Oh.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef Z het volgende:
Die is laatst toch ook al langsgeweest...? Ehrm, weten doe ik het alleen niet meer...
Na ja , niemand weet hem, dus misschien heb ik wel niet gelijk hoor ...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:28 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Oh.![]()
En ik denken dat ik een originele vraag heb.
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:03 schreef Z het volgende:
Dexter Holland
Ik moet nog steeds een album van The Dwarves aanschaffen dat ik ooit in een platenzaak heb gehoord. Ik weet alleen niet meer welkequote:Op donderdag 1 april 2004 18:25 schreef Jimmy het volgende:
Ik reken het goed.
Het was Hewhocannotbenamed, de gitaarspeler van de Dwarves. Sub-Pop heeft ze idd van het label gekicked, na deze niet zo geslaagde stunt.
Leuk detail: mensen die condoleances stuurden naar het gegeven adres kregen een mooi dankkaartje terug, zogenaamd van de familie van Hewho.
Link:
http://www.thedwarves.com/RIP.html
http://www.thedwarves.com/RIP2.html
Ullie + 1
Nee, eentje wel inderdaad...quote:Op donderdag 1 april 2004 19:12 schreef Jimmy het volgende:
Ze heten allemaal Isaac?
Geen idee, het zit 'm niet zozeer in de muziek trouwens.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef Jimmy het volgende:
Allemaal een cd door Butch Vig geproduceerd? (en wederom een wilde gok)
Verdomd ja. Bush, en de andere twee ken ik nietquote:Op donderdag 1 april 2004 19:34 schreef ranja het volgende:
allemaal namen van ameikaanse Presidenten. Carter USM en George Clinton
Dat is 'm inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:34 schreef ranja het volgende:
allemaal namen van ameikaanse Presidenten. Carter USM en George Clinton
quote:Formed in 1985,performed their first concert as the opening act for The Waterboys' first show in England.
quote:On, the band blends AOR, Celtic flourishes, and dashes of blue-eyed soul to create a polished album that, while it won't make any "best-of" lists in a hurry, has more than a few pleasures to offer nevertheless.
Het idee? Poppen.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:54 schreef Grobbel het volgende:
Wat is het idee dan precies? Gezien het feit dat we normaal gesproken vragen met meerdere antwoorden proberen te ontwijken...
Arling & Cameron zijn in ieder geval de onderste, tong80 zal wel gelijk hebben over de NY Dolls en die bovenste, tja... Kraftwerk zal wel een te voor de hand liggend antwoord zijn?
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Te laat!!
Was z'n mond maar echt dicht genaaid........
Julian Lennonquote:Op donderdag 1 april 2004 23:17 schreef Doeke het volgende:
OK hier een vraag van mij die nog ergens geparkeerd stond
Met welke wel bekende artiest heeft Elizabeth Fraser (Cocteau Twins) een relatie gehad?
En gelijk maar een hint.....hij had een beroemde muziekale vader![]()
ex-Cocteau Twins singer Elizabeth Fraser talks openly for the first time about her intense, personal relationship with Jeff.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Jeff Buckley?
Klik boven aan de pagina op "opties"quote:Op donderdag 1 april 2004 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjeetje, al weer te laat. En ditmaal door het 1 aprilgrapje dat alle post handmatig gecontroleerd wordt
Sjeetje, nooit geweten dat dat allemaal kon.....quote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef Z het volgende:
[..]
Klik boven aan de pagina op "opties"
en zet bij:
"Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: "
Ja
Dan zie je dat soort berichten nooit meer...!
TSE, wat ben je toch een n00b!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sjeetje, nooit geweten dat dat allemaal kon.....![]()
een watte?! Wisten jullie al dat mijn actieve topics het weer doen? Kwan ik net achter!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:40 schreef Z het volgende:
[..]
TSE, wat ben je toch een n00b!
Hee ja, ik zie het, de mijne ook! Je bent n00b-afquote:Op donderdag 1 april 2004 23:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
een watte?! Wisten jullie al dat mijn actieve topics het weer doen? Kwan ik net achter!![]()
![]()
Wat is nou een n00bquote:Op donderdag 1 april 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee ja, ik zie het, de mijne ook! Je bent n00b-af
Moby is niet goed, die heeft nog steeds geen haar. De gezochte persoon leek tot vorig jaar wel veel op Moby (en op z'n spiegelbeeld).
Aha. Een noob is dus iemand die niet weet dat je op een linkje kunt klikken?quote:Op donderdag 1 april 2004 23:48 schreef Z het volgende:
Klik op n00b in mijn vorige post n00b!
U gaat door naar de volgende ronde, de -editknop-quote:Op donderdag 1 april 2004 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aha. Een noob is dus iemand die niet weet dat je op een linkje kunt klikken?
Edit-knopquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde, de -editknop-![]()
Schop terug!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:40 schreef Jimmy het volgende:
Schopje.
The one and only!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:46 schreef bartrid het volgende:
the wee papa girl rappers??
Snob.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:47 schreef Mark het volgende:
Does not ring any bell, wansmaak is aan mij niet besteed
Moi?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:48 schreef Z het volgende:
[..]
Snob.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:49 schreef bartrid het volgende:
't was niet mel en kim en ook niet salt en pepa en dit was het enige vrouwelijke rap duo dat ik mij nog kon herinneren van toen ik jong en onbezonnen was....
ik ga even zoeken voor iets wansmakelijks...
ik zag ook al geen haar onder haar armen dus nena kon het al niet zijn....quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:01 schreef Z het volgende:
Nee, het is ook uit de We Papa tijd zeg maar. House-achtig en zij zong er overheen.
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Rozalla
Rozalla lezen is een vakquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Z het volgende:
♪♪ Everybody's Free, to feel good♪♪
geen sabrina
Hij is muzikant.. Plastikman. Next.quote:Op vrijdag 2 april 2004 07:49 schreef Mark het volgende:
DJ's..... Ik dacht dat we het over muzikanten zouden hebben![]()
je vergeet kris namelijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Koen Wauters
Addy van de Berg
Jan Akkerman
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Koen Wauters
Addy van de Berg
Jan Akkerman
Het is Nederlandsquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef Mark het volgende:
Het zal dus wel een Nederlands(-talig) bandje zijn?
Hoebedoelu?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
je vergeet kris namelijk
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:24 schreef Mark het volgende:
Addy is Addy Blaauw?
Dit komt trouwens dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef Mark het volgende:
Hakkuhbar?
edit: Oh nee, Bob ontbreekt
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:26 schreef Mark het volgende:
Die club van Poing? RTS of zoiets
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef Z het volgende:
Party Animals?
Joh, de klubbheadsquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
1 van hun eigen nummers: Klubbhopping
Verder is 1 van de drie zelf ook nog een hitlijstmannetje. Hij maakte de remix van Lumidee - Uh Oh
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:38 schreef MrWizzel het volgende:
Klubbhopping?, dan zullen het wel de Klubbheads zijn...
You must be kidding, dat kan ik toch niet weten... zonder op te zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
maar nu nog hun namen
Ik weet dat dj booziewoozie (ofzo) daarin zit en jij kwam met paul elstak. Maar voor de rest wil ik het niet eens weten, dit is eigelijk al weer teveelquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
maar nu nog hun namen
Amenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:42 schreef bigshadow het volgende:
voor de rest wil ik het niet eens weten, dit is eigelijk al weer teveel![]()
wansmaak vrijdag, ik ga er nu echt voor zitten hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:49 schreef Mark het volgende:
Dit is mijn dag niet
Allebei. Zij waren het brein achter de grote hits van Dj Paul, maar omdat ie er niet zoveel mee verdiende heeft ie ze aan de kant geschoven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:47 schreef Jimmy het volgende:
Ze hebben toch niks met Paul Elstak gedaan? Met DJ Jean toch?
Volgens mij worden we allemaal een beetje melig, zo net voor het weekeinde...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:49 schreef bigshadow het volgende:
[..]
wansmaak vrijdag, ik ga er nu echt voor zitten hoor![]()
Dit zijn trouwens The Small Faces - Itchycoo Park of zoietsquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:47 schreef MrWizzel het volgende:
Met enige schaamte neem ik het punt graag in ontvangst
Gaan we verder met een stukje tekst: Graag het liedje en de artiest
I feel inclined to blow my mind
Get hung up feed the ducks with a bun
They all come out to groove about
Be nice and have fun in the sun
Helemaal goedquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens The Small Faces - Itchycoo Park of zoiets
The Offspring lijkt er helemaal niet op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef MrWizzel het volgende:
Nee, dit kan ik echt niet herleiden. Doet me een beetje denken aan The Offspring of zoiets...
Die hint was te gemakkelijk.... Robert de Niro's Waiting van Bananarama!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Offspring lijkt er helemaal niet op.
In de titel van dit lied zit een bekende acteur.
MrWizzel+1quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:05 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Die hint was te gemakkelijk.... Robert de Niro's Waiting van Bananarama!
Neen, maar het land en de tijd is wel goed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:55 schreef bartrid het volgende:
smokie?
Pssst dit is wel een plaat voor jou!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:56 schreef bukgeit het volgende:
Geen idee, maar ik zie wel mijn favoriete snack: de eierbal.
squeeze hoort niet in een wansmaak trivia vrijdag....Niks mis mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:57 schreef bukgeit het volgende:
Squeeze?
Geraden vóórdat ik mijn hint had ingevoerd. Goed gedaanquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
racey
Debbie dus. Ken uw klassiekers.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat niet Debby Gibson?
goede gok, maar helaasquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:36 schreef Berkery het volgende:
Big Country - Without the aid of a safety net ?
Debbie uit Australie?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Debbie dus. Ken uw klassiekers.
ook een goede gok, maar eveneens verkeerde band en cdquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:39 schreef ranja het volgende:
gokje... Cure - Concert
is toch geen live albumquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:42 schreef Berkery het volgende:
The Smiths - Rank
Ook gokje
die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:45 schreef ranja het volgende:
Joy Division - Preston live dan?
Dat zijn is 1 van 2 'recente' live albums, Preston en La baine douche.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die ken ik niet eens
Wellesquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is toch geen live album
je hebt gelijk, was ff in de war met Strangeways.....die hoezen lijken zo op elkaar....quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Welles
Simple Minds - Live in the city of lights dan maar, meer titels kan ik niet verzinnen adhv jouw lijst
det beste fra scenen is natuurlijk wel een live-albumquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:53 schreef ranja het volgende:
dan zal het wel Indochine of DDE zijn. Maar daar een albumtitel van kennen?
Het valt muzikaal ook wel mee trouwens...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:12 schreef bartrid het volgende:
nou dat vind ik geen wansmaak hoor
Finally!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:30 schreef Mark het volgende:
Ce Ce Peniston
Filtertje hier, filtertje daar ...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:32 schreef bartrid het volgende:
goh ik dacht dat ie veel lelijker was....
1 goede lettergreep!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:52 schreef Berkery het volgende:
The Genitorturers![]()
Niet meegedaan aan de zomertijd?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:59 schreef bartrid het volgende:
haha dan kan ik nog een uur wachten
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:07 schreef bartrid het volgende:
jawel,vanilla ice
Ook wel "Foute Vrijdag"quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:27 schreef bartrid het volgende:
't is inderdaad wel de trivia van de wansmaak vandaag....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef Z het volgende:
[..]
Ook wel "Foute Vrijdag"
behalvequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:27 schreef bartrid het volgende:
't is inderdaad wel de trivia van de wansmaak vandaag....
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Anal Cunt
Behalve Debbie! En Kim, mocht ze langskomen vandaag, kim is koel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
behalveDebbie
natuurlijk
Oh... ik dacht dat het wansmaak moest zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
inkoppertje, desenchantee van mylene farmer en gecovered door kate ryan.
*gaat stilletjes in een hoekje staan*
is het toch ook??quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het wansmaak moest zijn
bartrid+1quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:52 schreef bartrid het volgende:
inkoppertje, desenchantee van mylene farmer en gecovered door kate ryan.
*gaat stilletjes in een hoekje staan*
zal straks een vraag over Radiohead stellenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
is het toch ook??
quote:
die heb ik dan gemist. Dat krijg je ervan als je geen computer thuis hebt en alleen op het werk of internet cafe aangewezen bent. Gelukking komen ze eind april.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:45 schreef Jimmy het volgende:
Nee, ik had die Hanoi Rocks foto als vraag! Niet deze!
Niet druk om maken als je een punt verdientquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:49 schreef Jimmy het volgende:
Het was nog echt Grad Damen ook?
Waarom weet ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |