abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2004 @ 20:56:43 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_19520252
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:

en die scareface die zei dat het neerlands beste voetballer was... zal waarschijnlijk ook wel de enige zijn met die mening.. ik bedoel kom nou man...
nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.

natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.

Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 30 mei 2004 @ 22:18:28 #102
44620 Praag
pi_19522193
ik vond dat ie redelijk speelde, alleen de corners en vrije trappen verneukte 'ie behoorlijk. laat die dan door iemand anders nemen.
All good things must come to an end...
pi_19522383
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
En wat was jij ook al weer?
pi_19522622
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:

[..]

ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...
nah. niet dus...
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:16:17 #105
91271 zemmer
sterf eens
pi_19531729
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.

natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.

Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
ik vind dat geen rede voor zijn slechte spel in het nederlands elftal...
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
  maandag 31 mei 2004 @ 12:27:09 #106
33189 RM-rf
1/998001
pi_19531914
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:16 schreef zemmer het volgende:

ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
juist Seedorf kan volgens mij iemand als vande Vaart sterk ontlasten.
ik geloof ook dat vdVaart in een excellererende rol het elftal naar de titel zou kunnen dragen, maar juist als die vdVaart alle last direkt op de eigen schouders moet nemen, is het risico groot dat hij daaraan onderdor gaat.

Het zou heel treurig zijn als men over 2,3 jaar dezelfde verhalen weer over vdVaart op gaat houden, als zou die jongen niks meer kunnen, over de top heen zijn, overgewaardeerd worden en maar ens vervangen moeten worden door jonge talentrijke nieuwe spelers...

Het gemak waarmee nederlanders juist de ervaren krachten helemaal de grond in praten en openlijk uitfluiten, als ze niet in nietsbetekenende oefenwedstrijden 110% geven, schept zeker geen voordelige situatie waarin een team ook het vertrouwen van het publiek heeft.
Natuurlijk is het zo dat de spelers enerzijds dat vertrouwen moeten winnen, maar bij het nederlandse publiek vraag ik me serieus af hoe een speler in godsnaam nog vertrouwen _kan_ winnen: het lijkt bijna alsnof nederlanders enkel jonge debutanten en afgezwaaide ex-spelers (Bergkamp is toen hij nog beschikbaar was ook te vaak afgekat in Oranje, al zou hij niet genoeg brengen) kunnen accepteren als spelers van het Nederlands Elftal
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 31 mei 2004 @ 12:37:33 #107
91271 zemmer
sterf eens
pi_19532130
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
pi_19532352
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef zemmer het volgende:
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
Over Kluivert is zijn hele carriere gezeik geweest, en Davids is ook een jaar lang uitgefloten door die Oranje josti's...........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:51:41 #109
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19532429
Vergeet niet dat het Seedorf was die de groep bijelkaar bracht voor de 2e wedstrijd tegen Schotland. Clarence was degene die de boel op scherp heeft gezet.

De opstelling: Van der Sar, Melchiot, Heitinga, Van Bronckhorst, Cocu, Seedorf, Sneijder, Van der Vaart, Davids, Kluivert en Van Hooijdonk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 31 mei 2004 @ 12:54:49 #110
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19532493
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19532860
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Ben ik het deels wel mee eens ja, misschien een beetje overdreven...
  maandag 31 mei 2004 @ 13:14:54 #112
91271 zemmer
sterf eens
pi_19532958
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
hmm ja.. zo voelt hij het ook ja....
maar als het zo zit... dan hoort ie dus toch niet in de basis
  maandag 31 mei 2004 @ 13:40:50 #113
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19533553
Kan de titel van dit tipoc verandert worde in "Teletoetel-verzamel-topci"?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_19554861
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.

Seedorf was één van de weinigen die nog goed speelden vandaag.

Rot op met je kuttopic loser.

I ll second that
pi_19572926
Seedorf heeft zojuist weer een kans om zeep geholpen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:30:23 #116
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19572969
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:30:39 #117
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19572976
Seedorf heeft ook zojuist al minstens 4 kansen gecreeerd. Da's meer dan in de gehele eerste helft. (ook te danken aan de snelle vleugelspelers die er nu in staan)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:38:23 #118
30220 Barca
pi_19573247
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
Zeker, maar niet alleen op basis van deze wedstrijd.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:47:10 #119
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_19573538
Seedorf heeft 15 jaar geleden een vliegtuig gemist...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:49:10 #120
30220 Barca
pi_19573612
Ban 4 life!
pi_19574930
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Elke wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19575024
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.

Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije schoppen/pingels nemen.

En dan zijn we allemaal weer vrienden
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_19575040
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.

Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije pingels nemen.

En dan zijn we allemaal weer vrienden
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:44:27 #124
30220 Barca
pi_19575450
Mee eens.
pi_19577892
Seedorf vind ik toch echt nog een van de beste spelers van Oranje.
Hij heeft nooit echt die waardering gehad in Nederland die hij verdiend. Waar spelers als Makaay, v. Nistelrooy en v. Hooijdonk het bij hun clubs ook (netzoals Seedorf perfect doen) presteren ze niks of weinig in Oranje. Je hoort van Seedorf vrij wenig over zijn verdiensten voor de club en in oranje kan hij volgens de Nederlanders al helemaal niks meer goed doen..
Het is een werkpaard, altijd veel inzet en heeft enorm veel techniek.
Dat hij afgerekend wordt op de gemiste vrije trappen is natuurlijk ook niet geheel onterecht, op zulke momenten moet hij VOORAL goed zijn. Maar het gaat mij te ver om te veronderstellen dat hij niet in Oranje thuishoort.

Ik heb in ieder geval alle vertrouwen in de man!

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 2 juni 2004 @ 07:19:59 #126
30220 Barca
pi_19579919
Clarence wordt bij zijn clubs erg gewaardeerd. Hij laat vaak zijn hart spreken en dat bevalt de nuchtere Hollander niet. Jammer, luister even naar hem en je merkt dat hij (voor een groot deel) gelijk heeft.
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:33:51 #127
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19580314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Zeg achterlijk persootje, ga eens snel buitenspelen
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:07:21 #128
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19580607
Seedorf wat doe je?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_19580707
quote:
Kansloze sukkel..
-------Practice Mindfulness-------
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:16:54 #130
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19580727
quote:
Wat ben jij een zielig, achterlijk, triest kutventje zeg.. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2004 11:19:32 ]
-
pi_19582745
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
pi_19583500
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur

[ Bericht 30% gewijzigd door Dr.Daggla op 02-06-2004 11:48:57 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_19583532
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
Leg uit
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:49:58 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19583842
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Leg uit
SLM ramp, .
-
pi_19583923
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:54:34 #136
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19583983
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad? .
-
pi_19584041
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad? .
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.

Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:59:19 #138
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_19584130
quote:
dwaas
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:02:34 #139
33189 RM-rf
1/998001
pi_19584215
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.

Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....

en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
pi_19584307
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....

en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is. Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:10:59 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19584430
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.

Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
Omdat het nogal een verschil is om een neger een aap te noemen of zeggen dat iemand flaporen heeft.
Maar jij als extreem rechts sukkeltje begrijpt dat natuurlijk niet.. Overigens is een mod in staat om in te grijpen.. .
Ga er maar niet van uit dat je grap terug komt trouwens, .
-
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:11:41 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19584445
En verder klagenm doe je maar in het EK FB topic, .
-
pi_19584468
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.

einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorretje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.

De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.

Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
pi_19584564
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:12 schreef CANARIS het volgende:
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.

einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorre´tje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.

De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.

Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
Dan mag je _nu_ even de link erbij pakken waar ik dat gezegd heb. Ik wacht wel effe.

@ Daggla; moedig hoor antwoord geven en meteen het dreigement erbij dat ik hier niet meer mag reageren. Zak er maar in wat mij betreft, ik ga nog wel even in discussie met de mods van dit forum. Je hoeft niet te reageren in het FB topic.
pi_19584713
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
quote:
Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Iemand uitschelden is al verkeerd, iemand rascistisch uit gaan schelden is nog fouter. Dan mag een mod dus best even gastgewijs optreden.
quote:
Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19584787
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
quote:
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen? Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal.. )

Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
pi_19585042
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
quote:
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen? Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal.. )
Neem een cursus begrijpend lezen, het ging over hoe je Dr.Daggla aanviel.
quote:
Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
Hoe weet jij of ik jouw opmerking heb gelezen of niet?
In Southern Sun
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:38:17 #148
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_19585262
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Guidosaurus het volgende:
Ik doe mee
Hoogbevaagd
pi_19585341
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
Dan neem ik bij deze aan dat jij van geen enkele voetballer tijdens dit EK zal gaan zeggen dat deze slecht is, van welk elftal dan ook. Er doen namelijk alleen maar goede voetballers mee.

Wil je echter nog enigszins mee kunnen dicussieren dan zul je wel onderscheid moeten maken tussen de beste en minder goede voetballers. De beste noemen we dan goed, en de minder goede slecht. Is dit de eerste keer dat je over voetbal praat ofzo?
pi_19585431
Ik vind je grappig worden...

Er zit een wezelijk verschil tussen iemand een minder goede voetballer vinden en zeggen dat iemand niet kan voetballen. Dat is wel zo'n domme uitspraak... Ik mag best zeggen dat iemand slecht speelt, dan zeg ik toch niet dat ie niet kan voetballen...

Domme jongen...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')