nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:
en die scareface die zei dat het neerlands beste voetballer was... zal waarschijnlijk ook wel de enige zijn met die mening.. ik bedoel kom nou man...
En wat was jij ook al weer?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
topictitel zou wel wat subtieler kunnen inderdaad, ik haat Seedorf absoluut niet, maar ik vind hem een luie en waardeloze, misplaatst arrogante, betweterige, onbeschofte baggervoetballer.
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef zemmer het volgende:
[..]
ach vertrouwen vertrouwen... hij krijgt het iig van de bondscoach dat moet voldoende zijn hoor...
nah. niet dus...
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, die 'scarface' is niet de enige met die mening,
for your information, nederland is een klein land, met een kleine flutcompetitie;
en daaruit volgt dat het een redelijk wonder is als er echte talentvolle wereld-voetballers uit ons landje voorkomen, dat moet je koesteren niet ieder talent doodknuppelen als hij niet altijd brengt wat hij zou kunnen, en ook niet spelers met ervaring en routine makkelijk afdanken, omdat er toch wel een aantal talentvolle 16-jarige semi-amateurs al in de eigen competitie succesvol kunnen zijn, in wedstrijden tegen RKC, emmen en Heracles uitblinken.
natuurlijk denk jij dat mensen als Sander van Gessel, Richard Knopper en Thomas Buffel, ook hele leuke spelers zijn, die best een balletje kunnen trappen, maar wil je resultaat halen op internationaal vlak, wat, dankzij mensen als Seedorf Nederland wel 'zou' kunnen:
dan doe je dat door de beste spelers te verzamelen, en en tactiek te bedenken waarin juist de toppers tot hun beste spel kunnen komen.
Kampioen wordt je echt niet met nét-niet-spelers, daarvoor heb je wereldtoppers nodig, ook als die wereldtoppers soms klootzakken zijn, of sters met allure.
Als je zo tegen Seedorf bent, ga dan lekker een team aanhangen waarin hij niet meespeelt, Duitsland bijvoorbeeld, en ga daarvan de spelers uitfluiten wanneer deze een keertje een vrije trap over schieten.
Maar het is wel enorm belachelijk dat Nederlandse spelers door hun eigen publiek kapot gemaakt worden, uitgefloten, vernederd door die 'oranje feestvierders'...
ik vind dat geen rede voor zijn slechte spel in het nederlands elftal...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt het ook absoluut niet van Dickie hoor.......
Als hij speelt, dan meestal op een of andere rare plek (bealve zaterdag).
juist Seedorf kan volgens mij iemand als vande Vaart sterk ontlasten.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:16 schreef zemmer het volgende:
ik ben niet echt TEGEN seedorf... ik kan ook niet ontkennen dat het een goede voetballer is...
dat heeft bewezen bij internationale topclubs.... maar wat heeft ie bewezen in het nederlands
elftal...??? ik zie vdv gewoon liever op de 10...
Over Kluivert is zijn hele carriere gezeik geweest, en Davids is ook een jaar lang uitgefloten door die Oranje josti's...........quote:Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef zemmer het volgende:
maar je hoort toch ook niemand over davids....
en eerst ook niet over kluivert... (nu wel omdat ie gewoon minder is en we hebben goede alternatieven)
Ben ik het deels wel mee eens ja, misschien een beetje overdreven...quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
hmm ja.. zo voelt hij het ook ja....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Baklap het volgende:
Seedorf is geweldig. Het is niet: Seedorf past niet bij het Nederlands elftal
het is: Het Nederlands elftal past niet bij Seedorf.
I ll second thatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Triest topic van een meeloper. Lul niet als je er geen verstand van hebt jochie.
Seedorf was één van de weinigen die nog goed speelden vandaag.
Rot op met je kuttopic loser.
Zeker, maar niet alleen op basis van deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Deze wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef SpleeffY het volgende:
Elke wedstrijd beoordelend, heeft hij meer recht van spelen dan Van Nistelrooij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn dat hij ook een paar mooie schoten heeft gehad. En paar man goed heeft gepositioneerd.
Laten we een compromis sluiten: Seedorf is een goede voetballer, maar moet geen vrije pingels nemen.
En dan zijn we allemaal weer vrienden
Zeg achterlijk persootje, ga eens snel buitenspelenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Seedorf heeft 15 jaar geleden een vliegtuig gemist...
Kansloze sukkel..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Wat ben jij een zielig, achterlijk, triest kutventje zeg..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
Leg uitquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik snapte 'm eerst ff niet, maar nu wel
SLM ramp,quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Leg uit![]()
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Optyfen met die racistische grapjes, simpel figuur
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sjonge jonge stel je niet zo aan. Als ik iets had gezegd over Van der Sar z'n flaporen was er niks aan de hand geweest.. Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.
Ik zeg toch ook niks over bijv Kluiverts uiterlijk, maar ja; Seedorf lijkt er dus echtwel op.
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dom geboren of gewoon een slechte opvoeding gehad?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Keijs het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Die positieve discriminatie van jou komt me een beetje de strot uit.
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is. Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat bedoel je? dat je het recht wilt hebben om voetballers op een lage manier te gaan uitschelden?
Omdat het een enorme winst is om op niet ter zake doende uiterlijkheden te bepalen of iemand voetbal zou kunnen spelen....
en wat betreft Van Der Sar, iemand die hem enkel op zijn uiterlijk beoordeeld is evenzeer fout bezig en krijgt dat ook te horen, net zoals jij een domme idioot bent, als je werkelijk iemand enkel haat vanwege zijn huidskleur.
Omdat het nogal een verschil is om een neger een aap te noemen of zeggen dat iemand flaporen heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat loopt jij trouwens te modden hier? Ga es terug naar je plekje ofzo.. ga daar je politieke boodschap maar verkondigen want hier heeft niemand daar behoefte aan volgens mij, al geloof jij wellicht dat je hier de meest gave persoon bent die hier loopt te posten.
Nu weer even ontopic. Dit is het Seedorf HAAT topic dus is snap niet waarom mijn grap hier niet mag blijven staan. Ik ga ervanuit dat de echte mods hem gewoon weer terugplaatsen.
Dan mag je _nu_ even de link erbij pakken waar ik dat gezegd heb. Ik wacht wel effe.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:12 schreef CANARIS het volgende:
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen en hij daarnaast enorm arrogant is.
einde quote
Komt dat zien , een spuitjes etende slungel met een pakkie shag en een blond-rood snorre´tje
Zo uit de Nederlandse klei getrokken. De volgende vakantie naar Lloret de Mar al geboekt.
De goede man vertelt ons dat Seedorf niet kan Voetballen.
Ergens heb jij zeker geschreven dat v.d.Meyde een wereld voetballer is.
Zo maar geraden by the way
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik haat niemand om z'n huidskleur. Ik heb een hekel aan Seedorf omdat hij niet kan voetballen
Iemand uitschelden is al verkeerd, iemand rascistisch uit gaan schelden is nog fouter. Dan mag een mod dus best even gastgewijs optreden.quote:Aangezien dit een haat-topic is lijkt me dit wel degelijk een plek om Seedorf es effe lekker verrot te schelden. Het kan best zijn dat bepaalde mensen het hier niet mee eens zijn; dan kunnen ze dat zeggen. Het is echter een heel ander verhaal om reacties simpelweg te gaan wissen. Dat slaat nergens op.
Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.quote:Als mijn reactie nu racistisch was geweest oid, maar dat was hier helemaal niet aan de orde. Daggla houdt er blijkbaar een zeer vreemde definitie van racisme op na, maar dat zal komen door zijn overmatig drugsgebruik oid.
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die bij AC Milan speelt kan inderdaad niet voetballen. Jij kan het natuurlijk beter als spits van FC Bal op het Dak 7
Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen?quote:Helaas was je opmerking gewoon racistisch. Op de man spelen is overigens niet gewenst hier, maar je zal wel geen betere argumenten hebben.
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit topic gaat over zijn prestaties binnen het Nederlands elftal. Was je dat nog niet opgevallen?
Neem een cursus begrijpend lezen, het ging over hoe je Dr.Daggla aanviel.quote:Dit is een haat-topic. Hoezo zou je dan niet op de man mogen spelen?![]()
Denk es na ofzo. Naast een slechte voetballer is het namelijk ook nog een contactgestoorde arrogante kwal. (Oh is dat ook racistisch? Ik noemde een neger een kwal..
)
Hoe weet jij of ik jouw opmerking heb gelezen of niet?quote:Verder heb je m'n opmerking niet eens gezien dus je weet er geen klote van of ie racistisch was of niet. Kijk maar in het FB topic voor uitleg erover. Gaarne niet reageren aldaar.
Dan neem ik bij deze aan dat jij van geen enkele voetballer tijdens dit EK zal gaan zeggen dat deze slecht is, van welk elftal dan ook. Er doen namelijk alleen maar goede voetballers mee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand die uberhaupt in het Nederlands Elftal speelt kan goed voetballen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |