abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19609582
Lieve mensen,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik plaats dit bericht naar aanleiding van de ontvoering afgelopen week van het meisje Wei Wei Hu door een voortvluchtige TBS'er.

Wat er afgelopen week is gebeurd is het zoveelste voorbeeld van een ontsnapte, voorvluchtige of op verlof gestelde maniak die kleine kinderen ontvoerd,verkracht en vermoord.

Minister Donner begrijpt niet dat je deze gevaarlijke monsters eens en voor altijd achter tralies moet zetten. Een simpel voorbeeld: Je laat een tijger uit Burgers Zoo ook niet na 2 jaar in Arnhem los lopen omdat hij al die tijd zo braaf is geweest. TBS'ers zijn onvoorspelbare monsters die je NOOIT weer terug mag stoppen in de maatschappij. Minister Donner wil dat niet zien of begrijpen.

Ik wil dat er nu wat gedaan wordt om ervoor te zorgen dat deze beesten ECHT opgesloten blijven en NOOIT meer terugkeren in de maatschappij. Wie weet hoeveel ontsnapte TBS'ers er nu nog rondlopen, op zoek naar jou of je kind? De politie zal het je heus niet vertellen! Dat is wel gebleken!

Er moet iets gebeuren maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken. Ik hoop daarom dat er iemand is die dit leest en het met mij eens is. Iemand die ervaring heeft en mij kan helpen om iets georganiseerds op te zetten.
Desnoods brieven schrijven naar Donner of demonstreren, ik weet het niet. Wie heeft er tips? Help mij voordat er nog een slachtoffer valt!
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 10:15:55 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19609637
Heb je daar speciaal een account voor aangemaakt?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:23:18 #3
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19609776
Ik weet niet of dit wel zou helpen, hier op fok! Als je iets wil bereiken, moet je het niet via Internet doen, laat staan een forum. Ga de straat op, ga op de dam staan, ga voor het gebouw van het parlement staan of zo. Doe echt wat in plaats van dit op fok zetten. Want dit helpt niet.

Succes!
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:27:33 #4
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19609867
Fok is niet echt de plaats... misschien moet je een ander medium gebruiken.. Radio, TV, Krant of de telegraaf (die willen altijd wel sensatie)
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19609954
Wat een kaffer zeg,
TBS'ers zijn ook maar mensen hoor...
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:35:48 #6
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_19609999
Dit is nederland wen er maar aan dat er mensen vele vrijheden hebben. Wat ook weer geweldig is.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_19610015
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:23 schreef Dizer het volgende:
-
Damn, zet je avatar is stil. Hier word je toch helemaal gek van???
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 10:39:46 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19610063
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:37 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Damn, zet je avatar is stil. Hier word je toch helemaal gek van???
zet je avatar is stil?
pi_19610107
Het is prima dat er vele vrijheden bestaan in Nederland, maar er niets wordt gedaan aan het feit dat TBS'ers onbegeleid weer de straat op gaan en daardoor opnieuw mensen vermoorden dan vind ik dat geen goede vorm van vrijheid.
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 10:44:11 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19610154
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:42 schreef gorrit het volgende:
Het is prima dat er vele vrijheden bestaan in Nederland, maar er niets wordt gedaan aan het feit dat TBS'ers onbegeleid weer de straat op gaan en daardoor opnieuw mensen vermoorden dan vind ik dat geen goede vorm van vrijheid.
Er moet zeker wat aan gedaan worden. Als je ze zonodig weekendverlof wilt geven, doe ze dan een elektronische halsband om. Laat ze niet buiten een bepaalde straal komen van hun huis. Doen ze dat toch, dan gaat er een alarm af en kan die zo met gps opgespoord worden. Technisch zeer haalbaar en volgens mij zelfs al in gebruik.
pi_19610178
Ik wil best mijn avatar stil zetten maar ik ben echt een leek op dit gebied dus als je kan uitleggen wat dat is dan zet ik hem graag stil
pi_19610281
misdrijven die je hierboven aanhaalt zijn voor een groot deel te wijten zijn aan sexuele frustraties. en dan vind ik; laat ze tijdens begeleid verlof contact maken met de hoeren, leer ze ermee (met hun sexualiteit) op een goede manier om te gaan enzo. dan hoeven er ook geen slachtoffers vallen
pi_19610289
Met een sniperrifle tegenover de uitgang van het PBC gaan zitten en omleggen die gasten.

Geloof me, dat is echt de enige manier!
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_19610474
Daar heb je deels gelijk in Urkuk, maar hoe zit het met de TBS'ers die niet sexueel gefrusteerd zijn maar alleen mensen willen vermoorden? Die heb je helaas ook. Of TBS'ers die alleen met kinderen sex willen hebben? Dan biedt een "behandeling" bij de hoeren geen oplossing..
pi_19610742
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

zet je avatar is stil?
Hoi Aaah
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 11:15:02 #16
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19610801
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:12 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Hoi Aaah
Zet dat zwaaiding is stil.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:27:30 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19611133
Als je nooit meer TBS'ers vrijlaat bestaat het hele concept van TBS niet meer en moeten bepaalde mensen levenslang krijgen. Dit lijkt me in veel gevallen niet wenselijk, omdat er genoeg TBS'ers zijn die wel baat hebben gehad bij een behandeling en mensen in principe best een tweede kans zouden mogen krijgen in die gevallen.
pi_19611563
Gorrit reageert nogal emotioneel.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:53:04 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19611798
Dat is dus exact hetzelfde als het afschaffen van TBS, want TBS is er juist op gericht om mensen weer in de maatschappij te laten terugkeren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_19614420
wat een bullshit..

laten we ook alle auto's verbieden, want elke keer gaat het weer opnieuw mis en gebeuren en ongelukken, automobilisten zijn moordzuchtige beesten die je niet vrij mag laten rondrijden
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_19614509
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zet dat zwaaiding is eens stil.
Druk eens op escape.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_19614579
Het is wel duidelijk dat er inderdaad iets moet gebeuren mbt tot TBS-ers, maar ik denk dat de Ts er eerst maar eens een hoop informatie over moet opzoeken en aanvragen alvorens iets te beginnen.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19614684
Ik ben het er zeker niet mee eens. Er moet iets worden gedaan aan de zeer kleine groep TBS-ers die in de fout gaan, maar TBS-ers levenslang laten zitten, betekent afschaffing van TBS en, zoals gezegd, levenslange gevangenisstraf.
Zorg er voor dat in ieder geval TBS-ers veroordeeld voor zedendelicten direct worden opgespoord wanneer ze niet op tijd terug zijn, zoals in het recente geval niet is gedaan. Misschien moet er dan inderdaad een zendertje worden meegegeven.
pi_19615573
Dan hoef je ook geen TBS meer te geven.
pi_19616231
De vergelijking van Hayek vis nogal simpel en totaal irrelevant. Je hebt het hier over mensen die AL veroordeeld zijn voor een of meer moorden of andere gewelddelicten en zedenmisdrijven, die OPNIEUW de fout in gaan omdat ze onbegeleid worden los gelaten of niet terugkeren van verlof.
Als je jouw vergelijking met je automobilisten zou willen toepassen, dan zou je moeten zeggen dat het automobilsten zijn dia al eens eerder iemand hebben doodgereden, hoogstwaarschijnlijk zijn doorgereden, gearresteerd zijn en daarna zijn ontsnapt en hoogstwaarschijnlijk niets liever willen dan opnieuw iemand verwonden en dood willen rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')