hehequote:Op zondag 2 mei 2004 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
IQ-testje:
[afbeelding]
Als het om een groene kaart ging, zou ik op die linker stemmen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:50 schreef X-Ray het volgende:
Was je weer aan het rellen met je maatjes in Eindhoven RQ?
Wie zou dat niet willen zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 16:49 schreef Sidekick het volgende:
De president van de VSA.
Verenigde Staten van Amerika. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:49 schreef Sidekick het volgende:
De president van de VSA.
Hier in Holland hebben we het over de VS of over de USA, maar VSA ben ik nog nooit tegengekomen. (Ik dacht dus ook dat het een strikvraag was)quote:Op zondag 2 mei 2004 17:24 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Verenigde Staten van Amerika. Wat is daar mis mee?
'Hier in Holland'?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:33 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
Hier in Holland hebben we het over de VS of over de USA, maar VSA ben ik nog nooit tegengekomen. (Ik dacht dus ook dat het een strikvraag was)
Gebruik je ook VK i.p.v. UK als het over Engeland gaat?
quote:KomMaar
- Die bericht, die stuk
- Die die artikel
Moet je wel de moslim-monitor in de openingspost zettenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:44 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
@ topictitel.
Dat mag ik niet meer. Vinden ze provocerendquote:Op zondag 2 mei 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je wel de moslim-monitor in de openingspost zetten![]()
Wat is dat voor achterlijke onzin.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer. Vinden ze provocerend.
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer. Vinden ze provocerend.
Hey Kirmizi, bedankt dat je mijn naam uit je signature hebt verwijderd. Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
![]()
Geinig.. maar de bekendste opruier, Ertan, staat er niet bijquote:Op zondag 2 mei 2004 17:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www28.brinkster.com/dorac/moslim-monitor/index.htm
hehe
Het gaat me meer om bekende opruiers op Fok zelf. En hier heeft Ertan niet zoveel posts.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Geinig.. maar de bekendste opruier, Ertan, staat er niet bij(zit die al vast ofzo)
Het was kiezen tussen meerdere slechten. Jij bent daarbij helaas afgevallen, al zou ik je erbij hebben gezet als ik niet beperkt was in mijn ruimte.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey Kirmizi, bedankt dat je mijn naam uit je signature hebt verwijderd. Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.
Ik ga nog even die quote van jou waarin je zei dat homo's terecht worden geweigerd in taxi's opzoeken.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het was kiezen tussen meerdere slechten. Jij bent daarbij helaas afgevallen, al zou ik je erbij hebben gezet als ik niet beperkt was in mijn ruimte.
Succes ermee.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ga nog even die quote van jou waarin je zei dat homo's terecht worden geweigerd in taxi's opzoeken..
LOLquote:Op zondag 2 mei 2004 17:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
hehe
En geupdate.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
quote:6. 2 mei 18:14 @Home, Roden, Nederland
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..quote:Op zondag 2 mei 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En geupdate.
Wat is er zo grappig hieraan? Het is eerder om te huilen.
Eindelijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..![]()
Als ik alle islamofielen erbij moet zetten ben ik helemaal lang bezig.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..![]()
Eerst laten besnijden anders mag je niet meespelen..quote:Op zondag 2 mei 2004 18:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Eindelijk.
Ik ben opgenomen in de clan.
Dankje.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als ik alle islamofielen erbij moet zetten ben ik helemaal lang bezig.
Bovendien zijn die moeilijk te betrappen op foute uitspraken.
Maar ik hou van mijn tuitje.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:34 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Eerst laten besnijden anders mag je niet meespelen..![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En, wat vinden jullie ervan?.
Kan je mij erbij zetten met mijn Mijn bloed, mijn ziel voor Saddam?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als ik alle islamofielen erbij moet zetten ben ik helemaal lang bezig.
Bovendien zijn die moeilijk te betrappen op foute uitspraken.
Ik wil de: "Patriotisme is equivalent aan racisme".quote:Op zondag 2 mei 2004 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kan je mij erbij zetten met mijn Mijn bloed, mijn ziel voor Saddam?
En Monidique: "Schuld van Amerika"
Nee, volgens gelly was Saddam geen moslim.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kan je mij erbij zetten met mijn Mijn bloed, mijn ziel voor Saddam?
Dat weet jij, dat weet ik, maar voor de leek was hij gewoon moslimextremist.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, volgens gelly was Saddam geen moslim.
Hoe scoor ik eigenlijk m.b.t. het moslim-vraagstuk?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, volgens gelly was Saddam geen moslim.
Als iemand namen verzameld wil ik er wel eentje bouwen.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer komt de extreem-rechtsen monitor?
Helaas is er weer 1 der POLlers ons ontvallen.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:55 schreef Maerycke het volgende:
En daar ging pberends in het banmeldtopic... Tot over 2 weken hoor!
Ik heb er 1 !quote:Op zondag 2 mei 2004 18:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als iemand namen verzameld wil ik er wel eentje bouwen.
Aldus het antwoord van deze user op de marcherende neo-nazi's in Eindhoven.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Voortwaards Nederland![]()
Morgenavond pas.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:58 schreef Maerycke het volgende:
Misschien een gedeeld icoon ofzo.. aangezien Aaahh ook pas morgen terug mag komen
Nou nee. Dat is eerder nationalisme.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb er 1 !
[..]
Aldus het antwoord van deze user op de marcherende neo-nazi's in Eindhoven.
Ik ken er hier nog wel een aantal... waaronder degene die hier nu pas weer over 2 weken terug mag komenquote:Op zondag 2 mei 2004 18:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb er 1 !
[..]
Aldus het antwoord van deze user op de marcherende neo-nazi's in Eindhoven.
Ik iig wel.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:58 schreef Ype het volgende:
We gaan toch niet weer zo'n hele steuncampagne houden he?
Nationalisme leads to fear, fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to the dark side.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou nee. Dat is eerder nationalisme.
Och god, krijgen we dat gezeik weer twee weken lang.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik iig wel.
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Nationalisme leads to fear, fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to the dark side.
Wat is er mis mee? Het is slechts een steunbetuiging aan pberends. Als jij gebanned was zou je dat ook prettig vinden.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Och god, krijgen we dat gezeik weer twee weken lang.
Ik zorg gewoon dat ik niet gebanned word.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Het is slechts een steunbetuiging aan pberends. Als jij gebanned was zou je dat ook prettig vinden.
Jij kan niet gebanned worden..quote:Op zondag 2 mei 2004 19:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik niet gebanned word.
I'm hip.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:20 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Jij kan niet gebanned worden..
[afbeelding]
Drenten zijn geen Nederlanders.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Martin Drent
![]()
Morgen als beloning voor z'n doelpunten bij papa Drent wat fruit kopen![]()
Ik doe mee. Doei POL.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:23 schreef Silmarwen het volgende:
Uit protest post ik een week niet meer uit pol.
Dat geban elke keer ik wordt er doodziek van
Laat pol gewoon lekker zoals het is en vat alles eens een keer niet zo fokking serieus op. Er mag ook gelachen worden hier.
Tot volgende week![]()
Ik heb al tientallen posts van pberends moeten verwijderen omdat ie de topics verbaggerd met zogenaamde grapjes. Voor dat soort opmerkingen is dit topic, de rest van POL wil ik toch graag serieus houden. Ik heb wel meer dingen te doen dan alleen pberends in de gaten te houden, en hij weet wat de consequenties zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:23 schreef Silmarwen het volgende:
Uit protest post ik een week niet meer uit pol.
Dat geban elke keer ik wordt er doodziek van
Laat pol gewoon lekker zoals het is en vat alles eens een keer niet zo fokking serieus op. Er mag ook gelachen worden hier.
Tot volgende week![]()
[dora]quote:Op zondag 2 mei 2004 21:34 schreef Sidekick het volgende:
Iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid hier voor zijn eigen posts, en bij een ban is dat geheel de schuld van de betreffende user.
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:43 schreef Sidelick het volgende:
Kozzmic? Kozzmic, schatje van me, ben je er nog? *lik*
Gadverdamme, wat zie ik, ben je geen moderator meer? Kut-kozzmic.
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:43 schreef Sidelick het volgende:
Kozzmic? Kozzmic, schatje van me, ben je er nog? *lik*
Gadverdamme, wat zie ik, ben je geen moderator meer? Kut-kozzmic.
Ah, de bekende woordspeling had ik vandaag nog niet gelezenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef George-Butters het volgende:
sterker nog (s)links
Nee jij bent zo gezellig ..quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Maerycke het volgende:
En omdat er een flink aantal mensen zijn die gewoon uit zijn op een leuke discussie in plaats van het constante gebagger waar pberends zich aan schuldig maakt. Ik kan er niet wakker van liggen persoonlijk dat hij weer eens een paar weekjes vertrokken is. Moge zijn ban lang(er) duren
Gisteren vond je nog van welquote:Op zondag 2 mei 2004 22:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Nee jij bent zo gezellig ..![]()
![]()
Ik ken jullie goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen. Overigens zeg ik helemaal niet dat pberends een onschuldig lammetje is, ik verwerp slechts Sidekicks mening dat een ban volledig de schuld vd gebande is.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:51 schreef sizzler het volgende:
Wat leuk dat sommige mensen altijd een oordeel over een mod-beslissing hebben zonder dat ze weten wat de volledige aanleiding van die beslissing was. Als iemand wordt gebanned dan ligt dat alleen maar aan het strenge beleid? Waarom is de gebande user per defenitie het onschuldige lammetje?
Mensen verschillen van elkaar. Sommige mensen posten opzichtig bagger, anderen pakken het subtieler aan en proberen weer topics te verpesten door overal humorloze of zuigende opmerkingen te posten. Het resultaat is in beide gevallen hetzelfde, maar hier mag de 1 zijn gang gaan terwijl de ander gebanned wordt. Ik heb nog nooit gezien dat ene islamitische user met een lamp als avatar op zijn irritante gedrag werd aangesproken, maar pberends is wel makkelijk te pakken, dus die naaien jullie wel even.quote:Het valt me op dat degene die gebanned worden vaak users zijn die hier lang genoeg rondlopen om te weten wat wel en niet mag. En toch zijn het steeds dezelfde die veelvuldig de grens zoeken om er overheen te gaan. Zelfs na meerder waarschuwingen, zoals in dit geval. Waarom lukt het al die andere users dan wel om inhoudelijk te reageren en ontopic te blijven?
De heer PBerends kan zich hier niet verweren dus vind ik het wat lafjes om hem nu zwart te maken.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Gisteren vond je nog van wel![]()
Bin Laden kan zich hier ook niet verweren.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De heer PBerends kan zich hier niet verweren dus vind ik het wat lafjes om hem nu zwart te maken.
Die is geen lid van de zachte kerngroep Fok!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bin Laden kan zich hier ook niet verweren.
Ali G
Ja was erg leuk om te zien. In z'n eentje Feyenoord oprollenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Martin Drent
![]()
Morgen als beloning voor z'n doelpunten bij papa Drent wat fruit kopen![]()
Volgens mij heb ik 'm gisteren terwijl hij absoluut aanwezig was nog buitengewoon ranzig genoemd. Dus of hij er nou wel of niet is, mijn mening over pberends is precies hetzelfde als altijd. Ik vind het een ongelovelijke baggeraar die absoluut de sfeer in POL op genadeloze wijze om zeep probeert te helpen. En dat zeg ik ook waar hij bij is, dus wat dat betreft is er dus niks aan de handquote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De heer PBerends kan zich hier niet verweren dus vind ik het wat lafjes om hem nu zwart te maken.
Wij zullen deze grote visionair en oppergoeroe missen en gezamenlijk gaan wij deze welhaast ondragelijke 14 dagen in.
May the force be with us and been there done that...![]()
Ik vond er geen tering aan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja was erg leuk om te zien. In z'n eentje Feyenoord oprollen.
Hele goeie vraag van jou..quote:Op zondag 2 mei 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom eigenlijk niet?
Tja dat krijg je he? als je hard werkende noordelingen onderschat.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vond er geen tering aan om eerlijk te zijn![]()
kusje...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Gisteren vond je nog van wel![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je he? als je hard werkende noordelingen onderschat.
Toch zal je de situatie moeten kennen om er een inhoudelijk oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef Denethor-II het volgende:
[..]
Ik ken jullie goed genoeg om er een oordeel over te kunnen vellen.
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt. Ik reageer op een algemene tendens.quote:Overigens zeg ik helemaal niet dat pberends een onschuldig lammetje is, ik verwerp slechts Sidekicks mening dat een ban volledig de schuld vd gebande is.
Wel als hij daarvoor ook al is gebanned voor baggeren, hij meerdere keren is verzocht daar mee op te houden en dan toch doorgaat. De reden dat hij langer dan een week weg mag ligt in het feit dat hij nog in zijn proeftijd zat.quote:Dat staat niet in verhouding met wat hij heeft gedaan.
Beter opletten dan want die is al twee keer gebanned en er zijn al tig posts van hem verwijdert die terugkomen in zijn notes.quote:Ik heb nog nooit gezien dat ene islamitische user met een lamp als avatar op zijn irritante gedrag werd aangesproken, maar pberends is wel makkelijk te pakken, dus die naaien jullie wel even.
De Groninger talenten worden/ zijn al door PSV opgekocht.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
![]()
wordt dalijk half Groningen weer uitgekocht om in de kuip te komen spelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Land van herkomst
1. Nederland 2 66.7 %
2. België 1 33.3 %
Ah, zakjapannertje is ook op mijn site gekomen.
quote:Zeeuws-Vlaams Volkslied
Waar eens 't gekrijs der meeuwen,
verstierf aan 't eenzaam strand.
Daar schiepen zich de Zeeuwen,
uit schor en slik hun land.
En kwam de stormwind woeden,
hen dreigend met verderf.
Dan keerden zij de vloeden,
van ‘t pas gewonnen erf.
Van d’ Ee tot Hontenisse,
van Hulst tot aan Cadzand.
Dat was hun eigen landje,
maar deel van Nederland.
Waar eens de zeeën braken,
met donderend gedruis.
Daar glimmen nu de daken,
en lispelt bladgesuis.
Daar trekt de ploeg de voren,
daar klinkt de zicht in ’t graan.
Daar ziet men ’t Zeeuwse koren,
het allerschoonste staan.
van Hulst tot aan Cadzand,
Dat is ons eigen landje,
maar deel van Nederland.
Daar klappen rappe tongen,
de ganse lieven dag.
Daar klinkt uit frisse longen,
gejok en gulle lach.
Daar klinkt de echte landstaal,
geleerd uit moeders mond.
Eenvoudig zonder omhaal,
goed Zeeuws en dus goed rond.
Dat is ons eigen landje,
maar deel van Nederland.
Daar werd de oude zede,
getrouwelijk bewaard.
En ’t huis in dorp en steden,
bleef zuiver Zeeuws van aard.
Daar leeft men zo eendrachtig,
en vrij van droef krakeel.
Daar dankt men God almachtig,
voor ’t toe gemeten deel.
Dat is ons eigen landje,
maar deel van Nederland.
De worstelstrijd met Spanje,
bracht ons het hoogste goed.
De vrijheid door Oranje,
betaald met hartebloed.
Dat goed gaat nooit verloren,
de Nederlandse vlag.
Zal wapp’ren van de toren,
tot op de jongste dag.
Dat blijft ons eigen landje,
maar deel van Nederland.
Oh ja, we waren bezig met Utrecht leeg te halen das waarquote:Op zondag 2 mei 2004 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Groninger talenten worden/ zijn al door PSV opgekocht.
* DoG zendt een dikke kus terugquote:Op zondag 2 mei 2004 22:25 schreef Maerycke het volgende:
* Disciple_of_Guinness zwaait nog ff naar DoG
alleen in POL/NMS dus hij kan in ONZ oid gewoon doorbaggeren.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Groot nieuws: pBerends is gebanned.
sletquote:Op zondag 2 mei 2004 22:25 schreef Maerycke het volgende:
Maerycke zwaait nog ff naar DoG
In ONZ zou het niet eens opvallen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
alleen in POL/NMS dus hij kan in ONZ oid gewoon doorbaggeren.
En naar mij wordt zeker niet gezwaaidquote:Op zondag 2 mei 2004 22:25 schreef Maerycke het volgende:
* Maerycke zwaait nog ff naar DoG
hahahaha... *komt echt ff niet meer bij*quote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
slet![]()
Maar ik had in NWS al naar je gezwaaidquote:Op zondag 2 mei 2004 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En naar mij wordt zeker niet gezwaaid.
Hoi Maerycke.
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Maar ik had in NWS al naar je gezwaaid
Hier ook nog ff dan![]()
* DoG knuffelt Du_ke ( als ie die boom ff wil loslatenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
En naar mij wordt zeker niet gezwaaid.
Hoi Maerycke.
Om DoG te knuffelen laat ik die lieve boom graag even losquote:Op zondag 2 mei 2004 22:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG knuffelt Du_ke ( als ie die boom ff wil loslaten
Ik denk dat ik (met dank aan Sidekick) genoeg over de situatie weet om er een inhoudelijk oordeel over te kunnen vellen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:19 schreef sizzler het volgende:
Toch zal je de situatie moeten kennen om er een inhoudelijk oordeel over te kunnen vellen.
Mja, dat is ook niet meer dan logisch. Als Jan Piet uitscheldt, waarna Piet Jans tanden uit zijn mond slaat denk ik dat de kritiek zich voornamelijk zal richten op Piet en niet op Jan, terwijl Jan ook geen 'onschuldig lammetje' is.quote:Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt. Ik reageer op een algemene tendens.
Dat wist ik niet. Mijn geheugen is niet al te best de laatste tijdquote:Wel als hij daarvoor ook al is gebanned voor baggeren, hij meerdere keren is verzocht daar mee op te houden en dan toch doorgaat. De reden dat hij langer dan een week weg mag ligt in het feit dat hij nog in zijn proeftijd zat.
[..]
Beter opletten dan want die is al twee keer gebanned en er zijn al tig posts van hem verwijdert die terugkomen in zijn notes.
Wat een kloonsquote:Op zondag 2 mei 2004 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een gezwaai.
DrWolffenstein zal niet snel meer terugkeren aangezien ik hem persoonlijk de nek heb omgedraait. Wil je de foto's?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:43 schreef du_ke het volgende:
Wat een kloons.
Slechts een ludiekequote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef Maerycke het volgende:
Sowieso kun je je afvragen wie er hier nog geen klonen heeft in POL
(ik overigens, maar dit terzijde)...
Het is om te kotsen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef du_ke het volgende:
Slechts een ludieke. Maar het gebruik ervan kost me te veel moeite
.
Ik heb ook geen kloon...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef Maerycke het volgende:
Sowieso kun je je afvragen wie er hier nog geen klonen heeft in POL
(ik overigens, maar dit terzijde)...
Ook goedenavond.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon...
Buenas noches, señoras y señores
Met een gepaste usericon uiteraard.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens hoe zullen we de Sterfdag van Pim hedenken
Niet leuk.quote:/ vieren
Walgelijk figuur dat je bent.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens hoe zullen we de Sterfdag van Pim hedenken/ vieren.
Bingo!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:59 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verveel me..![]()
¡Hola Querida Buenas Nochesquote:Op zondag 2 mei 2004 22:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloon...
Buenas noches, señoras y señores
quote:robh en disorder - doodverwensing in pol
beide week uit POL/NWS
Me das un beso ???quote:Op zondag 2 mei 2004 23:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
¡Hola Querida Buenas Noches!
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef Tuana het volgende:
[..]
Me das un beso ???![]()
Kus terug
Het is een officiele EU-taal, dus neem maar een tolkquote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Willen alle buitenlanders stoppen met baggeren?
LOL ..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Willen alle buitenlanders stoppen met baggeren?
Beter opletten in dit topic.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Dora, heb je ook al een lijstje met alle moslim-Fok!kers![]()
Allah.. heb je die Dordtse Bagger Boy ook weer.. been there done that ...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Dora, heb je ook al een lijstje met alle moslim-Fok!kers![]()
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef Tuana het volgende:
Het is een officiele EU-taal, dus neem maar een tolk![]()
Das dan jammer voor jouquote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee.
Nee, we hebben net de laatse hand gelegd op de bouw van onze ultieme moskee in het centrum op de plaats waar voorheen een kerk stondquote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Allah.. heb je die Dordtse Bagger Boy ook weer.. been there done that ...![]()
moet je niet naar de kermis..![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das dan jammer voor jou
Tsjechië heeft een BBP-groei van 2% en een inflatie van 1,8%quote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef Koos Voos het volgende:
ondertussen in Praag ..
[afbeelding]
Het gaat echt slecht met de economie..![]()
Ik kom niet op kermissen vanwege de aanwezige muziek en overspelige jeugdquote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef Koos Voos het volgende:
moet je niet naar de kermis..![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom niet op kermissen vanwege de aanwezige muziek en overspelige jeugd
Bron : Al Fath ?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 2 mei 2004 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
Om die reden ga ik niet naar de EO-jongerendag
Niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
![]()
Om die reden ga ik niet naar de EO-jongerendag
Nee, ik neem altijd bronnen tot mijn beschikking die ik zelf kan bevestigenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:45 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Bron : Al Fath ?
Daar is sowieso nix mis mee natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij wordt daar keiveel geneukt.
Hoe christelijker, hoe wilder in bed.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Neu, Knevel heeft zelf ook een harem en een speeltuin vol bastaardenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar is sowieso nix mis mee natuurlijk
Dat lijkt me sterk, dat is volgens het Christendom ook uit den bozequote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
De katholieken neukten wat af hoor. Dat zijn de echte.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat is volgens het Christendom ook uit den boze
Aan de andere kant is er natuurlijk de kans aanwezig dat ze het voorbeeld nemen van hun idolen: de priesters en bisschoppenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat is volgens het Christendom ook uit den boze
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan de andere kant is er natuurlik de kans aanwezig dat ze het voorbeeld nemen van hun idolen: de priesters en bisschoppen
Met dergelijke details ga ik jou niet vervelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ben jij wild in bed?
Tief op dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Maerycke het volgende:
En waarom ligt m'n usericoon er nou alweer uit?
Ik post in te populaire topics
Ah, je bent van mening veranderd. Je gaat me dus wél met je seksuele escapades vervelenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
.
He Wolfje, hou je oude icoon man, die nieuwe is niksquote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
.
Wat doe je romantisch!quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Tief op dan.
Zet de letters eens in een andere volgorde.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat doe je romantisch!
(Wiens kloon ben jij nou weer trouwens?)
Als je jezelf zou verdiepen in de verkiezingen van europese unie zou je weten waar het icoon voor staat. Tot die tijd blijft deze.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
He Wolfje, hou je oude icoon man, die nieuwe is niks
BvD
Goed opletten kan ook.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Zeg het is middernacht... word ik nou echt nog geacht echt te gaan zitten puzzelen?
De Europese D66quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je jezelf zou verdiepen in de verkiezingen van europese unie zou je weten waar het icoon voor staat. Tot die tijd blijft deze.
Fotoboekspammerquote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Goed opletten kan ook.![]()
Nog zo'n mooi rechts woordje: realismequote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard, maar ik ben niet blij met die nieuwe asielzoekers (Polen red.)quote:Op maandag 3 mei 2004 00:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je jezelf zou verdiepen in de verkiezingen van europese unie zou je weten waar het icoon voor staat. Tot die tijd blijft deze.
Heb je het nu nog steeds niet geraden. Valt me een beetje tegen.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Fotoboekspammer
Dat bedoelde ik met fotoboekspammerquote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heb je het nu nog steeds niet geraden. Valt me een beetje tegen.
Just like you did.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
"They took our jobs"
Doe dan eens een gooi.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met fotoboekspammer
Met wat moet ik nou weer gooien?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe dan eens een gooi.
Ik heb geen baan, ik zit in de wwquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Just like you did.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Maerycke het volgende:
Over gooien gesproken.. tis al laat.. ik ga mezelf in bed gooien...
He een potentiele moslimterroristquote:Op maandag 3 mei 2004 07:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Stormlooptopic![]()
Ik vind dat dit k*tkeffertje procies verbeeldt wat de SP Europees uitdraagt. Om het minste of geringste slaat zo'n beest al aan en met het tot bedaren worden gebracht.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:59 schreef George-Butters het volgende:
wat een kuthond. Typisch hoor, Neem dan een (r)echt(s)e hond, dit schrikt toch niemand af?
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:Moslims!
Moslims!
Moslims!
Moslims!
Moslims!
Moslims!
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:59 schreef George-Butters het volgende:
wat een kuthond. Typisch hoor, Neem dan een (r)echt(s)e hond, dit schrikt toch niemand af?
Na het middaggebed.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef Maerycke het volgende:
Mogge
Mag ik al naar huis?
Nou, zal ik eens aardig zijn? Ja hoor je mag naar huis!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef Maerycke het volgende:
Mogge
Mag ik al naar huis?
Ik denk dat ik dat volgende maand ga doen, niet doorvertellen hèquote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat als er nu een gifbom gegooid wordt om 12.00 op de 1e maandag van de maand?
![]()
Nieuw rechts is naar eigen zeggen: realistisch, voor law-and-order, eerlijk, Pro-Nederland, politiek incorrect, bewust van de NL'se geschiedenis.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:15 schreef George-Butters het volgende:
He, ligt het aan mij of hebben ze een stopbord gemaakt van de europese vlag?
Damn wat zijn ze slim bij Nieuw Rechts.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Oud Rechts en Nieuw Rechts?
Iedere Europarlementariër gaat ¤ 8600 per maand verdienen.. wat dat onder 'oud' rechts was weet ik even niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:15 schreef George-Butters het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Oud Rechts en Nieuw Rechts?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Na het middaggebed.
Aan jou heb ik wat...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou, zal ik eens aardig zijn? Ja hoor je mag naar huis!
Goedemorgen allen![]()
Oh nee wat zieligquote:Op maandag 3 mei 2004 12:21 schreef RichardQuest het volgende:
Maar het zijn gewoon moslimbashers
Oh ja?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:23 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Oh nee wat zieligdie arme zielige moslims zijn al zo de lul in dat keiharde fascistische NL
![]()
Prettig salaris lijkt me datquote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Iedere Europarlementariër gaat ¤ 8600 per maand verdienen.. wat dat onder 'oud' rechts was weet ik even niet.![]()
Als deze zaak naar de klote gaat ga ik het Europees parlement in, das duidelijk. Beetje hangen in Brussel en Straatsburg en voilaquote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Iedere Europarlementariër gaat ¤ 8600 per maand verdienen.. wat dat onder 'oud' rechts was weet ik even niet.![]()
Toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh ja?
Dus jij bent een uni-student maar je weet niet eens wat de correcte spelling van 'RaymonD' is?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het zijn jouw woorden, Raymon
Oké, raymonquote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dus jij bent een uni-student maar je weet niet eens wat de correcte spelling van 'RaymonD' is?
Ik zal jouw spel-, vorm- en grammaticafouten deze week eens gaan bundelen. Ik reageer er de laatste tijd niet eens meer op, zo pijnlijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:33 schreef X-Ray het volgende:
D66 heeft gelijk: het niveau van het NLe onderwijs is tenenkrommend laag.
Goeie vraag, maar Ray heeft een probleem met zijn 'waarheid' en kan nauwelijks zijn ongelijk toegeven.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:26 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom vind je dat Nederland fascistisch is, Raymon?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:26 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom vind je dat Nederland fascistisch is, Raymon?
Oh god heb je die loser van een Bluesdude weer.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar Ray heeft een probleem met zijn 'waarheid' en kan nauwelijks zijn ongelijk toegeven.
Foutje hier en daar kan, daar zeurde ik bij jou ook niet over, maar te dom zijn om Raymond zonder d te spellen, da's toch best dom.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zal jouw spel-, vorm- en grammaticafouten deze week eens gaan bundelen. Ik reageer er de laatste tijd niet eens meer op, zo pijnlijk.
Oh god, 6 lagen kleding over elkaar aan om breed te lijken en nu de ME op je hielen zit niet voorruit kunnen komenquote:
Schelden is leeg...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef X-Ray het volgende:
Oh god heb je die loser van een Bluesdude weer.
Zucht... kneusje.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Schelden is leeg...
Waarom vind je Nederland fascistisch ?
Is het zo moeilijk toe te geven dat je weer aan het ratelen was ?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Foutje hier en daar kan, daar zeurde ik bij jou ook niet over, maar te dom zijn om Raymond zonder d te spellen, da's toch best dom.
Voor iemand die zichzelf als heel slim beschouwt.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef George-Butters het volgende:
2unliminited!! Even kijken of dit duo bij de 100 grootste nederlanders staat.
Ik weet het, liefje van mequote:Op maandag 3 mei 2004 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik hoop toch dat je inmiddels begreep dat ik het bewust verkeerd schreef, hè Raymon
![]()
Schelden is lekker makkelijk , hee?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:43 schreef X-Ray het volgende:
Zucht... kneusje.
JEZUS JANK NIET ZO HUMORLOZE HET WAS EEN GEINTJE! STUKJE OVERDRIJVEN IN REACTIE OP!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Schelden is lekker makkelijk , hee?
Hoef je niet na te denken...voor en tegen afwegen..
Je verwijt 'linksen' dat ze je snel voor fascist uitschelden.
Maar zelf doe je het ook..
Deze?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef X-Ray het volgende:
Ben snel je dichtsbijzijnde anti-discriminatiebureau!
Ik doe er wel even een melding voor onze vriend Bluesdude.quote:
Ah..het lukt je toch je ongelijk toe te geven... Knap..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef X-Ray het volgende:
JEZUS JANK NIET ZO HUMORLOZE HET WAS EEN GEINTJE! STUKJE OVERDRIJVEN IN REACTIE OP!
[ url=http://blablabla]Deze tekst zie je[/url]quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zet je achter een stukje text een link?
Zo?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zet je achter een stukje text een link?
thnxquote:Op maandag 3 mei 2004 12:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[ url=http://blablabla]Deze tekst zie je[/url]
(zonder die spatie in het begin)
wordt
Deze tekst zie je
Nederland is helemaal niet fascistisch, dus dat is wel een loze bewering van jequote:Op maandag 3 mei 2004 12:23 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Oh nee wat zieligdie arme zielige moslims zijn al zo de lul in dat keiharde fascistische NL
![]()
Man jij zou nog aan Hans Teeuwen vragen wat hij precies bedoelt.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:52 schreef Bluesdude het volgende:
Snap je mijn droge humor niet ?
moet je de moskee niet gaan verbouwen vandaag ? ( met behoud van uitkering natuurlijk)quote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nederland is helemaal niet fascistisch, dus dat is wel een loze bewering van je
1 op de 10 mannen is homo. De helft van de bevolkin is man. Dat betekent dat er evenveel homo's als allochtonen zijn. (er van uit gaande dat er geen vrouwelijke homo's zijn en alle allochtonen heterosexueel)quote:Op maandag 3 mei 2004 12:56 schreef George-Butters het volgende:
in Nederland is de verhouding autochtoon : allochtoon 19:1. Dat is pas realistisch.
We hebben nu 7 moskeeën in Dordrecht, en dat lijkt me vooralsnog meer dan genoegquote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
moet je de moskee niet gaan verbouwen vandaag ? ( met behoud van uitkering natuurlijk)
Tuurlijk......dat is humor.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef X-Ray het volgende:
Man jij zou nog aan Hans Teeuwen vragen wat hij precies bedoelt.
De meeste zijn Turks en daar mag jij niet naar binnen..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben nu 7 moskeeën in Dordrecht, en dat lijkt me vooralsnog meer dan genoeg
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:04 schreef Koos Voos het volgende:
WOERDEN - De drinktest die sinds eind 2002 op internet staat, wrijft veel drinkers onder de neus dat ze een probleem hebben. Dat concludeert de Alcohol Infolijn, die het aantal bellers met een drankprobleem of mensen uit hun naaste omgeving voor het eerst sinds jaren zag stijgen.
doe de test: http://www.drinktest.nl/skins/neutraal/
Ach, feest en lang weekend hèquote:U verwacht dat minder drinken beter voor uw gezondheid is.
U hebt de afgelopen week 21 glazen of meer gedronken. U hebt gelijk dat minder alcohol beter is voor uw gezondheid. U zult dan ook baat hebben bij minder drinken!
Denk ook nog eens aan de richtlijnen voor verantwoord alcoholgebruik: niet meer dan drie glazen gemiddeld per dag en tenminste twee dagen per week geen alcohol. Laten we eens verder kijken wat minder drinken voor uw gezondheid kan betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |