helemaal goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:51 schreef methodmich het volgende:
Even gokken:
Von Bondies in de Melkweg?
Waar?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:59 schreef belsen het volgende:
Stand!!!
Wie schreef dit nummer?quote:You think we look pretty good togehter
You think my shoes are made of leather
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:01 schreef Berkery het volgende:
Pete Townsend
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
De oma's van The Donnas?
Clout?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:08 schreef Berkery het volgende:
De versie van The Ramones is ook lekker (met Pete als achtergrondkoortje)
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Ik had als hint kunnen zeggen dat er een link was met de vorige vraag ("Substitute"), maar niet meer nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Clout?
niet? Oh, ik dacht echt de punten binnen te hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:39 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lijkt op Maire Brennan, en gezien de foute kledingkeuze: Clannad?
En die zocht ik!!! Ze hebben net een nieuwe cd, Heroes to Zeros. Leuke plaat!! Z + 1 !quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:15 schreef Z het volgende:
The Beta Band.
Berkery + 1quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:22 schreef Berkery het volgende:
Super Furry Animals ?
Wat heeft die fotograaf een typische naam...
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:40 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Vul de volgende beginregels van min of meer bekende nummers aan:
Is dat niet Unfinished Sympathy?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
4 is van mssive attack-teardrop
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
like the witches at black massesBlack Sabbath - War Pigs. Ook Sacred Reich heeft 'm gecovered.....
Mooi ingekopt TSEquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
like the witches at black massesBlack Sabbath - War Pigs. Ook Sacred Reich heeft 'm gecovered.....
Daar dacht ik ook meteen aan, of aan Primal Scream...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
Klein kutplaatje.
Chumbawamba ?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:57 schreef belsen het volgende:
Knap als iemand die weet zonder opzoeken...
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:48 schreef bukgeit het volgende:
My Life With The Thrill Kill Kult
1 smiley te weinigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[...]
to be named "My Life With the Thrill Kill Kult." The movie never got off the ground
[...]
Nee, want deze benaming ging over een film. Leek me wel leuk om 'm er dan in te houden.....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
1 smiley te weinig![]()
Joh, ik heb die bio helemaal niet gelezen, dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
"rebellious vixen," Krystal Starlust, and her "fatal attraction" to a drifter named Apollo) and 1997's Crime for All Seasons. The Thrill Kill Kult failed to issue any new studio recordings from 1998 through 2000, while....
Deze had wel weg gemogen......
prachtige foto overigensquote:Op zondag 2 mei 2004 15:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jane Birkin zou het inderdaad wel eens kunnen zijn.....
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
down by law
quote:Liefste, je dwaalt, maar ik weer dat je snel
Jezelf weer zult vinden, en je eigen weg zult gaan
Ik hoop dat ik altijd aan je zijde zal zijn
Als je verdwaasd en in de war bent, van wat je gedachte zegt
Je gedachten en ziel spreken tot mij
Kijk naar de wereld, al die mensen aldaar
Wat hebben ze toch gevonden, dat ze maar door laat gaan?
Graaf niet te diep, want je stuit op stenen, die gaten slaan
In je onschuldige ziel, kijk maar terug naar wat je hebt gevonden
Het is dinsdagmiddag en de zon heeft geschenen op de wereld vandaag
Alle mensen, daar buiten, die maar langs me gaan, en hun liefde niet verstoppen
Liefste, het is tijd om wakker te worden
Je moet luisteren naar wat die prijsloze vogel zingt
Let op dat geluid, stop het goed in je hoofd
Zo voed je je ziel, begin hier maar mee...
Oja!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:58 schreef Berkery het volgende:
Een oja-vraag![]()
quote:Het is dinsdagmiddag en de zon heeft geschenen op de wereld vandaag
Eeh.. Tuesday Afternoon?quote:Het is dinsdagmiddag en de zon heeft geschenen op de wereld vandaag
quote:Tuesday Afternoon
Darling, you're lost but I know that you soon will be
Found in yourself and then you'll your own way
I hope that I always will stand by your side
When your dazed and confused 'bout what your mind will say
Your mind and soul talks to me
Look at the world, all those people around
What on earth have they found that makes them keep going on?
Don't dig to deep, you hit stones that punch holes
In your innocent soul, now look what you have found
It's Tuesday Afternoon and the sun has been shining on the world today
all those people passin' me by outside, they won't hide their love away
Darling, it's time to wake up, you should listen to
What the unprecious little songbird sings.
Take care of that sound, put it into your head
That's how you feed up your soul, you can begin with this
It's Tuesday Afternoon and the sun has been shining on the world today
all those people passin' me by outside, they won't hide their love away
Eigenlijk wilde ik ook de artiest horen, maar ik vroeg de titel, dusseh...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eeh.. Tuesday Afternoon?
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef bukgeit het volgende:
Stonecake.. dat had ik dus niet geweten. Was die foto een samenvoegsel van Keith Richards en Cake?
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:56 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: noem vijf bandnamen die iets met radio of tv te maken hebben.
Prima.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef belsen het volgende:
[..]The Radios Radio 4 Television Channel Zero TV Smith
Oké...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Prima.
Een-tweetje!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:10 schreef bukgeit het volgende:
De Vliegende Panters
Stop the greenhouse effect...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, wist al dat het niet klopte.
Tony Scott?
Er is weinig met die oproep gedaanquote:Op maandag 3 mei 2004 00:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Stop the greenhouse effect...
Shit ja, die is het. Blij dat ik er niet op kwam..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef ranja het volgende:
Georgie Davis?
Ja. Pionier in zijn genre.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef ranja het volgende:
Georgie Davis?
Stevie Wonder inimtatie?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Ja. Pionier in zijn genre.
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Stevie Wonder inimtatie?
Terwijl ik ga tandenpoetsen:
Noem nog 3 mensen die een hit scoorden na meegedaan te hebben aan de Soundmixshow.
Bukgeit +1quote:Op maandag 3 mei 2004 00:15 schreef bukgeit het volgende:
Joling, Borsato, Glenda Peters
Peter Douglasquote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Bukgeit +1
hoe heet dat figuur ook weer die Sinatra deed?
Edsilia Rombley, zoals haar naam blijkt te zijn, als Oletta Adams...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef ranja het volgende:
[..]
van Ronsley weet ik het niet zeker trouwens. Misschien veel later toen ik het niet meer keek?
Nu ben ik
Nee, ik heb de vraag ook al aangepast.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:50 schreef bukgeit het volgende:
David Bowie en Mick Jagger - Dancing in The Street?
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik lig op mijn kussen stil te dromen - Hepie en Hepie.
Idem hier trouwens...quote:Op maandag 3 mei 2004 10:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hepie en Hepie - ik lag op mijn kussen stil te dromen
quote:Well the weeks went by and
Spring turned to Summer
And Summer faded into Fall
Dat is hem. iggy_in_the_house +1 leuk nummer trouwens.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dixie Chicks - Goodbye Earl
toch welquote:Op maandag 3 mei 2004 11:15 schreef belsen het volgende:
Beats International, toch?
Heel goed, Berkery!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:41 schreef Berkery het volgende:
Cream![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:45 schreef bukgeit het volgende:
eindhoven rukcity
Oe, Bukgeit is op dreef!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:49 schreef bukgeit het volgende:
Lollapalooza
Dat is alweer goed!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:52 schreef bukgeit het volgende:
Trein
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:53 schreef bukgeit het volgende:
Is het Jamai?
Nee dus...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Suede. Geen Jamai
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef Berkery het volgende:
De Jantjes?
Prachtig, weet je het nummer ook nog? Natuurlijk Govinda...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef Berkery het volgende:
Kula Shaker
Heel goed!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef ranja het volgende:
Primus
Nu wel, maar je antwoord klopt niet...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef ranja het volgende:
lult
geen nieuw plaatje?
En nu wel goed...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:14 schreef ranja het volgende:
te snellimburgs lult
Heel goed Berkery...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:17 schreef Berkery het volgende:
Trombone
Natuurlijk, vernoemd naar een werkeloosheidsformulier...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:21 schreef ranja het volgende:
UB 40
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Jammer dat je geen J meer hebt voor de band tegen werklozen
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:23 schreef belsen het volgende:
[..]Deze snapt Lucille niet...
Nee, die bedoelen we niet, vandaag...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:23 schreef ranja het volgende:
Eminem
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Doe mos... sollicitere!
Zoek het wat dichter bij huis...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:27 schreef ranja het volgende:
rappers met een E
Natuurlijk, zijn nieuwe album heet Tweede jeugd...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef Gambolputty het volgende:
Extince?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:37 schreef Mark het volgende:
Efteling, is het Brainpower?
Een beetje laat, volgens mij...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef againstthegrain het volgende:
E-Life?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:55 schreef Berkery het volgende:
Rage Against The Machine - Rage Against The Machine
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:21 schreef bukgeit het volgende:
Roger Waters
Gewoon snaren tellenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:24 schreef ranja het volgende:
Oh een basdat zie ik er niet aan hoor
Dat is goed, volgens mijquote:Op maandag 3 mei 2004 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
marimba?
Kloptquote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef Mark het volgende:
Dat is goed, volgens mij
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Volgende vraag?
CTD-promotiemateriaal maar weer eens als avatar. Het was inderdaad The Tick. Kom op Iggy met je vraag!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Mark het volgende:
Enne UIO_AMS, kan The Tick (die was het toch?) weer terug in plaats van dat beest? (Nee, niet de lama)
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cesaria Evora
zo is goed, lied hoef ik niet (per se) te wetenquote:Op maandag 3 mei 2004 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
2. Jaguar
3. Levi's
is dit de bedoeling, of wou je ook het lied/uitvoerende weten
Noem de 5 uitvoerende en de liedjes bij de reclames die ik net noemde.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
UIO_AMS +1
5 is fout, 3 had ik niet in gedachten maar reken ik uiteraard goed. 4 had ik ook in gedachten.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:56 schreef belsen het volgende:
3. Levi's - The Clash - Should I stay or should I go
4. MacDonalds - Justin Timbalake - I'm loving it
5. Grolsch - Robbie Williams (?) - Me & mrs. Jones
Nu ik er zo over nadenk, dat zou ook wel eens Renault geweest kunnen zijn. Jaguar was volgens mij Sting met één of andere Arabier.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij 2 geef ik de hint: dance uit New York, die zonder reclames weinig zendtijd zou hebben gehad op de Amerikaanse ether
en aangezien ik zelf nummer 2 heb verkloot:quote:Op maandag 3 mei 2004 16:11 schreef Berkery het volgende:
...en 5 is natuurlijk Billy Paul
die bedoelde ik wel ja (niet Go, maar goed)quote:Op maandag 3 mei 2004 16:12 schreef Berkery het volgende:
Is 2 dan Moby - Go![]()
van Levi's zijn er sowieso wel een dozijn te noemenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
3 had ik niet in gedachten maar reken ik uiteraard goed.
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
tenpole tudor
quote:Similar Artists: The Damned - Buzzcocks - The Undertones - Ruts - Adam Ant - The Soft Boys - The Jam - The Clash - X-Ray Spex - The Stranglers
Mmmquote:Sadly, the band's breakup lasted only five years.
Doe nog maar een laatste hintquote:Op maandag 3 mei 2004 17:54 schreef Berkery het volgende:
Nog een hint (de laatste denk ik)
Ze komen uit Belfast
quote:Less a song than an experiment to see how mundane college rock can become before it ceases to exist altogether. Texas’smatched frantic acoustic guitars to a perky melody and a lyric that re-creates the experience of being cornered at a party by a stranger who insists on telling you his romantic problems in excruciating detail: “So I said.…She said.…And I said.…”
Worst Moment: Has there ever been a more boring line in a song than “And as I recall, I think we both kinda liked it?”
Hm, vind ze wel goed maar ken ze niet van foto en wist ok niet dat ze uit Belfast kwamen...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:48 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel een andere vraag, het waren The Stiff Little Fingers.
Breakfast at Tiffany'squote:Op maandag 3 mei 2004 19:48 schreef Berkery het volgende:
Over welk nummer gaat dit?
[..]
Ik redeneerde zelf zo: Punk + Iers = Undertones of Stiff Little Fingers. En de Undertones had ik al genoemd.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm, vind ze wel goed maar ken ze niet van foto en wist ok niet dat ze uit Belfast kwamen...
Yep. Zie ook The 50 Worst Songs Everquote:Op maandag 3 mei 2004 20:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Breakfast at Tiffany's
Tja, dat soort punten haal ik dan weer binnen hè..quote:Op maandag 3 mei 2004 20:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep. Zie ook The 50 Worst Songs Ever
Gambolputty + 1
Surprisingly, One - taken from the Achtung Baby album - only reached number seven in the charts when it was released in 1990.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:21 schreef Berkery het volgende:
Was dat niet U2 met One?
quote:Rijen van huizen, al invloed neer op me kan ik hun blauwe handen wat betreft me Al deze dingen in positie voelen Al deze dingen wij één dag geheel zullen zullen slikken en opnieuw uit uit Deze machine zullen, zullen meedelen Deze gedachten en spanning ik onder ben
Ongetwijfeld niet als je het nummer kent maar ik ben niet zo'n fan. Helemaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:14 schreef Berkery het volgende:
Issie zo moeilijk![]()
Het lijkt me sterk dat je het nummer niet kent.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef Gambolputty het volgende:
Ongetwijfeld niet als je het nummer kent maar ik ben niet zo'n fan. Helemaal niet eigenlijk.
Ja, en Air - All I Need stond ook in de top 10 dus dat geeft wel aan dat het een vreemde ranglijst is.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je het nummer niet kent.![]()
Het stond vrij hoog in de laatste FOK! top100 allertijden
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:48 schreef Berkery het volgende:
Ik neem aan dat je niet wilt horen:quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de Byrds-leden Gene Clark en Michael Clarke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |