Kijk maar uit voor bloedende handenquote:Op zaterdag 17 april 2004 08:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga korfballen, ciao.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:24 schreef pascalheister het volgende:
* pfaf heeft er 2 mooie glazen van Grolsch bij
[afbeelding][afbeelding]
Inderdaad, heerlijk weer om aan de kant te staanquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:38 schreef Vom het volgende:
Schittert voetbalweer vandaag
waar was je nouhou?? we hebben je gemist!quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog 'revalideren' ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk weer om aan de kant te staan
Ik hoop begin volgend seizoen weer met de voorbereiding mee te doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog 'revalideren' ?
Op wie moet ik de knokploeg afsturen??quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:55 schreef just me het volgende:
* pfaf doet 2e poging om wakker te worden!
Ik zat nét aan de koffie vanmorgen toen ik gebeld werd dat het clubhuis niet open was, er stonden minstens 199 man te wachten en JustLul was weer zo gek om naar het clubhuis te racen en de boel open te gooien
Ben druk geweest de afgelopen dagen, heb nog wel gepost in VBL maar niet echt veel nee. Het weer was ook erg lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
waar was je nouhou?? we hebben je gemist!
Kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop begin volgend seizoen weer met de voorbereiding mee te doen.
Kan niet wachten
Ik denk dat we Harry maar moeten sturenquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:55 schreef pfaf het volgende:
Op wie moet ik de knokploeg afsturen??
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
*grinz* kon het ook niet laten om "onder embargo" een mailtje te sturen aan de jeugdvoetbalcommissie dat ik volgend seizoen leider van het 1e ga worden, ben benieuwd of ik er nog reakties op krijg. Als ik iets terug hoor zal het wel zijn of ik mijn jeugdvoetbalwerkzaamheden dit seizoen nog ga afmaken en dat ga ik zeker doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |