tja ... niet alle neuzen zijn gek !quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Bjoro, respect voor de titel!
DIe is nog in Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Is Speed helemaal vertrokken sinds zondag?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die is nog in Rotterdam.
Hij vond het zo'n mooie stad.
hij was hier woensdag uiteraard weer na PSV - Newcastlequote:Op vrijdag 16 april 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Is Speed helemaal vertrokken sinds zondag?
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:52 schreef Bjoro het volgende:
Hee vriendje !
Leef je nog ???
Hoe was het bij Harry ? Of heb je elders vertoeft ?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Onze kalverliefde blijft hoor, ook al heb ik even iets minder tijd mijn stamkroegje te bezoeken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:![]()
die andere 20 x aan sex ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze kalverliefde blijft hoor, ook al heb ik even iets minder tijd mijn stamkroegje te bezoeken.
Ik denk 40 x per minuut aan jullie![]()
alsof die 40 x niks met seks te maken heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:15 schreef Bjoro het volgende:
ps pfaf: kon het golfje op de n niet vinden !!!!!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:14 schreef rubbereend het volgende:
goeie titel, ja speed, moest meteen aan hem denken toen ik speed scoorde woensdag
Pfaf?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die andere 20 x aan sex ??
ps pfaf: kon het golfje op de n niet vinden !!!!!
ik ben gewoon nog een beetje naief !quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
alsof die 40 x niks met seks te maken heeft![]()
![]()
"quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
HUH ???
ben ook zo in de war dat SCH weer terug is, maak er een cappuchino van en ik doe mee !quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pfaf?
Maar het is Acuņa, en niet Ancuna.
Detail, kopje espresso maar doen?
Ik weet zeker dat jij zo geen kampioen wil worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik stem voor puntenaftrek voor Ajax: doe maar 18 punten graag...
ik in iedergeval niet. maar heb wel graag dat ze van Persie een beetje heel houdenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zo geen kampioen wil worden.
Het is niet de mooiste manier nee. Wel typisch voorbeeld van 'Waar twee honden vechten...'quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij zo geen kampioen wil worden.
Ach ja...iedereeen zit een beetje met de relletjes van gisteravond in zijn hoofd, maar voor de rest is het rustig !quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:04 schreef ErikT het volgende:
Mogguh. Geen kater vandaag. Gisteren verstandig geweest en naar huis gegaan. Jaja, kleine jongetjes worden groot.
Alles goed hier?
geen kater maar was ik gisteren maar net zo verstandig als jij geweestquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:04 schreef ErikT het volgende:
Mogguh. Geen kater vandaag. Gisteren verstandig geweest en naar huis gegaan. Jaja, kleine jongetjes worden groot.
Alles goed hier?
Zit tussen Shoarma en Gyros inquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:36 schreef mitt het volgende:
Ancuna?
wat is dat
echt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:41 schreef pascalheister het volgende:
nog een halve dag hier
speler van jong feyenoord mitt, die gister is toegetakeld door ajaxsupporters
Even geen tijd, ben hier even aan het persie-enquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik lust ook wel een broodje Ancuna, met picallily
Shit alweer lieverdquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
Even geen tijd, ben hier even aan het persie-en
Ik zal er Van der Vaart meemaken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Wel weer inbinden erna hoor
Springt er weer een Hans Vonkje over tussen ons?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi SCH!
Mmm ff over nagedacht...moeilijk moeilijk. Sitting on the dock of the bay? Wilde gok uiteraard.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:46 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm heerlijk, de best verkochte 12" ooit schalt uit m'n radio (gelijk een kennersvraagje welk nummer dat dan is)
Dat is een vraag, het antwoord kun je alleen naar Jan de Visser-en!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
Springt er weer een Hans Vonkje over tussen ons?![]()
![]()
Hint: Ik stel de vraag eigenlijk op de verkeerde dagquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm ff over nagedacht...moeilijk moeilijk. Sitting on the dock of the bay? Wilde gok uiteraard.
Aha, niet iets met friday dus, maar met een andere dag erin. Ik ga weer even terug naar de tekentafelquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hint: Ik stel de vraag eigenlijk op de verkeerde dag
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is een vraag, het antwoord kun je alleen naar Jan de Visser-en!
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Aha, niet iets met friday dus, maar met een andere dag erin. Ik ga weer even terug naar de tekentafel
Jouw Tieme? Ik dacht dat ik een Tieme zou krijgen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]Oh jee, ik voel het al weer op mijn Tieme Klompe(n) aan - jij wilt weer een beetje VenneGoor gaan doen he
![]()
Goed idee man, we gaan een Robbentje vechten en daarna een beetje VonLanthenfanterenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:50 schreef ErikT het volgende:
SCH en Franky, waarom gaan jullie niet in het Ji Sung Park liggen om daar een beetje te Johan Vogelen , of van der Gunnen jullie elkaar niets?
Blue monday? Maar ik zit er nu naar te luisteren (van New order) en kan het me niet voorstellen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.
En toch is het Blue Monday (wereldplaat)quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Blue monday? Maar ik zit er nu naar te luisteren (van New order) en kan het me niet voorstellen...
AMATEUR ben ik:
RUBY TUESDAY moet t zijn
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch is het Blue Monday (wereldplaat)
Doe mij maar een Wijnstekers dan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga zo wat Zoetebier drinken op het terras van O'Sheas in Ehvn!
Ik drink het eignelijk nooit, altijd de real thing: Guinness.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Digger wat vind je trouwens van Murphy's stout! Dat vond ik niet echt lekker!
Je doelt op die 0.17l flesjes Tsarenbier?quote:Black Russian was wel lekker trouwens!
Kutjanusquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Zo maar het terras weer eens opzoeken, ben al een beetje verbrand zelfs
U2 sunday bloody sunday ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt en die tekentafel klopt ook wel aardig, er zit nl. kleur in.
Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Mondayquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
U2 sunday bloody sunday ?
Staat tegen over dat ik dus vannacht weer moet werken he!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kutjanus
Ik ook volgens mn huisgenote. Maar volgens mij heb ik gewoon een lekker kleurtje, uit de Alpen meegenomen en gisteren geperfectioneerdquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Zo maar het terras weer eens opzoeken, ben al een beetje verbrand zelfs
On-ge-loof-lijk. Misschien moet ik m nog wat vaker draaien om het te gaan waarderen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Monday
Of je nou voor of achter de bar staat te drinken, werken kan je het in beide gevallen niet noemenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat tegen over dat ik dus vannacht weer moet werken he!
Ik wist wel dat juist jij met deze opmerking zou komenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of je nou voor of achter de bar staat te drinken, werken kan je het in beide gevallen niet noemen
Mijn papa is al jaren leider van het eerste, stopt er aant eind van het jaar mee... Volgens mij is dat best leuk, leider zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef just me het volgende:
weekend!!
![]()
morgen rustig dagje en dan zondag ga ik aan het 1e worden voorgesteld als hun nieuwe leider voor komend seizoen
golfer en bluezz.. gaan jullie naar r'dam morgen??
heel heel misschien, in ieder geval pas later, eerst naar de 1e comp. wedstrijd van F..quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef just me het volgende:
golfer en bluezz.. gaan jullie naar r'dam morgen??
sorry lieverdquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het antwoord staat er al schat, New Order met Blue Monday
Zo hier nog één. Gisteren met een meisje op stap: "Haal die traan nou eens uit je oog."quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
een nadeel van dit prachtige weer begin steeds meer last te krijgen van hooikoorts
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist wel dat juist jij met deze opmerking zou komen
Vallen vrouwen niet meer voor de emotionele gevoelige metroseksueel ErikT?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:19 schreef ErikT het volgende:
Zo hier nog één. Gisteren met een meisje op stap: "Haal die traan nou eens uit je oog."
Ik heb er in ieder geval veel zin inquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn papa is al jaren leider van het eerste, stopt er aant eind van het jaar mee... Volgens mij is dat best leuk, leider zijn...
voor mij ook heel heel heel misschienquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:14 schreef Bluezz het volgende:
heel heel misschien, in ieder geval pas later, eerst naar de 1e comp. wedstrijd van F..
waarom nodig je de familie niet bij jullie thuis uit kunnen ze meteen helpen de boel te verbouwenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:19 schreef DIGGER het volgende:
Maar morgen zijn m'n schoonouders wel 35 jaar getrouwd, dus een ouderwetse Italiaanse vreet en zuip party
Fresh from the barbershop zoals will smith ooit in Summertime bezong !quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:37 schreef rubbereend het volgende:
*kiept emmer water erover
terug en vers geknipt
Verlate 1 april grap?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Privé mailwisselingen Máxima en Mabel in handen van FOK! yeah right
doe je goed Bluezzie !!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Nog 10 minuten, en dan wacht me thuis een heerlijke koele ZA op mijn balkonnetje in de zon
succes dan maarquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef Bjoro het volgende:
middag deze jongen gaat naar huis racen, snel eten en dan naar het softbalveld voor de 1e comp. wedstrijd bij fc knuppel in je zakdoek 4 (ofzo)
Softbal? Waarom geen honkbal? En veel pelzier iig!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef Bjoro het volgende:
middag deze jongen gaat naar huis racen, snel eten en dan naar het softbalveld voor de 1e comp. wedstrijd bij fc knuppel in je zakdoek 4 (ofzo)
Blijkbaar niet nee. Toen ik haar te strakke en te korte roze spijkerjack aantok omdat ik het koud had, en zei dat ik m wel eens wilde lenen omdat ik het te tof vond, vond ze me maar een beetje homo ofzo. Gek he? Snap er niks van...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vallen vrouwen niet meer voor de emotionele gevoelige metroseksueel ErikT?
* spant vast prikkeldraadquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee. Toen ik haar te strakke en te korte roze spijkerjack aantok omdat ik het koud had, en zei dat ik m wel eens wilde lenen omdat ik het te tof vond, vond ze me maar een beetje homo ofzo. Gek he? Snap er niks van...
Na ja, zonet ff lekker op het gras gelegen, zodadelijk van mijn culinaire hoogstandje (Big American Texas) genieten, en deze dag is geslaagd. Alleen niks te doen vanavond. Ga maar foto's inplakken en vroeg naar bed ofzo. En in Hools rondhangen natuurlijk. Jullie zijn dus gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:21 schreef pascalheister het volgende:
der het een duif op de veurruit geschete
toch niet het zonnetje op de kratten hequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:22 schreef ErikT het volgende:
Zo. 3 kratjes op elkaar, een bord met een Big American erop...in het zonnetje dat mijn kamer binnen schijnt. * pascalheister heeft het naar zn zin
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zeide gij mooi in de aap gelogeerd.
Ervaring op de WC? Met wat? In de pot pissen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb WC Experience weer is opstaan
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ervaring op de WC? Met wat? In de pot pissen?
Dat kan ik niet ruiken.quote:
T zijn lege kratten zonder flesjes zelfsquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet het zonnetje op de kratten he
De echte student.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:39 schreef ErikT het volgende:
Goed meubulairTafels, stoelen, voetenbankjes, alles kan je ermee
bijna alles ja op sommige dingen naquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
T zijn lege kratten zonder flesjes zelfs
Goed meubulairTafels, stoelen, voetenbankjes, alles kan je ermee
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De echte student.![]()
Klinkt als een goed plan.quote:Dadelijk lekker voetballen en vanavond tanken in de kroeg.
ow ja.. vertel eens!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:41 schreef pascalheister het volgende:
bijna alles ja op sommige dingen na![]()
![]()
Ik heb naast die kratjes ook gewoon een bedquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijna alles ja op sommige dingen na![]()
![]()
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:43 schreef ErikT het volgende:
Klinkt als een goed plan.
ja euh.. paaldansen dat gaat niet echt lukken hequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja.. vertel eens!
