quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef Cashmyra het volgende:
Heel fijn! Hopelijk zijn we nu snel van Maud af
^^quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef funmaster het volgende:
Volgend jaar kijk ik niet meer.
Lijkt me een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Maud, tot nooit meer ziens. Of alleen als achtergrond zangers bij Rene Froger
Lul niet zeiknicht. iig gaan we niet met schaamte naar de worldidols.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef CybErik het volgende:
boris is een arrogante flikkernofi
Kamper?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef MrObjective het volgende:
Vorig jaar een homo en dit jaar een kamper, we zijn wel sociaal in Nederland
details, detailsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kamper?
Hij woont niet in Maastricht..
Ik ook niet. Ik wist toch al wie zou winnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik heb niet gestemd vanavond...
Daar moet die mee nokken iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Frasier het volgende:
Dat "keep the soul alive" van 'm begint vervelend te worden.
Daarvoor moet je bij Eric van Tijn zijn... Ik vind het liedje ook zwaar bagger.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Karina het volgende:
Weer dat saaie nummer.
^^^ wat hij zegt ^^^quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef CybErik het volgende:
[...]
Naast Mantaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:55 schreef Dirkh het volgende:
Maud, tot nooit meer ziens. Of alleen als achtergrond zangers bij Rene Froger
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gooi het er maar uitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Tania18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Beetje de eredivisie.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Naja de winnaar wisten we al maanden geleden!
Ja, die percentages wil ik ook wel even zien!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen hij dit de eerste keer zong leek het net alsof hij playbackte. Dat is nu niet.
Ik wil trouwens percentages weten!
Kheb ook niet gestemd..Ik liet het mensen doen. Maar 7x op Maud? WHAHAHquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wist toch al wie zou winnen
Vertaald, Boris is de mannen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Boris is the men (is engels)
Ik denk idd niet dat we dit op nr. 1 krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef Remzz het volgende:
Nou dit word een hit...
Ik vond Boris vandaag het beste en Maud is ook zo leuk. Kon dus niet kiezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wist toch al wie zou winnen
Jamai.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef bullshit. het volgende:
wie was dat wijf
Maud !quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef bullshit. het volgende:
wie was dat wijf
ja hij is echt een arrogantequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef nozem het volgende:
Hij wist al dat hij ging winnen nog voor hij aan Idols begon. Erg verbaasd was hij niet. In alles de tegenpool van Jamai eigenlijk. Het was voor hem ondenkbaar om 2e te worden.
Voor mij ook tis mooi geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:59 schreef funmaster het volgende:
Zo, dit was de laatste keer dat ik ooit nog naar Idols gekeken heb
Ja, echt heel schattig .quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:59 schreef schatje het volgende:
Leuk, die beelden met z'n vriendin.
idd, ik ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:59 schreef funmaster het volgende:
Zo, dit was de laatste keer dat ik ooit nog naar Idols gekeken heb
Als maud won was het wel verrassend.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef Suard het volgende:
verrassend hoor![]()
SCANIE je bent er!!! zit je nu op je werk !!!????quote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig shot met zijn vriendin... en wat een zéér terechte uitslag.
Gefeliciteerd Boris. Gelukkig heeft de beste gewonnen!
't was zijn moeder!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Mooi niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef CybErik het volgende:
Irma is al helemaal een lompe boer, ik hoopte dat iedereen die al vergeten was... maar helaas
Inderdaad! Prachtige opname. Mooi shot voor de kranten morgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef Tania18 het volgende:
Wat lief die vriendin
Zeker wetenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef nozem het volgende:
Die arrogantie, daar is niks mis mee vind ik. Een sympathieke kneus als winnaar zoals Jamai vorig jaar laat het buitenland alleen maar lachen. Nu is het tenminste een geloofwaardig iemand.
WHAHAHAHAHAHA deze is geniaal bedachtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
Morgen maakt ie reclame voor de schoenenreus.
'Boris keeps the zool in live'
quote:105 Teletekst za 01 mei
Boris wint de finale van Idols 2004
HILVERSUM Boris is de winnaar van Idols
2004.Het Nederlandse publiek stemde na
de finale per sms en telefoon en
verkoos Boris boven Maud.Aan Idols 2004
deden 16.731 kandidaten mee.
De finale in Studio 22 op het Mediapark
in Hilversum begon met een duet tussen
beide kandidaten.Zij zongen het nummer
'It takes two' van Marvin Gaye.Beiden
zongen ook een nummer van eigen keuze.
Boris en Maud hebben afgelopen week een
single opgenomen van het lied 'When you
think of me',dat eerder uit werd
gebracht door Mark Wills.De kandidaten
zongen ook deze single in de finale.De
versie van Boris wordt uitgebracht.
volgende nieuws financieel sport
nee, er was nog geen voorfilmpje van 't nieuwsquote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
[roel_jewel-modus]Nu weer serieuze zaken! RTL-Nieuws[/roel_jewel-modus]
Ik ben gewoon weer thuis. Mooie uitslag niet dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SCANIE je bent er!!! zit je nu op je werk !!!????
BORIS heeft gewonnen !!!!!!!!!
Terug naar je hok jijquote:Op zondag 2 mei 2004 00:03 schreef pberends het volgende:
Boris heeft allochtone vriendin
Whahahahaquote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
IDD!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad! Prachtige opname. Mooi shot voor de kranten morgen.
de Maud fans laten zich lekker kennen trouwens, met hun gescheld hier
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
Geen plaatjes van je voorouders posten in dit topic a.u.b.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Meister het volgende:
[afbeelding]
Perfecte uitslag, het was simpel hij is gewoon de beste. Maud is beter geworden dat moet ik eerlijk zeggen maar Boris is qua stem gewoon helemaal te gek! aan zijn houding moet hij werken maar dat komt wel goed, inderdaad een terechte uitslag.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer thuis. Mooie uitslag niet dan?
Je moet er toch niet aan denken dat dat nieuwe nummer in de winkel zou komen te liggen, gezongen door Maud
[ ] Stopquote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef mat_herben het volgende:
Het is nu al op het Journaal.
Reageer dan niet...sukkel die je dr bent...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef CybErik het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tom en ik hebben allebie lovende woorden voor Borisquote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef scanman01 het volgende:
de Maud fans laten zich lekker kennen trouwens, met hun gescheld hier
d8 van nietquote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
overigens werden de percentages niet genoemd. dat was vorig jaar wel toch?
boris?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef Maart85 het volgende:
[..]
+ Maart mompelt iets over triest en kansloze stakker
Hij bedoelt ook niet alle fans denk ikquote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom en ik hebben allebie lovende woorden voor Boris![]()
Nu pas? Heb er al een stuk of wat achter m'n kiezenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
lus wel een biertje...
Dat hoop en verwacht ik niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef Cashmyra het volgende:
Laat dat alsjeblieft het laatste zijn wat we van d'r horen.
Idd, toen de uitslag kwam was ik ook ineens zenuwachtigquote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef Shirley het volgende:
Prachtig nummer. Hij is duidelijk een ster! Ik had de laatste 5 minuten kippenvel, prachtige beelden!
Dat heb ik nu al....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef Karina het volgende:
Volgens mij blijft dat liedje, als je het een paar keer hebt gehoord, wel in je hoofd zitten!
boris is een coole kikker.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef imago het volgende:
Ik vond Boris helemaal niet zo heel blij overkomen
op z'n Borisquote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef imago het volgende:
Deze moet nog een keer ge-quote worden, geweldigquote:Op zondag 2 mei 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
Duh, hij wist het zelf al lang. De 2e plaats was echt geen optie voor die jongen hoor..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef imago het volgende:
Ik ook, zit het al de hele tijd te zingenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al....
Goh, waarom verbaasd mij dat niet??quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nu pas? Heb er al een stuk of wat achter m'n kiezen
Ik bedoelde ook niet dat alle Maud fans slechte verliezers zijn. En trouwens, Maud komt ook wel met een single en album.... dus niets aan de hand dacht ik zo. Ze moet alleen iets langer wachten.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom en ik hebben allebie lovende woorden voor Boris![]()
slaat nergens op, hij reageerde juist wel heel blijquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
op z'n Boris![]()
wij niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef --Globe-- het volgende:
ik ben blij
![]()
En zlefs dar Idolsquote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 't nieuws
Whaha! Ik ook!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook, zit het al de hele tijd te zingen
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Riann het volgende:
Yeah...
wel stom dat zun vriendinnetje zo met de benen om hem heen deed
dat heet blij zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Riann het volgende:
Waaromquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Riann het volgende:
Ja, toen had Jamai toch met iets van 75% gewonnen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik nog ff Andromeda ga kijken (en morgen.... PE)quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef DJ_Fritz het volgende:
Zo en nu Dit Was Het Nieuws nog ff kijken!
Leg jij dat is aan mij uit.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaasd mij dat niet??
Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer stom aan? Voor mij was dat hét shot van de avond. PRACHTIG!!!!
Dat was inderdaad wel lachwekkendquote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef Riann het volgende:
en o ja tooske haha kies de 3 leukste uitspraken uit en na 1 uitspraak opgelezen te hebben moesten ze de platen alweer inleveren
Boris was een erg slechte verliezer geweest denk ik. Hij had er niks van geloofd zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef imago het volgende:
Ik vond Maud zelf trouwens wel een goede verliezer, stond gewoon leuk mee te swingen toen Boris z'n ding deed
Puur zenuwen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef imago het volgende:
Nou, daar kon ze niet bij denk ik...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ook
Ik vond het een beetje onderkoeld blij zijn. Ik had wel tranen willen zienquote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef --Globe-- het volgende:
slaat nergens op, hij reageerde juist wel heel blij
schatje! de beste heeft gewonnen!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, waarom verbaasd mij dat niet??
ja, heel overtuigend, meen ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, toen had Jamai toch met iets van 75% gewonnen?
Zeg niet dat het m'n eerste is...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nu pas? Heb er al een stuk of wat achter m'n kiezen
Zij wist dat ze niet tegen hem op kon.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:09 schreef imago het volgende:
Ik vond Maud zelf trouwens wel een goede verliezer, stond gewoon leuk mee te swingen toen Boris z'n ding deed
Neeeeee!! Dit was veel heftiger en leuker om naar te kijken. Echt voor mij hét moment van de avondquote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vond het een raar gezicht gewoon omhelzen kan toch ook
Haha dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Nou, daar kon ze niet bij denk ik...
Klopt inderdaad, maar dat was gewoon een geintje volgens mij. Althans dat hoop ik maar, maar goed het stond maanden geleden al vast dat Boris de beste was en zou winnen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat nog het mooiste was? Dat Maud (toen ze aan het begin van de show de trofee vasthield) tegen Boris iets zei in de trand van "jouw naam staat er al op". Het was slecht te verstaan, aangezien Arnie er doorheen praatte. Volgens mij stond alles al vast vanaf het begin van de show
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
Helemaal waarquote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
schatje! de beste heeft gewonnen!![]()
Vorig jaar werd dat bekend gemaakt tijdens Barend en van Dorp.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
d8 van niet
Ja vond ik ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neeeeee!! Dit was veel heftiger en leuker om naar te kijken. Echt voor mij hét moment van de avond
Snap niet dat bijna niemand doorheeft dat dat een geintje was. Kijk ik twijfel ook over de eerlijkheid van Idols met het stemmen enzo, maar zou wel erg opvallen als Boris' naam er al op zou staan hequote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat nog het mooiste was? Dat Maud (toen ze aan het begin van de show de trofee vasthield) tegen Boris iets zei in de trand van "jouw naam staat er al op". Het was slecht te verstaan, aangezien Arnie er doorheen praatte. Volgens mij stond alles al vast vanaf het begin van de show
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
Sommige mensen zoeken overal wat achter joh, weet je dat nou nog niet?!?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:12 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Snap niet dat bijna niemand doorheeft dat dat een geintje was. Kijk ik twijfel ook over de eerlijkheid van Idols met het stemmen enzo, maar zou wel erg opvallen als Boris' naam er al op zou staan he![]()
Tuurlijk.... en de Boris fans weten zeker dat hij een goed verliezer zou zijn geweest. Zo gaat dat.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Boris was een erg slechte verliezer geweest denk ik. Hij had er niks van geloofd zelfs.
Dat heeft toch niks te maken met je humeur achteraf? Ik vond het gewoon leuk om te zien dat ze echt mee aan het swingen was. Dat geeft ook wel aan dat Maud Boris' uitvoering goed vindtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:11 schreef Shirley het volgende:
Zij wist dat ze niet tegen hem op kon.
Blijkt inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sommige mensen zoeken overal wat achter joh, weet je dat nou nog niet?!?
ja, nou, die hebben we echt niet gemist. 't ging niet om vorig jaar.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef Riann het volgende:
En Zosja was er niet van vorig jaarwat ik best wel stom vond
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Boris heeft verdiend gewonnen, hij was de enige echte Idol van dit jaar. Had het Maud wat meer gegund, maar dat maakte Boris (en vooral z'n vriendin) wel gedeeltelijk goed door zijn oprechte reactie. Alle Borisfans gefeliciteerd
.
Verheug me op World Idol.
Idd ja met Maud kun je ook wel voor de dag komen alleen Boris maakt toch net iets meer kans met de world idols.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]
Boris!!!!!! Mooi
Kunnen we mee voor de dag komen met World Idols. Hier in Rotterdam wordt trouwens ook vuurwerk afgestoken
Je hebt helemaal gelijk. Maar je zag wel dat Boris ook blij was.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef imago het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met je humeur achteraf? Ik vond het gewoon leuk om te zien dat ze echt mee aan het swingen was. Dat geeft ook wel aan dat Maud Boris' uitvoering goed vindtIk vond Maud iig op het eerste gezicht overkomen als een goede verliezer (ook al had ze het misschien een beetje kunnen zien aankomen)
Oh en die vriendin toonde dus wél de vreugde die niet helemaal van Boris uitstraalde. Maarja, het was iid niet helemaal onverwacht voor em.
Was toch ook bij de TMF Awards "Award Best Game"?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een super plaat op MTV
Aaah, liefquote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Boris heeft verdiend gewonnen, hij was de enige echte Idol van dit jaar. Had het Maud wat meer gegund, maar dat maakte Boris (en vooral z'n vriendin) wel gedeeltelijk goed door zijn oprechte reactie. Alle Borisfans gefeliciteerd
.
Nee maar was wel mooi geweest als zij er ook bij was geweestquote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, nou, die hebben we echt niet gemist. 't ging niet om vorig jaar.
Klasse van je!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:54 schreef Dizer het volgende:
Ach jah!! ! positieve kant hieraan!!! We kunnen met Trots naar World Idols!!
NFSU, uuhhm heb de TMF Awards amper bekeken.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef funmaster het volgende:
[..]
Was toch ook bij de TMF Awards "Award Best Game"?
Die moest optreden...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef Riann het volgende:
ahaha nope, deze keer niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nelly?
De Boris-fans hebben natuurlijk een behoorlijk gekleurde bril op.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... en de Boris fans weten zeker dat hij een goed verliezer zou zijn geweest. Zo gaat dat.
Ze had een optreden.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef Riann het volgende:
Ik ben blij dat ik nog thuis zit, en niet gedwongen naar een scherm moet kijken met Idols erop.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef Fliepke het volgende:
En nu zijn er hier in Venlo dus in een aantal kroegen happyhour omdat hij gewonnen heeft, en bij andere kreeg je boris shirtjes cadeau enzo... leuk man.
Sportief van jequote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
.
Nee, The Christal Methodquote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nelly?
Daar maak je toch tijd voor vrijquote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Die moest optreden...
Weet je wat ik ook niet snap: dat als al die Idols-kandidaatjes het inderdaad zo druk hebben als ze steeds zeggen, ze allemaal vanavond bij Idols konden zijn...
Ja, vond ik ook stom.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef Riann het volgende:
Had dan een ander plaatje genomenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sportief van je
Daarom een mooi plaatje vanBoris
[afbeelding]
Hij ziet er hier uit alsof hij net terugkomt van een half jaartje Jamaica.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sportief van je
Daarom een mooi plaatje vanBoris
[afbeelding]
Dat is een GEWELDIG compliment en ik ben 't natuurlijk met je eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef nozem het volgende:
In alles de tegenpool van Jamai eigenlijk.
van weinig kandidaten van vorig jaar hoor je iets. dat zegt genoeg.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Daar maak je toch tijd voor vrij
maar zosja een optreden je hoort er nooit niks meer van van yuli hoor je ook niks meer van.
jaaaa, wat zag Jamai er uitquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat is een GEWELDIG compliment en ik ben 't natuurlijk met je eens.
Jamai is bagger, Boris is FENOMENAAL.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog thuis zit, en niet gedwongen naar een scherm moet kijken met Idols erop.
Tof voor Boris, goed gedaan maar verder heb ik er niks mee.
Dat was idd niet om aan te horen, begrijp nog steeds niet waarom Jim is doorgegaan tenkoste van Hind. Anyway eindelijk heeft nu iemand gewonnen die wel kan zingen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Riann het volgende:
haha daar waren jim en jamai echt niks bij![]()
Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje van 12 heeft een site op internet met een poll over de idols kandidaten. Op die site scoort Dewi bijvoorbeeld nog erg hoog (stond op 1) en ook Marlies en Boris scoren goed. En volgens mij gaat dat album van Dewi ook aardig.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
van weinig kandidaten van vorig jaar hoor je iets. dat zegt genoeg.
Denk het ook ja, Jim is er wel goed vanaf gekomen. Albums/singles verkopen goed, veel musicalwerk, hele seizoen in De Efteling etc. Tis best leuk om de agenda's van Jim en Jamai te vergelijkenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd Ik had van Hind en Dewi wel wat beters verwachtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zit volgens mij zwaar aan de coke en de anti deprisiva vanwege zijn dood gebloede carrière.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef --Globe-- het volgende:
wat zag jamai er btw ERG UIT!!!!
Maakt niet uit... daar zingt ie niet minder slecht om.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Had dan een ander plaatje genomen. Hier kijkt 'ie scheel
.
als het je niet boeit, waarom ben je hier dan aan t zeuren]quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Idols het zielige programma voor zieligerds. Heeft die schele gewonnen. Boeit me niet.
Ja iddquote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
jaaaa, wat zag Jamai er uit![]()
![]()
Precies, jij hebt 't tenminste begrepen!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef nozem het volgende:
Die arrogantie, daar is niks mis mee vind ik. Een sympathieke kneus als winnaar zoals Jamai vorig jaar laat het buitenland alleen maar lachen. Nu is het tenminste een geloofwaardig iemand.
Als een poll over idolskandidaten gaat, MOET er wel een Idolskandidaat bovenaan staan. Dat zegt dus geen ene ruk.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje van 12 heeft een site op internet met een poll over de idols kandidaten. Op die site scoort Dewi bijvoorbeeld nog erg hoog (stond op 1) en ook Marlies en Boris scoren goed. En volgens mij gaat dat album van Dewi ook aardig.
Het boeid je schijnbaar welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Idols het zielige programma voor zieligerds. Heeft die schele gewonnen. Boeit me niet.
Wedden van wel. Stiekem heb je op het puntje van je stoel gezeten.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit volgens mij zwaar aan de coke en de anti deprisiva vanwege zijn dood gebloede carrière.
Zelfs Specsevers wil hem niet meer.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Jamai en Jim Boris een tip moesten geven. Haha
quote:
Venlonaar Boris winnaar van Idols
Boris Titulaer (23) uit Venlo is winnaar geworden van de talentenjacht Idols 2004.
In de finale kreeg hij zaterdagavond de meeste stemmen van de televisiekijkers. Hij versloeg Maud (22) uit Nijmegen. Beide finalisten kregen lovende kritieken van de jury. Boris reageerde op zijn overwinning met zijn vaste kreet 'Keep the soul alive'. Begin volgende week ligt zijn cd-single 'When you think of me' in de winkel. De overwinning van Boris leidde tot enorme vreugde in veel Venlose cafés, waar de finale op grote schermen werd gevolgd. Ook op straat in het Venlose uitgaanscentrum werd de zege van Boris luidruchtig gevierd.
Ja als ze zo'n soort liedje voor hem schrijven dan kon hij misschien nog wel eens doorbrekenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Timmai het volgende:
Ja ik vind het zeer verdiend dat Boris gewonnen heeft, vooral papa was a rolling stone was echt geweldig. Maar dat neemt niet weg dat ik het maud meer gunde.
Maar toch.. gefeliciteerd
Zwart gat iddquote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk forum moet ik vanaf volgende week zaterdagavond gaan volspammen?
Plaatjes van frivole dames posten in B&H!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk forum moet ik vanaf volgende week zaterdagavond gaan volspammen?
Jaquote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Zwart gat idd
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Plaatjes van frivole dames posten in B&H!
Yup...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat 't enorm feest is in Venlo
zo'n liedje kan niemand meer schrijven, dat zijn al muziekmonumenten.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja als ze zo'n soort liedje voor hem schrijven dan kon hij misschien nog wel eens doorbreken
Misschien kan je nog tips krijgen van Jamai, zijn gat is nog veel zwarter voglens mij...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja
ik zal m'n psychiater maandag maar es gaan bellen.
Jawel, vind ik eigenlijk wel. Je kunt het toch wel verrassend noemen dat Dewi dan nog zo hoog scoort. En ik moet zeggen dat ik de nummers van Dewi ook best wel mooi vind. Mooier dan die van Jim, Jamai en Hind samen eigenlijk. Zit tenminste echt pit in. En Roger scoort nog goed natuurlijk, als je die nog mee mag tellen. Hind is de beste zangeres, maar haar nummers zijn voor veel jonge mensen (potientiele kopers) te soft denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als een poll over idolskandidaten gaat, MOET er wel een Idolskandidaat bovenaan staan. Dat zegt dus geen ene ruk.
ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ben benieuwd naar de percentages...
LOLquote:Op zondag 2 mei 2004 00:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Yup...
Maar ik blijf lekker thuis.
Die fles wijn hier ookquote:Op zondag 2 mei 2004 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
damn, wat gaan die flesjes bier snel leeg
Dat probleem heb ik ook...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
damn, wat gaan die flesjes bier snel leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |