Tenzij je schoolverf gebruikt, dan wordt het bruin.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:29 schreef Biancavia het volgende:
Als je blauwe en gele verft mengt, dan krijg je meestal groen.
alles wordt bruin als je schoolverf gebruiktquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tenzij je schoolverf gebruikt, dan wordt het bruin.
en interpunctiequote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Dagonet het volgende:
Ben jij zo iemand die weet wat er boven het hoofd van Christus op een bordje stond en wat het betekenT?
Ken jij alle namen van Willem-Alexander uit je hoofd?
Weet jij welke vogel er sneller vliegt? De Afrikaanse of Europese zwaluw?
Ken jij het antwoord op de ultieme vraag?
En de vraag?
Als je een film kijkt of een boek leest struikel je dan ook over de verwijzingen naar andere films en boeken?
En weet je niet hoe je eraan komt?
Zo ja dan is lid worden van het genootschap van de nutteloze kennis iets voor jou!
Meld je hier aan en wissel allemaal nutteloze feiten uit, leer nieuwe dingen en zit nooit meer om een gespreksonderwerp verlegen!
Dat is nou net iets waar ik niet graag aan herinnerd word.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:36 schreef Aegir het volgende:
in iedere woonkamer zijn minimaal 2800 spinnen aanwezig.![]()
alleen niet meer door muggen, of haken andere stekers dan ook af ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:37 schreef sir_dalord het volgende:
dat als je een bord muggen opeet, je daarna nooit meer wordt gestoken
probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:38 schreef TallMan het volgende:
[..]
alleen niet meer door muggen, of haken andere stekers dan ook af ?
Als ik zo om me heen kijk is kennis van de Nederlandse taal ook redelijk nutteloos aan het worden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:33 schreef daReaper het volgende:
[..]
en interpunctie
sorry
herstel...dronkenmans gelal....quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:37 schreef sir_dalord het volgende:
dat als je een bord muggen opeet, je daarna nooit meer wordt gestoken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk is kennis van de Nederlandse taal ook redelijk nutteloos aan het worden..
Dus ook jij zit hier goed!.
Alcoholist is géén Engels woord.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:43 schreef daReaper het volgende:
[..]
Tāpēc mācījos latviskiTā ir daudz interesantāk valoda!
maargoed, wederom moet ik je op je gebrekkige interpuntie wijzen
Tinkie Winky.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:45 schreef Illigit het volgende:
Ik ken alle 4 de turtles uit mijn hoofd.
Leonardo, Michelangelo. Donatello en en en en ... uhmmm... wacht ff
En is vernoemd naar Benjamin Hall.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:51 schreef Intxaurraga het volgende:
De big ben is de naam van de klok, niet van de toren
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:50 schreef Murray het volgende:
[..]
Tinkie Winky.
En de toren heet st. Paulquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En is vernoemd naar Benjamin Hall.
Een mens slikt gemiddeld 11 spinnen per jaar door in zijn slaap!quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:36 schreef Aegir het volgende:
En de resterende tijd word gebruikt om te zorgen dat alle klokken gelijk lopen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:23 schreef Timz het volgende:
De secondewijzer van een stationsklok in 58 seconden de klok rond is?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:18 schreef Nouk het volgende:
Ik kan tot 10 tellen in het Indonesisch en Maleis, alleen is de 7 in het Maleis anders
Maar ik weet niet hoe je het schrijft, alleen hoe je het zegt, fonetisch dus:
Satoe,
Doea,
Tiga,
Empat,
Lima,
Enam,
Toedjoe,
Delapan, (In het Maleis: Lepan)
Sembilan,
Sepoeloe.
Weet ik nog van vakantie toen ik 8 was ofzo :')
Al is het maar virtueel bij elkaar zijn, zoals op Fok.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef RoaRRR het volgende:
Vrouwen die langdurig bij elkaar zijn, gaan langzaam maar zeker gelijktijdig menstrueren.
dit heet "the rule of thum"quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef phunkk het volgende:In Los Angeles mag een man zijn vrouw met een riem slaan, zolang de riem niet breder is dan 5 centimeter.![]()
Het is leuker als je er bij zet hoeveel het er zijn hequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:43 schreef FlyingFox het volgende:
En ik weet hoeveel holle-bolle-gijzen er in de Efteling staan!
nou vooruit ... Dagonetquote:hier verder
quote:quote:Inflation?
Never heard of it. Values on the MONOPOLY gameboard are the same today as they were in 1935! (But the taxes changed in 1936.)
quote:The Bank:
PARKER BROTHERS prints about 50 billion dollars worth of MONOPOLY money in one year.
Ever wonder how much MONOPOLY money comes with a standard set? The total is $15,140.
us treasury
quote:The Bureau of Engraving and Printing produced approximately 37 million currency notes each day with a face value of about $696 million, and 45 percent of these notes are the $1 denomination. About 95 percent of the currency notes printed each year are used to replace notes that are already in circulation.
dus 254 miljard per jaar ...
en het geld van monopoly is het enige geld wat je zelf mag namaken
Haha, toch knap van de NS om vaak dan alsnog te laat te komen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:23 schreef Timz het volgende:
De secondewijzer van een stationsklok in 58 seconden de klok rond is?
Een vergelijkbaar onderzoek is gedaan door de broer van Herman Finkers naar het vlieggedrag van Dassen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:30 schreef Blinky het volgende:
[..]
Haha, toch knap van de NS om vaak dan alsnog te laat te komen!
Er is ooit een eindscriptie-onderzoek gedaan om te kijken naar het seksuele leven van een kruisspin in winterslaap. Het resultaat: de kruisspin heeft GEEN seksueel leven tijdens de winterslaap!![]()
Je ondertitel is fout, het is ekki, ekki ekki ekki ptang zoo pongquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:11 schreef Mister_Slide het volgende:
Indonesië heeft 13667 eilanden.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:33 schreef daReaper het volgende:
[..]
en interpunctie
sorry
Nee hoor, als je je klassieken zou kennen dan zou je weten dat het ultieme antwoord op de vraag van het leven, het heelal en de rest is: 42!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:07 schreef Baleog het volgende:
het antwoord op de ultieme vraag waarom? is omdat.
Een vloeitje ookquote:Op maandag 26 juli 2004 20:46 schreef TheGrandSlam het volgende:
Wist je dat je een papiertje normaal maar 7 keer kan dubbelvouwen. Als je 'luchtig' papier(servet, toiletpapier) gebruikt kan dat oplopen tot 8
Hmmm, weet je ook welke staten dat zijn? Ik kén vrouwen die dit wel kunnen gebruiken!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:13 schreef dingendoener het volgende:
In sommige staten van amerika mag een vrouw alleen auto rijden als een man met twee vlaggen voor de auto loopt.
Dat. Meen. Je. Niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:36 schreef Aegir het volgende:
geladen of ongeladenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Dagonet het volgende:
Weet jij welke vogel er sneller vliegt? De Afrikaanse of Europese zwaluw?
ligt er aan welke versie je hebt.. die uit de The Hitchhiker's Guide to the Galaxy of uit de boeken van terry pratchett (discworld)quote:Op maandag 26 juli 2004 21:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je klassieken zou kennen dan zou je weten dat het ultieme antwoord op de vraag van het leven, het heelal en de rest is: 42!
links de zin annuit c(oe)ptis novus ordo seclorum .. kun je een davidster in tekenen waarbij je uitkomt op a s n o m ..(of mason)quote:Op maandag 26 juli 2004 21:47 schreef Nepthys het volgende:
in het Pentagon worden gemiddeld 666 rollen wc papier per dag verbruikt
dus ff digitaal vouwenquote:Actually, if you fold the $5, $10, $50, and $100 bills the same way as shown here for the $20, they all portray the 9/11 attack in the order that it happened, from the WTC towers standing correct in the $5, to smoke in the $100.
Min of meer...quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de resterende tijd word gebruikt om te zorgen dat alle klokken gelijk lopen.
Ik had me altijd al afgevraagd wat dat INRI betekende. En nu weet ik het. Dank!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De rode kleur van M&M's wordt gewonnen uit de dekschildjes van cochenille-luizen
Boven het kruis waar Jezus aan hing stond INRI, wat staat voor Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum, otewel Jezus van Nazareth, Koning van de Joden.
Nee! Dat is nou eens een tof weetje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:53 schreef R2k2 het volgende:
Overbodige kennis... Boring...![]()
Volgens imdb.com is het wat ik heb staan. En imdb is heiligquote:Op maandag 26 juli 2004 21:09 schreef dork22 het volgende:
[..]
Je ondertitel is fout, het is ekki, ekki ekki ekki ptang zoo pongzo staat het in de ondertitel iig en ik heb dat beeld gefreezed en overgeschreven
![]()
]quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:43 schreef FlyingFox het volgende:
En ik weet hoeveel holle-bolle-gijzen er in de Efteling staan!
One for the road:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:05 schreef Zaren het volgende:
Hmm niet uit laten sterven deze topic plz is fun
westerse namen, dus niet per se nederlandse namen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:46 schreef Wiehoe het volgende:
Westerse jongensnamen eindigen nooit op een a. (daar ben ik zelf even achter gekomen, dus als iemand wel een westerse jongensnaam weet, post even)
Op www.taalkabaal.nl kan je volgensmij ook een aantal van die weetjes vinden.
U heeft een hotel op het dak van de wereld gelezen. Leuk boek.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
One for the road:
In Tibet is de grond te hard om een graf te delven en er is te weinig hout voor een fatsoenlijke brandstapel. Als er iemand dood gaat, dan handelt men als volgt: het lichaam wordt in stukken gesneden en op speciale plaatsen in de bergen gelegd. Hier komen de gieren het lichaam opeten. De botten die overblijven worden met boter fijngestampt en verdwijnen alsnog in de gieren-magen. Een hemel-begrafenis (sky burial) noemen ze dit.
Ik ben ter plaatse geweest en heb de gieren zien vliegen (nee, ik heb ze niet aan het lijk zien pikken, dat was te ver weg...)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
U heeft een hotel op het dak van de wereld gelezen. Leuk boek.
Een italiaanse vriend van mij heet Pimaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:46 schreef Wiehoe het volgende:
Westerse jongensnamen eindigen nooit op een a. (daar ben ik zelf even achter gekomen, dus als iemand wel een westerse jongensnaam weet, post even)
Mijn achternaam... wat doe jequote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
een bezoekje aan deze site leverde het volgende lijstje op (de niet-westers klinkende namen heb ik er uit gehaald)
Agricola
En is in duitsland begravenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:30 schreef Chirma het volgende:
Bonefatius is te Dokkem vermoord
die wilde van karnemelk goud makenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:30 schreef ConQuestador het volgende:
De moeder van Tweeg (de schurk van Tedy ruxpin) heet Eleanor Tweeg, Tweeg zelf heet overigens Jack W. Tweeg, en zijn hulpje LB
ik had het over westerse jongensnamen, maar ik heb geen zin in een discussie over wel of niet westers. Joshua vind ik trouwens wel een goede. En als je me gaat vertellen dat Elisa een jongensnaam is, mag je dat ook even tegen mn klasgenote vertellenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
westerse namen, dus niet per se nederlandse namen?
- Joshua
- Sacha (ja, dat is een jongensnaam)
- Nikita (dit is ook een jongensnaam!)
[edit]
een bezoekje aan deze site leverde het volgende lijstje op (de niet-westers klinkende namen heb ik er uit gehaald)
heel veel niet westerse of meisjesnamen
[/edit]
Die zijn er nog steedsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef Lexie het volgende:
Er was ooit een monnik die een handstand kon maken op 1 vinger.
Ik heb er eens een documentaire over gezien op Disco, en daar zeiden ze in dat er niemand meer was die het echt kon. Deden ze het echt zonder ondersteuning tijdens die demo (op de mensen die hem in balans moeten houden na)?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:41 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Die zijn er nog steedsDe bekende Shaolin monniken uit China kunnen dat nog steeds....
Bron: met eigen ogen gezien tijdens een demo
Kijk even op de gelinkte website. Daar staat per naam aangegeven of het om een jongens- of een meisjesnaam gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
ik had het over westerse jongensnamen, maar ik heb geen zin in een discussie over wel of niet westers. Joshua vind ik trouwens wel een goede. En als je me gaat vertellen dat Elisa een jongensnaam is, mag je dat ook even tegen mn klasgenote vertellen
wel toch? heeft met de temperatuur van het zaad te maken. bij een strakke worden de noten tegen het lichaam aangedrukt, waardoor de optimale temperatuur van ongeveer 35 graden niet bereikt wordt. dacht ik tenminstequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef RoaRRR het volgende:
Strak ondergoed is niet slechter voor sperma dan boxershorts
Pino is heel iemand anders. Het is de neef van de gele Bigbird uit Amerika.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:30 schreef P8 het volgende:
[..]
wel toch? heeft met de temperatuur van het zaad te maken. bij een strakke worden de noten tegen het lichaam aangedrukt, waardoor de optimale temperatuur van ongeveer 35 graden niet bereikt wordt. dacht ik tenminste
en Pino is in Amerika geel, terwijl hij hier blauw is
owww, dat maakt het logisch. welke kleuren hebben ze nog meer in die familie dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Pino is heel iemand anders. Het is de neef van de gele Bigbird uit Amerika.
Nope, Bliksem komt zowel uit te grond als uit de lucht...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:25 schreef Lexie het volgende:
Bliksem loopt van de grond naat de wolken toe.
bij mij toch niet anders. Mijn voetjes zijn veel kleiner dan mijn arm lang is.... Spoor ik nou niet??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:03 schreef BarBaar het volgende:
Je onderarm (van pols tot elleboog) is ongeveer evenlang als je voet
onderarm schat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
bij mij toch niet anders. Mijn voetjes zijn veel kleiner dan mijn arm lang is.... Spoor ik nou niet??
ik kan lezen lieverd, en mijn onderarm is echt een centimeter of 3 langer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:11 schreef BarBaar het volgende:
[..]
onderarm schat..
Anders zou ik iid snel contact opnemen met flying doctors![]()
Dan moet je je dus echt zorgen maken, lieve schat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan lezen lieverd, en mijn onderarm is echt een centimeter of 3 langer...
En daarmee een meter hoger dan het gebouw wat bijna 400 jaar het hoogste was in Nederland, de Domtoren van Utrecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:16 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Dan moet je je dus echt zorgen maken, lieve schat..
en nu weer ontopic![]()
Een Saturnus raket (gebruikt voor de maanlandingen) was bijna 111 meter hoog
De Domtoren is 112,40 meter als de temperatuur langdurig gemiddeld rond de 20 graden is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:25 schreef abraham het volgende:
[..]
En daarmee een meter hoger lager dan het gebouw wat bijna 400 jaar het hoogste was in Nederland, de Domtoren van Utrecht.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:48 schreef Rest het volgende: in een verkeerde topic
de druktoetstelefoon is uitgevonden in de jaren 60. daarvoor belden mensen met een draaischijf waarbij om technische redenen de 1 bovenaan zat enb de 0 onderaan. Om acceptatie van de druktoets te versnellen, werden ook bij druktoetstelefoons de lage cijfers bovenaan gezet.
Deze indeling lijkt zich door te zetten: geldautomaten enz.
De rekenmachine is ouder dan de tiptoetstelefoon en heeft altijd al een toetsenbord gehad met 1-2-3 beneden. een telefoontje met Sharp leert dat deze keus is ingegeven door de makkelijke bereikbaarheid van de veelgebruikte cijfers 1 en 0. En de computer stamt dus af van de rekenmachine.
en de link daartussen is.......?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:40 schreef RoaRRR het volgende:
Speedrock is toegevoegd nadat er regelijkmatig moeders met koters naar optredens kwamen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |