SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VOORGAANDE TOPICS
ff lekker kletsen over gtst!
GTST deel 2 ~Ode aan Jef en Isabella~
GTST deel 3 !!
GTST deel 4 ~Vaarwel tante Hennie~
<--GTST deel 5!--> =Ode aan Stefano
GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert
GTST deel 7 ~Isabella, Warrior Princess~
Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)
GTST deel 9 ~Welkom Lieve Lieke!~
GTST jubileum (deel 10!) LLLLLLAURA GTST oermoeke!
GTST deel 11 ** ~~ Ludo de Ladykiller~~ **.
GTST deel 12 ~Het is mij, Rrrrobert~
GTST Deel 13 ~Rosa and her yellow submarine~
GTST deel 14 ~Simon optiefen met je postkrediet~
GTST deel 15. Janine. Het Spectrum. Stop.
GTST deel 16 ~De doos van Yasmin~
GTST deel 17: Iets met Milan.
GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
GTST deel 19: Valerie. Überbitch.
GTSTdeel20 ~Charlie, de dochter die niemand wilde~
GTST deel 21 ~Sjors, heb je even?~
GTST deel 22. Wil & Helen: de vergeten GTSTdiva's.
GTST deel 23 Martine the bitch is back
GTST # 24 ~Walk like an Egyptian~
GTST Deel 25: "Een schizofreen, is nooit alleen!"
GTST Deel 26: "Snuif, snuif, Morris"
GTST 27. Weebee lieve Lieke 2. Doei lieve Aukje.
GTST Deel 28: Gaat Laura ons Verlaten??
GTST deel 29: Pascale: tijd voor acteerlessen.
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic.
Gtst #32: Barbara's sexuele escapades met Wout :7.
GTST #33 , Sjors zwanger van Nick ?
~GTST deel 34~ Milan moet lief doen tegen Robert.
Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
GTST 36: De mooiste rozen worden het eerst geplukt
GTST Deel 37:Vaarwel Pascalle, ons acteerwonder ;)
GTST DEEL 38 Wie is de moordenaar?
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
GTST # 40: Meneer Harmsen, back from the past!
GTST # 41: Isabella back from the past
GTST #42 ~ROSA~ zo lief en zorgzaam
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #44: Rosa: Is dit nu kubisme?
GTST #45: Babysitter Valerie of Mama Valerie?
GTST Nick&Charlie. O+. Ludo&Janine O+.deel 46. ~~~~~~
GTST - deel 47: ~Dian, diva uit vervlogen tijden.~
GTST #48: Nick, To Rape Or Not To Rape?
GTST - deel 49: ~Laura, oude tang of lieve moeder?~
ff lekker kletsen over GTST. DEEL 50! Ode aan Karoltje.
GTST #51: Rustige Tijden Saaie Tijden
GTST #52: ~Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs~
GTST # 53 - Milan: handtas op pootjes
GTST # 54: Benjamin, voor al uw bekentenissen!
GTST #55: Charlie, Tabee RolstoelLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Een OP hoeft niet neutraal te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:44 schreef Svensational het volgende:walgelijk topic, kut-OP
Moet een OP niet neutraal zijn? Niet iedereen vind Dennis een walgelijk personage hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Een OP hoeft niet neutraal te zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef Svensational het volgende:
Walgelijk ook hoe je jezelf op je borst slaat voor de OP
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik wel, en mijn wil is wetquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:44 schreef Svensational het volgende:walgelijk topic, kut-OP
Moet een OP niet neutraal zijn? Niet iedereen vind Dennis een walgelijk personage hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:48 schreef MrG het volgende:
leuk om te lezen... vooral omdat ik op Dennis schijn te lijken vanwege m'n kin...
MrG de kin zonder hersensquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:48 schreef MrG het volgende:
leuk om te lezen... vooral omdat ik op Dennis schijn te lijken vanwege m'n kin...
Wat heb jij met Dennis?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:51 schreef Svensational het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het een kut-titel vind?
Gewoon stevig doorposten, dan is ie misschien voor de aflevering van vanavond op #57quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:51 schreef Svensational het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het een kut-titel vind?
Wat is er mis met Dennis? Milan is veel ergerquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat heb jij met Dennis?.
Ja, zat ik ook aan te denken, maar dat is ook niet de bedoeling. We waren net zo aan het inlopen met de ONM-topics...quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:53 schreef Wytze het volgende:
[..]
Gewoon stevig doorposten, dan is ie misschien voor de aflevering van vanavond op #57
Geen idee, ik ken die hele Dennis laat staan GTST niet (van vroeger wel ja)... sinds ik een een paar keer achter elkaar werd aangesproken dat ik erop leek ben ik me er eens in gaan verdiepen... Ben je klaar mee 13 jarige meisjes die je midden in de stad aanspreken dat je erop lijkt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:51 schreef Wytze het volgende:
[..]
MrG de kin zonder hersens![]()
Lijkt me sterk dat je net zo'n irritant figuur bent als Dennis ?
Lauraquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:57 schreef BVO het volgende:
Milan is. maar Robert
, Laura
en Charlie
![]()
niet
.
Dennis is![]()
![]()
.
Hij is nog bezig een naam verzinnenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:00 schreef Svensational het volgende:
We worden het nooit eens hierover, Beeveejoo.
Hoe staat het met dat soapforumplannetje van je?
Was niet mijn plan hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:00 schreef Svensational het volgende:
We worden het nooit eens hierover, Beeveejoo.
Hoe staat het met dat soapforumplannetje van je?
Jij gaat alleen maar mijn geweldige OP's wijzigenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
Ik wil mod worden
Nou dan moet je met mij gaan modden, want ik wil ook mod wordenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
Ik wil mod worden
Nee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gaat alleen maar mijn geweldige OP's wijzigen.
Jij kijkt niet naar ONM toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dan moet je met mij gaan modden, want ik wil ook mod worden
Rijles?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:10 schreef Svensational het volgende:
Mensen ik ga autorijden nu, dus ik ga der vandoor
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:10 schreef Svensational het volgende:
Mensen ik ga autorijden nu, dus ik ga der vandoor
Rijles ? Amateurs Muahaha, Wytze al 1.5 jaar rijbewijs heeftquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Rijles?
Ik moet morgen weer.
Zou leuk zijn als RObert hem daar mij confronteertquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:13 schreef Frey het volgende:
wat vinden jullie van mijn theorie
"Milan zit zo te zeuren over Sil, maar wisten jullie dat Sil door ZIJN schuld geboren is en dat Robert door ZIJN schuld de vader is van Sil?
Milan wilde Dennis toch van Laura losweken en hem bij daantje brengen en vervolgens Robert bij Laura brengen? Nou, dat lukte hem, met als gevolg het onderonsje van Robert en Laura - Gevolg: Sil!
Dus, bedankt Milan"
Ha!! dus echt wel, alleen niet elke dag!! Dus kan ik moeilijk gaan posten daar als ik niet 100% zeker weten ben wat er gebeurd. Word ik netals Karoltje, ik heb het gemist, Samenvatting?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij kijkt niet naar ONM toch?.
Ik ben nog steeds voor een GTST/ONM-forum.
Tsssssk Amateur... Heb mijn rijbewijs al 3 jaarquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:13 schreef Wytze het volgende:
[..]
Rijles ? Amateurs Muahaha, Wytze al 1.5 jaar rijbewijs heeft
Nou Benjamin gaat dus de serie echt niet uit hoor. Lees Spoilers over zomerstop cliffhangersquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:30 schreef DarcMarc het volgende:
martine gaat toch dit seizoen weer de bak inhopelijk gooien ze die sjors ook uit de serie wat
een overbodig karaktervolgens mij gaat benjamin wel de serie uit, als ik de gtst update van 4
dagen later moet geloven
Ik zou het juist wel mooi vinden als Robert en Valerie de voogdij niet krijgen, waardoor maakt me niet uit, maar wil dat gezicht van Valerie dan wel us zien...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als RObert hem daar mij confronteertMilan is echt een tering lijer met al die verhalen tegen de kinder bescherming
dat zal ook wel weer een hele lange verhaallijn wordenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel mooi vinden als Robert en Valerie de voogdij niet krijgen, waardoor maakt me niet uit, maar wil dat gezicht van Valerie dan wel us zien...![]()
5 jaarquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:13 schreef Wytze het volgende:
[..]
Rijles ? Amateurs Muahaha, Wytze al 1.5 jaar rijbewijs heeft
Milan heeft ook zijn rijbewijsquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssssk Amateur... Heb mijn rijbewijs al 3 jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet wel de aller sufste zomercliff ooit zijn.
Gelukkig zijn er ook meerbelovende spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt mij redelijk hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit klinkt allemaal onwijs gaaf! Ik kan niet wachten...![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik ook!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:54 schreef _bigmac_ het volgende:
IK WIL EEN TIENER NINA!!!!!
Dan kunnen we echt super spannende verhaallijnen krijgen. Bijvoorbeeld:
-Nina heeft al haar geld verzameld om een super coole Britney Spears rugtas te kopen, maar dan komt ze op school (met haar nieuwe tas!) en dan blijkt een Britney Spears rugtas helemaal niet meer hot te zijn en heeft iedereen een Christina Aguilera rugtas! -*Cliffhanger*-
Of:
-Nina maakt thuis braaf haar huiswerk, maar dan komt haar vervelende halfbroertje/neefje/dinges Lucas en steekt al haar werk in brand! En later op school vertelt Nina wat er gebeurt is en dan kijkt de meester haar fronsend aan en zegt hij "Ik geloof je niet, Nina. Je moet nablijven!" -*Cliffhanger*-
Of:
-Nina heeft wel twintig SMS-jes gestuurd naar Idols omdat haar grote idool Floris natuurlijk moet winnen, maar dan wint de veel minder getalenteerde Pim! Natuurlijk vermoed Nina dat er iets vreemds aan de hand is en op sluwe wijze gebruik makend van de bronnen van haar journalistieke moeder Janine weet ze een waar Idols-schandaal te ontmaskeren en wint Floris uiteindelijk alsnog!(om Nina in de volgende aflevering keihard anaal te ontmaagden natuurlijk)[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ja leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook!!!
-Nina heeft al haar geld verzameld om een super coole Britney Spears rugtas te kopen, maar dan komt ze op school (met haar nieuwe tas!) en dan blijkt een Britney Spears rugtas helemaal niet meer hot te zijn en heeft iedereen een Christina Aguilera rugtas! -*Cliffhanger*-
Of:
-Nina maakt thuis braaf haar huiswerk, maar dan komt haar vervelende halfbroertje/neefje/dinges Lucas en steekt al haar werk in brand! En later op school vertelt Nina wat er gebeurt is en dan kijkt de meester haar fronsend aan en zegt hij "Ik geloof je niet, Nina. Je moet nablijven!" -*Cliffhanger*-
Of:
-Nina heeft wel twintig SMS-jes gestuurd naar Idols omdat haar grote idool Floris natuurlijk moet winnen, maar dan wint de veel minder getalenteerde Pim! Natuurlijk vermoed Nina dat er iets vreemds aan de hand is en op sluwe wijze gebruik makend van de bronnen van haar journalistieke moeder Janine weet ze een waar Idols-schandaal te ontmaskeren en wint Floris uiteindelijk alsnog!(om Nina in de volgende aflevering keihard anaal te ontmaagden natuurlijk)
"The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:59 schreef Zhenar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet wel de aller sufste zomercliff ooit zijn.
Gelukkig zijn er ook meerbelovende spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt mij redelijk hilarisch.Nu ik erover nadenk, ik denk dat Ludo Martine terug pakt via SjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit klinkt allemaal onwijs gaaf! Ik kan niet wachten...!![]()
Janine & Moris's reddings actie
Martine waagt haar leven voor haar dochter
Een geschokte Ludo bla bla
Joe he Sjors, Muahaha
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Je verward GTST met de Lizzy McGuire Showquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Of:
Of:
-Nina heeft wel twintig SMS-jes gestuurd naar Idols omdat haar grote idool Floris natuurlijk moet winnen, maar dan wint de veel minder getalenteerde Pim! Natuurlijk vermoed Nina dat er iets vreemds aan de hand is en op sluwe wijze gebruik makend van de bronnen van haar journalistieke moeder Janine weet ze een waar Idols-schandaal te ontmaskeren en wint Floris uiteindelijk alsnog!(om Nina in de volgende aflevering keihard anaal te ontmaagden natuurlijk)
Friends don't let friends remain beardless...![]()
optieven met die sjorsquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik denk dat Ludo Martine terug pakt via Sjors![]()
Joe he Sjors, Muahaha![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:25 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
optieven met die sjors[afbeelding][afbeelding]
NEEEE! Sjors moet blijven!quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:20 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik denk dat Ludo Martine terug pakt via Sjors![]()
Joe he Sjors, Muahaha
Kan Pascalle niet terugkomen en nog een keer dood gaan? Please...?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Paskwalle wasquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEE! Sjors moet blijven!
Kan Pascalle niet terugkomen en nog een keer dood gaan? Please...?![]()
Sjors is ook wel redelijk
maar zeikt veel en veeeeeels teveel
met der verkracht, Muahaha
hopelijk komt tracey ook niet meer de serie inquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
oh ja zegt al genoeg is natuurlijk ook een nichtje
van irritant sjors/wendy/ wendelanutteloze karakters
![]()
![]()
misschien als engelquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
of ze verschijnt in een droom van robin
![]()
![]()
tracey sucks big time
Kutpersonage...optiefen met haar
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
tracey sucks big time
Kutpersonage...optiefen met haarTracy was leuk.
Ze heeft alleen al een hele tijd niet meer gepost hier.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Logisch als iedereen zo naar doet over haar
Tracy was leuk![]()
Ik vraag het me ook afquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Dennis![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Laatst nog in IDOquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]Tracy was leuk.
M'n 2e les vandaag. 26 mei examenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Rijles?
Ik moet morgen weer.
Er is een verschil tussen Yoka Verbeek en Tracey hequote:Op donderdag 6 mei 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]Tracy was leuk.
Ik heb niks tegen de actrice..maar tegen het personage
Oohjaquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst nog in IDO![]()
.
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:40 schreef Yoka het volgende:
Dat Alice zei "er waren ook andere artiestjes(...)". Artiestjes! Jezus hee.![]()
.
charlie komt weer op de voor haar typerende manier in beeld: zeikend. Dit keer op de lift van de rozenboom waarna ze al snel weer naar haar "ik wil niet lopen" verhaal overgaat. KOTS."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Dennis zeikt over iets wat heelemaal niet van hem is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af
Hij heeft het goorste gedaan ooit namelijk oerbejaarde Laura batsen.
Hij heeft een kin van hier tot China.
En hij kraamt soms dingen uit waarvan je denkt heb jij wel hersens.![]()
Dat invalide meisje dat met charlie praat is erg leuk. Mooi meisje."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Verwend nest
Kan het er moeilijk mee oneens zijn.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Hahaha de mensen die het leuk vonden dat charlie wendela verbaal afmaakte zullen nu wederom hebben genoten toen nick charlie even op haar plaats zette, toch?"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Wat een kut openingspost zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Nick.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Mooier dan die van jouquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat een kut openingspost zeg..
Haha dat is waar. Maar die van mij was dan ook wel heeeeeeeeel slecht. Dus of je daar nou zo trots (of in ieder geval zo’n irritante smilie) op moet zijn.....ik weet het niet hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Mooier dan die van jou."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Terecht dat Nick haar een flinke bok gaf!Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
Met die van mij is niks verkeerd hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Maar die van mij was dan ook wel heeeeeeeeel slecht. Dus of je daar nou zo trots (of in ieder geval zo’n irritante smilie) op moet zijn.....ik weet het niet hoor..
Al de linkjes, dire mooie plaatjes, wat spilers en een inleidend verhaaltje.
De meeste mensen zijn het er nog mee eens ook.
.
Idd! Ik vind dat we haar wel wat vaker mogen zien!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:31 schreef Dada het volgende:
Dat invalide meisje dat met charlie praat is erg leuk. Mooi meisje.Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
Waarom is die spoiler niet leesbaar? Pas als je het selecteerd? Is dit met een reden zo gedaan?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
Het heet niet voor niets een spoiler hequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:45 schreef mrcool het volgende:
Waarom is die spoiler niet leesbaar? Pas als je het selecteerd? Is dit met een reden zo gedaan?.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij heeft een kin van hier tot China..
is dit serieusquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:45 schreef mrcool het volgende:
Waarom is die spoiler niet leesbaar? Pas als je het selecteerd? Is dit met een reden zo gedaan??
het is een spoiler, die je pas kan zien als je dat zelf wil enzo
Strawberry Flavour..![]()
Voor het eerst heeft Nick eens iets zinnigs gezegd: 'Charlie, je bent een verwend nest!'
Ik vind trouwens nog steeds dat Robin in de topictitel had gemoeten, iets als: Robin, de held die ons van Paskwal verlost heeft.![]()
Heb alleen gelezen dat JIJ het eens was met JOUW openingspost.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
Met die van mij is niks verkeerd hoor
De meeste mensen zijn het er nog mee eens ook."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
ik snapte niet waarom die Nick ineens zo uitviel... t zal wel weer een toneelstukje zijn ofzo..quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst heeft Nick eens iets zinnigs gezegd: 'Charlie, je bent een verwend nest!'Strawberry Flavour..![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb alleen gelezen dat JIJ het eens was met JOUW openingspost..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:37 schreef Wytze het volgende:
Mooie openingspost btwquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:54 schreef _bigmac_ het volgende:
TOP TITEL!!!
IK WIL EEN TIENER NINA!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Geweldige titel![]()
Dennis & Milan
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:04 schreef dunn0w het volgende:
OP is wel leuk hoor...![]()
TVPLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ik dacht al zoiets!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds![]()
Waarom hebben ze altijd leuke gastrol-meisjes
Die ene ook al..die bijna met Nick naar bed ging
In het begin van de aflevering was 'ie heel meelevend, dat het niet uitmaakte of ze lopen kon of niet...quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat is er gebeurd?? Ik moest werken
Wat heeft Nick tegen Charlie gezegd??
Ik hoop dat ie dr flink heeft afgezeken![]()
Toen kwam Morris later boos naar hem toe en aan het eind van de aflevering zei Nick tegen Charlie dat ze een slap verwend nest was enz.....La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Pooierbril van Nick
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Eerst was Nick het met Charlie eens..dat ze dan maar in haar rolstoel moest blijven zittenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat is er gebeurd?? Ik moest werken
Wat heeft Nick tegen Charlie gezegd??
Ik hoop dat ie dr flink heeft afgezeken![]()
Maar later, nadat Nick met Morris praatte, is hij bijgedraaid en zei hij tegen Charlie dat ze een verwend nest is.
Dank je!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
In het begin van de aflevering was 'ie heel meelevend, dat het niet uitmaakte of ze lopen kon of niet...
Toen kwam Morris later boos naar hem toe en aan het eind van de aflevering zei Nick tegen Charlie dat ze een slap verwend nest was enz.....
Verder nog iets boeiends?![]()
Hoe 'ie binnenkwam met die brilquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
Pooierbril van Nick![]()
.
Ja, je bent nou eenmaal een Sanders he?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe 'ie binnenkwam met die bril![]()
.
Niet echt...Stefano heeft Janine gebeld dat 'ie in Berlijn zit...Janine weer helemaal blij met Ray dus...Martine was jarig, Sjors ging bij d'r langs met een cadeautje, Martine moest eerst gesprek afmaken, Sjors weer boos wegquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dank je!
Verder nog iets boeiends?...later kwam Martine bij Sjors langs en kwam het weer goed...
Saaaaiee aflevering dus
Was natuurlijk wel te verwachten na 2 goeie afleveringen, dan komt er weer een supersaaiequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt...Stefano heeft Janine gebeld dat 'ie in Berlijn zit...Janine weer helemaal blij met Ray dus...Martine was jarig, Sjors ging bij d'r langs met een cadeautje, Martine moest eerst gesprek afmaken, Sjors weer boos weg...later kwam Martine bij Sjors langs en kwam het weer goed...
Saaaaiee aflevering dus![]()
![]()
![]()
Dan is de eindstand tussen de negatieve en positieve reacies: 3-2. Dunnow en big mac tellen niet mee (big mac bedacht de topic titel en is dus partijdig en Dunn0w schreef maar wat als TVP.). Meer negatieve reacties dan positieve dus.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Oke, nick go boy!!Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
.Dus omdat bigmac die titel heeft verzonnen mag 'ie geen mening hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan is de eindstand tussen de negatieve en positieve reacies: 3-2. Dunnow en big mac tellen niet mee (big mac bedacht de topic titel en is dus partijdig en Dunn0w schreef maar wat als TVP.). Meer negatieve reacties dan positieve dus.. Dunn0w had ipv leuke OP ook geen leuke OP als TVP neer kunnen zetten
.
Ik heb een beter idee.
Poll: De titel, goed of niet?
Eindstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Lijkt me duidelijk.
[ Bericht 11% gewijzigd door BVO op 07-05-2004 14:09:07 ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Toch wel een verademing..een aflevering zonder het walgelijke tandem Dennis-MIlan!!!
geniet nooit met mate![]()
Ze hebben altijd leuke bijrollen daar bij GTST
rolstoelmeisje..meisje die met Nick gingClementine: Are you nuts?
morgenochtend maar even de herhaling kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben altijd leuke bijrollen daar bij GTST
rolstoelmeisje..meisje die met Nick ging![]()
![]()
Overigens vind ik Nick op dit moment het leukste personage in GTST, die bril was echt geweldig en dat Belgische accent past er perfect bij.The Most Incredible, Baby![]()
HET rolstoelmeisje!![]()
Meesterlijke scene... Nick met de zonnebril!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:49 schreef RedGuy het volgende:
Sterker nog, kut-titel.
Ik denk ik zeg het subtiel![]()
![]()
Ik ken het woord subtiel niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het subtielThe Most Incredible, Baby![]()
Ik ben dus niet de enige die het een kuttitel vind![]()
Stoere titelMeen je dit nou serieus? Je hebt maar liefst 14609 posts en je vraagt dit??? OMGquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:45 schreef mrcool het volgende:
Waarom is die spoiler niet leesbaar? Pas als je het selecteerd? Is dit met een reden zo gedaan?
Zo te horen heb ik niks gemist. Ik was Buffy aan het kijken en zo. Had geen zin om op te nemen. Oh misschien dat mijn broer het heeft opgenomen, wil wel zien hoe Charlie door Nick afgekauwd wordt
Eindelijk een vriendje die Charlie in de ban kan houden
Is ronde 5 al van meest gehaate personages ??
Fuck ik zie net dat ik al 3 rondes heb gemist!!.
[ Bericht 39% gewijzigd door _bigmac_ op 07-05-2004 11:05:14 ]![]()
Ik vind de titel top, want Dennis is op het moment het meest hatelijke personage![]()
Laura, die ik eerst nog een van de meest hatelijke personages vond, is in de laatste tijd veranderd in een van mijn favorietenVooral om he ze Dennis lekker dwards zit
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jij vindt Dennis echt een knappe, slimme jongen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:49 schreef Tania18 het volgende:
Nee, geen leuke titel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:09 schreef Frey het volgende:
Ik vind de titel top, want Dennis is op het moment het meest hatelijke personage![]()
Laura, die ik eerst nog een van de meest hatelijke personages vond, is in de laatste tijd veranderd in een van mijn favorietenVooral om he ze Dennis lekker dwards zit
![]()
Helemaal mee eens.
Je bent wel in de minderheidquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het een kuttitel vind![]()
.
Dennis.
Mogguh!
Wat is er gisteren precies gebeurt en wat was er met de bril van Nick ?"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:19 schreef Wytze het volgende:
Mogguh!
Wat is er gisteren precies gebeurt en wat was er met de bril van Nick ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
In het begin van de aflevering was 'ie heel meelevend, dat het niet uitmaakte of ze lopen kon of niet...
Toen kwam Morris later boos naar hem toe en aan het eind van de aflevering zei Nick tegen Charlie dat ze een slap verwend nest was enz.....quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt...Stefano heeft Janine gebeld dat 'ie in Berlijn zit...Janine weer helemaal blij met Ray dus...Martine was jarig, Sjors ging bij d'r langs met een cadeautje, Martine moest eerst gesprek afmaken, Sjors weer boos weg...later kwam Martine bij Sjors langs en kwam het weer goed...
Saaaaiee aflevering dus
Ja had ik gelezen, maar was Nick's ruzie met Charly nou positief? En zijn Morris en Nick nu ook weer meer vriendjes? En wat was dat met die bril ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
[..]"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Nick had Charlie dus eerst gesteund, dat die therapie niet belangrijk was enzo...later kwam Morris naar hem toe in Scala en was daar boos over...aan het eind van de aflevbering komt Nickquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:22 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen, maar was Nick's ruzie met Charly nou positief? En zijn Morris en Nick nu ook weer meer vriendjes? En wat was dat met die bril ?met een gigantische grote pooier-zonnebril naar huize Alberts en begint 'ie Charlie te verwijten dat ze een lui verwend nest is enzo..en dat was t einde..
Die nick, was net Michael Knight met die zonne bril !!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe 'ie binnenkwam met die bril![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het eindigde met een charly die geschokt was over wat Nick allemaal zei ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nick had Charlie dus eerst gesteund, dat die therapie niet belangrijk was enzo...later kwam Morris naar hem toe in Scala en was daar boos over...aan het eind van de aflevbering komt Nickmet een gigantische grote pooier-zonnebril naar huize Alberts en begint 'ie Charlie te verwijten dat ze een lui verwend nest is enzo..en dat was t einde..
Verwend Nest
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom zit Dennis niet in de halve finale eigelijk.. Ze schijnen hem hier leuk te vinden
.
Dennis - Milan was mijn droomfinale.
Omdat hoe erg Denis en Milan zijn, Mickey blijft erger!!!!
Mickey en zijn bemoeial overal mee
Mickey was idd![]()
![]()
. Maarja, dat zijn die 2 ook
.
ja en dan binnenkort komt Janine erachter dat Ray het allemaal weet, en dan begint het gezeik over vertrouwen weerquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Saaaaiee aflevering dus![]()
![]()
ps. gaat het laden bij jullie ook zo fuckin langzaam
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene![]()
Ja, het forum heeft weerns kurenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja en dan binnenkort komt Janine erachter dat Ray het allemaal weet, en dan begint het gezeik over vertrouwen weer![]()
ps. gaat het laden bij jullie ook zo fuckin langzaam![]()
.
Zelfde dag als mn vriendjequote:Op donderdag 6 mei 2004 19:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
M'n 2e les vandaag. 26 mei examen, ik zal voor je duimen
.
![]()
T hnxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Zelfde dag als mn vriendje, ik zal voor je duimen
.
Nog een samenvatting nodig?
Nee dankje. In deze spannende tijden heb ik de moeite genomen om op te nemen en de ochtendherhalingen te kijken
, ben dus helemaal bij
.
Naast het feit dat ik me niet interesseer in het topictitel gebeuren (de helft van de topics tegenwoordig gaat alleen nog maar daarover, ik wou dat er eens een mod kwam (Tommie?) die alle off-topic reacties kwam verwijderen, er zou weinig overblijven, gaan de topics weer lekker knus langzaam
): de titel is kut
.
![]()
Wij gaan nooit offtopic hoor![]()
.
Poll: De titel, goed of niet?
Eindstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Er zijn dus nog meer mensen met een hekel voor Dennis![]()
.
.
Dit is dus één zinquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:06 schreef karoltje het volgende:
Naast het feit dat ik me niet interesseer in het topictitel gebeuren (de helft van de topics tegenwoordig gaat alleen nog maar daarover, ik wou dat er eens een mod kwam (Tommie?) die alle off-topic reacties kwam verwijderen, er zou weinig overblijven, gaan de topics weer lekker knus langzaam
): de titel is kut
.
Ik ga hem ff ontcijferen
55 topics geleden zei je dat ook alquote:Naast het feit dat ik me niet interesseer in het topictitel gebeurenNiemand luistert alleen
Ja, die blijft nog wel ff wegquote:(de helft van de topics tegenwoordig gaat alleen nog maar daarover, ik wou dat er eens een mod kwam (Tommie?)
De topics gaan idd te snelquote:die alle off-topic reacties kwam verwijderen, er zou weinig overblijven, gaan de topics weer lekker knus langzaam):
Kloptquote:de titel is kut.
Buiten het feit dat ik geen hekel heb aan Dennis zou je ook een leuke ant-Dennis titel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
Er zijn dus nog meer mensen met een hekel voor Dennis![]()
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:21 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb liever dat Dennis dat kind krijgt, in plaats van die leugenachtige bitch van een Valerie
Deze titel is bedacht door _bigmac_, hoogstandjes kan je dan ook niet verwachten hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik geen hekel heb aan Dennis zou je ook een leuke ant-Dennis titel kunnen bedenken.
Verzin jij 'ns een leuke dan.
Zo'n soort zonnebril heb ik ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
Pooierbril van Nick :')![]()
![]()
En dat zegt iemand uit de ONM-reeksquote:De topics gaan idd te snel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
En dat zegt iemand uit de ONM-reeks.
Ja, hehe, anders halen we deze reeks nooit in
Neu, ik ben daar nooit zo goed in...Dizer welquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze titel is bedacht door _bigmac_, hoogstandjes kan je dan ook niet verwachten he.
Verzin jij 'ns een leuke dan.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neu, ik ben daar nooit zo goed in...Dizer wel![]()
GTST #57: Valerie, give it or keep it.
GTST #57: Robin, gezellig politie spelen
GTST #57: Ray, To Trust or not to Trust him
GTST #57: Janine, The Truth Is Out There, somewhere, someday, somehow!
GTST #57: Ludo, Hide and Seek with the Kids
of NL versie: GTST #57: Ludo, verstoppertje spelen met de kidneren
GTST #57: Milan en Dennis = Boris en JK
GTST #57: Nick of Charlie, wie heeft de broek aan?
Meer kan ik niet verzinnen
Ik ben zelf voor GTST #57: Ludo, Hide and Seek with the Kids
[ Bericht 0% gewijzigd door Dizer op 07-05-2004 15:32:24 ]Friends don't let friends remain beardless...![]()
Je sprinht meteen maar 11 topics vooruit?
Oopsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:26 schreef Svensational het volgende:
Je sprinht meteen maar 11 topics vooruit?
Maar wat vind je ervan??Friends don't let friends remain beardless...![]()
Deze is wel leuk:
GTST #57: Ludo, Hide and Seek with the KidsMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Moet toch ook een reactie geven advies voor nieuwe titel GTST #57: Charlie, Sta op en loopTwo Beer or not Two Beer, Shakesbeer![]()
Zo'n soort titel was het laatste topic al..
En _bigmac_ rot alstjeblieft op met je kuttitels.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:58 schreef Svensational het volgende:
Deze is wel leuk:
GTST #57: Ludo, Hide and Seek with the KidsFriends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:58 schreef Svensational het volgende:
Deze is wel leuk:
GTST #57: Ludo, Hide and Seek with the Kids![]()
ik ga voor deze , maar waarom praten we daar nu al over??? het topic is net op de helftquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef Diviuss het volgende:
Moet toch ook een reactie geven advies voor nieuwe titel GTST #57: Charlie, Sta op en loopBefore R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
bij www.gtst.nl is een quiz en daar was een vraag over wat de naam was van het reclame-bureau dat Jef en Robbert in seizoen tien startte..... "de Garage"...kent iemand die naam...ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
haha
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Klopt. Hun bedrijf heette toen "De Garage", omdat ze in Laura's garage werkten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:01 schreef Bupatih het volgende:
bij www.gtst.nl is een quiz en daar was een vraag over wat de naam was van het reclame-bureau dat Jef en Robbert in seizoen tien startte..... "de Garage"...kent iemand die naam...ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord![]()
![]()
oh oke..maar seizoen tien...dat is toch rond 2000 ofzo??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Klopt. Hun bedrijf heette toen "De Garage", omdat ze in Laura's garage werkten.
Hm...vaag dat ik het me het niet meer kan herinneren
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:05 schreef Bupatih het volgende:
haha
hierWat een onzin allemaal. Behalve dat Charlie weer gaat lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de rest is echt belachelijk onzin gewoon!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal. Behalve dat Charlie weer gaat lopen...
Maar de rest is echt belachelijk onzin gewoon!!!
En dat van Robin klopt ook...maar voor de rest ....
November 1999.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:11 schreef Bupatih het volgende:
oh oke..maar seizoen tien...dat is toch rond 2000 ofzo??
Hm...vaag dat ik het me het niet meer kan herinneren![]()
Waarom heeft Laura een ( hand )doek over haar haren heen?quote:
En waarom krult Yasmin haar hand om het been van Mr. Harmsen?
![]()
![]()
Spreekt toch voor zich.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:28 schreef dunn0w het volgende:
En waarom krult Yasmin haar hand om het been van Mr. Harmsen?![]()
![]()
![]()
Ja kap maar met janken, Charlie!
Trut-hola.
De liefde is nu wel over.
*dump*Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
![]()
![]()
Nick
![]()
![]()
zijn personage wordt eigenlijk steeds beter![]()
perfecte openingsscene vandaagAls men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.![]()
Omdat ze toen net haar haar gekleurd had...zoiets had ik een keer gelezenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:28 schreef dunn0w het volgende:
Waarom heeft Laura een ( hand )doek over haar haren heen?Gezellig tochquote:En waarom krult Yasmin haar hand om het been van Mr. Harmsen?
Bron: Het Spectrumquote:Nieuwe verdachte in zaak Berings
Robin V. zou op de avond van de moord Pascale Berings met een stofzuiger-stang op haar hoofd hebben geslagen. Zijn broer, Benjamin B., wilde de schuld op zich nemen, omdat zijn broertje een geestelijke achterstand heeft.
Maar tijdens een reconstructie bekende Robin V. aan de recherche dat hij degene was die Pascale had geslagen, omdat hij vond dat het de schuld van het slachtoffer was dat zijn broer verdrietig was. Het slachtoffer overleed niet lang na de fatale klap.
Of en hoe Robin V. wordt vervolgd, is nog onduidelijk.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Isabella?? Laura bedoel jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:49 schreef DarcMarc het volgende:
wie is die blonde naast isabella![]()
Is gewoon een figurant
nee die aan de rechterkantquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Isabella?? Laura bedoel je
Is gewoon een figurant![]()
dat is zeker valeriequote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:49 schreef DarcMarc het volgende:
wie is die blonde naast isabella![]()
![]()
![]()
sorry...ik dacht dat je het over die ene foto had die bij het artikel over de moord zatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
nee die aan de rechterkant
Maar ja idd..het is ValerieClementine: Are you nuts?
Ja duh, daar hebben ze gelukkig ook niet al maanden heel erg duidelijk hints voor gegeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat Valerie Sil wil in plek van Laura was zo voorspelbaar!!!!!!!
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST: Rosa & Nina (Afl. 2745, VR. 07-05-2004)![]()
![]()
She wants to movequote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST: Rosa & Nina (Afl. 2745, VR. 07-05-2004)
She's sexyRosa
Zo ziet Rosa er wel classy uit. Alleen die rode paraplu...Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
twee mooie dames gezelig op stap.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Zo lijkt Nina wel wat op Emma Watson .
Sprak ze engels ???.![]()
Nick is echt helemaal
En Charlie is eindelijk weer leuk. Nu ze met Nick gaat is ze helemaal weer de oude!!!
Leuke aflevering!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Wat doen ze het goed he!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST: Rosa & Nina (Afl. 2745, VR. 07-05-2004)![]()
Ook zo mooi geleerd, om niet in de camera te kijken.
"Sta op en loop!"Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
GTST: Rosa & Nina (Afl. 2745, VR. 07-05-2004).
NickNina
Janine
Ludo
Stefano
Marcus
![]()
MaximiliaanLucas
Sofia
er zijn maar 3 slecte Sanders geweest in de serie leuke familie.
![]()
Isabella ging wel heel onopvallend te werk.Ik zou het ook niet zien als iemand 2 meter voor me opeens fotos van me ging maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het schilderijenverhaal nu wel erg lang gaan duren.
Het wordt tijd dat Ludo het doorkrijgt en wraak gaat nemen.
Enne waarom staan Robin en Nick niet op die castfoto?Ja en amen.![]()
Lucas heeft toch nog nooit wat gezegt ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:11 schreef _bigmac_ het volgende:
NickNina
Janine
Ludo
Stefano
Marcus
![]()
MaximiliaanLucas
Sofia
er zijn maar 3 slecte Sanders geweest in de serie leuke familie.
![]()
Lucas is gewoon net zo als Sill een mislukte baby.
kwam uit ouders die nooit bij elkaar mochten komen.![]()
wie is dat op je avater??? is dat obie trice??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Lucas is gewoon net zo als Sill een mislukte baby.
kwam uit ouders die nooit bij elkaar mochten komen.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij best hoor.. maak ik er een SPOILER van. .. Ik blijf tenmiste on-topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door dunn0w op 08-05-2004 12:15:11 ]![]()
Jawel... vorige week zei nog: 'Waar is papa ?' tegen Janine toen Stefano net zoek wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lucas heeft toch nog nooit wat gezegt ofzo?![]()
![]()
Flikker op met dit soort posts. We willen echte spoilers. Dit is topicvervuiling.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:53 schreef dunn0w het volgende:
Maandag 10 mei
knip>Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Jij doet niets anders dan topicvervuilingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:10 schreef Kylee het volgende:
[..]
Flikker op met dit soort posts. We willen echte spoilers. Dit is topicvervuiling..
.
Ik smijt niet met dit soort zinloze posts rond,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij doet niets anders dan topicvervuiling.
.
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Wil je niet weten wat er volgende week gebeurt dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:12 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik smijt niet met dit soort zinloze posts rond,.
![]()
![]()
Dat kan ik wel in mijn eigen tv-gids lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wil je niet weten wat er volgende week gebeurt dan?.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Ze pikt alleen wel de hele paraplu voor zichzelf inquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
She wants to move
She's sexyRosa
"The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:53 schreef dunn0w het volgende:Dank voor de spoilers Dunn0w. Altijd handig die spoilers. Sommige mensen hebben of geen zin om de spoilers uit de gids over te tikken, of geen gids bij de hand OF helemaal geen gids. Is dus altijd lekker als hier de spoilers staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij best hoor.. maak ik er een SPOILER van. .. Ik blijf tenmiste on-topic.
DUS: Goed werk Dunn0w, vooral zo doorgaan."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Wat commentaar van mij op de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Fijn om te horen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Dank voor de spoilers Dunn0w. Altijd handig die spoilers. Sommige mensen hebben of geen zin om de spoilers uit de gids over te tikken, of geen gids bij de hand OF helemaal geen gids. Is dus altijd lekker als hier de spoilers staan.
DUS: Goed werk Dunn0w, vooral zo doorgaan.![]()
.
Kheb ze niet uit de gids overgetypt hoor.. maar copy and paste van rtl4.nl![]()
![]()
De finale van het Tournament is begonnen, klik op GTST Tournament: Halve Finale. voor een directe link.
Zit niet zo te spammen joh,quote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
De finale van het Tournament is begonnen, klik op GTST Tournament: Halve Finale. voor een directe link.
.
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop.
Waar slaat dat nu weer op?The Most Incredible, Baby![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop
Schop terugquote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schop.
wat zij zegtquote:Op zondag 9 mei 2004 14:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi.
Heb trouwens gehoort dat een oud acteur meschien weer terug komt.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:17 schreef _bigmac_ het volgende:
hoi.
Heb trouwens gehoort dat een oud acteur meschien weer terug komt.,Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
OMG, wat is Milan toch een triest figuur eigenlijk. Trouwens, op deze foto's zou je eerder denken dat Milan de verkrachter isquote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Those were the days.........
[afbeelding]
Milan vs. Nick
[afbeelding]
Scary face idd.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, wat is Milan toch een triest figuur eigenlijk. Trouwens, op deze foto's zou je eerder denken dat Milan de verkrachter is![]()
![]()
Nick blijft hier ook weer heel erg rustig... zal wel in de familie zitten hequote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Milan vs. Nick
[afbeelding]![]()
Ludo blijft ook altijd kalm, no matter what happens...Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Stefano is juist de tegenovergestelde!!! Die is echt altijd gelijk woedend!! Das nou juist zo tof aan hem!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 21:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nick blijft hier ook weer heel erg rustig... zal wel in de familie zitten he![]()
Ludo blijft ook altijd kalm, no matter what happens...
Mwah, ligt er wel een bij wie 'ie is hoor..quote:Op zondag 9 mei 2004 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stefano is juist de tegenovergestelde!!! Die is echt altijd gelijk woedend!! Das nou juist zo tof aan hem!!!La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Weet je nog hoe rustig Nick was toen Martine dreigde zn geval eraf te hakken?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nick blijft hier ook weer heel erg rustig... zal wel in de familie zitten he![]()
Ludo blijft ook altijd kalm, no matter what happens....
![]()
Jezus wat een aap.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Milan vs. Nick
[afbeelding]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Milan kijkt wel vaker als een engerd.Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...![]()
Ik heb me kapot gelachen toenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Weet je nog hoe rustig Nick was toen Martine dreigde zn geval eraf te hakken?.
Die gast moet ZOOOOOOOOO Exit !quote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef Shir het volgende:
Milan kijkt wel vaker als een engerd.
Valerie was trouwens ook behoorlijk irritant met der gejank om die kut Sil"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Valerie is echt cool, behalve als ze moet janken, want dat vak heeft ze zeker overgeslagen bij de acteerschoolquote:Op maandag 10 mei 2004 11:02 schreef Wytze het volgende:
[..]
Die gast moet ZOOOOOOOOO Exit !
Valerie was trouwens ook behoorlijk irritant met der gejank om die kut Sil
Trouwens, wat loopt deze topic langzaam
Valerie wordt een beetje irritant, met dr gefrustreerde moeder-gedoe.Like a flower, waiting to bloom
Als ze Sil kwijtraakt gaat ze het tegen Charlie vertellen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:09 schreef Shir het volgende:
Valerie wordt een beetje irritant, met dr gefrustreerde moeder-gedoe.Valerie is cool, ze moet mamma worden!! Maar ze mag niet janken
Ze moet gewoon niet een anders kind inpikken. Weet je hoe zielig dat voor Laura zou zijn, als ze weer een kind verliest....
Laat Valerie het inderdaad maar gewoon tegen Charlie zeggen, dan krijgen we weer die bitchfight tussen Barbara en Valerie!Like a flower, waiting to bloom
Ja inderdaad, dat was wel leuk, dat bitchfight tussen Valerie en Balbalbla was inderdaad leuk
Beter dan een bitchfight tussen Laula en Valerie. En Robert wat een watje is dat zeg. Kan hij niet voor zich zelf opkomen?quote:Op maandag 10 mei 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
Ja inderdaad, dat was wel leuk, dat bitchfight tussen Valerie en Balbalbla was inderdaad leukLike a flower, waiting to bloom
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hij lijkt meer op chucky![]()
Laat Sven dit niet lezenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat een mooi topic naampje
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Topictitel is stom.
.
De meesten vonden hem leuk![]()
.
Idd, daar heeft Valerie zich zeer populair mee gemaakt bij mijquote:Op maandag 10 mei 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
Ja inderdaad, dat was wel leuk, dat bitchfight tussen Valerie en Balbalbla was inderdaad leuk
Fuck Barbera
Jaloers op Dennis zijn kin ?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Topictitel is stom.
Valerie en Barbara rollend over de vloer van de Rozenboomquote:Op maandag 10 mei 2004 13:55 schreef Wytze het volgende:
[..]
Idd, daar heeft Valerie zich zeer populair mee gemaakt bij mij
Fuck Barbera.
Nee hoor, zo'n kin staat niet zo mooi bij een vrouw hequote:Op maandag 10 mei 2004 13:56 schreef Wytze het volgende:
[..]
Jaloers op Dennis zijn kin ?![]()
![]()
Stem ook eens in GTST Tournament: Finale.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:56 schreef Wytze het volgende:
[..]
Jaloers op Dennis zijn kin ?.
Het wordt nu echt spannend, wordt het Mickey of wordt het Paskwalle!!
Ik hoop Mickey!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik kan ook leukere bedenken.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Topictitel is stom.
Like a flower, waiting to bloom
Komt mooi uit, het topic is bijna vol.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:17 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik kan ook leukere bedenken.
Ga je gang![]()
.
Ik heb niet zo veel inspiratie. Laat iemand anders maar iets bedenken, dan oordeel ik wel!
Like a flower, waiting to bloom
GTST #57: ~Yasmin, ik wil je vaker zien~
GTST #57: ~Ludo vs. Martine: Le grande Finale!~
GTST #57: ~Gaat Laura alweer een kind verliezen?~
GTST #57: ~Valerie: eens een moeder, altijd een moeder~Clementine: Are you nuts?
Ik vind de derde of de vierde het beste....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:24 schreef Bupatih het volgende:
GTST #57: ~Yasmin, ik wil je vaker zien~
GTST #57: ~Ludo vs. Martine: Le grande Finale!~
GTST #57: ~Gaat Laura alweer een kind verliezen?~
GTST #57: ~Valerie: eens een moeder, altijd een moeder~Like a flower, waiting to bloom
Het regende toen ook niet eens...of wel?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:24 schreef BVO het volgende:
Nina mag niet onder de paraplu lopen.
[afbeelding]
Een topictitel over Rosa mag ook welquote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het regende toen ook niet eens...of wel?. Gelijk een mooi plaatje voor de OP
.
Ja een topic over Rosa, ze is zo onderwaardeerd!Like a flower, waiting to bloom
Een topic over Rosa is altijd goed. Wordt tijd dat ze 'ns een leuke verhaallijn krijgt
.
Even een crosspost:
Poll: Wat moet het volgende tournament worden?Favoriete personage (editie 2) Favoriete verhaallijn Favoriete liefdespaar Anders, namelijk...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Hé..hier stond eerst wat andersquote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef Shir het volgende:
Ja een topic over Rosa, ze is zo onderwaardeerd!
Klopt, er stond eerst dat ze egoistisch was vanwege die paraplu. Maar ik wil eigenlijk niks lelijks zeggen over Rosa.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé..hier stond eerst wat andersLike a flower, waiting to bloom
Haha...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:38 schreef Shir het volgende:
[..]
Klopt, er stond eerst dat ze egoistisch was vanwege die paraplu. Maar ik wil eigenlijk niks lelijks zeggen over Rosa.
Vandaar....Like a flower, waiting to bloom
Hebben jullie allebei op favoriete liefdespaar gestemd?.
Poll: Wat moet het volgende tournament worden?Favoriete personage (editie 2) Favoriete verhaallijn Favoriete liefdespaar Anders, namelijk...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ikke wel, ik heb op liefdespaar gestemd.Like a flower, waiting to bloom
Maar we moeten nu wel wat aan die titel gaan doen. Iets met Rosa?Like a flower, waiting to bloom
Ja..maar....Yasmin....danquote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Shir het volgende:
Maar we moeten nu wel wat aan die titel gaan doen. Iets met Rosa?![]()
Van mij mag je hem maken, zolang je'm'n poll maar in de OP zet.
Maak jij hem, maar wel met Rosa!quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag ook nooit wat hier
(Rosa, de handlanger van Yasmin?) Dan heb je jouw liefje er ook meteen bij.Like a flower, waiting to bloom
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef BVO het volgende:
Shir mag 'em verzinnen.
Uh.....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef BVO het volgende:
Die kon dat zo goed zei ze.
...is Shir nou een man of een vrouw??
Volgens profiel een man..
Haha..okequote:Op maandag 10 mei 2004 15:57 schreef Shir het volgende:
[..]
Maak jij hem, maar wel met Rosa!
(Rosa, de handlanger van Yasmin?) Dan heb je jouw liefje er ook meteen bij.
Komt ie:
GTST #57: ~Rosa en Yasmin, de twee mooiste vrouwen van Meerdijk~
Hm...Rosa mooi, ok, maar Yasmin?Like a flower, waiting to bloom
Maak maar.
Zet alleen wel de linkjes, spoilers en m'n poll erin![]()
.
En een foto van Rosa en Yasmin![]()
.
Hoeft niet direct, voorbereiding duurt bij sommige ook wel langquote:Op maandag 10 mei 2004 15:59 schreef karoltje het volgende:
Gelijk weer een tournament?.
.
* Wytze heeft gestemt maar stem wordt niet verwerkt
Kom maar op met dat tournament hoor.Like a flower, waiting to bloom
Dennis is toch Koeliejoelie, iets wat men vroeger een proleet noemde.Econoom in de notedop uyteraerdt![]()
Kut....ik moet weg...maar ik open hem alvast.... NOG NIET REAGEREN AUB
Is de nieuwe OP al klaar? Anders wachten we nog even.
Hier mag je dus nog niet reageren GTST #57: ~Rosa & Yasmin, de 2 mooiste vrouwen uit Meerdijk~
Joel: It's been suggested...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: