quote:Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef SideQuest het volgende:
Dat gedoe met die dubbelklonen mag ook wel 's voorbij zijnDie bagger altijd
![]()
Ik zal even met een SES-mod overleggen.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:06 schreef TC03 het volgende:
Het begrotingstekort
Kan die niet naar SES geschopt worden, ipv er een slotje op te gooien?
Overlegd, en SES is niet het forum voor dat soort topics.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:06 schreef TC03 het volgende:
Het begrotingstekort
Kan die niet naar SES geschopt worden, ipv er een slotje op te gooien?
Door mijn snelle handelen heb ik weer een catastrofe verijdeld. :').quote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik wilde Dagonets post NET aangrijpen om hier te komen kloten.
Jammer genoeg stak jij daar een stokje voor, Side--kick.
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik wilde Dagonets post NET aangrijpen om hier te komen kloten.
Jammer genoeg stak jij daar een stokje voor, Side--kick.
Hey, je hebt eindelijk een foto in je fotoboek.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, je hebt eindelijk een foto in je fotoboek.
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
Is ook de enige die een beetje toonbaar was die de laatste paar maanden genomen is.
Moet je eens horen wie het zegt.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey, je hebt eindelijk een foto in je fotoboek.
Zo'n waslijst aan bureaucratie kan je ook op een manier weergeven zodoende dat er een serieuze discussie kan ontstaan. Je staat vrij om het nog een keer te proberen, maar dan met een normale OP.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:20 schreef pberends het volgende:
Wat doet het kabinet moeilijk over 25% bureaucratievermin...
Tis niet gek dat 55% van de posts in de SC's plaatsvinden als die rasmongool van een Sidekick alles zo maar sluit, terwijl het niet aan mij lag.
Onze multiculti-piloot heeft opeens wat tegen de pberends-manier van columnachtig topics openen. Racist.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo'n waslijst aan bureaucratie kan je ook op een manier weergeven zodoende dat er een serieuze discussie kan ontstaan. Je staat vrij om het nog een keer te proberen, maar dan met een normale OP.
Kijk, DAT is pas een idee. Doen pberends!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef du_ke het volgende:
Schrijf een essay.
Is goed.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:11 schreef freako het volgende:
TBS'ers nooit meer vrijlaten.
Kan hier even een andere titel boven worden gezet (de titel is nu "HELP!")..
Totaal geen rancune, gewoon een afweging.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef Koos Voos het volgende:
Turkije bij de EU? [ deel 4]
Deel 4 alweer uit het vervolgtopic over Turkij waar relevante informatie wordt gepost met bronvermelding.
Dit topic gaat niet veel verder dan copy-paste zonder duidelijke richting. Ga maar verder in: Turkijke in de EU? Geweld tegen vrouwen neemt niet af om over de toetreding van Turkije te discussieren.
Slotje
SideKick handelt hier uit rancune, dat is mij wel duidelijk.
Beetje flauw om nu naar dat topic te verwijzen.
Ben je pissig ofzo.. ?
moet ik nu echt al die lappen tekst gaan verplaatsen..is dat wat je echt wil ???
Ik verzoek je derhalve vriendelijk deze onterechte sluiting ongedaan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |