Weg uit mijn lieve puppy topic jij!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:51 schreef UnICorN-girl het volgende:
Getver wat een lelijke beesten.nogmaal ben ik gek op puppy's maar deze dingen lijken wel van een andere planeet te komen
bullteriers zijn sowieso lelijke beesten
M'n moeder is ook lelijk, maar wel liefquote:Op zondag 2 mei 2004 15:51 schreef UnICorN-girl het volgende:
Getver wat een lelijke beesten.nogmaal ben ik gek op puppy's maar deze dingen lijken wel van een andere planeet te komen
jah sorry ik ben het hier helemaal mee eens... wat een &*^% dingen.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:51 schreef UnICorN-girl het volgende:
Wat voor een dierenliefhebber ben jij als je deze moppies dingen noemt??quote:Op zondag 2 mei 2004 15:51 schreef UnICorN-girl het volgende:
Precies.. de bullterriersmileyquote:Op zondag 2 mei 2004 15:59 schreef beestjuh het volgende:
ik vind ze zelfs een beetje mooi worden van lelijkheid.
Dank jequote:Prachtig nestje.
Zijn altijd blauwig als ze nog zo jong zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 16:11 schreef Silmarwen het volgende:
Ik hou niet van hondjes en dat weet je maar deze zijn echt zoooooooooooooooooooooooooooooooo cute!!!!
Ze hebben helemaal blauwe oogjes how come?
Ja natuurlijk, maar dat wordt denk ik pas volgende week, dan kan je het verschil goed zienquote:Op zondag 2 mei 2004 17:41 schreef beestjuh het volgende:
Ga je nog wat meer foto's van ze posten? * blij is dat dit topic in MYAT staat*
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Hondjes zijn een stuk liever dan de mods hier.
Kijk even waar dit soort mensen veel posten... in Onzin dus...quote:Op zondag 2 mei 2004 15:59 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wat voor een dierenliefhebber ben jij als je deze moppies dingen noemt??
Meestal (juist) niet, wel vrij lomp en (soms) heel druk.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:35 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zijn bull terriërs agressief?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |