quote:A car traveling 100 mph would take more than 29 million years to reach the nearest star.
Bewijs maar eens, drinkebroeder.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Marczilla het volgende:
Marczilla gaat zometeen naar de pub..........nou als dat geen feitje is.
scherpquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef GizartFRL het volgende:
On the other hand: If you got hit by a car traveling at 100mph you would see stars within 10 seconds.
quote:During it's lifetime an oyster changes its sex from male to female and back several times.
80 procent van alle leugens die jij en ik vertellen blijftquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Marczilla het volgende:
Marczilla gaat zometeen naar de pub..........nou als dat geen feitje is.
So if you started fucking 10 oysters you'd be half gay?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef coz het volgende:
[..]
scherp
[..]
Jij helpt het gemiddelde naar de klote.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
80 procent van alle leugens die jij en ik vertellen blijft
onopgemerkt.
Dan zou ik een rel moeten trappen die het nieuws moet halen. En dan zou ik met een t-shirt met fok erop, in beeld moeten komen................uhhhhhhhhh...........en uiteraard jouw nick en mijn eigen roepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bewijs maar eens, drinkebroeder.
Hij heeft een knot in het middenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:57 schreef _bigmac_ het volgende:
De keeper van de faroe eilanden heeft een heel debiel petje op
Mijn vader zit te kijken .quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:59 schreef Douwe het volgende:
[..]
Hij heeft een knot in het midden
Dat is de nieuwe anti-AIDS campagne, draag een condoom over je hoofdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:57 schreef _bigmac_ het volgende:
De keeper van de faroe eilanden heeft een heel debiel petje op
lolquote:Het kleinste boekje ooit gemaakt (03-04-2002) kost ¤107,- Heeft een afmeeting van 2,4 mm bij 2,9 mm en bevat 26 pagina's (op elke bladzijde één letter van het alfabet) Je hebt een pincet nodig om de pagina's om te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |