ik woon hier wel ja en van mij hoeft italie niet bij de eu te blijven
vaste lasten....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:08 schreef pberends het volgende:
Waarom bestaat er zo'n EU-regel eigenlijk? Er zijn wel meer landen met meer dan 100% bbp staatsschuld; Italie, Griekenland en Belgie iig. Waarom verzinnen ze dan in godsnaam een regel dat de staatsschuld niet meer dan 60% mag zijn? Achterlijke EU-regels.
En dan worden de schuldeisers eigenaar van het land?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:08 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, er zijn zoveel landen failliet gegaan.
hij stinkt naar knoflook.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef Gallo het volgende:
[afbeelding]
hij doet gewoon niet moeilijk en spreekt uit wat hij bedoelt en dat word weer gezien als mafia ?
Sorry, ik wilde de maffia niet beledigen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef Gallo het volgende:
[afbeelding]
hij doet gewoon niet moeilijk en spreekt uit wat hij bedoelt en dat word weer gezien als mafia ?
Om de landen zo snel mogelijk naar de 60% te krijgen, ze worden nu nog gedoogd, maar het moet voor een rijk land als Italië niet moeilijk zijn om het binnen, zeg 20 jaar, op 60% te krijgen. Silvio wil echter alleen maar mooi nieuws vertellen. Tsja....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:08 schreef pberends het volgende:
Waarom bestaat er zo'n EU-regel eigenlijk? Er zijn wel meer landen met meer dan 100% bbp staatsschuld; Italie, Griekenland en Belgie iig. Waarom verzinnen ze dan in godsnaam een regel dat de staatsschuld niet meer dan 60% mag zijn? Achterlijke EU-regels.
....zucht.....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef Gallo het volgende:
[afbeelding]
Nee, dan stort alles in, de economie, de valuta, etc. De wereldbank springt vaak in om het land weer verder te helpen (met als eis hervormingen enz).quote:Op zondag 16 mei 2004 18:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan worden de schuldeisers eigenaar van het land?![]()
Neu, kan hij weer een mooi huisje kopenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:13 schreef pberends het volgende:
Wat doet Berlusje nou? Staatsschuld op laten lopen om de vergrijzing op te vangen??
![]()
En wanneer is een land dan failliet?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nee, dan stort alles in, de economie, de valuta, etc. De wereldbank springt vaak in om het land weer verder te helpen (met als eis hervormingen enz).
Of nog wat media.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Neu, kan hij weer een mooi huisje kopen
Hoe komen die toetredende landen aan zo'n laag gemiddelde?quote:
Ik weet niet hoor. Italie (onder Berlusie) wou een aantal jaren geleden ook al pensioen hervormingen doorvoeren, maar dat is toen tegengehouden, door extreem veel protesten van de vakbonden. Het wordt nog erg moeilijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Om de landen zo snel mogelijk naar de 60% te krijgen, ze worden nu nog gedoogd, maar het moet voor een rijk land als Italië niet moeilijk zijn om het binnen, zeg 20 jaar, op 60% te krijgen. Silvio wil echter alleen maar mooi nieuws vertellen. Tsja....
Geen/ minder sociale zekerheid? Maar het loopt nu extreem op zoals je ziet.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe komen die toetredende landen aan zo'n laag gemiddelde?
Vandaar dat Italië de euro ook heeft genomenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nee, dan stort alles in, de economie, de valuta, etc. De wereldbank springt vaak in om het land weer verder te helpen (met als eis hervormingen enz).
Protesten houden geen wetten tegen. De protesten tegen de oorlog in Irak hebben ook niet geholpen. Silvio's partij is democratisch gekozen en als hij een wet wil doorvoeren die een meerderheid in het parlement heeft wordt het doorgevoerd. Dat hij er van afziet is dan omdat hij zwakke knieën heeft, een andere reden kan er niet zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Italie (onder Berlusie) wou een aantal jaren geleden ook al pensioen hervormingen doorvoeren, maar dat is toen tegengehouden, door extreem veel protesten van de vakbonden. Het wordt nog erg moeilijk.
Als private partijen het vertrouwen in een land verliezen en massaal uit het land wegtrekken, niet meer investeren en bestaande investeringen liquideren (gevolgen zijn een oplopende werkloosheid, geen economische groei (krimp) en een dumping van de valuta, waardoor de munt instort). En het effect versterk zich. Als het eenmaal is begonnen, zullen anderen die nog wel een beetje vertrouwen hadden volgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wanneer is een land dan failliet?
Nee hoor, populisme is een krachtig middel. Je ziet het nu al in Nederland, de linkse organisaties schreeuwen alles vol alsof ze de meerderheid vertegenwoordigen. In Italie is het dan nog erger, omdat daar de directe democratie verder is uitgebouwd.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Protesten houden geen wetten tegen. De protesten tegen de oorlog in Irak hebben ook niet geholpen. Silvio's partij is democratisch gekozen en als hij een wet wil doorvoeren die een meerderheid in het parlement heeft wordt het doorgevoerd. Dat hij er van afziet is dan omdat hij zwakke knieën heeft, een andere reden kan er niet zijn.
De kans dat Italie failliet gaat is natuurlijk wel een stuk kleiner dan bijvoorbeeld Argentinie. Vooral ook omdat ze tot een stabiele unie behoren. Maar het is wel zo dat wij een deel van de klappen moeten dragen als een andere lidstaat verkeerd beleid voert.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat Italië de euro ook heeft genomen
Is er dan een referendum gehouden over die pensioenen (en is het verworpen?)? Dat is namelijk het enige wat staatsrechtelijk gezien zo'n wet tegen kan houden.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nee hoor, populisme is een krachtig middel. Je ziet het nu al in Nederland, de linkse organisaties schreeuwen alles vol alsof ze de meerderheid vertegenwoordigen. In Italie is het dan nog erger, omdat daar de directe democratie verder is uitgebouwd.
De economisch cycli ken ik. Maar er is dus geen definitie die vastgelegd is in cijfers van een faillissement van een land? Oplopende werkeloosheid, geen economische groei en een dumping van de valuta is wel vaker voorgekomen in Italië...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Als private partijen het vertrouwen in een land verliezen en massaal uit het land wegtrekken, niet meer investeren en bestaande investeringen liquideren (gevolgen zijn een oplopende werkloosheid, geen economische groei (krimp) en een dumping van de valuta, waardoor de munt instort). En het effect versterk zich. Als het eenmaal is begonnen, zullen anderen die nog wel een beetje vertrouwen hadden volgen.
Wat hebben die pubers ergens mee te maken?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Links, rechts, midden, voor, achter, het is allemaal even erg;
[afbeelding]
Die moeten later gaan stemmen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat hebben die pubers ergens mee te maken?
Meki.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat hebben die pubers ergens mee te maken?
Volgens de peilers die Underworld mij geeft is het land al meermalen failliet gegaan, aangezien ze allemaal gebeurd zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:27 schreef Gallo het volgende:
Italie gaat niet failliet
Ze zullen waarschijnlijk rechts stemmen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die moeten later gaan stemmen.
Stemvolk in Nederland is nu ook niet alles hoor...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die moeten later gaan stemmen.
Waarom? Ze zijn niet eens allemaal blank.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk rechts stemmen.
Nee, en daardoor worden zij juist geconditioneerd.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stemvolk in Nederland is nu ook niet alles hoor...
De cultuur in zuid-Europese landen is anders RQ. Vakbonden kunnen het hele land stil leggen. Daar kan een regering gewoon niet omheen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is er dan een referendum gehouden over die pensioenen (en is het verworpen?)? Dat is namelijk het enige wat staatsrechtelijk gezien zo'n wet tegen kan houden.
Nu weer niet he.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn niet eens allemaal blank.
Nee, die heeft geen blanke vriendenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Meki.![]()
Dan is Berlusconi er niet in geslaagd om die cultuur ook maar enigszins te veranderen, aangezien ook hij er voor zwikt.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
De cultuur in zuid-Europese landen is anders RQ. Vakbonden kunnen het hele land stil leggen. Daar kan een regering gewoon niet omheen.
Die chicka in het midden zou ik ook niet versmaden.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
Die ene met het gsus-shirtje is cool
Nee, in de economische cyclus hebben private partijen nog steeds vertrouwen in het land. Ze maken immers weer investeringen die het land uit de recessie helpen. Als een land failliet gaat, dan zijn er harde hervormingen en vaak steun van buitenaf nodig om weer vertrouwen te verkrijgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De economisch cycli ken ik. Maar er is dus geen definitie die vastgelegd is in cijfers van een faillissement van een land? Oplopende werkeloosheid, geen economische groei en een dumping van de valuta is wel vaker voorgekomen in Italië...
HOU OP!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft jou toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, die heeft geen blanke vrienden.
Die met zijn tong uit zijn mond is cooler.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
Die ene met het gsus-shirtje is cool
Ja, maar ik weet niet of die cultuur zo makkelijk te veranderen is. Wat wil je doen om tegen te gaan dat vakbonden het hele land platgooien?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan is Berlusconi er niet in geslaagd om die cultuur ook maar enigszins te veranderen, aangezien ook hij er voor zwikt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Hij heeft jou toch?![]()
Ja, hij at vredig chips.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
.
Heb je weleens een foto van Meki gezien?
Weet ik niet.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb je weleens een foto van Meki gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geil hè?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je weleens een foto van Meki gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Penetreren die aap.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:40 schreef Ype het volgende:
Trouwens, het gaat om het innerlijk.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:40 schreef Ype het volgende:
Alleen is zijn innerlijk net zo verrot als zijn uiterlijk. Bovendien ben ik geen pedo, zoals ene Mohammed ibn Abdullah.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:40 schreef Ype het volgende:
Wil je daarmee ophoudenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Misschien heeft een van hen die wel klaargemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wil je daarmee ophoudenIk heb net een overheerlijke rijstafel achter de kiezen
Het zelfde tuig.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat hebben die geprepareerde koppen met Meki te maken ?
Ik sta niet op die fotoquote:Op zondag 16 mei 2004 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Misschien heeft een van hen die wel klaargemaakt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
In Nederland zou men ook een "pasdar" moeten invoeren.
Meki eet een space-kekiquote:Op zondag 16 mei 2004 18:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Weet ik niet.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:45 schreef Monidique het volgende:
De nieuwe Mekicons:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij moet eugenetica gaan doceren.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is zo te zien rond de 80.
Ik vind dat meer iets voor Dora.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij moet eugenetica gaan doceren.
Die kan niet van die kinderen afblijven.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind dat meer iets voor Dora.
In Nederland waren in de jaren '80 ook massale demonstraties, nu niet meer. Bewijs dat het kan.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of die cultuur zo makkelijk te veranderen is. Wat wil je doen om tegen te gaan dat vakbonden het hele land platgooien?
Ziekquote:Op zondag 16 mei 2004 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die kan niet van die kinderen afblijven.
Nee, want de vakbonden leggen elke dag het werk neerquote:Op zondag 16 mei 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
Noord-Italië kan zich toch gewoon meten met de rest van Europa?
Holier than thou.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ziek.
Quantumlogica?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:58 schreef Monidique het volgende:
Let op. Twee konijnen sprongen over de weg, een auto, een ongeluk. Een van de konijntjes overleefde. Hij sprong, gewond, in een denneboom. Deze denneboom werd omgehakt voor kerstmis. Het konijn, of de konijn voor dyslectici, zat in de boom en, hup, in het kerstdiner.
Toeval is niet voor amateurs.
Schuld van het konijnquote:Op zondag 16 mei 2004 18:58 schreef Monidique het volgende:
Let op. Twee konijnen sprongen over de weg, een auto, een ongeluk. Een van de konijntjes overleefde. Hij sprong, gewond, in een denneboom. Deze denneboom werd omgehakt voor kerstmis. Het konijn, of de konijn voor dyslectici, zat in de boom en, hup, in het kerstdiner.
De arrogantie.quote:The Arab world should be showing "a higher level of outrage" over the death of an American businessman whose beheading was posted on an Islamist Web site last week, U.S. Secretary of State Colin Powell said Sunday.
"There's no excuse for silence on this kind of murder," Powell told NBC's "Meet the Press."
"I would like to have seen a much higher level of outrage throughout the world, but especially in the Arab world, to this murder," he said.
"What we saw with this horrible, horrible, horrible, horrible murder should be deplored throughout the Arab world."
Het liefst zou hij van de Arabische leiders marionetten makenquote:Op zondag 16 mei 2004 19:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
De arrogantie.
Eerder het resultaat van geen enkele vorm van zelfkritiek in de arabische wereld.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:01 schreef Monidique het volgende:
De arrogantie.
Hoezo zelfkritiek? Musharaf heeft geen mensen onthoofd hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eerder het resultaat van geen enkele vorm van zelfkritiek in de arabische wereld.
Musharraf is dan ook geen Arabier.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo zelfkritiek? Musharaf heeft geen mensen onthoofd hoor.
Ja, vlucht maar. De Romeinen zijn in aantocht.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:07 schreef RichardQuest het volgende:
Red Alert wacht
Nee, maar de westerlingen kunnen in de ogen van meeste mensen in die regio geen goed doen, dit in tegenstelling tot hun eigen "dappere" strijders die enkel opgewassen zijn tegen hetzij ongewapende of slecht bewapende burgers of militairen die niet opletten / mogen schieten.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef RichardQuest het volgende:
Hoezo zelfkritiek? Musharaf heeft geen mensen onthoofd hoor.
Stop the evil bitch!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:37 schreef Johan_de_With het volgende:
je kunt het wel zeggen zo van nu stoppen maaar ze gaan dr tog maar mee door en als ze nou zes jaar gevanis straf op zetten alleen van af te schrikken van jongens dit mag niet zo het beter in de wereld gaan.
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In Nederland waren in de jaren '80 ook massale demonstraties, nu niet meer. Bewijs dat het kan.
Maar eigenlijk zeg je dat Italië een verloren land is en dat we niet mogen verwachten dat Italië ooit nog 's een land wordt dat zich kan meten met West-Europese landen? En je zegt dat het allemaal de schuld is van de vakbonden, Berlusconi kan nergens wat aan doen. Dus dan zit daar een premier, die in feite niks kan doen. Dan is er geen democratie en behoort het land uit de EU gezet te worden. Ben je daar voor?
DIE varken nog wel...quote:die dikke vieze vuile varken van een theo van gogh krijgt ze'n lesje nog weldikke HO mo
HO mo.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gepost door een meisje genaamdSweetmocro1
:
[..]
DIE varken nog wel....
Ja, en?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, maar de westerlingen kunnen in de ogen van meeste mensen in die regio geen goed doen, dit in tegenstelling tot hun eigen "dappere" strijders die enkel opgewassen zijn tegen hetzij ongewapende of slecht bewapende burgers of militairen die niet opletten / mogen schieten.
Amerika heeft niet te bepalen wat mensen in andere landen moeten zeggen of niet. Punt.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aan de andere kant is onthoofding een vrij normale straf in het midden-oosten. Het kan zijn dat die mensen zo zijn afgestompt dat ze het verschil niet meer zien tussen wat gruwelijk is en wat niet. Ook al is dat subjectief aan diegene die vind interpeteerd wat gruwelijk is en wat niet.
Jij zit de hele dag op die forums te speuren naar dit soort posts?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Gepost door een meisje genaamdSweetmocro1
:
[..]
DIE varken nog wel....
Het is ook niet netjes om een democratisch land te denigreren door te zeggen dat de democratie daar een symbooldemocratie is, de democratisch gekozen personen kunnen volgens jou niks doen en hebben dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor wat er in het land gebeurdquote:Op zondag 16 mei 2004 19:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]Je grijpt wel heel veel dingen uit de lucht.
Ik zeg dat ook de cultuur meespeelt in bijvoorbeeld het uitblijven van de hervormingen. En ja, dat kan zeker afzwakken, vooral door de globalisatie (vakbonden verliezen macht) en druk van bijvoorbeeld de Europese Commissie.
Het kan allemaal best nog goed komen, het is alleen niet echt netjes om alles op het bord van Berlusconi te schuiven.
Dat staat nergensquote:Op zondag 16 mei 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes om een democratisch land te denigreren door te zeggen dat de democratie daar een symbooldemocratie is, de democratisch gekozen personen kunnen volgens jou niks doen en hebben dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor wat er in het land gebeurd![]()
Dat heb ik dan ook niet gezegdquote:Op zondag 16 mei 2004 20:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dat staat nergens
Er staat slechts dat de verkozen democratische personen niet de enige zijn die invloed op het land hebben.
Ik weet niet, zo goed ken ik Italie niet. Maar één man kan moeilijk een groot aandeel hebben in een land met een lang bestaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegd
Pleit jij Berlusconi vrij voor de financiële misstanden in Italië?
Wat heb jij toch met die oud-Duitse plaatjes?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Ja hee, da's makkelijk. Eerst allerlei dingen claimen te weten over Italië, de vakbonden hebben te veel macht, links is populistisch, die kun je allemaal aanwijzen, maar over Berlusconi zelf zeg je alleen iets te weten over een mediamonopolie. Zwak hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo goed ken ik Italie niet. Maar één man kan moeilijk een groot aandeel hebben in een land met een lang bestaan.
Maar hij is inderdaad niet goed bezig met z'n monopolie op media daar.
Ik ''heb'' niets met oud-Duitse plaatjes, zeker niet met deze. Ik verdiep me er alleen op het moment weer in om een afstudeer onderwerp te bepalen, en dacht dat zulke afbeeldingen hier wel pasten.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die oud-Duitse plaatjes?
En ik maar hints geven door te spammen :')quote:Op zondag 16 mei 2004 20:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Verbazingwekkend dat het topic v. Rob30 zo lang openblijft
Allang gezien.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, nou niet meer![]()
Zometeen Tegenlicht trouwens
Ok, slettebak.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
!reoh, aj
Allang gezien![]()
Ja, ik heb tegenlicht ook wel 's gezien
Omdat ik aan nieuwslicht dacht van die aflevering van gisteren en dat dat nu herhaald wordt?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe kan het dat je het allang hebt gezien?
Die wonen toch op de Zuidpoahl ?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:43 schreef X-Ray het volgende:
Wisten jullie trouwens dat op een mooie dag als vandaag het Zuiderpark 90% door Pinguins wordt bevolkt?
oh oh oh, Ype tochquote:Op zondag 16 mei 2004 20:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Omdat ik aan nieuwslicht dacht van die aflevering van gisteren en dat dat nu herhaald wordt?
Pinguins?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:43 schreef X-Ray het volgende:
Ach mensen ik ben er weer.
Lekker dagje op het strand gezeten.
Wisten jullie trouwens dat op een mooie dag als vandaag het Zuiderpark voor 90% door Pinguins wordt bevolkt?
Tsja.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:44 schreef X-Ray het volgende:
Ik moet morgen trouwens naar Dresden rijden.
Flink stukje.
Eerst nog langs Osnabruck.
Tegenwoordig in het Zuidahparrek.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die wonen toch op de Zuidpoahl ?
Ach ga dood blijf toch leven.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
oh oh oh, Ype toch
http://www.weedplanet.net/dalaicanna/gunther/guntherbig.wmv.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gat gegraven?
Idd. Ik zag vandaag ook van die zakenmannen in pakquote:Op zondag 16 mei 2004 20:47 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Tegenwoordig in het Zuidahparrek.
Want met 23 graden en zon is het het beste 25 lagen zwarte kleding die je geheel bedekken te dragen.
Unerfindbar.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
http://www.weedplanet.net/dalaicanna/gunther/guntherbig.wmv.
Laat ze toch joh. Of zijn het Marokkaanse jongens?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef Tuana het volgende:
Waarom zitten kinderen van een jaar of 8 op dit tijdstip nog buiten te voetballen. Oké, ik weet dat het mooi weer is... maar morgen is het een gewone schooldag, tjongejongejonge...bovendien voetballen ze net onder mijn kamer, waardoor ik het geblér de hele tijd hoor --> en dus niet kan studeren
In het bekende topicquote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb gehoord een franse man
Maar als ik Blatter zie dan is ie lang niet meer jarig
''Niet lang meer jarig'', prachtig.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In het bekende topic.
Alle allochtonen zijn al om 18.00 uur thuis geroepen, het zijn allemaal Nederlandse kinderen die over zijn...quote:Op zondag 16 mei 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laat ze toch joh. Of zijn het Marokkaanse jongens?
In het Zuiderpark.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Idd. Ik zag vandaag ook van die zakenmannen in pak
Wees blij dat ze buiten spelen en niet met een bleeke snoet achter de computer zitten.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef Tuana het volgende:
Waarom zitten kinderen van een jaar of 8 op dit tijdstip nog buiten te voetballen. Oké, ik weet dat het mooi weer is... maar morgen is het een gewone schooldag, tjongejongejonge...bovendien voetballen ze net onder mijn kamer, waardoor ik het geblér de hele tijd hoor --> en dus niet kan studeren
Nu, ik had het in dit Kafkaesk Infernaal circus niet uit kunnen houden zonder dit Sidekickwoord.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:57 schreef Sidekick het volgende:
Dus.
Zoals Marmouch.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wees blij dat ze buiten spelen en niet met een bleeke snoet achter de computer zitten.
Op dit tijdstip hoort een kind van 8 in bed te liggenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wees blij dat ze buiten spelen en niet met een bleeke snoet achter de computer zitten.
Laat Meki toch met rust.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Geweldig. Al bijna anderhalve pagina volgespammed.
Pedofiel.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoort een kind van 8 in bed te liggen![]()
Ach lekker in de buitenlucht rennen is misschien nog wel beterquote:Op zondag 16 mei 2004 20:59 schreef Tuana het volgende:
[..]
Op dit tijdstip hoort een kind van 8 in bed te liggen![]()
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'quote:Op zondag 16 mei 2004 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat Meki toch met rust.
Don't push it mister....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pedofiel.
Niet wanneer er iemand moet studeren en door het geschreeuw niet kan studeren.. Ik hoop dat het de komende week gaat regenenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach lekker in de buitenlucht rennen is misschien nog wel beter.
Hij is een engeltje vergeleken met Binas/misschien/Al-Aqsa/hartendief/Die Fahne Hoch.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
En tussen atheïsten en moslims?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:01 schreef Koos Voos het volgende:
Huwelijken tussen katholieken en niet-christenen zouden moeten afgekeurd worden, en dan in het bijzonder huwelijken tussen katholieken en moslims. Dat schrijft het Vaticaan vrijdag in een officieel document over immigratie.
bron : demorgen.be
zo, weer ff ontopic![]()
Vergeleken met dat mens was zelfs Hitler een engel.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een engeltje vergeleken met Binas/misschien/Al-Aqsa/hartendief/Die Fahne Hoch.
Met wie ga je trouwen?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Ype het volgende:
[..]
En tussen atheïsten en moslims?
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het zionisme viert hier weer hoogtij.
Die belanden toch al in de helquote:Op zondag 16 mei 2004 21:03 schreef Ype het volgende:
[..]
En tussen atheïsten en moslims?
Kom jij over 6 jaar ook naar de Nieuwe Vergadering vd Wijzen van Zion?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOO, DE JANEIRO!
Ssshhhhhhhhhht.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kom jij over 6 jaar ook naar de Nieuwe Vergadering vd Wijzen van Zion?
Ja dat klopt, de ondertitel heeft het over bush neem ik aan?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
JP staat er bij of hij zijn laatste bolus versnoept heeft.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de ondertitel heeft het over bush neem ik aan?
Bush denkt: " gniffel, gniffel... als alle Europese leiders zo suf zijn...."quote:Op zondag 16 mei 2004 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Had je toch eerder mee moeten komen hoor, zo vlak voor pasen ofzo...quote:
Dat horen jullie wel als het zover is.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
Met wie ga je trouwen?
Ben je uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat horen jullie wel als het zover is.
Ik was ooit uitgehuwelijkt aan een prinses.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ben je uitgehuwelijkt?
Ja, die feestjes in groep 2 nemen nog bepaald traumatische proporties aan.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:26 schreef Ype het volgende:
Is trouwens serieus.
Nee, was toen ik nog in Afrika woonde.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, die feestjes in groep 2 nemen nog bepaald traumatische proporties aan.
Ach gossie... wil je er over praten of ga je al naar het Riagg hiervoor?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik was ooit uitgehuwelijkt aan een prinses.
Maar dat is helaas niet doorgegaan.
Ik ben nog druk verwikkeld in een nieuwe uithuwelijkszaak.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach gossie... wil je er over praten of ga je al naar het Riagg hiervoor?
En nu is het zeker een prinses uit 1001 nachtquote:Op zondag 16 mei 2004 21:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ben nog druk verwikkeld in een nieuwe uithuwelijkszaak.
Ze is veel mooier dan dat.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
En nu is het zeker een prinses uit 1001 nacht
Een beetje verliefd?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze is veel mooier dan dat.
Lekker. Wat daar?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:36 schreef Tuana het volgende:
Nog maar 2 maanden en dan ga naar Roemenie...
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Een beetje verliefd?
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Ze is veel mooier dan dat.
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de ondertitel heeft het over bush neem ik aan?
Summercampquote:Op zondag 16 mei 2004 21:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Lekker. Wat daar?
quote:
Chill.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:39 schreef Tuana het volgende:
[..]
Summercamp
Wat schattig....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja.
Gracias, maar dat zal wel lukken - ik máák het wel gezelligquote:Op zondag 16 mei 2004 21:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Chill.
Veel plezier alvast.
quote:Murat D. - zondag, 16 mei 2004 om 17:52
Meki is goed Meki is goed
A. Sharon - zondag, 16 mei 2004 om 17:55
I hate Sharon and jews because i like Bush
Murat D. - zondag, 16 mei 2004 om 18:03
KANKER ZWERVER nog een keer en je zult iets beleven
Osama Bin Hitler - zondag, 16 mei 2004 om 20:49
Meki is een goede man
MekiDeVarken - zondag, 16 mei 2004 om 20:57
Als ik Meki tegen kom geef ik hem 10 Euro
Hoe gaat die?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Nieuwe Mentos-reclame
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
En X-ray als verlosser
Over 20 jaar krijgt hij een standbeeld op het Binnenhof als Redder vh Vaderlandquote:Op zondag 16 mei 2004 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
En X-ray als verlosser
Tja....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
Jij hebt vast een heel interessant leven, Dora
Ach, ik heb tenminste een leven. Kan ik van jou niet zeggen.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
Jij hebt vast een heel interessant leven, Dora
Zie je van die patsers zo'n vrachtwagentrekwedstrijd houden (a la Ted vd Parre), en die lukt het niet. Maar een schaapje die zo'n mentosding opheeft kan het wel, met z'n tandenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe gaat die?
Nee, ik sterf!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste een leven. Kan ik van jou niet zeggen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd wegens het verstoren van de openbare orde in Meki Gastenboek
Zoek maar een andere Gastenboek samen mer ROB30 en richardgeust![]()
Goh die is er pas een maand of zoquote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zie je van die patsers zo'n vrachtwagentrekwedstrijd houden (a la Ted vd Parre), en die lukt het niet. Maar een schaapje die zo'n mentosding opheeft kan het wel, met z'n tanden![]()
![]()
Hoe komen ze erop
Eerst de bolsjewieken.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jawol, die Fremden mussen tot!
Ja, zal wel joh. Ik kijk niet zo vaak tv.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Goh die is er pas een maand of zo.
'Sheep'.
Je blijft dus ontkennen?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat schattig....Geniet ervan! ik ben sinds mn 15e niet meer echt verliefd geweest
![]()
Уважаемые господа!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Eerst de bolsjewieken.![]()
Gefeliciteerd, dat is nou je superieure westerse cultuur.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
8-jarig meisje: "Boris heeft een lekker kontje"
WTF![]()
Geen idee, het viel me laatst ook op.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hee, waar is je Green-Card-signature?
Beter als '8-jarig meisje uitgehuwelijkt aan 56-jarige pedo'.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat is nou je superieure westerse cultuur.
رئيس أركان الجيش الاسرائيلي موشيه يعلون يؤكد وجود مئات المنازل الفلسطينية على قائمة الهدم عند الشريط الحدودي بين غزة ومصر.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En de moslims dan?
Nou, er was inderdaad een error dat je elke keer dat je je profiel wijzigde, dat je je sig opnieuw moest invullen. Nou niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Geen idee, het viel me laatst ook op.
Of een of andere server heeft een error gemaakt ofzo, of 'Vonne vond hem zo geil dat ze altijd lag te soppen en hem maar gewist heeft om verdere vlekken op stoelen en banken te voorkomen of ik heb hem zelf een keer gewist met de zatte kop. Om heel eerlijk te zijn: Ik vermoed het laatste, maar ik kan me er niets van herinneren.
Ja. Deze geniale uitspraak.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef Kaalhei het volgende:
Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
Bans, rellen, topics?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:56 schreef Nyrem het volgende:
Ik heb van jou nog nooit een goede onderbouwing gelezen. Het enige wat je doet is smijten met linkjes en wat one-liners.
Gelukkig weet ik wel beter.
Beter dan.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Beter als '8-jarig meisje uitgehuwelijkt aan 56-jarige pedo'.
Och verrek. Moslims ja.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Beter als '8-jarig meisje uitgehuwelijkt aan 56-jarige pedo'.
Dus geen 'Vonne of bier? Hoe saaaaaiquote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou, er was inderdaad een error dat je elke keer dat je je profiel wijzigde, dat je je sig opnieuw moest invullen. Nou niet meer.
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dus geen 'Vonne of bier? Hoe saaaaai
Ach, als ik jou op je taalfouten moet wijzen ben ik volgende week nog bezig.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Beter dan.
Eh ik pak je weeet zzzzje ik ga je zzzzeggenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Beter dan.
Is het zo?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, als ik jou op je taalfouten moet wijzen ben ik volgende week nog bezig.
Het blijft een drama, dat figuur.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:11 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja. Deze geniale uitspraak.
[..]
Been there, done that.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:Kun je geen spannende verhaaltjes aan je vriendin vertellen
Tv is ook een prachtig mediumquote:Op zondag 16 mei 2004 22:27 schreef Kaalhei het volgende:
Dus....
Waar zijn eigenlijk alle usuals? Het is een beetje rustig hier.
Lullig voor jequote:Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef X-Ray het volgende:
Ik zit nu aan het water ipv bier.
Morgen toch 850 km rijden dus maar een beetje fit zijn dan
Yep. Eerst langs Osnabruck langs een fabriek en dan naar Dresden.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Lullig voor je![]()
Ga je zuruck zum Heimat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |