haal je hem in, en laat je hem jou nog een keertje inhalen ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:08 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kwam ook een Phantom tegen op de A2 van amsterdam richting Utrecht. Merkte het pas toen hij voorbij was helaas
Scheelde zeker niet veel ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Mercedes SL55 AMG! Stond ik naast bij het stoplicht met mijn Fiësta 1.1. Hij was toch iets sneller weg!
Ik reed met kouwe motor dus deed ff rustig aan!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Scheelde zeker niet veel ?
Die gozer had mazzel dan zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik reed met kouwe motor dus deed ff rustig aan!
Bentley Arnage om precies te zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Bentley ?
De Hummer H2 was zand kleurig tegen bruin aan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:09 schreef koning_leeuw het volgende:
Afgelopen koniginnedag in scheveningen
VW pheaton
Hummer H2
Porsche cayenne
En een maybach
Foto.s En waarom stond hij daar. En wat is die mooi hequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:38 schreef WiZzi het volgende:
Ferrari F355 spider bij ons op de oprit![]()
probeer daar maar eens aan te tippen
helaas was het maar voor een middagje maar toch... blijft stoer op je eigen oprit![]()
De eigenaar heeft geen andere auto. En hij heeft een strand tent. Grote kans dat hij iets moest ophalenquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:27 schreef Xrenity het volgende:
Die hummer heb ik ook gezien. Maar het viel me dan wel op dat hij al tegen 2 uur 's middags weg reed. Kan natuurlijk afspraak zijn, maar toch
Ja mij ook! Dan verkoop ik hem en koop ik een F355 spider...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
puh geef mij maar een 360 Modena.
Bij de 360 was het ontwikkelen van een racy geluid ook 1 van de doelstellingen, dus de motor (naar ik aanneem het uitlaatsysteem) is mede met dat doel ontwikkeld. En met succes mag ik wel zeggen. Het gaspedaal heeft naast zn voordehand liggende functie, tevens de functie van volumeknop gekregen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:20 schreef ook_gek het volgende:
De 360 maakt net even een beter geluidje dan de F355. Al zijn ze beiden een genot om naar te luisteren. Met de juiste uitlaat
Kuch golens mij duurt de 100 wel ietsjes langer dan 4 sec. in de 360 4,2 ofzo ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:22 schreef ook_gek het volgende:
Nou standaart klinkt hij niet zo lekker hoor. Maar met een leuke race uitlaat er onder. Merk is mij even ontschoten. En het kost je wat. Maar dan heb je ook wat.
Maar dan hoor je die motor geweldig hard janken.
In scheveningen heeft er een tijdje 1 gereden.
zit je in de bus naar je werk. Komt hij heel langzaam aan rijden. Dan is het een hoog geluidje. En dan gaat hij in z,n vrij. En dan is het een heel zwaar geluid. Je voelt je maag gewoon trillen. En als hij weg rijd is het janken
Zelf ook een keer mee mogen rijden met een belg. En het is niet te beschrijven hoe dat is. Zeker niet als die belg wil laten zien dat je onder de 4 sec op de 100 zit![]()
Het is dan echt gewoon. Plank gas. Koppeling laten schieten. Je voelt de achterkant weg trekken. Iets op zij. Het hoge gejank. Je voelt de banden grip krijgen. dan is het door trappen naar de max toeren. Om vervolgens bliksem snel naar de 2de versnelling gaan en dan weer plank gas. En dan gewoon nog wielspin hebben. Echt super is dat.
Lijkt mij dat je sneller op de 100 zit als je zonder wielspin wegtrekt hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:22 schreef ook_gek het volgende:
Nou standaart klinkt hij niet zo lekker hoor. Maar met een leuke race uitlaat er onder. Merk is mij even ontschoten. En het kost je wat. Maar dan heb je ook wat.
Maar dan hoor je die motor geweldig hard janken.
In scheveningen heeft er een tijdje 1 gereden.
zit je in de bus naar je werk. Komt hij heel langzaam aan rijden. Dan is het een hoog geluidje. En dan gaat hij in z,n vrij. En dan is het een heel zwaar geluid. Je voelt je maag gewoon trillen. En als hij weg rijd is het janken
Zelf ook een keer mee mogen rijden met een belg. En het is niet te beschrijven hoe dat is. Zeker niet als die belg wil laten zien dat je onder de 4 sec op de 100 zit![]()
Het is dan echt gewoon. Plank gas. Koppeling laten schieten. Je voelt de achterkant weg trekken. Iets op zij. Het hoge gejank. Je voelt de banden grip krijgen. dan is het door trappen naar de max toeren. Om vervolgens bliksem snel naar de 2de versnelling gaan en dan weer plank gas. En dan gewoon nog wielspin hebben. Echt super is dat.
die heb ik ook gezien in leiden een zwartequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Mercedes SL55 AMG! Stond ik naast bij het stoplicht met mijn Fiësta 1.1. Hij was toch iets sneller weg!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef seto het volgende:
In de Herenstraat in Rijswijk een Skyline R34![]()
Er stond R1 op de achterkant,en geloof dat ik er al eens iets over had gelezen in een eerder gespot topic.
kijk hier onder eens....quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
die hadden m´n ouders laatst gespot
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kijk hier onder eens....
http://www.extreme-machin(...)1
uhm...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Foto.s En waarom stond hij daar. En wat is die mooi he
Ohh.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:44 schreef Predemius het volgende:
Onze vriend Fili komt de 16de ook naar Assen, dat jappenfeestje...
Extreme Machines gaat dan 200 Impreza`s proberen erneer te zetten, record...
Fili heeft nu ook een nederlands kenteken erop
Alle electro hulpstukken waren uit. Dus dan heeft zo een bak wat moeite met het vermogen goed op de weg te krijgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kuch golens mij duurt de 100 wel ietsjes langer dan 4 sec. in de 360 4,2 ofzo ?
Ik dacht dat die 4,6 er over deed. Handbak dan he.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kuch golens mij duurt de 100 wel ietsjes langer dan 4 sec. in de 360 4,2 ofzo ?
Staan de foto,s online ergens?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:55 schreef WiZzi het volgende:
[..]
uhm...zou je me kunnen uitleggen hoe ik foto's plaats?
ben nog niet zo lang lid van dit forum namelijk
eigenaar woont ik delftquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En weet iemand waar die skyline normaal gesproken staat. Komt die uit den haag?
Want hij is gespot in delft en richting den haag. Ben wel benieuwd
Anders ga ik op jacht voor foto,s![]()
Jo gaaf manquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenaar woont ik delft
Tubi!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:22 schreef ook_gek het volgende:
Nou standaart klinkt hij niet zo lekker hoor. Maar met een leuke race uitlaat er onder. Merk is mij even ontschoten.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:51 schreef griffx het volgende:
[..]
Ohh.
Stond anders naast hem in Delft en hij had opzeker nog een andere plaat er op zitte
Mooie bak iig![]()
Welk stadsdeel?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenaar woont ik delft
Ja ga jij eens op zoek naar die bakquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:33 schreef Boink het volgende:
[..]
Welk stadsdeel?
Zal ik zeker doen, moet ik alleen wel weten waar die ongeveer moet staan.. Heel delft door fietsen is niet echt een succesquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ga jij eens op zoek naar die bak
Das ook de ALLER EERSTE Skyline R-34 GTR V-Spec Nismo Edition die op Ned. Kenteken gezet isquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef seto het volgende:
In de Herenstraat in Rijswijk een Skyline R34![]()
Er stond R1 op de achterkant,en geloof dat ik er al eens iets over had gelezen in een eerder gespot topic.
Mail even de foto,s naar m,n email adres. Staat in m,n profiel. Zet ik ze online voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:46 schreef WiZzi het volgende:
ze staan op mijn pc ook_gek, kheb geen eigen site ofzo, maar moet het perse online? kan ze in een msngroep zetten...
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:20 schreef Estolan het volgende:
Ps. in om de hoek bij mn ouders huis, kan wel foto's maken als jullie dat willen
Regel een ritje in die ferrariquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:23 schreef WiZzi het volgende:
tnx ook_gek i owe u![]()
Zijn die foto's soms gemaakt voor Het Nieuwe Lyceum in Bilthoven, lijkt er wel op iig. En die jongen achter het stuur heb ik volgens mij daar wel eens zien rondlopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
nou eindelijk de Ferrari foto,s van WiZzi
[afbeelding]
[afbeelding]
Hele mooie foto,s
Zijn foto,s van WiZzi en die komt uit bilthoven dacht ik. Dus kan heel goed?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:15 schreef sven_da_man het volgende:
[..]
Zijn die foto's soms gemaakt voor Het Nieuwe Lyceum in Bilthoven, lijkt er wel op iig. En die jongen achter het stuur heb ik volgens mij daar wel eens zien rondlopen.![]()
ik woon tegenover het nieuwe lyceum en die jongen is mijn broertje svenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:15 schreef sven_da_man het volgende:
[..]
Zijn die foto's soms gemaakt voor Het Nieuwe Lyceum in Bilthoven, lijkt er wel op iig. En die jongen achter het stuur heb ik volgens mij daar wel eens zien rondlopen.![]()
OK dan, leuk om te weten, ik zit nu in de 4e op het HNL. Er rijdt wel meer leuks rond in de Bilt, Bilthoven. In De Bilt ook laatst gezien de Lamborghini Gallardo. Reed over de Utrechtseweg bij de Hessing.quote:Op zondag 9 mei 2004 10:35 schreef WiZzi het volgende:
[..]
ik woon tegenover het nieuwe lyceum en die jongen is mijn broertje svengoed gezien
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef Skyscape het volgende:
Deze 2 zijn ook niet verkeerd:
@ schiphol kort parkeren (daar staan wel meer leuke bakken btw)
[afbeelding]
Die MG zie ik elke dag minimaal 2 keer, de rest is wel mooiquote:Op maandag 10 mei 2004 13:18 schreef -Eddow- het volgende:
In 2 uurtjes 3 toffe wagens gezien
En nog een MG
Ik nietquote:Op maandag 10 mei 2004 13:20 schreef carfreak het volgende:
[..]
Die MG zie ik elke dag minimaal 2 keer, de rest is wel mooi![]()
das zeker net nieuw die m6quote:Op maandag 10 mei 2004 13:32 schreef WiZzi het volgende:
![]()
M6
![]()
![]()
Dat denk ik eerlijk gezegd ook; de M6 zal nog wel even op zich laten wachtenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dat geen 645Ci ?
Dat snap ik dan niet: ok, als je een afgeragde 3 hebt van 10 jaar oud, dan is het leuk om er een M sticker op te plakken, maar zoiets doe je toch niet bij een nieuwe 6??quote:Op maandag 10 mei 2004 14:18 schreef WiZzi het volgende:
ist ook, die gast heeft er een m teken voorgeplakt... heb ik zooooon hekel aan die nepperds... maarja nog steeds![]()
M6
![]()
![]()
ach, zie het wel aardig vaak, in libanon zetten gasten dat teken zelfs op de oude mercedessen daar (even voor de duidelijkheid... 70% van alle auto's daar is bmw of mercedes, en van die 70% heeft 90% een M-teken achterop staan... vandaar dat ik er ziek van werd)quote:Op maandag 10 mei 2004 14:22 schreef carfreak het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet: ok, als je een afgeragde 3 hebt van 10 jaar oud, dan is het leuk om er een M sticker op te plakken, maar zoiets doe je toch niet bij een nieuwe 6??![]()
Die gasten daar in t midden oosten zijn niet helemaal lekker bij hun hoofd zeker!quote:Op maandag 10 mei 2004 15:11 schreef WiZzi het volgende:
[..]
ach, zie het wel aardig vaak, in libanon zetten gasten dat teken zelfs op de oude mercedessen daar (even voor de duidelijkheid... 70% van alle auto's daar is bmw of mercedes, en van die 70% heeft 90% een M-teken achterop staan... vandaar dat ik er ziek van werd)
ik zie daar altijd Toyota's rijden.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:11 schreef WiZzi het volgende:
[..]
ach, zie het wel aardig vaak, in libanon zetten gasten dat teken zelfs op de oude mercedessen daar (even voor de duidelijkheid... 70% van alle auto's daar is bmw of mercedes, en van die 70% heeft 90% een M-teken achterop staan... vandaar dat ik er ziek van werd)
ben je er wel eens geweest?? mar ik weet niet waar jij die toyota's hebt gezien :S bmw's en mercedessen zijn toch echt de meest voorkomende auto's daar... kom er elk jaarquote:Op maandag 10 mei 2004 15:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zie daar altijd Toyota's rijden.![]()
Deze auto gaat nog wel, die mag nog het M teken dragen maar je hebt ook van die 316 M teken wannabe'squote:Op maandag 10 mei 2004 15:30 schreef -Eddow- het volgende:
Tis dus gewoon een wannebeeMaar het M teken stond voor 6.45 en meestal is het dus M6...
jammer dat ik niet meer pics kon maken..
Heej die foto,s van jou trekken te veel dataquote:Op maandag 10 mei 2004 16:05 schreef WiZzi het volgende:
[..]
ben je er wel eens geweest?? mar ik weet niet waar jij die toyota's hebt gezien :S bmw's en mercedessen zijn toch echt de meest voorkomende auto's daar... kom er elk jaar
mail me ffquote:Op maandag 10 mei 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heej die foto,s van jou trekken te veel data
Ik ga effe iets anders verzinnen
Bedankt. MAar het is al geregeldquote:Op maandag 10 mei 2004 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
mail me ff
als het goed is kan ik het wel hosten..
of picserver
oke! dan niet!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedankt. MAar het is al geregeld![]()
Deze auto is zoooo geilll!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:35 schreef Salvad0R het volgende:
chevrolet avalanche tegenover mn huis, Enschede.
[afbeelding]
maak es ff een foto jijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Zwarte Audi RS6 hier voor de deur op m,n werk
Die jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:17 schreef blieblie het volgende:
DeLorean![]()
Er zijn 5 Enzo's op Nederlands kenteken...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:47 schreef Rio het volgende:
Als er uberhaupt Enzo('s) in Nederland zijn, dat weet ik niet eens.
edit: hier = Amsterdam
Heb ik net ook gedaan:quote:Op zondag 16 mei 2004 15:14 schreef ook_gek het volgende:
ik ga straks weer een stuk fietsen. Op zeker dat ik veel vette bakken tegen kom
Mm, misschien dat ik ook maar es een dagje naar Scheveningen ga...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Opsomming...
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:27 schreef WouteRF het volgende:
De nieuwe Audi A6 (met die nieuwe voorkant) stond vandaag voor Huis ter Duin!
Gaaf, ik heb hem alleen nog maar in donker- en lichtgrijs gezienquote:Op zondag 16 mei 2004 19:56 schreef WouteRF het volgende:
Zwart/donkerblauw. Fietste er eerst langs en dacht "was dat nu...?", heb toen een rondje gefietst en eigenlijk alleen maar op de voorkant geletDonkere auto in ieder geval, was van Audi / een Audi dealer.
volgens mij heb ik dezelfde auto zien rijden i Loosdrecht 2 weken geleden!!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:08 schreef DIA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gespot op de parkeerplaats van het vliegveld Dusseldorf![]()
iddquote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
aha Crossfire dus
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
nou eindelijk de Ferrari foto,s van WiZzi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hele mooie foto,s
Is dat zoquote:Op zondag 16 mei 2004 20:55 schreef Scuderia575M het volgende:
Nou hahahaha, gewoon van Meijers gehuurd.......
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij weet ik van wie die auto isquote:Op zondag 16 mei 2004 20:08 schreef DIA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gespot op de parkeerplaats van het vliegveld Dusseldorf![]()
maar toch een Ned kenteken?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik van wie die auto is
De eigenaar werkt bij een bekend software bedrijf.
En woont in duitsland. En komt vaak op het vliegveld bij Dusseldorf
Ja denk dat de auto op naam van de zaak staat. En ze hebben een kantoor in nederland ergens.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar toch een Ned kenteken?
uhm tja... dacht t niet eigenlijk en ook_gek: niet van een van mn buren, maar vrienden van mn pa, over een maandje mn rijbewijs en dan cruise ik rond in die ferrari! (een middagje dus....) en no way dat ik ervoor betaald heb bij meijers scuderiaquote:Op zondag 16 mei 2004 20:55 schreef Scuderia575M het volgende:
Nou hahahaha, gewoon van Meijers gehuurd.......
[..]
![]()
![]()
![]()
je hebt nog wat goed te makenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:49 schreef WiZzi het volgende:
[..]
uhm tja... dacht t niet eigenlijk en ook_gek: niet van een van mn buren, maar vrienden van mn pa, over een maandje mn rijbewijs en dan cruise ik rond in die ferrari! (een middagje dus....) en no way dat ik ervoor betaald heb bij meijers scuderia, leuk dat je zo vertrouwd wordt als je hier iets post... tis namelijk zo stoer om te lullen over dit soort dingen
![]()
oi StefanPquote:Op maandag 17 mei 2004 15:45 schreef StefanP het volgende:
De afgelopen 4 dagen in Dallas, USA:
een hele berg Corvettes
nog meer nieuwe Nissan 350Zs
een echte Viper GTS (toch best mooi in het echt, op plaatjes juist niet)
3 crossfires
een heleboel dure, glimmende Mercedes SLKs en zo
een Hummer
en, jawel, een echte zwarte supra mk4
Iedereen die dat niet zou weten mag wel 'ns wat boekjes 'n blaadjes gaan lezen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:19 schreef ook_gek het volgende:
Voor de mensen die niet weten welke auto het is op die foto.
Het is een Jaguar X-type cabrio
Zoals ik. Ik wist niet dat het hier een X-type cabrio betrof. Ik wist niet eens dat die al bestond. Ik wist niet eens dat Jag die zou gaan maken. Ik dacht dat het een E-type cabrio was. Eentje uit een minder begerenswaardig jaar (getuige de grote grill). Een series II wellicht. Maar ja, ik ben een cul-tuur-bar-baar!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:50 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Iedereen die dat niet zou weten mag wel 'ns wat boekjes 'n blaadjes gaan lezen...Cul-tuur-bar-ba-ren.
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:49 schreef WiZzi het volgende:
[..]
uhm tja... dacht t niet eigenlijk en ook_gek: niet van een van mn buren, maar vrienden van mn pa, over een maandje mn rijbewijs en dan cruise ik rond in die ferrari! (een middagje dus....) en no way dat ik ervoor betaald heb bij meijers scuderia, leuk dat je zo vertrouwd wordt als je hier iets post... tis namelijk zo stoer om te lullen over dit soort dingen
![]()
waarom zou die....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Scuderia575M het volgende:
Laat de originele foto's nu maar zien met nummerplaat zul je dien dat het een Meijers auto is, aan alle details is te zien dat dat hem is en met photoshop kan iedereen knoeien...
[..]
Ahum volgens mij is dat nog steeds een 355 hoor ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Scuderia575M het volgende:
Hahaha, grapjas,
Ik kan je uit ervaring vertellen dat geen enkele verzekeringsmaatschappij het toelaat dat er een lummel die net zijn rijbewijs heeft in een Ferrari rijdt. Ze doen al moeilijk las iemand anders dan de eigenaar en meestal de verzekerde erin rijdt, bij een V12 als een Maranello kan dit al helemaal niet!
Laat de originele foto's nu maar zien met nummerplaat zul je dien dat het een Meijers auto is, aan alle details is te zien dat dat hem is en met photoshop kan iedereen knoeien...
[..]
Hij zegt toch dat die niet van hem isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Scuderia575M het volgende:
Hahaha, grapjas,
Ik kan je uit ervaring vertellen dat geen enkele verzekeringsmaatschappij het toelaat dat er een lummel die net zijn rijbewijs heeft in een Ferrari rijdt. Ze doen al moeilijk las iemand anders dan de eigenaar en meestal de verzekerde erin rijdt, bij een V12 als een Maranello kan dit al helemaal niet!
[..]
Jaha we weten nou wel dat jij een vriend heb met een 360 Modena en DB7quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat die niet van hem is
Dus wat heeft de verzekering er mee te maken
En ik ken wel een paar mensen met een dikke auto. En daar rijden ook gewoon de kinderen in de auto,s. En verzekering doet niet moeilijk. Dus dat verband kan ik ook niet zo snel zien.
Ik heb zelf ook een stuk gereden in een Ferrari 308 GTSI. Toen ik 21 was.
Maar dit topic gaat niet over het hebben of niet. Het gaat om wat voor auto,s je gezien heb.
maar denk je dat alleen meijers de F355 spider heeft
En verzekering doet moeilijk met de eigenaar van een ferrari? Weet niet waar zij die verzekeren dan. Maar ik heb er nooit over gehoord. En ik ken mensen met dikke ferrari,s en AM DB7.
Kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jaha we weten nou wel dat jij een vriend heb met een 360 Modena en DB7
XJR is helemaal niet mooi eigenlijk....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan het niet vaak genoeg zeggen
Ik ken er ook 1 met een jaguar XJR super V8. Ja die met 400PK en uit alu is opgebouwd.
Was ik even vergeten
Oh en in een mercedes ML een ongeluk krijgen als kind van de baas doen ze ook niet moeilijk. Vraag maar aan m,n zusje
Een XJR is geen bentley suffe.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
XJR is helemaal niet mooi eigenlijk....
Hou zowiezo al niet van Bentley alleen die Continental Gt is mooi
Oh ja kut kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een XJR is geen bentley suffe.
XJR is een jaguar
[afbeelding]
Deze dus
Bloed snel man dat ding
Was een leuk ritje in die bak
Beetje off-topic, maar kan dat ècht? Heb ff gezocht op de site & Google maar vind niks dat er op lijkt...Politie, verzekeringsmaatschappijen beschikken tot zulke informatie? On-topic, heb vandaag niet zoveel bijzonders gezien, ja een M5 dan die altijd 2 straten verderop staat, maar da's niks nieuws meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
is een XJ versie toch?
ergens op de site van remus kan je kenteken controleren.
Kan je zo zien welke type auto het is. Alleen kan ik het niet zo snel vinden op de site
ten eerste: bedankt dat iedereen reageert, was naar mij gericht maar er zijn genoeg anderen die je duidelijk maken dat je een btje vage sh*t loopt te roepen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Scuderia575M het volgende:
Hahaha, grapjas,
[..]
JA dit kan echt. Het enige wat je te zien krijgt is merk en type. Meer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:23 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Beetje off-topic, maar kan dat ècht? Heb ff gezocht op de site & Google maar vind niks dat er op lijkt...Politie, verzekeringsmaatschappijen beschikken tot zulke informatie? On-topic, heb vandaag niet zoveel bijzonders gezien, ja een M5 dan die altijd 2 straten verderop staat, maar da's niks nieuws meer.![]()
Da's mooi dat dat kan. Dat wil ik ook. Hebbie d'r een url van?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA dit kan echt. Het enige wat je te zien krijgt is merk en type. Meer niet
foto uploaden naar picserver oid. dan hier [img] de link van je plaatje (http://www.bla.com/foto.jpg) [/img]quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:27 schreef Juzam_Djinn het volgende:
ff een vraagje: ik ben nieuw hier en ik vraag me af hoe ik foto's op dit forum krijg van auto's die ik gespot heb
alvast bedankt
kijk esquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Da's mooi dat dat kan. Dat wil ik ook. Hebbie d'r een url van?
Allemaal leuk en aardig hoor, maar een X-type Roadster bestaat NIET, het is een E-type V12 mk3quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:30 schreef ook_gek het volgende:
En laatst zoals je hier gezien hebt. Een jaguar X-type cabrio.
Iets van een 308 Dino?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef Juzam_Djinn het volgende:
[afbeelding]
ff een klein testje: wat voor auto is dit???![]()
een ferarri 308 gt4 dino!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef Juzam_Djinn het volgende:
[afbeelding]
ff een klein testje: wat voor auto is dit???![]()
is geen enzo hequote:Op woensdag 19 mei 2004 22:01 schreef ook_gek het volgende:
hij ziet er alleen niet zo netjes uit
hij moet eens goed gewassen en gepoetst worden
Ik wil ook zo een auto
je krijgt een eervolle vermelding, want het is idd een 308 gt4 dinoquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:57 schreef BFQRS68 het volgende:
[..]
een ferarri 308 gt4 dino!!!![]()
![]()
wat krijg ik nu??
645ci lijkt mequote:Op donderdag 20 mei 2004 13:47 schreef SietzeJBL het volgende:
Ik was laatst in Scheveningen en liepen we langs de parkeerplaats van het Kurhaus (ik dacht dat ik het zo moest schrijven) en dat was ook niet onaardigDaar stonden bijvoorbeeld 3 Porsche's Cayenne Turbo, BMW 6 nog iets, een Mercedes SL nog iets en nog wel wat leuke auto's
Ik denk al je daar met je 'golfje' aan komt zetten sta je volgens mij echt voor lul
![]()
Geil ding zeg..quote:Op maandag 10 mei 2004 13:18 schreef -Eddow- het volgende:
In 2 uurtjes 3 toffe wagens gezien
DE nieuwe M6 echt uber vette weagen !!!
3000GTquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Welk model is dit van Mitsubishi?
Volgens mij is dat een Mitsubishi Eclipsequote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Welk model is dit van Mitsubishi?
Waar was dat feestje??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:05 schreef ConQuestador het volgende:
[afbeelding]
Een beetje uitgebouwde chevrolet corvette. Was wel op bij de "North side custum club" waar dus alleen maar van zulke auto's stonden. Maar toch is ie wel stoer (persoonlijk had ik m origineel gelaten, want een corvette is al mooi van zichzelf)
Ik vind ze nog steeds niet mooi, als er Hyundai op had gestaan zou ik het ook gelovenquote:Op zondag 23 mei 2004 19:24 schreef menesis het volgende:
Vandaag bij Scheveningen (vandaag was NK Kitesurfen):
[afbeelding]
bij mij on de buurt staat er eentje, 2 uitlaten aan de achterkant. Vind het wel een strak autotjequote:Op zondag 23 mei 2004 13:23 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Voegde vandaag een 456GT voor me in op de A15, en binnen 1 minuut was 'ie uit zicht, zo hoort dat. En een week geleden zag ik deze op een kleine vrachtwagen staan, op de A15 ri. Duitsland:
[afbeelding]
Dacht dat dat een conceptcar was totdat ik 'm dus in de Autovisie van deze week zag staan. Is 'ie al in NL verkrijgbaar?! Hij viel iig wèl op, zo groot en was ook zilver.
Leuk dat is naar het badhotel heet dat volgens mij. Dat pand wat je op de foto ziet is een kraakpand. Dat hebben die gasten top geregeldquote:Op zondag 23 mei 2004 19:24 schreef menesis het volgende:
Vandaag bij Scheveningen (vandaag was NK Kitesurfen):
[afbeelding]
F40quote:Op zondag 23 mei 2004 19:53 schreef 900TurboS het volgende:
Weliswaar niet heel recent, maar ik ben een jaar geleden ingehaald door een F40. Reed zelf in een getunede Saab 9000 Turbo, voorwaar ook geen slak! Maar de F40 hing binnen no-time aan mijn bumper en ik was nog niet opzij of hij was al uit zicht. Horen deed ik hem nog wel. Behoorlijk lang zelfs... Was op de A6 tussen Steenwijk en Meppel...
Verder zag ik twee maanden terug de Bentley GT (Coupé) rijden. Dacht eerst dat het zo'n Crossfire was, maar vergiste ik mij daar even!
Gespot op de site van Autoweek?!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
De chevrolet Avalance spot ik iedere dag, maar hoe vaker ik die bak zie, des te lelijker hij wordt. Vandaag ook een rode BMW gezien die wat van een ferrari weg had, maar het was geen 8 serie?
Of dit telt weet ik niet, maar toevallig spotte ik hem op de site van autoweek. Net niet de snelste auto van het moment, staat op nummer 2 dus. Autootje kost maar 676.000 euro, dus 200 euro per maand afbetaling zullen ze wel niet accepteren
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was um dus niet, wat een vreemde bmwquote:Op maandag 24 mei 2004 17:10 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Die Beemer zal wellicht een Z8 geweest zijn, hoewel ik 'm niet veel vind lijken op een Ferrari. Z1, Z3 of Z4 anders?
[afbeelding]
mischien een bmw 850?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
De chevrolet Avalance spot ik iedere dag, maar hoe vaker ik die bak zie, des te lelijker hij wordt. Vandaag ook een rode BMW gezien die wat van een ferrari weg had, maar het was geen 8 serie?
Of dit telt weet ik niet, maar toevallig spotte ik hem op de site van autoweek. Net niet de snelste auto van het moment, staat op nummer 2 dus. Autootje kost maar 676.000 euro, dus 200 euro per maand afbetaling zullen ze wel niet accepteren
[afbeelding]
[afbeelding]
>>> Vandaag ook een rode BMW gezien die wat van een ferrari weg had, maar het was geen 8 serie?quote:
Ik wel... een M1quote:Op maandag 24 mei 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan me geen BMW bedenken die op een Ferrari lijkt![]()
En die gasten rijden in een Cayenne?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk dat is naar het badhotel heet dat volgens mij. Dat pand wat je op de foto ziet is een kraakpand. Dat hebben die gasten top geregeld
Dat moet een S4 cabrio geweest zijn, want een RS4 is er dus niet in dakloze variant.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef PteV het volgende:
Een Audi RS4 cabrio...geile bak
RS4 bestaat niet als cabrio. Grote kans dus dat het al helemaal geen S serie wasquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef PteV het volgende:
het was wel degelijk een rs4 cabrio...of die vent heeft het embleem er zelf opgeplakt
Deze heeft wel een chippiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:33 schreef blieblie het volgende:
geloof ik... of was dat de cabrio??
anders is het 7.7 sec op de 100
Het was inderdaad een S4, even foto's bekeken...die gast is wel triest dat hij er RS4 opzetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
RS4 bestaat niet als cabrio. Grote kans dus dat het al helemaal geen S serie was
Vandaag had een collega van me een ouwe Volvo C70 T5 bij zich. Ook erg leuk moet ik zeggen.
Dat doet 240PK of zo?
Ik vind het niks speciaals meer die GTA dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:44 schreef hifonics het volgende:
gister een alfa 147 gta
en dan rijdt er een vrouwtje in van denk 1 meter 50 die dr kinderen naar school ging brengen ofzo en ze durfde niet eens dr gas in te trappen volgens mij
wat moet zo een vrouw nou met zo een wagen
Ik werk bij een MB-dealer, dus ik zit helaas iedere dag met die ellendige smarts opgescheept...quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
De eerste keer dat ik zo een smart ding heb gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |