abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:22:50 #201
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_40482480
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef E-bit het volgende:
Om dit nou een echt spookverhaal te noemen gaat misschien wat ver maar toch heb ik al het een en ander meegemaakt in een Spookkasteel te Sas v. Gent / Assenede op de Poeldijk...- eng verhaal -...
Hoe wil je dit verhaal dan noemen?
Sprookje?Drama,comedy?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_40482679
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:22 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Hoe wil je dit verhaal dan noemen?
Sprookje?Drama,comedy?
Dat laat ik aan jou over

Neem hier maar eens een kijkje voor een indruk van het huis: http://members.lycos.nl/paranormalactivities/experiences3.html

[ Bericht 19% gewijzigd door E-bit op 04-08-2006 15:47:32 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:48:48 #203
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_40487017
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:30 schreef E-bit het volgende:

[..]

Dat laat ik aan jou over

Neem hier maar eens een kijkje voor een indruk van het huis: http://members.lycos.nl/paranormalactivities/experiences3.html
Wat haat ik die site
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:49:48 #204
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_40495851
vriend van mij woont naast een afgebroken begraafplaats,
Laatst hoorde ie kattengekrijs achter de bank dus hij kijkt daar achter niets alleen maar katten haren en zoekt ie zijn kat en die zit gewoon boven :|

ook ging hij snachts naar de wc nja hij was dus klaar:p doet t licht uit loopt naar de gang klik licht weer aan
derp
pi_43547396
Een hele schop omhoog, ik vind na jaren wachten dat die film er toch maar een keer moet komen!
pi_43566586
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
Twee dagen geleden ging mijn tv spontaan uit terwijl ik aan het afwassen was, heb nog naar de afstandsbediening gekeken of er iets op lag maar dat was niet het geval. Vooralsnog ga ik er vanuit dat er misschien een soort van stroomstoring aan de gang was. Alleen was er voor de rest niets aan de hand met de klokken in huis. Ow well.
even mijn verhalen, als reactie hierop..
ik zat bij me beste vriend (destijds) een film te kijken, en hij krijgt telefoon.... ik erger me, want ik kan de film niet mer volgen, door zijn gepraat, en spontaan, gaat de dvd op pauze (en de afstandsbediening, lag 2 meter van ons beide vandaan)

ik kreeg een keer een telefoontje van een vriend van mijn beste vriendin, ik ken die jongen ook wel, maar alleen van zien eigelijk.... hij wilde haar spreken, of ik thuis was... want hij had heel erg het gevoel, dat hij naar mij toe moest gaan. zij zei dat ze al bij mij was, en hij kwam meteen naar mij toen. we hebben het gehad over zijn dode broertje, en zo, en wat er verder gebeurde, ik weet het niet meer precies, maar zodra ik hem aanraakte, wist ik precies wat hij voelde en wilde vertellen, er is ook een heleboel verteld, vooral vanuit het standpunt van zijn broertje.... toen hij even wegliep hier, viel hij flauw op de trap naar beneden, wistniet meer waar hij was.... of waarom, halve gesprek weer opnieuw gevoerd toen, en ik was helemaal kapot, geestelijk..... kwist nog net me eigen naam...

ik heb een keer een jongen in de kroeg verteld waarom hij een pet op had, en zijn diepste geheimen, hij liep weg onder het motto: hij is eng, hij verteld rare dingen die waar zijn, kwil hem nooit meer zien (vertelde hij tegen een vriendin van me, en nooit meer gezien)

ik heb een serie dromen gehad, waarin ik aangevallen werd door een iets, met een lange zwarte cape, als ik wakker werd, had ik er nog 2 dagen last van, tot ik wist hoe ik het kon "counteren" als het ware ....
droom erna, zag ik iemand een gevecht uitvechten met het iets, dat mij lastig viel, zij (die het voor me opnam) had een planeet nodig, om de energie te hebben, om dat iets weg te krijgen, na wat onderzoek, leek het vrijveel op de keltische godin morrigan.....

ik wordt regelmatig 's nacht wakker, en dan voel ik iets kijken..
laatste keer, werd ik op mijn zij getikt de hele tijd, en ik dacht dat het mijn vriend was, toen ik mij realiseerde, dat mijn vriend niet bleef slapen, verstijfde ik bijna, en duurde het even tot ik durfde te kijken... toen was er niks meer

ik werd laatst wakker, keek even schuin voor me, en zag iemand staan.... (krijg alweer koude rillingen als ik eraan denk) maar er gebeurde niks, ik heb een tijdje liggen kijken, en draaide me weer weg, en toen ik weer (de moed had om te kijken) keek, wassie weg...

in het kort een aantal dingen, die ik meegemaakt heb afgelopen jaar, 2 jaar
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_43590222
ow ja, en me onder-buurman kwam me laatst vragen of we aant verbouwen waren, omdat hij gesleep van meubels had gehoord, maar wij waren niet eens thuis op het moment dat hij het gehoord had. kan het nog altijd een andere buur zijn geweest, maar lijkt ons beetje stug...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_43719315
Als kind was ik heel bang voor mijn kledingkast. Toen ik een jaar of 6 was lag ik recht op in bed met een lampje aan (durfde toen nog niet in het donker te slapen) en mijn tante was op bezoek. Ik vroeg haar of ze voor mij de kast wilde checken want ik was er stellig van overtuigd dat er een enge man in zat. Ik droomde ook vaak dat de kastdeur open ging en dat die enge man me vast greep en mee de kast in sleurde. Ik kon niet gillen, mijn ouders hoorden me niet. Het monster gaf me altijd een akelig gevoel als hij aan me kwam, als een soort kietelen maar dan absoluut onprettig.
Ik herrinner me ook ineens dat ik een droom had dat mijn vader het monster met een bijl in mootjes hakte.

Toen ik een jaar of 10 was klemde ik altijd de dekens heel goed vast langs mijn lichaam en ik sliep meestal op mijn rug. Ook deed ik altijd de kastdeur op slot, doe ik nu nog steeds 11 jaar later. Ik droomde weer dat de geest/monster uit de kast me te pakken zou krijgen. Net op het moment dat ie me wilde grijpen werd ik plotseling wakker. Ik schrok me helemaal de pleuris! Ik lag nog precies zoals ik ging slapen, netjes op mijn rug, maar mijn deken was als een driehoek open geslagen en het engste was nog wel dat mijn kastdeur open stond. Ik ben nog nooit zo bang geweest. Het kan misschien dat ik de deken in mijn slaap van me af heb gegooid maar dan had de rest van mijn lichaam ook wel bewogen lijkt me. Heeel wazig..
pi_43733491
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:53 schreef Thrilled het volgende:...
Toch leuk dat je, net als ik, in '88 geboren bent en dit meemaakte toen je een aantal jaren geleden verhuisde met je vriendin.

Ik zal zelf ook maar even wat toevoegen..

Ik heb 3 jaar geleden mijn vader verloren. 1 of 2 jaar terug wilde ik rond middernacht (tussen 11 en 1 uur) wat kleren pakken van de kamer waar mijn vader altijd sliep, en waar hij de laatste paar weken voordat het gebeurde ook de hele dag in sliep. Plotseling hoorde ik keihard iets zwaars trillen, en zag in m'n ooghoeken het bed heen en weer schudden. Ik deinsde terug en dacht natuurlijk van "WTF" maar had nog geen kleren gepakt. Toen dacht ik "Het zal m'n vader wel zijn", pakte mn kleren en ging snel naar beneden toe.

Hij heeft wel altijd gezegd "Als ik ga, dan kom ik terug om jullie te pesten". Misschien dat hij z'n woorden waarmaakt Hoop het stiekem wel.
Mrrrr.
pi_43751093
Ik heb vroeger ook wel is wat meegemaakt op vakantie, hier in nederland, in ommen.

Camping de kleine wolf, daar zijn we ongeveer 5 jaar achtereen op vakantie geweest. Hele mooi omgeving, mooi bos rondom.
Beetje buiten de camping had je een weg naar harderberg of ommem, 1 van de 2 waar je een zijweg had met een boerderij die niet meer bewoond was. Overdag was er weinig te merken maar we zijn daar een keer savonds geweest en dat staat me altijd bij.

We gingen met een groepje daarheen. Paar jongens en een paar meisjes. We hadden een zaklamp mee en hoe dichter we bij het huis kwamen hoe zwakker het lampje werd. Eenmaal bij het huis deed deze lamp het niet meer. Het voelde daar zo eng en zo niet oké dat ik niet besloten had om naar binnen te gaan. We hoorden serieus rare geluiden uit het huis, net of iemand met een hamer ergens op stond te rammen en hierdoor besloten we om maar niet naar binnen te gaan.

Toen we de weg afliepen kwam er in 1x uit het niets een auto te voorschijn die vol op ons in kwam rijden. Je zag niks door de ramen, die waren 100% zwart en de auto zag eruit of deze uit de sloot gevist was. Wij rennen natuurlijk en de auto stopte zo 100m achterons om vervolgens niks meer van te zien en te horen.

Dit staat me nog steeds bij (3-4 jaar geleden).

Wat ik ook nog heb meegemaakt is dat een oom van mij vorige week zaterdag (11 november) is overleden. Die avond waren wij allemaal aanwezig bij hem toen hij ze laatste adem uitblies. Toen ik eenmaal savonds naar de wc liep en terug kwam voelde ik op de gang zo nadrukkelijk zijn aanwezigheid.. maar dit voelde heel vertrouwd en goed, ik kreeg er spontaan een glimlach van op me gezicht terwijl het toch echt een hele trieste avond was.

Sindsdien heb ik het gevoel dat hij over me waakt. Een haal raar gevoel maar toch ook wel weer een heel veilig gevoel.
pi_43752360
quote:
Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:

[..]

Toch leuk dat je, net als ik, in '88 geboren bent en dit meemaakte toen je een aantal jaren geleden verhuisde met je vriendin.
Wat wil je daarmee zeggen? Ik heb tijdje terug al aangegeven dat ik dat verhaal op een regenachtige zondagmiddag heb geschreven, en niet gebaseerd is op mijn eigen ervaringen
pi_43756113
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb vroeger ook wel is wat meegemaakt op vakantie, hier in nederland, in ommen.

Camping de kleine wolf, daar zijn we ongeveer 5 jaar achtereen op vakantie geweest. Hele mooi omgeving, mooi bos rondom.
Beetje buiten de camping had je een weg naar harderberg of ommem, 1 van de 2 waar je een zijweg had met een boerderij die niet meer bewoond was. Overdag was er weinig te merken maar we zijn daar een keer savonds geweest en dat staat me altijd bij.

We gingen met een groepje daarheen. Paar jongens en een paar meisjes. We hadden een zaklamp mee en hoe dichter we bij het huis kwamen hoe zwakker het lampje werd. Eenmaal bij het huis deed deze lamp het niet meer. Het voelde daar zo eng en zo niet oké dat ik niet besloten had om naar binnen te gaan. We hoorden serieus rare geluiden uit het huis, net of iemand met een hamer ergens op stond te rammen en hierdoor besloten we om maar niet naar binnen te gaan.

Toen we de weg afliepen kwam er in 1x uit het niets een auto te voorschijn die vol op ons in kwam rijden. Je zag niks door de ramen, die waren 100% zwart en de auto zag eruit of deze uit de sloot gevist was. Wij rennen natuurlijk en de auto stopte zo 100m achterons om vervolgens niks meer van te zien en te horen.

Dit staat me nog steeds bij (3-4 jaar geleden).

Wat ik ook nog heb meegemaakt is dat een oom van mij vorige week zaterdag (11 november) is overleden. Die avond waren wij allemaal aanwezig bij hem toen hij ze laatste adem uitblies. Toen ik eenmaal savonds naar de wc liep en terug kwam voelde ik op de gang zo nadrukkelijk zijn aanwezigheid.. maar dit voelde heel vertrouwd en goed, ik kreeg er spontaan een glimlach van op me gezicht terwijl het toch echt een hele trieste avond was.

Sindsdien heb ik het gevoel dat hij over me waakt. Een haal raar gevoel maar toch ook wel weer een heel veilig gevoel.
Misschien is onderzoek doen of die boerderij bekend is.
  maandag 12 februari 2007 @ 17:09:38 #213
150152 Queen_Bee
pi_46243143
Kick.

Haha
I'm super sonic man
pi_46243459
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Kick.

Haha
Ik schrik me dood, ineens dit topic bovenaan in m'n actieve topics
Amen.
  maandag 12 februari 2007 @ 17:28:13 #215
150152 Queen_Bee
pi_46243759
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mission accomplished

Sorry
I'm super sonic man
  maandag 12 februari 2007 @ 17:31:47 #216
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_46243890
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 12 februari 2007 @ 17:38:47 #217
150152 Queen_Bee
pi_46244156
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Mission accomplished

Sorry
I'm super sonic man
pi_46244267
Dat dacht ik ook, die video wil ik nu echt eens zien Keromane !
  maandag 12 februari 2007 @ 17:42:59 #219
150152 Queen_Bee
pi_46244304
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dat dacht ik ook, die video wil ik nu echt eens zien Keromane !
Je gelooft nog echt dat die film komt?
I'm super sonic man
pi_46276617
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]
Hey! Waar blijven jou verhalen?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_66813444
TVP. Kutkick, inderdaad.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_66847780
Inderdaad, ik mis nog steeds de grote film
  maandag 9 maart 2009 @ 08:08:15 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66849566
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')