Ik niet. Maar Harry ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
So, who gives a f*ck.
Die heb ik de laatste tijd hier niet gezien, maar ik zal wel weer hebben zitten slapen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar Harry ?
Hij was hier een tijdje niet omdat er teveel soft-en Korfballers waren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die heb ik de laatste tijd hier niet gezien, maar ik zal wel weer hebben zitten slapen...
Think you're funny?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was hier een tijdje niet omdat er teveel soft-en Korfballers waren.
Ach.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Think you're funny?
[inkoppertjes-mode] ... Barst[/inkoppertjes-mode]quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach.
Ik vond je altijd de liefste user.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[inkoppertjes-mode] ... Barst[/inkoppertjes-mode]
Was maar een inkoppertje hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond je altijd de liefste user.
'Zucht....opgelucht is.'quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was maar een inkoppertje hoor.
Same.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Avond.
Que?quote:OORGASM 16 is erg zwak.
Golfer!quote:Ancuņa heet Acuņa.
rondjes altijd.quote:Rondje op kosten van Daniël de Ridder.
Heb ooit een topic geopend over de OORgasmes. Mijn zoekfunctie doet het niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Avond.
OORGASM 16 is erg zwak.
Ancuņa heet Acuņa.
Rondje op kosten van Daniël de Ridder.
The Sheer is niet goed... The Sheer is geweldig.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
After Forever staat er op nu. Net als The Veils, Franz Ferdinand, The Sheer, Keane en The Vines en Gary Jules.
Alleen The Stands is goed.
Camp, jaren '80, geflirt met homo-erotiek en nep Duits.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar eigenlijk die Franz Ferdinand hype ?
we zien het .quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:27 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
The Sheer is niet goed... The Sheer is geweldig.![]()
(ja, ik ben er weer!)
Blijf nou wakker, we moeten quizzen verdorie!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
Nu ga ik nog eens naar the Sheer luisteren.
Nice.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Hey mietjes, harry is zijn pass kwijt
The Stands hebben helemaal niks met VU te maken. The Stands is Beatles, Byrds en Dylan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
The Stands. Tweede rangs Velvet Underground. Nummer zonder begin en einde.
Nou en... er is toch bijna niets meer origineel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
The Sheer. Ik hopor het al. Kruizing tussen Buzzcocks en Supergrass. Klinkt lekker maar is al duizend keer gedaan.
"Hopor"?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
The Sheer. Ik hopor het al. Kruizing tussen Buzzcocks en Supergrass. Klinkt lekker maar is al duizend keer gedaan.
Het nummer is gejat van here she goes again van VU. Luister ze beiden maar eens achter elkaar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
The Stands hebben helemaal niks met VU te maken. The Stands is Beatles, Byrds en Dylan.
Die gaat heel anders. Lou zingt over een meid die met zijn vrienden wipt, dat doet Lee niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het nummer is gejat van here she goes again van VU. Luister ze beiden maar eens achter elkaar.
JustMietje heeft laatst ook al gezochtquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Hey mietjes, harry is zijn pass kwijt
Sinds wanneer gaat het in Hools over softbal én over muziek?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die gaat heel anders. Lou zingt over een meid die met zijn vrienden wipt, dat doet Lee niet.
Er komt nog een tijd dat we het over de klarinettten hebben in jouw orkest.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het in Hools over softbal én over muziek?![]()
als het niet over neuken gaat wel jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het in Hools over softbal én over muziek?![]()
Akkoordenschema is ook niet dusdanig gelijk hoor. Je moet overigens andere songs van The Stands beluisteren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef tong80 het volgende:
Oh jij let op de teksten ?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga korfballen.
Ciao!
Met SCH waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef mitt het volgende:
Harry is weer op vakantie denk ik
Heerlijk zeg!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef ErikT het volgende:
ErikT wrijft zijn ogen uit, staat op en ontdekt dat hij 2 uur heeft liggen pitten
Maan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
tuindwerg. Heb je de maan ooit gezien.
Truste.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Maan?Tis dat?
wie mis je meer?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met SCH waarschijnlijk.
Eilanden al lang niet gezien ook...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef mitt het volgende:
[..]
wie mis je meer?
ErikT ga je vanavond weer net niet neuken ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Eilanden al lang niet gezien ook...
jij hebt vast zijn adres welquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:45 schreef mitt het volgende:
Harry is weer op vakantie denk ik
Jij ook alvast truste...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Truste.
Nou je slaat de spijker op z'n kopquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
ErikT ga je vanavond weer net niet neuken ?
idd. [Hools] Het VBL café #310: waar de fuck is iedereen??quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:00 schreef mitt het volgende:
en CAZZO natuurlijk..
er zit weer een topictitel aan te komen heb ik zo het gevoel
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Zo blijf je maagd ErikT.
Tsss!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou je slaat de spijker op z'n kop
Wat ben ik een beschamende student...gisteren een date met mn scharrel afgezegd omdat ik met een ander meisje was die ik leuker vind, maar dat wordt nooit iets denk ik, wat ik ook niet zo heel erg vind want ze is gewoon tof...maar ja, zo schiet het wat dat betreft natuurlijk niet op. Die scharrel zal het wel net zo goed trekken denk ik, na ja. En dan...nee laat ook maar, daar praat ik al veel te veel over.
Eindconclusie: allemaal kutwijven,
Volgens mij heeft SCH hier te veel invloedquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
Even samenvattend, We hebben nu in hools Klarinet spelers, Korfballers en Softballers.
Tssss ik wil ze niet allebei. Ik had alleen opeens een soort overlappende dates ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsss!Als jij nou gewoon kiest tussen die 2 meisjes, in plaats van ze beide te willen...
![]()
En ik speel echt geen klarinet hoor...![]()
Eindconclusie: ik ga nu slapen! Dahaaag!
deze Harry zekerquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef pascalheister het volgende:
ik kreeg vandaag een kaartje van harry
hij had het goed naar zijn zin
[afbeelding]
Zo da's een goed idee. Heb nog heel wat te bekijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:27 schreef pascalheister het volgende:
fijne avond nog
* ErikT is film kijken
ligt eraan hoe oud ze isquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MSN ligt eraf.
10 keer proberen moet normaal genoeg zijn.
Laatst nog een update gegeven.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud ze is
15 keer retry gedaan onderhand.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:42 schreef ErikT het volgende:
Zonet hebben die poppetjes bij mij 1 uur staan draaien. En nu doet ie t weer.
TV of soaps.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tong, welk forum.
Ik voer het linkje wel ff aan.
zie vorige post.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
TV of soaps.
Idols?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Weten we dat wel in hools dat SCH de teksten scgreift bij een leuke real live soap ?
hoi LGquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
avond, pfaf
Hooguit hoeveel keer ik vannacht wakker word.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
hoi LG
nog aan het rekenen of tellen??
SCHlapeloze nachten??quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hooguit hoeveel keer ik vannacht wakker word.
Nee, irritante klasgenoten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
SCHlapeloze nachten??
Allemaal missie Kilomanjaro aan het kijken zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef ErikT het volgende:Sleepers afgekeken. Goeie film toch hoor. Goeie cast ook...
Het is hier wel heeeeeeel erg rustig.
Als je ergens niet over moet malen is het toch klasgenoten??quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, irritante klasgenoten.Daar lig ik een beetje over te malen.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef ErikT het volgende:
Goeie sterrenkijkavond ook. Maar ja, gebrek aan een meisje om het mee te doen. Erg dubbelzinnige zin
Je sais.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je ergens niet over moet malen is het toch klasgenoten??
Weet je hoe koude hobby! Een knuffel meenemen is aan te raden hoor! Plus de romantiek die ervan af spat, en mijn dubbelzinnige zin waar JustMe naar vraagt kan voor beide betekenissen geschrapt wordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef pfaf het volgende:
Erik: Heb je een vrouw nodig om mee sterren te kijken??
Volgens mij weet jij best wel wat ik bedoel, boefjequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef just me het volgende:
[..]ErikT leg eenSCH uit
JustOnschuldigquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij weet jij best wel wat ik bedoel, boefje
Klasgenoten. Ik weet nog wat voor dichtgetikte klas ik had zeg. Iedereen een etiket opgeplakt, verschrikkelijk. Kon me er ook wel eens druk over maken, maar geloof me als ik zeg dat je later niks meer met al die zelfingenomen mongolen te maken hebt als je lekker 100 km verderop woont tussen de leuke mensen. Plus je zit toch op een sportclub? Heel frappant, maar daar heb ik meer vrienden aan overgehouden. Van de middelbare school alleen uit parallelklassen. Welgeteld 1, 2, 3, 4 mensen die ik nog wel eens zie. En ik mis er geen één van de rest.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, irritante klasgenoten.Daar lig ik een beetje over te malen.
want...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:47 schreef Suijk het volgende:
zooooo, som szijn collega's wel tof!!!
Dat zie ik idd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klasgenoten. Ik weet nog wat voor dichtgetikte klas ik had zeg. Iedereen een etiket opgeplakt, verschrikkelijk. Kon me er ook wel eens druk over maken, maar geloof me als ik zeg dat je later niks meer met al die zelfingenomen mongolen te maken hebt als je lekker 100 km verderop woont tussen de leuke mensen. Plus je zit toch op een sportclub? Heel frappant, maar daar heb ik meer vrienden aan overgehouden. Van de middelbare school alleen uit parallelklassen. Welgeteld 1, 2, 3, 4 mensen die ik nog wel eens zie. En ik mis er geen één van de rest.
Last but not least: je hebt ons!
Maf he. Qua intelligentieniveau is het bij een sportclub veel diverser. Ik denk dat dat er mee te maken heeft, maar kan niet precies plaatsen op welke wijze. Ik denk meer verschillende 'plekjes' voor mensen, zodat men elkaar minder in de weg zit. Zoiets.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zie ik idd.
Ik kan het met mensen van de sportclub vele malen beter vinden dan met m'n klasgenoten. (De meeste dan)
Dat ik op de sportclub meer vrienden heb.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maf he. Qua intelligentieniveau is het bij een sportclub veel diverser. Ik denk dat dat er mee te maken heeft, maar kan niet precies plaatsen op welke wijze. Ik denk meer verschillende 'plekjes' voor mensen, zodat men elkaar minder in de weg zit. Zoiets.
btw wat zag je precies?
Ik denk toch dat dat het niet alleen is...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat ik op de sportclub meer vrienden heb.
Het komt ws. door een gemeenschappelijke hobby, die je ook nog eens samen beoefend.
Wat het andere is, weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat het niet alleen is...
Dat is nog niets, ik zag dat ik over 17 seconden ging reageren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zag btw dat je over 13 seconden gaat reageren
Ga je nou zn email adres bombarderen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat het andere is, weet ik niet.
De gezelligheid misschien?
En als die gast echt irritant wordt, kan ik dat ook.
2 can play that game. Hij is irritant? Mooi, kost hem z'n e-mail.
Morgen zit ik weer een uur lang met een stratenmaker te zeuren over niets. Stukker beter dan al dat semi-intelectuele gebabbel door de weekquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, afpakken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ga je nou zn email adres bombarderen?![]()
Nerdfight!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar ik ga slapen, tot morgen iedereen.
Ja dat is het lekkere aan een bijbaantje bv. Die lekkere tevreden simpele (no offense) mensen. Heerlijk. T is dat de studie t nu ff niet toelaat, maar ik wil ook weer werken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Morgen zit ik weer een uur lang met een stratenmaker te zeuren over niets. Stukker beter dan al dat semi-intelectuele gebabbel door de week
Hoe kan je nou email afpakkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, afpakken.
WB is een superstudiequote:Op vrijdag 16 april 2004 23:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is het lekkere aan een bijbaantje bv. Die lekkere tevreden simpele (no offense) mensen. Heerlijk. T is dat de studie t nu ff niet toelaat, maar ik wil ook weer werken.
Hee jij doet WB in Enschede he? Mijn broer ook. Hij gaat op stage naar Canada. Gaat hij waarschijnlijk aan één of andere wause telescoop werken. Wil ik ookDus misschien toch WB studeren...mmm, kiezen is zo lastig...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
Lastpost.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:39 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH!
Kom je sterren kijken?
Ik heb geen meisje om tegenaan te knuffelen op dat koude dak
0:00 in de Mick?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
0:00 in de Mick?
Zo hoe bedoel je een dagje van uitersten...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
SCH gaat slapen, morgen om 10.00 een begrafenis en dan meteen door naar een huwelijk. Beetje fitte kop kan geen kwaad![]()
Tuuk, dat staat in de sterren geschreven.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef ErikT het volgende:
Maarreh, we gaan toch nog wel een keertje een biertje pakken binnenkort?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:11 schreef ErikT het volgende:
Jaaaaaaa
Panini album Portugoal 2004 is uit!!! Morgen kopen!!! Rage ontketenen op de faculteit natuur- en sterrenkunde in Utrecht
http://euro2004.paninigroup.com/nl/ voor info
Doe je ook mee?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig ben jij nog wakker.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
U moet een kroeg verder zijn
Dat zijn die aarsneukers-cafe's die u frequenteert. Nee, dank U.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
U moet een kroeg verder zijn
Dat doen we hier gewoon hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:42 schreef sooty het volgende:
Dat zijn die aarsneukers-cafe's die u frequenteert. Nee, dank U.
Goed plan op dit tijdstipquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:37 schreef ErikT het volgende:
Ik ga foto's inplakken
nog wat leuks binnen gekregen danquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Goed plan op dit tijdstip
Ik ga een review schrijven denk ik
9 stuks slechts deze weelkquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:52 schreef pascalheister het volgende:
nog wat leuks binnen gekregen dan
dus je bent wel even zoetquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
9 stuks slechts deze weelk
Ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen we hier gewoon hoor![]()
Deur uit, linksaf, bordjes EMMEN volgenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.
Maar waar moest ik nou naar toe ?
Emmenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Deur uit, linksaf, bordjes EMMEN volgen
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:09 schreef SCH het volgende:
"Hier houdt ErikT een biertje vast terwijl het meisje naast hem weer niet op zijn invitatie ingaat"
"Hier houdt het biertje ErikT vast"
Neuh het is nog avond johquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook een goede nacht![]()
ja lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Neuh het is nog avond joh
Biertje doen maar?
Blijkbaar blieft er niemand meer een pilsquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Neuh het is nog avond joh
Biertje doen maar?
Ja GVD kon dat niet snellerquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja lekker
nou ja zeg gaat ie er vandoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Blijkbaar blieft er niemand meer een pils
Dan ga ik maar m'n mandje opzoeken
Trusten Hools![]()
truSCHtequote:Op zaterdag 17 april 2004 01:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een karretje dat over de zandweg reed
truste knaapjes, is het toch weer laat
Als ik zeg dat ik zijn wachtwoord heb.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe kan je nou email afpakken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toegegeven: met 4 blauwtjes heb ik de blauwtjescompetitie met vlag en wimpel gewonnen in Krakow. Met die Hattrick op de eerste avond zette ik mezelf op een zo bleek later onoverbrugbare voorsprongRare meisjes die Poolsen, gaan ze met je dansen en flirten en dan Poef...it's gone
. Wel lekker gedanst
Hier iemand? [GEZ] Karretje voor achter wielrenfiets
9 stuks wat? Shit? CD's? Boeken?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
9 stuks slechts deze weelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |