Israel doet ook gewoon mee aan de kwalificatie voor het EK en zit bij de kwalli's voor het WK in de Europese poules...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Inquistor87 het volgende:
Eurovisiesongfestival daar doet Isreal mee!.
Noord-Afrika hoort toch ook niet bij Europa.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:28 schreef Olmo het volgende:
Misschien heeft de afstand tussen de landen in Azië ook wel mee gespeeld...
Turkije - Japan
Precies, hetzelfde geldt voor het Russische voetbal; aantrekkelijk, snel, creatief, aanvallend... Zonde om dat te moeten missenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:02 schreef Olmo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Turkije een leuk voetballand vind. Zonde als ze bij Azië mee zouden doen
Sim-pel... slotje op verzoek van topicstarterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:26 schreef Sloggi het volgende:
Sim-pel...
Ik vind Rusland misschien wel meer een Europees land dan Turkije.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft inderdaad vreemd, hoewel ik Turkije wel een Europees land acht, Rusland is inderdaad een ander verhaal...
Dat is inderdaad bijna net zo erg als volwassen kerels die verkleed als Zeeuws meisje naar 't stadion gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Het zijn allebei geen Europese landen en ze behoren niet mee te doen. Gatver van die Turken die met vlaggen door de stad gaan rijden als ze een wedstrijd gewonnen hebben..Ben blij dat we daar in ieder geval geen last van hoeven hebben.
![]()
Dat kan inderdaad irritant zijn, maar dat zal denk ik niet ophouden als Turkije bij Azië is ingedeeld. Als ze dan op een WK goed presteren, zullen ze toch weer door te straten gaan rijden en toeteren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft wel een punt. Het is idd een beetje provocerend om die Ali's (niet racistisch bedoeld) toeterend in hun Volkswagen Golf 2'tjes door de stad te zien rijden, en bovenal gewoon erg irritant
Wat is er mis met een VW Golf 2'tje?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft wel een punt. Het is idd een beetje provocerend om die Ali's (niet racistisch bedoeld) toeterend in hun Volkswagen Golf 2'tjes door de stad te zien rijden, en bovenal gewoon erg irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |