dat kan natuurlijk eten zijn, drinken maar ook iets anders... een gevoel een ding een persoon... make your choice
ik houd het meeste van de mensen rondom mij... niet houden in de zin van trouwen gewoon houden als vriend!(kennis/kammeraad/makker)
Misschien komt het omdat iedereen op vakantie is, maar zo veel houdt in niet van mijn vrienden eik..
van mijn man natuurlijk!
Daarnaast hou ik ook zielsveel van mijn honden (Sam en Beau, die liefste, eigenwijste, mooiste, fijnste en geweldigste bouviers van de wereld) en van mijn papagaai Rocky, die mij met zijn vreemde uitspraken altijd aan het lachen kan maken
quote:again, sounds familiar
Op maandag 30 juli 2001 11:40 schreef Qarinx het volgende:
van m'n lieffie
quote:en beetje meer uitgebreid want dit is logica
Op maandag 30 juli 2001 12:31 schreef sataN het volgende:
Leuke dingen doen.
quote:Nee hoor, helemaal niet. heel veel mensen doen heel veel dingen tegen hun zin. Omdat het zo hoort of omdat het anders niet netjes is enzo. Ik wil alleen maar de leuke dingen.
Op maandag 30 juli 2001 12:33 schreef Chandler het volgende:[..]
en beetje meer uitgebreid want dit is logica
En natuurlijk van vrijheid!
quote:dus je kan houden van dingen die je doet tegen je zin in?... mmm kan
Op maandag 30 juli 2001 12:36 schreef sataN het volgende:[..]
Nee hoor, helemaal niet. heel veel mensen doen heel veel dingen tegen hun zin. Omdat het zo hoort of omdat het anders niet netjes is enzo. Ik wil alleen maar de leuke dingen.
Niet dat het me altijd lukt, maar het lukt wel vrij vaak!
thanx voor je antwoord en uitleg
Verder houd ik van wat spanning (adrenaline) en bier
oei, dikke edit: Las de post van Kleintje en jazeker, vrijheid hoort hier dik bij, opgesloten zitten is nix voor mij, dan wortik compleet gestoord.
quote:Waarom geloof ik dit ook nog?
Op maandag 30 juli 2001 12:20 schreef Dagootje het volgende:
Van mezelf (doh.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |