Mijn volgende tip was inderdaad 'ze hebben ook een keten van café's in Amerikaquote:Op donderdag 8 april 2004 12:46 schreef bartrid het volgende:
en het antwoord op de nog openstaande vraag is the hooters.
Er zit toch nog zo'n 'tietending' op het damrak?!?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:08 schreef bartrid het volgende:
vroeger ook in amsterdam...
idem ditoquote:Op donderdag 8 april 2004 13:30 schreef Jimmy het volgende:
Opgezocht en nu schaam ik me dood dat ik het niet herkende.![]()
nee, dacht het niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:38 schreef belsen het volgende:
Don't you forget about me van The Simple Minds?
Maar de eindstand nog niet!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:42 schreef Z het volgende:
Belsen, hij kan weer weg, ik heb de linkjes uit je post geknipt!
Nu wel!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar de eindstand nog niet!
Sex Farm?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef belsen het volgende:
Spinal Tap!
(nummer weet ik niet...)
Binnen de minuutquote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef Z het volgende:
Nelly Furtado
quote:A popular British composer of operas, such as Peter Grimes (1941), and most other musical forms, including choral and orchestral music and solo vocal music. Several ofworks, including "A Ceremony of Carols," are performed on a seasonal schedule.
has also achieved renown as an opera composer, using themes from American, Japanese, and British cultures. He is equally famous for his vocal music, whose aesthetics of matching word and music showed the influences of Auden and Isherwood. As a conscientious objector, he spoke eloquently against militarism in his War Requiem.
Hè.. Hardstikke goed natuurlijk!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Benjamin Britten (niet moeilijk als je in een cd winkel hebt gewerkt met klassieke cd's)
Ik keur hem goed. Sample verwerkt in Out Of Spacequote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef bukgeit het volgende:
Zit dat in Outer Space verwerkt?
Welke band wordt hier aangeprezen?quote:In 1998, Budget Rock™ headquarters in John Daly City, California tumbled into the God Damn Pacific ocean as a result of the El Niño storms, claiming the lives of two ofand the entire Pre-B.S. archive of original master tapes. Now, thanks to the miracle of modern technology, the two surviving members of
have traveled back in time to right this terrible tragedy--they've rescued the master tapes.
For the first time ever: 22 tracks of pure fool's gold, like you've never heard them before... now, with bass! That's right. Apparently,did have a bass player, as these master tapes have revealed. Listen and marvel at the Kings of Budget Rock™ as they define what was to be a world-wide revolution of retardo rock. Slopehead slop like 'Food, Sickles & Girls' and 'I'm Gonna Kill My Baby Tonight' and barnyard classics such as 'Zip A Dee Doo Dah' and 'Stronger Than Dirt.'
Yup, 22 tracks culled from their now ridiculously overpriced, collector's item 45's, including a very special, never before released, hide-the-salami hidden bonus track...say "Fuck vinyl, 'cause this CD shit is soundee so good." So what are you waiting for, jackass? It just don't get any easier than this.
Available 11/04/2003
Volgens mij van Booker T & the MGs maar dat klopt niet met de rest.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef ranja het volgende:
Zip a dee doo dah is dat niet van zo'n band met een naam als de Bonzo dog band of zoiets?
Je had het toch opgezocht?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef bigshadow het volgende:
The mummies?
idd.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je had het toch opgezocht?
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je had het toch opgezocht?
Bron uiteraard Hitkrant, maar wie isquote:KEISHA BUCHANAN heeft al verschillende keren aan gegeven dat ze dolgraag een keer metwil daten, het lijkt er nu dan eindelijk van te komen! Tijdens de Brit Awards was
namelijk zo blij om de Sugababe weer te zien dat ie haar op zijn schoot trok en Keisha niet meer liet gaan. ‘Ik had er helemaal geen problemen mee! Ik vond het juist wel gaaf, we hebben elkaar pas vijf keer ontmoet en nu doet hij zoiets!’ Zien we hier een nieuwe liefde opbloeien?
Erg goed.... bukgeit +2quote:Op donderdag 8 april 2004 17:00 schreef bukgeit het volgende:
Niggaz With Attitude
Dr. Dre
Eazy-E
Ice Cube
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef MrWizzel het volgende:
Eminem, Brainpower, Def P, Seda, IJsblok
Ook niets op af te dingenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:05 schreef bartrid het volgende:
vanilla ice
brainpower
mc miker g
eminem
def P
maar wel te laat.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ook niets op af te dingen
Ik keur hem goed, alhoewel het eigenlijk Boyz N Da Hood isquote:Op donderdag 8 april 2004 17:11 schreef bukgeit het volgende:
Boyz From Da Hood
All About The Benjamins
Three Kings
Ik zoekquote:is one of
's extended compositions. On the album
, it runs 23 and a half minutes; on the original LP, it took up all of side two. The group was known for lengthy, mostly instrumental works before, but
was their longest yet. Its genesis occurred in January 1971, when
went into the recording studio and recorded a series of sound experiments informally dubbed "Nothing -- Parts One to Twenty-Four."
Allemaal opgetreden in Doornroosje, the muscial?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:56 schreef placebeau het volgende:
dankje
wat is het verband tussen Sheryl crow, K3 en Underworld
(en nee, ze hebben niet elkaars nummers gecoverd)
acteurs, kloptquote:Op donderdag 8 april 2004 20:11 schreef bukgeit het volgende:
Filmsterren?
Underworld - Bruce Lee
Sheryl Crow - Steve McQueen
K3 - eeh Koen Wauters?
Was geen Blondie, ik gooi 'm later wel weer eens op want moet ff offline, laat jouw vraag maar staanquote:Op donderdag 8 april 2004 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, sorry Gambolputty!! Het is zeker niet een heeeeeeeeeeeele oude Blondie-foto, of wel soms?
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:52 schreef bukgeit het volgende:
The Fall
The Evensquote:Op donderdag 8 april 2004 22:00 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet de nieuwe band van Fugazi's Ian MacKaye?
quote:1. Sgt. Hetfield's Motorbreath Pub Band
2. A Garage Dayz Nite
3. For Horsemen
4. No Remorseful Reply
5. The Thing That Should Not Let It Be
6. Everybody's Got a Ticket to Ride Except for Me and My Lightning
7. ...And Justice For All My Loving
Jimmy +2quote:Op donderdag 8 april 2004 22:10 schreef Jimmy het volgende:
Beatallica!
Kirk Hammetquote:Op donderdag 8 april 2004 22:16 schreef Jimmy het volgende:
Wie is de uitvinder (volgens Allmusic in elk geval) van het powerchord?
Maar wel goed genoeg!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat moet Link Wray zijn!! Alleen, da's toch niet zijn echte naam?
Oeps! Verbeterd!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een enkel puntje maar?![]()
Een walvis is geen vis maar een zoogdierquote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef Gambolputty het volgende:
Bass? Een vis?
Zet anders deze als reservegetal in: Lou Reed - Last great american whale
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een walvis is geen vis maar een zoogdier![]()
Jij zat toch in Whale?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:52 schreef Gambolputty het volgende:
"Ik speel zeebaars in onze band"
Black Bass vis of niet, Queen Adreena telt dubbel!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef ranja het volgende:
K3 - Blub ik ben een vis
Queen adreena - Cold fish
Shonen knife - Black bass
Waterboys - Fisherman blues
Gorki - Lieve kleine prianha
Superchunk - Fishing
Wat is de titel vanquote:In 1975, Loretta Lynn's country song,is banned by radio stations across the United States because of its references to birth control.
Reverend Charles Boykin of Tallahassee, Florida, conducts his own survey of 1,000 unwed mothers and determines that 984 became pregnant while listening to rock music. The rest apparently were having sex.
Ik wel, het gaat om deze band:quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
het 2e deel van de bio (kan geen foto plaatsen, picserver doet raar vandaag):
Bob Foskoquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:33 schreef Mark het volgende:
Was een eitje
Onder welke naam is Geert Timmers bekend geworden?
Eitje terug!quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bob Fosko
Klopt. Welk kinderliedje en waarom schoot dat in het verkeerde keelgat bij een bepaalde doelgroep?quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:46 schreef Mark het volgende:
Gabber Piet? Hakken en zagen?
Preciesquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:51 schreef Mark het volgende:
Peppi en Kokki. Volgens mij ging de gabbers zelf dat te ver, omdat hij als echte gabber zijn eigen mensen in de zeik zette
Een kenner!quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dennis Leary
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:40 schreef Mark het volgende:
Hmm, moet meteen denken aan Breakfast at Tiffany's van Deep blue something, maar dat zal wel niet goed zijn
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:53 schreef bukgeit het volgende:
Ten van Pearl Jam
Gisteren nog in mijn handen gehadquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:53 schreef bukgeit het volgende:
Ten van Pearl Jam
Hij is terug mensen: desintbestaat +2quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:32 schreef desintbestaat het volgende:
Ilse de lange
Jij had 2/3, ik 1/3.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:32 schreef bukgeit het volgende:
Punten niet naar methodmich?
Ik moet trouwens ook weg
desintbestaat +2quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:06 schreef desintbestaat het volgende:
olivia newton john?
Hebben we eindelijk een artiest uit Engeland, weet ie het nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef Mark het volgende:
Opgezocht en zegt me natuurlijk helemaal niks
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:21 schreef Jimmy het volgende:
Als ik me ergens niet mee bezig hou is het Tiesto en concorten. Geen idee dus.
quote:A multi-gender unit comprised of <groepsleden> — in addition to their refusal to reveal their full names, they also rejected all requests for interviews and photographs — the group debuted in late 1991 opening for Heavenly, and soon began recording their first demos. After the British indie Wiiija issued a collection of their demos,became the subject of a major label bidding war, but the quintet steadfastly rejected all offers to remain with Wiiija — they did, however, agree to an offer from the Nude label on the condition that the company drop its flagship act, Suede. (Nude declined the offer.)
quote:Early 1995 the quartet disbanded just slightly after its three-year anniversary — the predetermined expiration date that the band members set for themselves upon forming in the early '90s. Even in its short lifespan, however,accomplished more than most bands ever do, practically defining the U.K. riot grrrl scene for many, and wreaking havoc everywhere the group played its caustic punk rock ruckus.
Die waren in 1991 nog 12 of zoquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef methodmich het volgende:
Ash?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |