Zal wel het Sasservirus zijn, of misschien SARS. Oh nee ik weet het al ... Het Fok! antimoslimbashingvirus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:55 schreef Mr.J het volgende:
Maar waarom die post van MrMackey weer verwijderd zijn?
quote:Wat ben je toch een ongeloofelijk achterlijke boerenlul met zijn hoofd zover in zijn eigen reet dat het je zwart ziet.
Jemig, aanstellerig gedoe constant hierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:56 schreef RichardQuest het volgende:
Sinds wanneer wordt DIT getolereerd?
[..]
Ik wens niet uitgescholden te worden, toch niet zo gek?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef My_Way het volgende:
[..]
Jemig, aanstellerig gedoe constant hier![]()
7?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:20 schreef SCH het volgende:
Sneue actie Dagonet, eerst 7 pagina's aan laten leuteren en dan plotseling dicht. Echt belachelijk
Ik zat nog op 1 paginaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja 7!
Maar daar zijn de vaste vriendjes nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:39 schreef Dagonet het volgende:
Maar in KLB loopt nog een topic
Van Gogh beledigt ook Ditrich (Jahjah deel II)
Maarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar daar zijn de vaste vriendjes niet![]()
Mwah, ik vind het nogal slap om een topic zo lang open te houden en het dan gedurende lopende discussies met een non-argument plotsklaps te sluiten. Had dat dan meteen gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maardaar kun je nieuwe vriendjes maken!
![]()
Da's waar ook, moet ook nog effe in POL moddenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef Sidekick het volgende:
Er is in POL nu een Jahjah-topic: Het ware gezicht van Abou Jahjah
Voor zolang die open blijft natuurlijk.
daaaaaggggquote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Och och och - opruimen in Endstra-topic. Omdat een paar rechtse humorlozen klagenSneu hoor - maar dan zullen we eens goed in de gaten wat er qua indirecte doodsverwensingen door dat soort types gebeurt.
Beetje overactief loeder en dago
Geen massavernietigingswapens in Irakquote:Op maandag 17 mei 2004 16:10 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Tief jij anders effe fijn op met je gezuig, misselijke dweil.
Maak je niet druk. Wat heb je liever, dat je een misselijke dweil wordt genoemd of een linkse rat?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen massavernietigingswapens in Irak
Hebben we niets aan, he?
Er zijn gewoon een zooi onzin/bagger reacties weggehaald die het topic aan het verkutten waren.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Och och och - opruimen in Endstra-topic. Omdat een paar rechtse humorlozen klagenSneu hoor - maar dan zullen we eens goed in de gaten wat er qua indirecte doodsverwensingen door dat soort types gebeurt.
Beetje overactief loeder en dago
Berichten zijn verwijderd, laat je de volgende keer niet zo uit de tent lokken.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen massavernietigingswapens in Irak
Hebben we niets aan, he?
Waarachtig een nieuwe vorm van doodwensen. "Ik hoop dat jij zondag op TV komt."quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Beetle het volgende:
Trouwens,
Pim Fortuijn was ook een dag voor zijn door bij Harry Mens op de koffie. Ik denk dat we Theo van Gogh voorlopig niet op de zondag op tv zien...
Die is van shmoopyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarachtig een nieuwe vorm van doodwensen. "Ik hoop dat jij zondag op TV komt."
[NWS SC] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuwsquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer komt er weer eens een slowchat in NWS ?
quote:Arrestaties in verband met onthoofding Amerikaan
Uitgegeven: 18 mei 2004 15:50
Laatst gewijzigd: 18 mei 2004 15:50
BAGDAD - In Irak zijn volgens Iraakse bronnen vier mensen gearresteerd in verband met de onthoofding van de Amerikaan Nick Berg, wiens stoffelijk overschot tien dagen geleden werd gevonden in Bagdad.
Het filmpje op internet waarop de onthoofding was te zien, leidde vorige week in de hele wereld tot grote beroering. De terrorist Al-Zarqawi zou Berg hebben onthoofd.
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=325749&c=22
Puik planquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:25 schreef robh het volgende:,
,
,
Hallo liefjens, zouden jullie samen met mij willen lobbyen om de boeing-in-toren-smiley en de marokkanen-het-land-uit-smiley in te voeren op FOK? Nu elk subforum zn eigen smileys krijgt mag NWS natuurlijk niet ontbreken.
Ik denk dat het goed zou passen.,
,
,
![]()
Ik ben bezig met het overtrekken van het Nick Berg fillmpje. Maar daar gaat nogal wat tijd in zitten. Even geduld dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:29 schreef kLowJow het volgende:
Puik plan [afbeelding]
Heb je al een ontwerp klaarliggen?
Strak planquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef kLowJow het volgende:
@Loedertje
Zet anders onderstaand bericht in de OP van...
Verdachten onthoofding Berg opgepakt
[..]
Een zeer vlotte mod-actie, drie minuten na mijn suggestie. Hulde.quote:Op woensdag 19 mei 2004 06:18 schreef Dagonet het volgende:
TT aangepast
Als jij bij Harrie Mens op de koffie bent in de uitzendingquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer komt er weer eens een slowchat in NWS ?
Schreef ik dat het geweldadig was?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:42 schreef deantoine het volgende:
Loedertje? wtf waarom opslot?
het is alles behalve geweldadig...
No way.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:36 schreef speedcore het volgende:
ik stel voor ... user uit te roeien
waaaaaaaaaaaah...........smisbruik!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef speedcore het volgende:
deze thread is voor feedback, niet voor onzin
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:42 schreef robh het volgende:
Welke debiel opent er dan ook een topic over walvissen![]()
Dan mag je veel roeispanen uitdelen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:36 schreef speedcore het volgende:
ik stel voor om dat soort offtopic posts voortaan met wortel en tak en user uit te roeien
I suggest tactical nukesquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dan mag je veel roeispanen uitdelen.
Yep, het is een forum voor nieuws mét een aantal huisregeltjes.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Loedertje? Ik weet niet waarom hier Betoger gooit poeder naar Blair een slot op zit? Dit forum is toch voor nieuws? Nou dan heb ik nieuws voor je! Dat is nieuws.
quote:Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner. Dat betekent overigens niet dat je nieuwsdumps wel in andere fora (bijv. GC) kwijt kunt, NWS is het forum voor discussies over nieuws. Wil je niet de moeite nemen een korte eigen mening te formuleren dan kun je je bericht eventueel onder de aandacht brengen van de Frontpage
Vraag dat maar aan robh, die heeft die huisregeltjes ooit verzonnenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:25 schreef Armageddon het volgende:
Ach zuig toch aan m'n ballen Loedertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |