Ik snap het nut niet van die jongens, ze zorgen alleen maar voor problemen (zie '96, '98, 2000 en 2004 ook wel weer waarschijnlijk, met Davids en Seedorf die voor onrust gaan zorgen). En wat hebben ze ooit voor nut gehad voor het Nederlands voetbal? In de succesjaren van Nederland zat er nooit een neger in het team.
Ok, die Kluivert is toevallig topscorer aller tijden, maar dat komt vooral omda Bergkamp al gestopt is met interlands door z'n vliegangst (en is Stanley Menzo, een neger, niet piloot? Naja, dat zegt genoeg). De goals die Kluivert dan maakt zijn vooral te danken aan alle goede passjes die hij krijgt van blanke spelers als Overmars, Zenden en Bergkamp. Dan hoefthij ze er alleen maar in te tikken, lui als hij is. Een behoorlijke goal van hem heb ik nog nooit gezien.
Maar ondertussen wel hoog van de toren blazen, die negers. Met hun kabel. Het woord alleen al. Frank en Ronald de Boer gebruiken gewoon veters, onze negervedetten moeten meteen weer met kabels werken. Om maar aan te blijven geven hoe speciaal ze wel niet zijn.
Nee, wat mij betreft gaan er geen negers mee in de selectie voor Euro2004. Het enige wat ze brengen is onrust.
Zeg hier Nee tegen Negers in het Nederlands Elftal!
![]()
.