Alhoewel, dat hadtie dan ook aan kunnen geven en wachten op een wissel. IPV gelijk weg te lopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij liep ook niet moeilijk ofzo.
Maargoed dat hoeft ook niet als het nog een lichte blessure was.
Lekker he die onderbuikgevoelens eruit?!? Nu mag je lekker op negers schelden en niemand vind het erg! Verstand van voetbal heb je ook niet. Vorige wedstrijd was Seedorf een van de betere, de 15 minuten dat hij nu speelde deed hij vrij goed. Jammer dat ér van die boeren in het publiek zitten die hem dan weer moeten uitfluiten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
Sodemieter op zeg met deze blachlijke reactie. Het is wel een speler die uitkomt voor zijn land en hij wordt uitgefloten. Echt belachlijk en ook iets dat vrijwel alleen in nederland gebeurt helaas.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
Hoop dat Van der Sar, Reiziger, Van Bronckhorst, Cocu, Davids, Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en Kluivert besluiten om onmiddelijk oranje de rug toe te keren. Als steun aan Clarence!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lekker he die onderbuikgevoelens eruit?!? Nu mag je lekker op negers schelden en niemand vind het erg! Verstand van voetbal heb je ook niet. Vorige wedstrijd was Seedorf een van de betere, de 15 minuten dat hij nu speelde deed hij vrij goed. Jammer dat ér van die boeren in het publiek zitten die hem dan weer moeten uitfluiten.
hoe rationeel vind je dat zelf?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop dat Van der Sar, Reiziger, Van Bronckhorst, Cocu, Davids, Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en Kluivert besluiten om onmiddelijk oranje de rug toe te keren. Als steun aan Clarence!
Eens zien hoe ze dat probleem denken op te lossen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
Welk probleem?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop dat Van der Sar, Reiziger, Van Bronckhorst, Cocu, Davids, Sneijder, Van der Vaart, Heitinga en Kluivert besluiten om onmiddelijk oranje de rug toe te keren. Als steun aan Clarence!
Maar die mag je nu niet meer oproepen! Dus ... hoe wil je het met 13 spelers (2 keepers) gaan doen? Hopelijk zijn Pi-Air en Makaay ook solidair met Clarence.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:05 schreef Fence het volgende:
[..]
Welk probleem?
Genoeg gemotiveerde spelers in Nederland die zich maar al te graag willen bewijzen in Oranje.
Zou wel hypocriet zijn. Eerst zet je als Oranje een maandenlange wanprestatie neer, en als het publiek hierover (terecht) gaat morren, gaan onze "helden" de kont tegen de krib gooien, en de schuld naar het publiek schuiven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Pi-Air en Makaay ook solidair met Clarence.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
Het gaat niet om morren. Het gaat erom dat Seedorf, die weliswaar fouten heeft gemaakt (gemiste strafschoppen omdat anderen het dun door de broek hebben lopen), die altijd zijn best doet al jaren wordt vernederd!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:16 schreef Fence het volgende:
[..]
Zou wel hypocriet zijn. Eerst zet je als Oranje een maandenlange wanprestatie neer, en als het publiek hierover (terecht) gaat morren, gaan onze "helden" de kont tegen de krib gooien, en de schuld naar het publiek schuiven.
Nee ... ze moeten wel zo eerlijk zijn om te zeggen "Fuck you, wij hebben geen zin om te spelen voor 16 miljoenen debielen!"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel als ze zich allemaal geblesseerd veinzen
Ik zou ook pleiten voor John de Bever en Edwin Grünholz als vervangers trouwens.
Wederom een prima invalbeurt van Seedorf. Net als zijn voorgaande interlands...Dus lul niet zo dom met je 'voor het eerst'.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:21 schreef Haspel33 het volgende:
Clarence speelde trouwens voor het eerst redelijk.
Tja ... Nederlander he?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:32 schreef ultra het volgende:
[..]
Wederom een prima invalbeurt van Seedorf. Net als zijn voorgaande interlands...Dus lul niet zo dom met je 'voor het eerst'.....
iddquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:32 schreef ultra het volgende:
[..]
Wederom een prima invalbeurt van Seedorf. Net als zijn voorgaande interlands...Dus lul niet zo dom met je 'voor het eerst'.....
Je hebt pas recht van spreken als je presteert.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee ... ze moeten wel zo eerlijk zijn om te zeggen "Fuck you, wij hebben geen zin om te spelen voor 16 miljoenen debielen!"
tjah, soms beetje vreemde lui...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja ... Nederlander he?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Fence het volgende:
[..]
Je hebt pas recht van spreken als je presteert.
En als je niet presteert, zoals vandaag weer eens is gebleken, moet je heel snel je mond houden, en je je in een hoekje gaan zitten schamen over het vertoonde spel.
En zeker niet de schuld bij het publiek gaan leggen.
Dit toont alleen maar de onprofessionaliteit aan van de "profs".
heel kortquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:36 schreef mazaru het volgende:
Hij is nu op tv
En wat zei Clarence?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
heel kort![]()
Nee vorige wedstrijden bracht ie weer te weinig. Een bepalende as-speler moet minimaal 3 maal een speler goed vrij spelen. Mijn lat ligt gewoon hoger dan de jouwe en ik ben kritisch op een goeie voetballer die ie kan zijn, dus lul een end op, je heb er geen kijk op.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:32 schreef ultra het volgende:
[..]
Haha dat zou wat zijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel als ze zich allemaal geblesseerd veinzen
Ik zou ook pleiten voor John de Bever en Edwin Grünholz als vervangers trouwens.
Keep the soul alive?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef Barca het volgende:
[..]
En wat zei Clarence?
Daarom zeg ik: 13 spelers moeten gewoon openlik zeggen: wij willen niet meer spelen voor Nederland. Hoe gaan ze dat oplossen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha dat zou wat zijn!
Seedorf wil niet meer spelen en doet net alsof hij geblesseerd is, want dan kan Advocaat nog een vervanger oproepen![]()
Dan moet je ook de ballen hebben om te zeggen dat je niet meer wilt!
Maar ja wat ik hier schets is waarschijnlijk toch fictie..
Dat hij last had van zijn hamstring, en hoopte er op tijd uit te zijn gegaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef Barca het volgende:
[..]
En wat zei Clarence?
Kraay ... beroepszeikerd!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij last had van zijn hamstring, en hoopte er op tijd uit te zijn gegaan.
Hij ging het laten onderzoeken.
Toen vroeg Kraay of het waar was dat hij had gezegd dat die alleen op zijn favoriete plek wilde spelen.
Toen zei Clarence: "We zijn uitgepraat", en hij liep rustig weg![]()
quote:Voor rust probeerde Dick Advocaat het weer met de ruit, met daarvoor het duo Patrick Kluivert-Ruud van Nistelrooy. Het resultaat was nihil.
sportdreams.comquote:De beste kans was voor invaller Roy Makaay die weer bewees doelgerichter dan zijn concurrenten te zijn. Given redde knap op de kopbal van de spits van Bayern Munchen.
Zware voedselvergiftiging mag ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:47 schreef Barca het volgende:
Kan iemand oranje tot na het ek in gijzeling houden of zo? Dan kunnen we in ieder geval zeggen "we zijn niet weggespeeld!"
Nigel de Jong! Maar hoop dat Clarence op tijd fit is. Liever blessure voor Stam, Bouma, Bosvelt en Van Nistelrooy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:52 schreef azaroth het volgende:
advocaat mag trouwens pas een vervanger oproepen als een arts van de uefa beslist dat seedorf idd geblesseerd is (bron: nos teletekst)
wie zou zijn vervanger moeten zijn?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Liever blessure voor Stam en Van Nistelrooy.
Bouma en Bosvelt kan ik inkomen maar stam en v. Nistelrooy absoluut niet. Stam was vandaag zo'n beetje de enige verdediger die redelijk speelde, de andere 3 waren ver onder de maat en v. nistelrooy wou wel maar kreeg gewoon geen enkele goed aangespeelde bal, dan houdt het snel op hoor voor een spitsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Nigel de Jong! Maar hoop dat Clarence op tijd fit is. Liever blessure voor Stam, Bouma, Bosvelt en Van Nistelrooy.
Oranje terug naar 4-3-3quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:57 schreef Nyrem het volgende:
Sar
Reiziger Stam Cocu vanBronckhorst
vdMeyde/Overmars Sneider Davids Robben
vdVaart
Makaay (Ruud of andersom)
Cool man, 13 spelers in het veldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:57 schreef Nyrem het volgende:
Sar
vdVaart
begrijpend lezen is best moeilijk he?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Cool man, 13 spelers in het veld
mandy/Overmarsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Cool man, 13 spelers in het veld
Ben jij niet in staat om zijn prestaties op het voetbalveld en zijn etnische afkomst van elkaar te scheiden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
En waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
- edit -
Ik zou zelfs zonder vraag bij Kraaij zijn weggehobbeld. Sneu figuur dat het is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Naar mannetje die Seedorf, hij liep net weer weg toen Hans Kraaij iets vroeg over dat opeisen van z'n positie...
Erg goed. Al betwijfel ik of die 16 miljoen debielen het zullen snappen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
hoe rationeel vind je dat zelf?
Zou jij dat voor iemand doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 6 juni 2004 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou jij dat voor iemand doen?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij last had van zijn hamstring, en hoopte er op tijd uit te zijn gegaan.
Hij ging het laten onderzoeken.
Toen vroeg Kraay of het waar was dat hij had gezegd dat die alleen op zijn favoriete plek wilde spelen.
Toen zei Clarence: "We zijn uitgepraat", en hij liep rustig weg![]()
Dus als iemand op je werk gepest wordt, ga je staken (werkweigering, ontslag en zo) alleen maar om diegene te steunen? Vind ik erg nobel, zo nobel ben ik zelf niet. Temeer omdat je nergens meer aan de bak komt, omdat je bekend staat als zeikerdquote:Op zondag 6 juni 2004 10:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja!
De meeste mensen zouden er in ieder geval wel iets aan doen jaquote:Op zondag 6 juni 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus als iemand op je werk gepest wordt, ga je staken (werkweigering, ontslag en zo) alleen maar om diegene te steunen? Vind ik erg nobel, zo nobel ben ik zelf niet. Temeer omdat je nergens meer aan de bak komt, omdat je bekend staat als zeikerd
Tuurlijk. Maar wat er achter de schermen gedaan wordt, kunnen wij niet zien. Ik denk dat ze best wel voor hem op zullen komen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden er in ieder geval wel iets aan doen ja
misschien wordt het tijd dat mensen alles niet zo kanloos op gaan blazen!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien wordt het tijd dat advocaat eens een aantal spelers uit het team zet.
Dat heb ik hem deze hele voorbereiding nog niet horen roepen?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Seedorf is het zelf schuld dat die wordt uitgefloten ( had die zich maar beter moeten opstellen )
hij moet niet gaan roepen dat die de beste is
Dat is een beetje het probleem met Clarence ... hij wil de ster zijn van het elftal en kan het niet opbrengen om zich dienstbaar op te stellen. Het is niet voor niets dat hij steeds uitgefloten wordt, hij roept een soort aversie op bij het publiek. Dit is overigens niet alleen bij het NL-publiek, maar ook werd hij al eerder uitgefloten in Madrid en zelfs af en toe in Milan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Naar mannetje die Seedorf, hij liep net weer weg toen Hans Kraaij iets vroeg over dat opeisen van z'n positie...
Hmmm, dat v.d. Vaart nog nooit wat bewezen heeft is natuurlijk onzin. Hij heeft een slechts seizoen achter de rug, maar het seizoen daarvoor heeft ie toch echt wel laten zien wat hij kan.quote:Ik zie honderd keer liever Seedorf achter de enige spits dan v/d Vaart die nog nooit wat bewezen heeft
Ik zou opteren voor Jermaine Vanenburgquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sturenquote:Op zondag 6 juni 2004 12:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zou opteren voor Jermaine Vanenburg
helemaal mee eens, alleen dat tussen haakjes mag weggelaten wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:57 schreef Nyrem het volgende:
Sar
vdVaart
Nog meer complot-theorien?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de blessure van Seedorf was geveinsd, er zal wel weer een praatsessie zijn geweest en zo is men tot deze oplossing gekomen.. naar buiten toe houdt men de mond en doet men net of er een blessure was, die nu ineens meevalt.. (ja want anders zou het uitkomen als er een UEFA arts zou bijkomen)
blablablablaaa,quote:Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de blessure van Seedorf was geveinsd, er zal wel weer een praatsessie zijn geweest en zo is men tot deze oplossing gekomen.. naar buiten toe houdt men de mond en doet men net of er een blessure was, die nu ineens meevalt.. (ja want anders zou het uitkomen als er een UEFA arts zou bijkomen)
en vanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Seedorf hoort gewoon thuis in het Ned elftal.
Enige spelers die er niet horen zijn Bouma en Bosvelt.
dan zijn het er nog steeds 12, is er nog steeds 1 teveel, ach misschien merken die duitsers het niet eens johquote:Op zondag 6 juni 2004 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mandy/Overmars
SLASH
idd, waarom is die gozer ooit opgeroepen zeg? Ik snap ook echt neit dat advocaat niet zo'n verdediger als Melchiot oproept.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
en vanbronckhorst
Jammer alleen dat 'ie gisteren nogal veel balverlies leed.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Melchiot? Dat moet een grapje zijn. Dat mag zich geeneens verdediger noemen.
Van Bronckhorst is in mijn ogen juist een van de betrouwbaarste factoren in dit elftal: je zult hem er nooit op betrappen dat hij de kop laat hangen en het allemaal maar op zich af laat komen! Harde werker! Respect!
Veel balverlies en maakt af en toe grote fouten...quote:Op zondag 6 juni 2004 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Melchiot? Dat moet een grapje zijn. Dat mag zich geeneens verdediger noemen.
Van Bronckhorst is in mijn ogen juist een van de betrouwbaarste factoren in dit elftal: je zult hem er nooit op betrappen dat hij de kop laat hangen en het allemaal maar op zich af laat komen! Harde werker! Respect!
Omdat hij een heel goede multifunctionele voetballer is.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:17 schreef erikh het volgende:
idd, waarom is die gozer ooit opgeroepen zeg?
hij wil perse op die plaats achter de spitsen terwijl Van der Vaart daar beter isquote:Op zondag 6 juni 2004 11:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heb ik hem deze hele voorbereiding nog niet horen roepen?
Maar ik heb het hem ook niet horen zeggen hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij wil perse op die plaats achter de spitsen terwijl Van der Vaart daar beter is
Hij eist gewoon die plek op omdat hij vind dat hij de beste op die plek is ( stond op teletekst)
Twee jaar topvoetbal en daarvan was 1 jaar slecht, dan doet Seedorf het toch beter. Echt bewezen heeft v/d Vaart nog niets, want hij heeft het slechte jaar nog niet verwerkt. Daarbij heeft hij zelden echte topwedstrijden gespeeld. Straks moet hij de strijd aan tegen mannetjes-putters op het middenveld en dat is toch iets anders dan Zwolle uit.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:29 schreef sol1tair het volgende:
Hmmm, dat v.d. Vaart nog nooit wat bewezen heeft is natuurlijk onzin. Hij heeft een slechts seizoen achter de rug, maar het seizoen daarvoor heeft ie toch echt wel laten zien wat hij kan.
Ja, en dan gaan we hem in de aanloop naar 2006 uitfluiten als hij niet brengt wat hij zou horen voor een speler met zijn kwaliteiten...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:11 schreef hace_x het volgende:
Van de Vaart moet gewoon nu vast op die positie spelen, dan heeft hij in ieder geval weer 3 oefenwedstrijden voor het WK 2006 op zak.
Is het nou zo erg om respect te tonen voor een neger die meer heeft bereikt dan jij, die meer geld heeft dan jij, die meer vrouwen kan krijgen dan jij ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:55 schreef hoM3r het volgende:
doei clarence
Sorry, maar ik zie het niet in Seedorf. Misschien gaat hij me positief verbazen, maar tot nu toe vind ik hem zo'n beetje de minst effectieve speler. Ik heb ook geen idee wat clubs als Milan in hem zien.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:17 schreef fisico het volgende:
[..]
Seedorf wil vlammen en kan ook vlammen als het moet. Volgens Dick heeft hij fantastisch gespeeld het afgelopen jaar en daar moet je wat mee gaan doen. De vorm van de dag gaat het verschil maken tegen de duiters. Daarna kunnen we gelijkspelen en winnen van Letland.
Moet je voor de gein eens een wedstrijd van Milan zien, hij is echt de spelmaker van het team, draagt het team eigenhandig naar een hogerniveau lijkt wel, die gozer is een absolute topspeler, ik geef toe bij het nederlands elftal haalt hij niet zo'n hoog niveau maar nog steeds zeer acceptabel.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:25 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie het niet in Seedorf. Misschien gaat hij me positief verbazen, maar tot nu toe vind ik hem zo'n beetje de minst effectieve speler. Ik heb ook geen idee wat clubs als Milan in hem zien.
Voor ons wordt het nu afwachten wat Dick ervan brouwt, we zullen zien wie er speelt tegen Duitsland en op welke positie.
erg jammer dat ie niet mee doet.quote:Seedorf mist duel tegen Duitsland
AMSTERDAM - Clarence Seedorf is niet beschikbaar voor het eerste duel van Oranje op het EK tegen Duitsland. Dat meldt NOS-teletekst. De middenvelder viel zaterdag tegen Ierland na een kwartier spelen uit met een hamstringblessure.
Zowel zondag als maandag is Seedorfs been uitgebreid onderzocht. MRI-scans wezen uit dat er niets gescheurd is, maar iets boven de hamstring zit wel een verrekking. "Ik ben hem zeker een week kwijt", aldus bondscoach Advocaat.
Seedorf zal minimaal vijf dagen niet of nauwelijks kunnen trainen. Desondanks neemt Advocaat hem toch mee. "Je mag in dit stadium alleen een speler vervangen als hij ernstig geblesseerd raakt en hij het hele toernooi niet kan spelen."
ik vind van nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
erg jammer dat ie niet mee doet.
gaat me ook een beetje ver...je doet nu namelijk alsof het 1 vd beste voetballers ter wereld is...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het nou zo erg om respect te tonen voor een neger die meer heeft bereikt dan jij, die meer geld heeft dan jij, die meer vrouwen kan krijgen dan jij ?
Hij heeft het beter voor elkaar gewoon, ik weet dat je jaloers bent, maar probeer je gewoon te richten op zijn voetballende kwaliteiten, en die heeft ie, hij is denk ik na Zidane 1van de beste spelmakers ter wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |