in Juni ofzo..quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:19 schreef Roönaän het volgende:
wanneer begint dat ek eik?
Ja, dat had jij nooit kunnen bedenken natuurlijk dat die ouwe moeder van je nog eens mod zou worden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:50 schreef Merel het volgende:![]()
![]()
Zie het nu pas.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:50 schreef Merel het volgende:![]()
![]()
flikker op joh!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
Een schande dat ze Justme nemen. Had dan een flikker genomen.
Tackle het usericon van grunge-metal dan. Tis MIJN usericonquote:Op donderdag 6 mei 2004 02:15 schreef just me het volgende:
nu ik ben er ben om kut-users te tacklen liggen ze zeker te slapen
stelletje mietjes
probeer het eerst eens op een nette manier op te lossen voordat er getackled gaat wordenquote:Op donderdag 6 mei 2004 02:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tackle het usericon van grunge-metal dan. Tis MIJN usericon![]()
![]()
Hoeft niet centraal hoor, in EK. Hier zijn we zeer decentralistischquote:
Ik vind je er anders altijd zo goed in.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:39 schreef just me het volgende:
Tackelen is trouwens oké als het maar fair gebeurd; natrappen heb ik een bloedhekel aan!
pardon Furby?? je gaat er gewoon vanuit dat ik in je post heb lopen wroeten??quote:
ik zal me zeker niet bemoeiten met dingen buiten EK2004 maar ik vind het knap lullig dat je er gewoon vanuit gaat dat ik je topic titel veranderd hebquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:07 schreef Furby het volgende:
Dit is niet de titel die ik er boven gezet had.
Dit kan 2 dingen betekenen.
Er is een nieuwe mod die het al de eerste dag verkloot door te denken dat ze dingen van users mag aanpassen zonder reden of heatwave zit weer als gewoonlijk dingen aan te passen waar hij met zijn rukhandjes vanaf moet blijven.
Waarom is het op fok altijd zo moeilijk om gewoon mensen te vinden die modden als taak erbij zien en gewoon ingrijpen als het nodig en gewoon meepostten ipv vanaf dat ze een kleur hebben dingen gaan veranderen aan andermans posts om te bewijzen dat ze meer rechten hebben op deze site.
Kan iemand me vertellen waarom ik een uitgebreide post zou tikken hier terwijl je de kans hebt dat een heatwave of andere zielige sukkel (Justme bv) in je post gaat lopen wroeten ???
DUS:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:53 schreef Ron1987 het volgende:
___DUS___
DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:28 schreef PogueMahone het volgende:
dus...
ik vat jou topictitel en post op als discriminerend..... en ik zag dit topic en niet het duitsers topic. dara kijken de mods van het EK forum wel naar. deze ging imho te ver.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:52 schreef SanMarco het volgende:
Zeg hier Nee tegen Negers in het Nederlands Elftal!.
Sorry, maar wat is er mis met het woord negers? Hoe moet ik zwarte mensen anders noemen? Afro-Nederlanders?
Iemand uit Turkije is toch ook gewoon een Turk?
Bovendien worden in andere topics oa Duitsers gebasht, dat mag wel?
Wat is er in hemelsnaam discriminerend aan het woord 'negers'? En de post discriminerend? Wat een onzin. Ik wil best een neger in het Nederlands elftal, maar dan moet hij wel van toegevoegde waarde zijn. En dat zijn alle negers die momenteel in het Nederlands elftal spelen niet. Dat geldt overigens ook voor een aantal blanken, maar daar kan ik terzijnertijd wel weer een topic over openen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:58 schreef nikky het volgende:
ik vat jou topictitel en post op als discriminerend.....
Nou, blijf dan ook lekker uit dit forum en ga doen waar je voor bent en laat de mods van dit forum lekker zelf modden hierquote:en ik zag dit topic en niet het duitsers topic. dara kijken de mods van het EK forum wel naar.
Ach, echt? En dus?quote:kluivert is ook een donker persoon wel met een nederlandse nationaliteit
seedorf is ook een donker persoon wel met een nederlandse nationaliteit.
Sorry, maar (gefundeerde!) kritiek hebben op een bepaalde bevolkingsgroep is discriminatie?quote:dit is discriminatie op grond van huidskleur en niet toegestaan op fok
*kuch*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:02 schreef SCH het volgende:
Nikky, doe iets aan je humor zeg - bovendien heb je hier niks te zoeken
Neem een oranje-tompoesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:08 schreef Cynix ® het volgende:
* SanMarco proeft alweer het misselijke elitaire ondertoontje wat ook veel te veel in het VBL-forum heerst. Tijd om dat hier maar eens in de kiem te smoren.
je hebt geen argumenten? dan openen we toch gewoon een nieuwe - doen we voor ieder land 1, ben jij tevredenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:07 schreef nikky het volgende:
is dicht en blijft dicht
Gokje: Jij gaat het EK niet in dit forum meemaken. Toch veel plezier tot die tijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:15 schreef SCH het volgende:
Hou toch op Cynix - je slaat de plank mis. Net als die Drentin.
Waarom niet? Wat doe je eigenaardigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gokje: Jij gaat het EK niet in dit forum meemaken. Toch veel plezier tot die tijd.
mijn argumenten heb ik je allang gegeven... dat jij het niet wilt zien is een ander verhaalquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:17 schreef SCH het volgende:
[..]
je hebt geen argumenten? dan openen we toch gewoon een nieuwe - doen we voor ieder land 1, ben jij tevreden
Zeg No tegen Noren
Zeg Ja tegen Japanners
Zeg Nee tegen Negers
de volksuniversiteit geeft cursussen in humor, foldertje sturen?
Sorry hoor, maar als je van die topictitel de ironie niet inziet. En het stoort me gigantisch inderdaad, omdat Fok iedere dag wordt volgeplempt met de meest racistische rotzooi waar weinig tot niets tegen wordt gedaan - en dan zo'n grap: het zou zo een vast item bij Barend en Van Dorp kunnen worden - daar zit je dan bovenop. Dat is een typisch geval van jammer.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:23 schreef nikky het volgende:
[..]
mijn argumenten heb ik je allang gegeven... dat jij het niet wilt zien is een ander verhaal
Tsja, ik ben doorgaans niet zo'n enorme voetballiefhebber, dus post ik er ook niet of nauwelijks. Dat geeft ook niks, ieder z'n pleziertje. Maar degenen die denken dat we er dan als FA ook niets te vertellen hebben en maar moeten oprotten hebben toch echt een probleem. Het leek me verstandig dat meteen maar duidelijk te maken, nog vóór het EK is begonnen dus. Dan kunnen we er straks allemaal van genieten en hoeven we niemand te missen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef SCH het volgende:
Waarom niet? Wat doe je eigenaardig
Oh maar ik weet ook wel dat de FA overal kan posten maar ik vond het nogal rigoreus in zo'n pas geopend forum - en mijn andere argumenten heb ik net al gegeven. En van mij had dat hele EK-forum niet gehoeven. Ik vind alleen je opmerking over elitair en misselijk rond VBL een beetje overdreven. Maak er dan SCH van. VBL zit vol met lieve en vriendelijke mensen, je zou willen dat je er een Fok vol van had.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, ik ben doorgaans niet zo'n enorme voetballiefhebber, dus post ik er ook niet of nauwelijks. Dat geeft ook niks, ieder z'n pleziertje. Maar degenen die denken dat we er dan als FA ook niets te vertellen hebben en maar moeten oprotten hebben toch echt een probleem. Het leek me verstandig dat meteen maar duidelijk te maken, nog vóór het EK is begonnen dus. Dan kunnen we er straks allemaal van genieten en hoeven we niemand te missen.
Ik mis het woord schaamteloos in je sig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
knip
Even ter uitleg van wat ik van dat topic vind: Toen ik de titel las dacht ik eerst ook "moet dat nou", maar ik vond de post wel weer relativerend en zag er de humor van in (met name omdat er redelijk makkelijk tegen in te gaan valt). Maar niet zodanig dat ik nu alles op alles ga zetten om te vragen het weer open te krijgen. Ik had het denk ik zelf wel opengelaten, maar ik snap ook waarom Nikky 'm op slot gezet heeft. Waar ze ook het volste recht toe heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
Echte moderators, kunnen jullie Nikky verre van dit anarchistiche forum houwe. Ik snap er nou al geen jota meer van. Van Doc mag alles maar dan komt er zo'n meiske met d'r velpon en is de pret weer over :'(
Wat ik kan zeggen is dat ik vanuit een "anarchistisch" ooogpunt mod: anything goes. Dit meer incontrast tot het VBL forum waar meer ordening en structuur is. Het enig echt anarchist forum dat er was was het iedereen is mod forum en dat is het ergste forum dat we hier op Fok gehad hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:24 schreef SCH het volgende:
Ok - ik kom je de term anarchie nog wel eens uitleggen
* just me is het helemaal met Doc eensquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat ik kan zeggen is dat ik vanuit een "anarchistisch" ooogpunt mod: anything goes. Dit meer incontrast tot het VBL forum waar meer ordening en structuur is. Het enig echt anarchist forum dat er was was het iedereen is mod forum en dat is het ergste forum dat we hier op Fok gehad hebben.
Het is overigens ook zo dat ik niet de enige met zeggenschap in dit forum. Ik vertel daarmee alleen wat mijn persoonlijke intenties zijn...
Wat een held.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:08 schreef Cynix ® het volgende:
* tong80 proeft alweer het misselijke elitaire ondertoontje wat ook veel te veel in het VBL-forum heerst. Tijd om dat hier maar eens in de kiem te smoren.
tong80 niet als mosterd achter de maaltijd aankomen! Het is uitgepraat!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een held.
Gadverdamme Cynix wat een misselijke post.
het is mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
tong80 niet als mosterd achter de maaltijd aankomen! Het is uitgepraat!
We kunnen niet allemaal even snel zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
leuk voor t ek forum?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:19 schreef LennyKravitz het volgende:
Deze zouden voor de mods wel leuk zijn...
*opgeslagen*quote:Op zondag 9 mei 2004 01:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
leuk voor t ek forum?
Maar dan mag ik m'n mening toch wel geven ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk mag je je mening geven tong80quote:Op zondag 9 mei 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik m'n mening toch wel geven ?
is toch een positief tekenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef Suijk het volgende:
Ah je reageert nog wel snel! Er gebeurt zo weinig in dit topic!
Misschien moeten we dat maar even niet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:59 schreef placebeau het volgende:
Misschien moeten we maar eens een eerste EK-rel starten.
Wacht maar tot jullie gaan verliezen op het EK,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar even niet doen
Zoiets als bij het songfestival, waar Nederland al bijna onderaan eindigde en het de Belgen tóch nog lukte er onder te duiken?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:47 schreef placebeau het volgende:
Wacht maar tot jullie gaan verliezen op het EK,![]()
Nu ja, de Nederlanders hadden er toch een Belg voor nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zoiets als bij het songfestival, waar Nederland al bijna onderaan eindigde en het de Belgen tóch nog lukte er onder te duiken?
Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
Zal moeilijk gaan. De Belgen doen namelijk niet mee.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.
Ook over mijn voetbalkennis trouwens.
als je zo doorgaat eet ik eerdaags gebakken tongquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Wat heb je gegeten vandaag justme ?
Matige titelquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:16 schreef Cynix ® het volgende:
* golfer to the rescue.
* just me was op schoolkamp; dat is werken en geen vakantiequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef tong80 het volgende:
Dan kun je lang wachten. Justme is op vakantie,
na opruiming weer geopend tong80quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
De meest achterlijke topics worden geopend.
Een topic over een aanvaller van het Nederlands elftal gaat zonder reden dicht.
Aanbid hier Patrick Kluivert.
Wat is er in hemelsnaam mis met dit topic ?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk is er een feedback topic nikky.
Maar zonder dit Lieve modjes, kan er één Nederland - België topic op slot ?
Had niemand het gelezen.
Er loopt er één in VBL en één in EK. Is een beetje dubbel lijkt me.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:45 schreef nikky het volgende:
[..]daar hebbie gelijk in
maar welke twee topics bedoel je? ik zie er 1 voor vanavond en 1 voor 15-6of kijk ik er nu over 1tje heen?
owww op die fietsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er loopt er één in VBL en één in EK. Is een beetje dubbel lijkt me.
Je moet alleen opletten dat je die in VBL pakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
Dat begrijp ik. Maar irritant blijft het.
puinzooien zijn mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt nog wat dan straks tijdens het EK.
Puinzooi voorziet.
Dat is inderdaad het grootste nadeel van een apart EK forum.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt nog wat dan straks tijdens het EK.
Puinzooi voorziet.
mag ik me dan alvast afmelden voor volgende week zaterdagavond want dan zit ik bij de oefeninterland Nederland-Ierlandquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat de modjes tijdens het EK wel aanwezig zijn.
Samen met Digger? Die zit er geloof ik ook (in het Ierse vak).quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik me dan alvast afmelden voor volgende week zaterdagavond want dan zit ik bij de oefeninterland Nederland-Ierland
Denk niet dat de KNVB ons kaartjes verkocht heeft voor het Ierse vakquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Samen met Digger? Die zit er geloof ik ook (in het Ierse vak).
meisje!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:22 schreef Merel het volgende:
Mag ik hier ook mijn mama even de groeten doen vanuit zonnig Italie?![]()
Mag hier wel even hequote:Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
meisje!!!!
momenteel motregen, huis een grote puinhoop want ik ben net terug van schoolkamp! Morgen moet ik leider zijn bij het 2e die een hele belangrijke wedstrijd spelen en de groeten van Maarten !!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Mag hier wel even he
Op woest kan je al mn avonturen lezenHoe is het in NL?
ik ben de komende tijd vaker aanwezig maar.. vandaag moest ik echt aanwezig zijn bij mijn club die ging promoverenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:20 schreef RuudGullit het volgende:
Niks over Doc's en JM's modkwaliteiten, maar misschien moeten jullie de komende tijd toch iets vaker aanwezig zijn, want het wordt hier met de dag drukker..
Gefeliciteert trouwensquote:Op maandag 31 mei 2004 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben de komende tijd vaker aanwezig maar.. vandaag moest ik echt aanwezig zijn bij mijn club die ging promoveren
ik kan zo snel niets vinden.. url alseblieft??quote:Op maandag 31 mei 2004 14:24 schreef RuudGullit het volgende:
Ene Wonko zit behoorlijk wat topics te verzieken met anti-voetbal reacties, misschien even naar kijken?.
Ik ben redelijk wat aanwezig, maar laat gewoon veel gebeuren. We houden EK veel vrijer dan VBL.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:20 schreef RuudGullit het volgende:
Niks over Doc's en JM's modkwaliteiten, maar misschien moeten jullie de komende tijd toch iets vaker aanwezig zijn, want het wordt hier met de dag drukker..
geslotenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Sloggi het volgende:
Gooi maar dicht.
Klopt. En dat gaan we niet aanpassen. Sterker nog: dat was de bedoeling van dit forum. Als je het EK om het voetbal wil volgen kan je beter terecht in VBL.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:24 schreef Hawk het volgende:
Zeg, ik weet niet of het de modjes ook is opgevallen maar het is nu een puinhoop met al die onzinnige topics die geopend zijn....![]()
Waarom? Je irriteert er alleen maar mensen mee, en het draagt niets bij.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Hier mag men zoveel als men wil zeggen dat voetbal klote is.
Meelopers dus.quote:EK is ook voor mensen die niet (altijd) van voetbal houden.
Ja dat mag hier. In dit forum kan IEDERE mening over het EK geuit worden -zolang-ie maar volgens de policy mag-. Wil je tussen de pure voetballiefhebbers zitten kan je beter op VBL posten. Daar worden dergelijke anti-posts niet getollereerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:59 schreef RuudGullit het volgende:
Nee daar ging het me niet om Suijk. Ik bedoel die "voetbal is kut en het hele Nederlandse elftal mag geblesseerd raken"-reacties..
Omdat een neger een aap noemen racistisch is, sim-pel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:08 schreef American_Nightmare het volgende:
What's up doc?
Seedorf-haat topic
Ik maakte in dit Seedorf Haat Topic de opmerking dat ik 'm goed vond in 'Planet of the Apes'. Daggla heeft deze reactie verwijderd. Ik vraag me af waarom? Die grap is namelijk alles behalve racistisch.
verder vraag ik me af waarom Daggla hier loopt te modden. Hij is bezig in dit EK forum zijn politieke boodschap te verkondigen terwijl volgens mij niemand daarop zit te wachten.
Dat mocht toch niet van A_M?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker reageren hier
Jij snapt emquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van A_M?
Je blijft mij verbazen met je domheid,quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik noem Seedorf geen aap omdat ie een neger is, ik noem 'm een aap omdat ie op een aap lijkt.
Jij hebt een groot probleem nu!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij snapt em
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker reageren hier
Als er oerwoud geluiden komen of bananen het veld opgegooid worden als er donkere spelers spelen wordt dat ook als racistisch beschouwd. Het is misschien wel niet de bedoeling, maar het komt zeker zo over. Net zoals allerlei liedjes over "Joden" niet anti-semitisch bedoeld zijn, maar wel degelijk zo overkomen - zeker bij personen die niet metgrote regelmaat in het stadion zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik had het tegen Doc.
Ik noem Seedorf geen aap omdat ie een neger is, ik noem 'm een aap omdat ie op een aap lijkt. Dat jij dat ook ziet, maar niet durft te zeggen is jouw geitenwollensokkenprobleem. Ik vind 'm verder als mens absoluut niet minder dan mezelf namelijk (misschien wel minder dan jij), maar voetballen kan ie niet, en daarom post ik in het betreffende topic.
Nu even op Doc wachten.
Oke ben het er niet mee eens maar jij bent de mod. Ik zie nu dat Daggla ook reacties van mij wist omdat hij vindt dat ze offtopic zijn. De reacties van de persoon waarmee ik in discussie was en waarmee hij het blijkbaar eens was laat hij wel staan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Als er oerwoud geluiden komen of bananen het veld opgegooid worden als er donkere spelers spelen wordt dat ook als racistisch beschouwd. Het is misschien wel niet de bedoeling, maar het komt zeker zo over. Net zoals allerlei liedjes over "Joden" niet anti-semitisch bedoeld zijn, maar wel degelijk zo overkomen - zeker bij personen die niet metgrote regelmaat in het stadion zitten.
Dergelijke zaken worden hier in dit forum dan ook niet getolleerd (zie ook de FAQ). Ik kan me dus prima met de actie van Dr.D vinden, en ik denk dat mijn mede mod JustMe er ook zo over denkt.
Voor de rest is EK een redelijk vrij forum waarveel kan. JustMe en ik hebben ook duidelijk gemaakt dat als andere mods iets vinden dat niet door de beugel kan ze daar op kunnen reageren. Juist doordat het minder strak is dan op VBL, luistert dat ook iets minder nauw hier wie hier exact mod.
Ik kan niet precies zien wat Dr.D precies verwijderd. Ik heb over het algemeen wel vertrouwen in z'n mod-kwaliteiten. Mocht je klachten hebben over Dr.D spreek er dan een FA op aan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oke ben het er niet mee eens maar jij bent de mod. Ik zie nu dat Daggla ook reacties van mij wist omdat hij vindt dat ze offtopic zijn. De reacties van de persoon waarmee ik in discussie was en waarmee hij het blijkbaar eens was laat hij wel staan.
Ik weet niet wat voor manier van modden dit is van een 'gastmod' maar als dit de policy wordt hier dan zie ik het somber in met de toekomst van dit subforum...
Midden juli gaat het eraan vrees ikquote:dan zie ik het somber in met de toekomst van dit subforum...
Jullie kunnen toch wel je eigen forum modden, zonder dat zo'n opgewaardeerde user hier selectief berichten komt verwijderenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik kan niet precies zien wat Dr.D precies verwijderd. Ik heb over het algemeen wel vertrouwen in z'n mod-kwaliteiten. Mocht je klachten hebben over Dr.D spreek er dan een FA op aan.
Ik heb nu gezien wat-ie verwijderd heeft en kan me daargoed in vinden. Zie ook mijn post in het betreffende topic. Daarnaast heb ik overdag minder tijd om te modden en ben daarom blij dat de goede dokter zo collegiaal is die taken van mij dan over te nemen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch wel je eigen forum modden, zonder dat zo'n opgewaardeerde user hier selectief berichten komt verwijderen
Was dan geen mod geworden, als je er geen tijd voor hebt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb nu gezien wat-ie verwijderd heeft en kan me daargoed in vinden. Zie ook mijn post in het betreffende topic. Daarnaast heb ik overdag minder tijd om te modden en ben daarom blij dat de goede dokter zo collegiaal is die taken van mij dan over te nemen.
Niet iedereen heft 24 uur per dag de tijd zeiksnorquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Was dan geen mod geworden, als je er geen tijd voor hebt.
Had ik jou wat gevraagd, broekie?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:08 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Niet iedereen heft 24 uur per dag de tijd zeiksnor
gedraag je dan een beetje als user dan hoeven de mods niet constant het gebagger in de gaten te houden!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Beetje bullshit om iemand aan te vallen, omdat hij/zij geen tijd heeft om overdag heel de tijd op te letten, maar er 's avonds wel elke keer gewoon is. Als andere mods heb overdag helpen wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd, broekie?
Ik ben zo al een tijdje mod in VBL. In dat forum weet zich men prima te gedragen en werkt het prima. Dankzij hulp van medemods is het met het EK forum ook heel erg goed te doen. Ik voel me niet meer dan een ben andere mod die hier af en toe ook wat mod, en zo hoef jij DrD niet als minder te zien hier. Ik zet met JustMe een beetje de lijnen uit en zeggen hoe we het ongeveer willen hebben (zie de FAQ) en in geval van onduidelijkheden willen we best tekst en uitleg te geven. Ik ben geen kleuterjuf die 24/7 users in de gaten hoef te houden en we hebben het modereren van dit onderdeel zo ingericht dat dat ook niet nodig is. En zo heb ik er prima de tijd voorquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je me persoonlijk wil spreken stuur je een mail. Als je hier openbaarpost kan iedereen reageren. Dus je reactie hier slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd, broekie?
Ok, jouw forum.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja dat mag hier. In dit forum kan IEDERE mening over het EK geuit worden -zolang-ie maar volgens de policy mag-. Wil je tussen de pure voetballiefhebbers zitten kan je beter op VBL posten. Daar worden dergelijke anti-posts niet getollereerd.
Lees de FAQ er maar op naquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ok, jouw forum..
Het gaat hier soms al best aardig stevig aan toe hoor. Zolang je binnen de policy blijft ga je j e gang maar. Als je terug gefloten wordt door mij of een willekeurige andere mod ben je te ver gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef RuudGullit het volgende:
Maar dan ook niet gaan huilen als er een keer iemand de wind van voren terugkrijgt..
SCHalkje of SCHurk klinkt leukerquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Rakker!![]()
SCHavuitquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHalkje of SCHurk klinkt leuker![]()
Je kent me toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
Zolang je binnen de policy blijft ga je j e gang maar.
niet alleen Doc kent zijn pappe-heimersquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Je kent me toch?.
.
SCHobbejakquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
SCHavuit
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:34 schreef Cynix ® het volgende:
Aangepazzt.
Zet er dan als 'Grote Roerganger' effe een paar 'zzzz's achter.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
Er is geen mod.
ja.. wat mot jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
Er is geen mod.
Het is al geregeldzzzzz.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja.. wat mot je
dat kun je ook idd wel aan Cynix overlatenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Het is al geregeldzzzzz.
Het was best wel geing maar een heel topic over een typo, da's toch net te offtopic, zelfs voor hier. Ik had 'm ook volledig naar ONZ kunnen kicken, maar probeerde 'm nog enigszins ontopic te houden...quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:48 schreef SanMarco het volgende:
Welke humorloze mod is met olifantenpassen door dit topic gedenderd?
Hoe kan je negers op het EK het best bereiken?
Gooi er maar een slotje op.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef Chen het volgende:
mag deze dicht?
EK actie bij de Aldi.
Er is niks van waar liever naar onzin dan
Mijn god, waar je je druk om maakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef Chen het volgende:
mag deze dicht?
EK actie bij de Aldi.
Er is niks van waar liever naar onzin dan
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef Inquistor87 het volgende:
JM, kreeg jij nou de bloemen?
Ik zag het, bedankt.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:08 schreef just me het volgende:
done
Ik denk dat ze doelen op de 0-1 bij Schotland en het gemiste WK van 2002.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg trouwes, ik lees zo die Forum info eens...
"Zou Nederland eindelijk eens normaal gaan presteren"
Beetje overdreven lijkt me, alsof een halve finale WK 98 en een halve finale EK 2000 ondermaats waren...
Hm er was iemand op TV die dan verdomd veel op je leekquote:Op zondag 6 juni 2004 00:09 schreef just me het volgende:
[..]maar dat was niet op tv.. was toen we terug op de club waren
Dit is het EK forum... Do I need to say more?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
"Gaat Nederland dit jaar eindelijk eens normaal meedoen?"
Staat er letterlijk...
Vooral in dit EK forum moet je je er niet druk om makenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach waar maak ik me ook druk om
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heb je die mongool ook weer..... blijf toch weg uit dit forum man, ik heb je op nog geen één zinnige post kunnen betrappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spideyman heeft wel gelijk..........quote:Op maandag 7 juni 2004 21:10 schreef Barca het volgende:
Is het normaal om elkaar uit te maken voor mongool? Lijkt me niet. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar elkaar uitschelden ...
[..]
Iedereen geeft toch herhaalde lijk zijn/haar mening? Je hoeft toch niet te zeggen dat je denkt dat oranje gaat winnen als dat niet zo is? Iets denken of iets hopen zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:25 schreef Doc het volgende:
Persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.
Barca mag echter wel beseffen dat hij op drammerige/trollerige manier post.
Je hoeft ook helemaal te zeggen dat Oranje telkens gaat winnen hoor. Maar sommige mensen -waaronder jij- hebben stokpaardjes die ze overal en altijd bij halen. Zoals bij jou je hekel aan Van Nistelrooy. En je algemene hekel aan alles van PSV. Als je dat keer op ker blijft herhalen, ook als het niet al te relevant is en dat in meer dan de helft van je posts meldt kan dat een zekere ergernis opwekken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Iedereen geeft toch herhaalde lijk zijn/haar mening? Je hoeft toch niet te zeggen dat je denkt dat oranje gaat winnen als dat niet zo is? Iets denken of iets hopen zijn twee totaal verschillende dingen.
Ik ben niet de enige met stokpaardjes ... wel ben ik de enige die daar op aangesproken wordt. Beetje jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal te zeggen dat Oranje telkens gaat winnen hoor. Maar sommige mensen -waaronder jij- hebben stokpaardjes die ze overal en altijd bij halen. Zoals bij jou je hekel aan Van Nistelrooy. En je algemene hekel aan alles van PSV. Als je dat keer op ker blijft herhalen, ook als het niet al te relevant is en dat in meer dan de helft van je posts meldt kan dat een zekere ergernis opwekken.
De enige reden waarom ik je er op aanspreek is dat jij er hier over klaagt dat je voor "mongool" wordt uitgemaakt. Je hebt gelijk dat dat niet hoort, maar ik wil je er ook op wijzen dat je zelf er ook wat aan kan doen. Als iemand die Kluivert/Seedorf in een op twee van zijn post bashed, ook al is het opfftopic, en hij klaagt hier dat mensen hem uitschelden zou ik hetzelfde zeggen. Het heeft dus ook niets specifiek met jou te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met stokpaardjes ... wel ben ik de enige die daar op aangesproken wordt. Beetje jammer.
Ik vind Van Nistelrooy gewoon geen goede speler. Ik heb dus niks tegen hem als persoon daarvoor ken ik geen enkele speler goed genoeg.
Trouwens ... Kluivert en Seedorf worden veel vaker voor van alles en nog wat uitgemaakt.
Okay ... maar ik vind het erg flauw dat je niet mag zeggen dat je iemand een slechte speler vindt. Dat is volgens mij iets anders dan dat je iemand betiteld als verkrachter of arrogante aap. Maar goed ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:40 schreef Doc het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik je er op aanspreek is dat jij er hier over klaagt dat je voor "mongool" wordt uitgemaakt. Je hebt gelijk dat dat niet hoort, maar ik wil je er ook op wijzen dat je zelf er ook wat aan kan doen. Als iemand die Kluivert/Seedorf in een op twee van zijn post bashed, ook al is het opfftopic, en hij klaagt hier dat mensen hem uitschelden zou ik hetzelfde zeggen. Het heeft dus ook niets specifiek met jou te maken.
Je mag het heus wel zeggen, maar als je het in in meer dan de helft van je posts doet en ook wanneer het niet relevant is (off-topic is) dan kan je er van uitgaan dat mensen zich er aan gaan ergeren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Okay ... maar ik vind het erg flauw dat je niet mag zeggen dat je iemand een slechte speler vindt. Dat is volgens mij iets anders dan dat je iemand betiteld als verkrachter of arrogante aap. Maar goed ...
Dat is dus niet zo. Maar goed ... hier komen we niet uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:30 schreef Doc het volgende:
[..]
(en dat doen mensen ook tegen gasten die non-stop anti-Kluivert-spam posten)
DrDaggla versus American Nightmare heb je dus niet gelezen, om maar een botsing te noemen. En er zijn meer hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Maar goed ... hier komen we niet uit.
Wel gelezen. Maar de manier waarop die A.N. te keer gaat vind ik wel iets heel anders dan het feit dat ik regelmatig aangeef dat ik RvN niet goed vindt. Die A.N. is gewoon aan het schelden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:04 schreef Doc het volgende:
[..]
DrDaggla versus American Nightmare heb je dus niet gelezen, om maar een botsing te noemen. En er zijn meer hoor.
Jij verhaspelt RvN's naam ook regelmatig tot scheldwoorden en je gaat met je meming regelmatig off-topic.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Wel gelezen. Maar de manier waarop die A.N. te keer gaat vind ik wel iets heel anders dan het feit dat ik regelmatig aangeef dat ik RvN niet goed vindt. Die A.N. is gewoon aan het schelden.
Offtopic in geen geval.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij verhaspelt RvN's naam ook regelmatig tot scheldwoorden en je gaat met je meming regelmatig off-topic.
Maar goed, whatever. Doe wat je niet laten kan maar kom dan hier niet miepen dat mensen niet lief tegen je doen.
Ik ben serieus. Maar goed. Zoals ik al gezegd heb: doe wat je niet laten kan maar kom niet miepen als mensen niet aardig tegen je doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Offtopic in geen geval.
Naar mijn mening is er wel degelijk een verschil tussen het racistische gedrag van A.N. en mijn mening over spelers als RvN, Bouma, Bosvelt, enz.
Maar ja ... ik heb inmiddels gemerkt dat van jou geen serieuze reactie te verwachten valt.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Maar goed. Zoals ik al gezegd heb: doe wat je niet laten kan maar kom niet miepen als mensen niet aardig tegen je doen.
Jij bent ook rond-uit beledigend richting RvN. En zo heel erg erg was het ook weer niet wat er tegen je gezegd hebt. Ik bedoel, jij impliceert nu ook dat ik domme dingen zeg, netzoals die gast tegen jou zei. Kortom, je doet het nu zelf ook. Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Serieus?
Er is wel in een verschil in niet aardig en ronduit beledigend!
Maar laat maar ... kan beter tegen een muur praten.Die zegt in ieder geval geen domme dingen terug.
Je afvragen of iemand iets wel begrepen heeft of iemand uitschelden voor mongool zijn toch 2 totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij bent ook rond-uit beledigend richting RvN. En zo heel erg erg was het ook weer niet wat er tegen je gezegd hebt. Ik bedoel, jij impliceert nu ook dat ik domme dingen zeg, netzoals die gast tegen jou zei. Kortom, je doet het nu zelf ook. Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Zeggen dat je beter tegen een muur kan praten omdat die niets doms terug kan zeggen of zeggen dat iemand een mongool is? Mwaoh. Vind ik het een niet erger dan het ander...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Je afvragen of iemand iets wel begrepen heeft of iemand uitschelden voor mongool zijn toch 2 totaal verschillende dingen.
Laat maar. Die uitspraak neem ik terug. Veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Zeggen dat je beter tegen een muur kan praten omdat die niets doms terug kan zeggen of zeggen dat iemand een mongool is? Mwaoh. Vind ik het een niet erger dan het ander...
dus wat ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:15 schreef bullshit. het volgende:
dus
zo goed als niks dan\quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:40 schreef Verbal het volgende:
Nou ja, 'niks'...
V.
Para-tjes in Yvonne duwtquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Waarom gillen veel users hier zo met hun topictitels
Krijg er koppijn van
Dat zullen de emosies wel wesenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:28 schreef yvonne het volgende:
Waarom gillen veel users hier zo met hun topictitels
Krijg er koppijn van
Ik vind het EK tot op heden nog niet echt geweldig verlopenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat zullen de emosies wel wesen
Yvje, waarom zien we je zo weinig in het EK-forum dat je zo graag wilde?
Successupporterquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het EK tot op heden nog niet echt geweldig verlopen
Kan het forum ook niks aan doen
En nu is Totti ook al weg
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu is Totti ook al weg
Er wordt zoveel gespogenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Spugen is not done, hoe goed iemand ook is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gespogenhij deed het alleen zichtbaar
EN het is een lekker ding jah, geef me 1 reden waarom ik nu nog zou moeten kijken :"(
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gespogenhij deed het alleen zichtbaar
EN het is een lekker ding jah, geef me 1 reden waarom ik nu nog zou moeten kijken :"(
Omdat je mensen op stang wil jagen. Lees je posts er maar op na.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Waarom is een pro-Nedved topic wel een troll, maar een anti-Advocaat topic niet? Ik vond Nedved gewoon erg goed spelen, mag ik daar geen topic over openen hier?.
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:19 schreef Disorder het volgende:
Let maar op wanneer het echt feest wordt in hun land. Onze F16's hebben lange tijd niet veel te doen gehad.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef Blasphemer het volgende:
Kunnen we hem niet in de fik steken
wat een LUL is het niet te begrijpen die man
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
In de fik?? Dat gaat te snel!! Vierendelen!!! Ik ga niet voor minder!!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:46 schreef Bob-B het volgende:
Kan er geen usericon komen van advocaat die verrot wordt geslagen/geschoten/indebrandgestoken/aangereden/opgehangen/verkrachtdoordrienegers/neergespoten/wieweetnogwat?
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:21 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop dat Nedved aan een enge ziekte sterft.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Mattt het volgende:
GODVERDOMME , die autistische SCHEIDSRECHTER moet we van een flatgebouw droppen !
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:13 schreef Bob-B het volgende:
Nou, het is wel opmerkelijk hoe je 16 miljoen mensen kan verraden en naaien tegelijk...
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef Qwea het volgende:
nein. Helemaal niks volgens mij.Ja dick doodmaken.Dat helpt
quote:Het bier smaakt beter als Dick van het WTC afspringt.
quote:Vieze vuile kanker kutscheids, laat m de schurft krijgen, en die tsjechen moeten ook allemaal aan het gas, optiefen. Wat een kanjer van een anticlimax is dit zeg.
Advocaatje, leeft "ie nog.... ?quote:krijg jij effe de schurft ofzo, als er hier iemand verdient had te winnen, was het Nederland wel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:24 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
Kwestie van timing. Als je werkelijk geintresseerd bent in de reacties van de posters na zo'n voetbal wedstrijd dan kan je beter -als je tenminste niet trollen wil en geen flames terug wilt- dat op een moment vragen dat de gemoederen niet al te hoor oplopen. Je kent blijkbaar niet het gefrustreerde gevoel van de voetbalfan die zo een wedstrijd uit z'n handen ziet glippen door fouten van anderen. Dat hoeft ook niet, maar ik kan je vertellen dat het niet een goede timing is. Redelijke reacties kan je niet direct verwachten van gefrustreerde personen en daardoor komen er over-the-top-reacties. Zo ronde de wedstrijd had ik daar zelf ook last van in andere topics en heb ook posts van mezelf moeten verwijderen. De posts die geplaatst zijn, zijn moment opnamen en betekenen niet wat er staat. Tijdens en vlak rondom een wedstrijd snap ik dergelijk posts. Nu, de volgende ochtend en verder wordt het niet meer getollereerd. In pure frustraties roep je soms dingen die je niet meent. Zolang het niet standaard gedrag is op het forum en alleen in dergelijke situaties optreedt snap ik het wel. Ik heb overigens wel posts verwijderd die te ver gingen, maar inderdaad niet alle. De reden waarom ik ook dat topic van jou sloot was dat een dergelijk topic juist meer gescheld oplevert. Zoals ik al zei: een kwestie van timing.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:36 schreef Verbal het volgende:
...vraag ik mij WERKELIJK af waarom het openen van een topic waarin mensen worden opgeroepen om de boel in perspectief te zien wordt gesloten wegens 'troll'.
Maar ja... stupide 'kankerlijer'-roepers zijn waardevolle users voor een gemiddelde voetbalmod, neem ik aan.
Nou, succes met het niveau dan maar, Doc.
V.
Ik was niet per se geïnteresseerd in 'het relativeringsvermogen van de voetbalfan an sich'.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:06 schreef Doc het volgende:
Als je daar niet denigrerend en daadwerkelijk geintresseerd zo'n topic opent zal het zeker open blijven.
Soms is het niet de bewoording maar de vraag die lomp is. Het is niet erg dat je het niet begrijpt. Ik kan wel analogieen gaan verzinnen die wellicht wel duidelijk voor je zijn. De mensen die meeleefden voelen echt een soort pijn die jij niet snapt. Misschien zoals jij je voelt nadat je iets wat je lief is, verliest buiten jouw schukld om. Dan heb je ook geen behoeft aan vriendelijk gefromuleerde opmerkingen als "het is toch maar een ...".quote:Op zondag 20 juni 2004 12:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik was niet per se geïnteresseerd in 'het relativeringsvermogen van de voetbalfan an sich'.
Ik zag gisteren -nadat ik zelf ook een -overigens prachtige, spannende- wedstrijd had gezien met een bijzonder teleurstellend resultaat alleen een bende grenzeloos overdreven en lomp gejank.
Daar verbaasde ik mij werkelijk enorm over, en dacht: kom, laat ik vriendelijk -en met een knipoog- wat relativerends erin gooien.
Dat ik dan vervolgens een 'fag', 'homo', 'kankerlijer', 'hond', 'tyfuslijer' en ga zo maar door schijn te zijn, en vervolgens ook nog van jou, zonder dat je ook maar een seconde het verloop van het topic hebt gechecked, een slotje krijg wegens getroll, dat gaat dan werkelijk mijn pet te boven. Ik deed mijn uiterste best om redelijk kalm en rustig te reageren (al liet ik niet alles over mijn kant gaan) en dan ben ik een troll.
Het is goed dat je "jouw" tussen aanhalingtekens gezet hebt. Als je mijn post gelezen had, dan had je kunnen lezen dat de users op VBL "mijn" users zijn, en dat de users en de reacties in EK juist NIET representatief zijn van wat er regulier in in VBL komt. EK is meer represenatief voor de gelegenheidssuporters: veruit de meest posters op EK zie je normaal nooit op VBL.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:15 schreef Verbal het volgende:
Prima, ga ik voortaan wel op mijn allerscherpst mensen tot de sokken affikken, blijkbaar ben ik dan pas oprecht.
En dat 'denigrerende' is een mening die ik mij aanmatig na het jostigedrag van 'jouw' users. Zo was het topic niet begonnen.
Bedanktquote:Op zondag 20 juni 2004 12:15 schreef Verbal het volgende:
Niettemin een fijne vaderdag gewenst.
V.
Ik snap Verbal ook wel, alleen de timing was minder. Ik snap Verbals oogpunt ook dat hij het niet een troll vind. Op zich is dat topic geen troll. Door de timing echter is de veruit de meest voorspelbare reactie gescheld: daardoor -als je iets van het gevoel van een voetbal supporter na zo'n wedstrijd snapt- is het een troll (een topic dat gescheld en flames op roept).quote:Op zondag 20 juni 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Oh wat een heerlijk staaltje voetbalpsychologie. Ik begrijp Doc zowel als Verbal. Natuurlijk is er pijn maar het is ook goed om er bij te zeggen dat het maar om voetbal gaat. Maar daar hebben we het op zijn vroegst morgenochtend over.
Wat ben je toch een verstandige manquote:Op zondag 20 juni 2004 13:10 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat de opmerking bij het sluiten van het topic beter "dicht op basis van ongelukkige timing" had moeten wezen.
Voorgaande post had ik gister avond niet kunnen posten hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verstandige man![]()
![]()
Ik ben weer zo'n blije nicht die nog steeds denkt dat we kampioen wordenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Voorgaande post had ik gister avond niet kunnen posten hoor
Heb ik haar voor gecomplimenteerd en bedanktquote:Op zondag 20 juni 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
En dan heeft shmoopy nog een stuk of tien slotjes gezet gisteravond.
als er genoeg mensen in posten blijft ie vanzelf bovenin en is er weinig interesse tja.. dan zakt ie wegquote:Op maandag 21 juni 2004 12:12 schreef 8op het volgende:
Ola Modjes,
Ik weet niet hoe een en ander hier precies werkt, maar ik heb een vraagje. Ik weet niet of het mogelijk is en of jullie we willen, maar kunnen jullie volgend topic een beetje bovenin houden: [POLL] Wie moet Dick Advocaat vervangen? Het liefst ook in de lijst met actieve topics.
Bvd
Wordt het plaatsen van alleen een stem dan ook gezien als een post?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef just me het volgende:
[..]
als er genoeg mensen in posten blijft ie vanzelf bovenin en is er weinig interesse tja.. dan zakt ie weg
Oke, zal ik doen. Tnx!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:28 schreef just me het volgende:
Zeg dan dat mensen hun stem moeten motiveren
denk je echt dat het dan gestructureerd zal gaanquote:Op maandag 21 juni 2004 19:49 schreef hellmondunited het volgende:
Kan er niet een advocaat subforum komen? t word zo allemaal wat onduidelijk met die duizend advocaat topics![]()
neequote:Op maandag 21 juni 2004 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
denk je echt dat het dan gestructureerd zal gaan
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef Compile het volgende:
Dit lach Compile uit bash topic is onnodig. Puur een aan user gerichte flame topic en op de man spelen. Ik vraag dan ook om deze op slot te gooien
Feit blijft dat het flamend is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:05 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
Je verdient gewoon zo'n topic
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef Compile het volgende:
Dit lach Compile uit bash topic is onnodig. Puur een aan user gerichte flame topic en op de man spelen. Ik vraag dan ook om deze op slot te gooien
jajajajajajajaquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:09 schreef Compile het volgende:
[..]
Is het dan ook mogelijk om mij eventjes te helpen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
jajajajajajaja
ken niet heksen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef Woffel het volgende:
[..]
Onsportief hoor![]()
Ik kende je niet maar je hebt je nu wel leren kennenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Compile het volgende:
Regels zijn regels
Wat ben jij zielig zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:18 schreef Compile het volgende:
Regels zijn regels
ja hallo.. ik hier.. ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:00 schreef elcastel het volgende:
Ja hallo met mij. Ik wil graag dat alle anti-Dick topics gesloten worden.
ben bang dat het toch morgenochtend na de koffie gaat wordenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef elcastel het volgende:
Thanks..
owkeequote:Op donderdag 24 juni 2004 00:20 schreef elcastel het volgende:
Toch bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |