Heeft hij het overlegd met een mod? Zou ik wel ff doenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef webfreaky het volgende:
Hij stelde het zelf voor, lees topic maar
Wow! en niet eens gestikt in je eigen kots. cool!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:08 schreef SmilieBG het volgende:
o man, o man.... ben beetje zat van dat spel... Heb record gemaakt (was ik nml ziek en thuis hele week) en heb 38 uur achter elkaar gespeeld)) Alsnog vind ik een van meest interessante games @ the moment.
Dat is wel erg sickquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:08 schreef SmilieBG het volgende:
o man, o man.... ben beetje zat van dat spel... Heb record gemaakt (was ik nml ziek en thuis hele week) en heb 38 uur achter elkaar gespeeld)) Alsnog vind ik een van meest interessante games @ the moment.
Nope. Gewoon 8.1. Geen dx 9 functies. Heeft vrijwel geen 1 game.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Fillipe het volgende:
Woh als ik het zo lees zien die ragdoll physics er erg goed uit. Het is te vergelijken met Max Payne 2, dus hoe mensen van die steigers afvallen e.d. Erg okay. Ben trouwens ook benieuwd of AA nu ook van Directx 9 gebruikt maakt. (Nieuwe kaart gekocht dus gelijk optimaal benutten)
Kan niet wachten tot de nieuwe update.
sja... Ik ben sinds ongeveer een jaar een beetje bezig met php hier en daar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef webfreaky het volgende:
ps: script is verwerktwist niet dat jij ook php kon
Mail ze naar dirkjan at webdesigntools dot nl en ik upload ze op de site en ik zet ze bij het volgende topic er bijquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:58 schreef Merson het volgende:
Waarom staan mijn filmpjes trouwens niet meer in de OP?
Hehe ja, het ging echt lekker. *knuffelt RPK*quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:09 schreef Fillipe het volgende:
Hoaah! ik en Egg hebben even hospital onveilig gemaakt
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:42 schreef Beluga het volgende:
Right...
Het lijkt me dat die Chen uit het vorige topic precies past. Iemand niet mee eens?
O was jij dat?quote:Op donderdag 1 april 2004 08:19 schreef neffu het volgende:
Jah ik was er gister ook ff bij in hospital. Met eitjes en Fillipe en dragon. Ik weet niet of jullie mij hebben gezien. KillerOnTour(NL) ging best wel lekker. Maar toen moes ik naar de andere kant en dat zocht ik niet![]()
Ze zijn wel groot, maar ik heb zo nog ergens online staan... Zal morgen wel even kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:09 schreef webfreaky het volgende:
[..]
Mail ze naar dirkjan at webdesigntools dot nl en ik upload ze op de site en ik zet ze bij het volgende topic er bij
IK!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:47 schreef webfreaky het volgende:
Wie is het hier NIET mee eens?
aha post grapquote:Op donderdag 1 april 2004 18:11 schreef webfreaky het volgende:
grap?
Dat is de 1 april grapquote:Op donderdag 1 april 2004 19:38 schreef rattaplan het volgende:
waarom ben ik gebanned?
Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:25 schreef rattaplan het volgende:
4 tegen 0 voor wat een brakke bedoeling, gaat al een paar dagen zo slecht.
Heb trouwens net mij klouwen verbrand aan een pizza tre frommaggi!
echt een dikke verbranding, heel die pizza viel van mijn mord bijna op de grond dus ik vang hem op, maar dan met de verkeerde kant boven. Helaas bleef er iets te veel smeltend kaas hangen aan mijn vinger. voordat ik bij de kraan was...
Begrijpelijk,quote:Op donderdag 1 april 2004 22:32 schreef webfreaky het volgende:
Ik ga de hele avond niet fraggen, check het topic "het duurt nu wel érg lang"
Joh!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:20 schreef Beluga het volgende:
edit: ik word gek van die duffe 1 april grappen van Fok!
Dan doe je het niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 23:48 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb geen zin in die training... duurt veel te lang en zo saai :S
Rog die weer in een AA topic post. Traantjes.quote:Op vrijdag 2 april 2004 03:57 schreef ROG het volgende:
Hey gasten!
Binnenkort komt Rogje weer eens jullie 0wn3n, 'k ben druk bezig geweest om bier te drinken in de zon en m'n lieve bootje te poetsen.
Draait TS nog steeds?
P.S. Eitjes staat nog niet in de OP bij de ledenlijst.
:') ROGGEL! :')quote:Op vrijdag 2 april 2004 03:57 schreef ROG het volgende:
Hey gasten!
Binnenkort komt Rogje weer eens jullie 0wn3n, 'k ben druk bezig geweest om bier te drinken in de zon en m'n lieve bootje te poetsen.
Draait TS nog steeds?
P.S. Eitjes staat nog niet in de OP bij de ledenlijst.
Dat is niet zo leukquote:Honor lost: 12
Username changed: 0
wow f*ck!quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef Hammerbee het volgende:
http://aaotracker.4players.de/gallery/pics/pic-24379.jpg Moet je de score van die vip zien
SITREP is niet hetzelfde als nieuwe patch. Reken er dus maar niet uit.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:20 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Vanavond om 21.00 EST komt die ragdoll update toch??
Ja bah. Kut SITREP. Niks over de nieuwe patch, aleen over die kut Tournament mode waar we toch niks aan hebben. Jammer.quote:Tournament Support Features
Posted: 2004-04-03 - by Bacchus
This is a great time of the year, for a number of reasons. First, it's the point where winter transitions into spring. For some, this may not mean much. But for us in New England (particularly, here at West Point) it's long overdue. Second, this time of the year signals the approaching end of the semester. Many of you have recently enjoyed Spring Break, and you're on the final stretch to the end of an academic year. Lastly, this is the time of the year where LANs, tournaments and other major events are being announced. For example, the TeamWarfare LAN OF THE FREE, one of the largest America's Army LANs ever held, scheduled for 1-4 July at Fort Sill, Oklahoma. This should certainly be one of those events on your "to do" list. You won't want to be one of the few having to read about it, as opposed to experiencing it first-hand.
The theme of LANs and other tournaments is fitting for this SITREP, because the next version of America's Army is offering a host of new features centered around tournament gameplay. Let's take a look at some of these new tournament mode features.
General Features:
The next version of America's Army will feature new tournament mode features, which are accessible either via the command line or a gui interface. It will include an adjustable pre-match warm-up period with an in-game notification that the match is beginning. The time remaining until the tournament start is also displayed on the score screen (see screenshot), as well as in-game reminders, and a final 10-second countdown.
We know many of you have been anxiously awaiting these features. We're pleased to finally offer them. But there's more...
(Click on the image for an 800x600 version)
The new tournament countdown.
New Admin Functionality:
Admins are empowered with new capabilities, to include the following:
- Set the amount of time before the tournament starts
- Ability to designate or remove players as Squad Leaders (see below)
- Force the start of a Warm-Up period
- Ability to mute an individual player or entire team
Introducing: The Squad Leader
You may know this as "team captain" in other games. But to our fellow AA fans, we know of realize that squads are led by Squad Leaders, not Captains... But I digress. With the introduction of our new tournament mode features, Squad Leaders are delegated even more authority to properly lead their squads. Among these new features include the following:
- Ability to select players for his squad
- Ability to place a player on a specific fire team
- Ability to assign a player to a specific class
- Ability to mute individual player or entire squad
And this is only the beginning. You can expect to find more features added to America's Army in future versions. Keep providing us your valuable feedback.
Stay tuned for the next SITREP on Friday, 16 April
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:39 schreef Docker het volgende:
uuhm... ik zie dat ik nu ook nog plaatjes kan uploaden ook nog
Das waar, zijn we ook erg dankbaar voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:35 schreef webfreaky het volgende:
Tjah ik heb heel de website al gefixedWas niet weinig werk
edit: lijkt me wel iets voor flex..Krijgen we teminste niet alleen maar hospital wars
Nieuwe kaart dan in je bak chef? Nice!quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:33 schreef Fillipe het volgende:
Hee gasten! Ik heb nu ook thuis (thuis) een redelijke bak gekregen nl een: Celeron 2,6 , 265 MB Ram, 40 Gb, 64 MB shared onboard.![]()
Ach hij is voornamelijk voor m'n pa dus dat werkt wel. Ik neem volgende week wel m'n oude Geforce 4 Ti4200 mee in de hoop dan wel AA (af en toe in het weekend) te kunnen spelen!
Wil je niet?quote:Op zondag 4 april 2004 17:41 schreef Sambal_HOT het volgende:
Beluga![]()
Volgens mij vergeet je dat ik een kwart pinda ben?!? Als iemand laks is dan ben ik het wel![]()
Dus ik ga die wars niet regelen....
mmm dan blijven flex en eitjes over...![]()
Ik ben niet zo'n fan van TWL matches na mijn MoS periode. TWL matches zijn gewoon niet via het forum te regelen. Daar heb je echt AOL / MSN voor nodig. Aangezien niemand hier zin heeft om msn adressen e.d. uit te wisselen zie ik TWL falen.quote:Op zondag 4 april 2004 21:25 schreef Fillipe het volgende:
En er is toch wel iemand in onze clan te vinden die TWL wil/kan regelen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dura lex sed Lex
Als je op dat pijltje van status klikt, en kiest Up for game: Dan staat er ook die typfout.quote:Op maandag 5 april 2004 14:12 schreef Flex82 het volgende:
Heeft ie zelf getyped
Oh. Dan zal het een lijstje zijn van wat je 'friends' ooit ingetypt hebben of zoquote:Op maandag 5 april 2004 14:16 schreef Flex82 het volgende:
Hij staat er bij mij niet tussen bij up for game
quote:Op maandag 5 april 2004 14:16 schreef Fillipe het volgende:
We zijn even aan het testen dus een moment geduld alstublieft
?quote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Fronsertje het volgende:
yep ben nu het forum aan het afzoeken en de meest belovende post is 9 paginas , dus duurt allemaal nog wel even
¿quote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Fronsertje het volgende:
yep ben nu het forum aan het afzoeken en de meest belovende post is 9 paginas , dus duurt allemaal nog wel even
quote:Op maandag 5 april 2004 15:53 schreef Fillipe het volgende:
Hoeft nu even niet voor mij iig, ga even wat aan de studie doen.
D'r staat gewoon 29 hoorquote:Op maandag 5 april 2004 19:58 schreef Hammerbee het volgende:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=132926 hij heeft 29 uur nonstop gespeeldalleen is het tellertje na 24 uur op 0 gegaan dus lijkt het of hij 5 uur heeft.
Zullen we hem een leven geven voor zijn verjaardag?quote:Op maandag 5 april 2004 19:58 schreef Hammerbee het volgende:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=132926 hij heeft 29 uur nonstop gespeeldalleen is het tellertje na 24 uur op 0 gegaan dus lijkt het of hij 5 uur heeft.
Een normaal mens wel ja. Maar dat is hij niet. Hij heeft veel 12+ uren potjes.quote:Op maandag 5 april 2004 20:13 schreef VoodooChild het volgende:
Maar ffs, 29 uur non-stop dat is gewoon bs...een normaal mens zou dan omkomen van de uitputting
![]()
Hart van Nederlandquote:Op maandag 5 april 2004 21:41 schreef Fillipe het volgende:
Pearl Harbor is oke
Die heeft echt professionele hulp nodig...dit kan nooit gezond zijnquote:Op maandag 5 april 2004 21:40 schreef Hammerbee het volgende:
Hij heeft er inmiddels weer 02:05:54 bij en is net weer begonnen voor zijn volgende sessie .
Total time played: 313.23 hours (9.2 hrs. per day)!
Je deed het net goed. Alleen stond er / achter je img. Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:16 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hoe doe je die trackersig? Of is dit een hele domme vraag?
Het enige wat ik zo ga poetsen, is mijn nieuwe kamer!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:17 schreef Eitjes het volgende:
poetst zijn rpk..
Ja, da's een stille hint.
Vanavond dan maar eventjes fraggen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:20 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Het enige wat ik zo ga poetsen, is mijn nieuwe kamer!Ik wil ook weer fraggen! Het is namelijk alweer een week geleden dat ik mijn laatste schot heb gelost.
![]()
Tja, er kwam een vriend langs.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:19 schreef Fillipe het volgende:
Ik was gvd een uur aan het fraggen Ei !Ik dacht nou die joined wel eventjes
, niet dus
.
Anyway VIP zijn heeft zo ook wel z'n voordelen.
http://aaotracker.4players.de/Tracker.php?action=sigeditquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:16 schreef Sambal_HOT het volgende:
Hoe doe je die trackersig? Of is dit een hele domme vraag?
Kijk aan. Die bug gebruik ik soms ook weleens. Erg handig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Jo wazige bugs zitten er in dit spel joh...
Ik wilde een granaatje gooien, maar ik kon er geen pakken omdat ik 2 guns had. Ik drop er een, en wil een frag pakken. Lukt het nog niet, omdat ik nog steeds twee guns heb ??
Ik drop er weer eentje.. nog steeds 2 guns.. ik drop er weer een, en nog een en nog een.. Liggen er 8 Ak's op de grond, en ik heb er gvd nog steeds 2 vast!!!
Wazige shit![]()
Soms wel, soms niet. Ook een leuke bug.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:38 schreef Beluga het volgende:
Die guns verdwijnen dan toch na een tijdje?
Hehe, niet zeuren eitjes, ging best goedquote:Op woensdag 7 april 2004 03:20 schreef Eitjes het volgende:
Zo. Dat ging goed. Tot Toad kwam!
Count me in, naja ik ben nu al aan het fraggen! Zoek me op (nog 1% tot 56quote:Op woensdag 7 april 2004 14:28 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
en natuurlijk Goedemorgen Fillipe, straks even fraggen?
1. Alle kopjes die Bold zijn veranderen in Bold & Cursiefquote:Op woensdag 7 april 2004 18:09 schreef webfreaky het volgende:
Wat moet er binnenkort eik allemaal veranderd aan de nieuwe openingspost?
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef Eitjes het volgende:
[..]
-edit-quote:Op woensdag 7 april 2004 20:14 schreef Eitjes het volgende:
Flexie! Straks eventjes knallen?
Wat snap jij niet precies aan de regel: "Nieuwe leden toevoegen."quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef ROG het volgende:
En Eitjes toevoegen!
Ok, zoek maar een server uit! Ik volg je wel via Tracker.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
-edit-
gadverdamme, Elite Hospital.
Sorry, ik ben nuchter. Dan ben ik niet zo scherp.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:16 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat snap jij niet precies aan de regel: "Nieuwe leden toevoegen."
Haal je behuizing er tijdelijk af.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:41 schreef Docker het volgende:
Dit is kut. Mn pc start opnieuw op als ik iets van 20 min AA heb gedaan... Video kaart wordt te warm denk ik... Tog maar terug naar de winkel....
Intercom zuigt!!
Er zijn tools waarmee je hem kan "downclocken". Dus, zoek zoiets op en je kan vandaag nog knallen:)quote:Op woensdag 7 april 2004 20:41 schreef Docker het volgende:
Dit is kut. Mn pc start opnieuw op als ik iets van 20 min AA heb gedaan... Video kaart wordt te warm denk ik... Tog maar terug naar de winkel....
Intercom zuigt!!
schiet even niet op Fillipe, die tracker is ook niet echt realtimequote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef Fillipe het volgende:
....
How laat?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:13 schreef Fillipe het volgende:
Vanavond weer even fraggen dames ? (Just like yesterday?)
Geen screenie gemaakt?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Fillipe het volgende:
Prima, trouwens ik heb zo'n gevoel dat de update er aan zit te komen. Ik zag net al tussen alle server ene DC Village zitten.
En dat was ook het geval toen de Sandstorm map uitkwam, ik wacht af...
Draait al weken zo'n server, en wisselt af met Artic enzo. Ik verwacht de patch begin Mei.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Fillipe het volgende:
Prima, trouwens ik heb zo'n gevoel dat de update er aan zit te komen. Ik zag net al tussen alle server ene DC Village zitten.
En dat was ook het geval toen de Sandstorm map uitkwam, ik wacht af...
Zou idd erg leuk zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:16 schreef Fillipe het volgende:
Maar wat Fronsertje zegt zou maar zo kunnen; Een Paas-kadootje
En de map Sandstorm werdt ook uitgebracht op een donderdagavond (toen ik in de kroeg zatquote:Op donderdag 8 april 2004 18:19 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Zou idd erg leuk zijn.
Lees alsjeblieft de oudere topics eens door of UTFS, zowel google als op Fok!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is er ook een site waar alle antwoorden staan van de vragen die je moet beantwoorden, want heb er echt geen zin in voorderest kan ik het wel alleen die kut vragen, duren me gewoon te lang etc
Ik was ook al overtuigdquote:Op donderdag 8 april 2004 18:41 schreef Fronsertje het volgende:
Goeie promotie post Fillipe, ik was al overtuigd nu de rest nog
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef Flex82 het volgende:
Gaan er nou nog meer mensen de Fok!-server op?
Hij freezde bij mijquote:Op donderdag 8 april 2004 20:53 schreef Eitjes het volgende:
Die server begon me iets teveel te laggen..
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:06 schreef Flex82 het volgende:
Noem maar iets
Iemand? Niemand?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:20 schreef ROG het volgende:
SF Hosp @ www.ItEsquad.com 56k'ers or 300+ ping not welcome|154ms|69.25.18.222:1716 1/16 slots (ik dus)
Zeikmodusquote:Op donderdag 8 april 2004 21:58 schreef webfreaky het volgende:
Wat vinden jullie van de splash: http://www.webfreaky.com/fok/test/
punkbuster staat aan firewall uit, maar zie geen enkele server hoe kan ditquote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef ROG het volgende:
Punkbuster wel enabled? Firewall kwestie?
filter - gamespy browser kiezen inplaats van andromedia oid. Ik neem aan datr je nu dat losse gamespy progje gebruikt?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
punkbuster staat aan firewall uit, maar zie geen enkele server hoe kan dit
Ik? Teamspeak?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:05 schreef webfreaky het volgende:
Jullie moeten meer plaatjes uploadenflex waarom ben je niet op teamspeak?
Jep, Auth is de heledag al gek aan het doen.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:48 schreef Flex82 het volgende:
edit-
Volgensmij ligt de auth-server er weer uit, hij kent mij password niet meer en je kan op de AA-site niet meer inloggen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:58 schreef VoodooChild het volgende:
Eindelijk 73, biatches![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:58 schreef VoodooChild het volgende:
Flex, je hoeft ook niet te praten. Meeluisteren is al lang genoeg. En zovaak zitten we niet op TS, volgens mij. Ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:00 schreef Flex82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom verdomme niet eens bij de 24. Die laatste 400 puntjes lijken wel verboden voor mij ofzo!
,weet je wat. Ik luister wel ff mee bij de TS, tenzij iemand er bezwaar mee heeft.
Dat klote probleem met mijn geluidskaart ligt waarschijnlijk aan de voeding ofzo.
Ik wist wel dat die 250 watt eigenlijk te weinig was. dat was al het minimum voor alleen mij videokaart...
Wat is goed? Ik hoor mezelf gewoon.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef ROG het volgende:
Hmm, in Windows e.d. alles goed qua settings?
Ruilen voor een headset van Logitech/Getronics? Die hebben hele mooie en ook ongeveer die prijsklasses.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:23 schreef Flex82 het volgende:
Niemand eventueel een idee voor mijn TS probleempje?
Haha, dat is echt de laatste oplossing.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:44 schreef ROG het volgende:
[..]
Ruilen voor een headset van Logitech/Getronics? Die hebben hele mooie en ook ongeveer die prijsklasses.
Humor hehehquote:Op vrijdag 9 april 2004 02:12 schreef Fillipe het volgende:
- Vip gegijzeld (Wij waren ambuhs, en hadden deur vip room geblocked, lieten vip magazijn leegschieten, en gingen hem kapot flashen) (Kinderachtig, ja ik weet het)
Nerdquote:Op donderdag 8 april 2004 22:58 schreef VoodooChild het volgende:
11250 puntjes uit de laatste 2 sessies
ehm bij mij loste ik het op doorquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:49 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Haha, dat is echt de laatste oplossing.
'knip'
Ik kan er zo maar 2 verzinnen die niet voor zich spreken en dat zijn: KIA = Killed In Action, dus hoe vaak je dood bent gegaan. En ROE = Rules Of Engagement/Unjudgement Wat is t nou écht eigenlijk?. Deze punten zijn een negatieve score en krijg je als je teamkills maakt. Als je er te veel hebt word je uit de gekicked en kom je in Leavenworth aka de gevangenis.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zou graag willen weten wat al die afkortingen bij stats inhoud als ik online speel, zoals honor etc en riaa ofzo iets dergelijks, kan iemand me dat vertellen speel sins gister AA en het bevalt me wel
Ik wil nu gewoon even een tijdje zonder tag spelen. Dat heeft niets met FOK! clan te maken want die is vanaf het begin altijd gezellig geweest (was het niet online, dan wel op het forum). Vandaar dat ik wel gewoon blijf posten, maar bij de volgende OP mag mijn naam (tijdelijk) uit de lijst.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef Fillipe het volgende:
Zal ik voortaan doen Freaky. Trouwens waarom sta je niet meer bij de Clan in AAO , SonOfACow?
:')
Je was toch eerst B_C of zoiets?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef mic_forever het volgende:
Hospital![]()
![]()
m'n naam is =]DOC[=_mic_
honor 52
Wtf?quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Nou de pc hier thuis-thuis trekt AA net niet. Het is een Celeron 2,6 Ghz, 256 Mb Geheugen, en m'n 'oude' Geforce4 Ti4200 128 mb.
Alles op laagste detail gezet e.d, maar in een schietpartij wil het niet lukken, draai hem zelfs op 800x600.
Anyway Hospital trekt die net niet.
Nog maar een keer 265 Mb Ram derin gooien
Fil heeft een Celeron thuis, is iets slomer dan een Athlon/P4. Wellicht dat zijn moederbord ook wat slomer is, maar met wat meer RAM is het wel speelbaar te krijgen gok ik. En anders even een nieuw moederbordje met Athlon 2000 o.i.d. inzamelen voor Flip.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:55 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Wtf?
Ik draai het op een Athlon 2500 met 512 mb en GF4 Ti4200, alles op zijn hoogst en hij draait perfect!
Ik denk dat er toch iets niet klopt bij jou dan... want zelfs met mijn oude Athlon 1800
draaide ie nog goed.
-edit-
Hehe, 24 honor eindelijk....
Dat is toch altijd al zo? Assault probeert "the Data" naar de overkant te brengen. Defense probeert ze daarbij te verhinderen. Dacht ik.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:37 schreef Fillipe het volgende:
En wat me opviel, Brigde heeft een andere objective![]()
"Enemy forces escaped with the Data"
kloptquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:03 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al zo? Assault probeert "the Data" naar de overkant te brengen. Defense probeert ze daarbij te verhinderen. Dacht ik.
BS.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Nou de pc hier thuis-thuis trekt AA net niet. Het is een Celeron 2,6 Ghz, 256 Mb Geheugen, en m'n 'oude' Geforce4 Ti4200 128 mb.
Alles op laagste detail gezet e.d, maar in een schietpartij wil het niet lukken, draai hem zelfs op 800x600.
Anyway Hospital trekt die net niet.
Nog maar een keer 265 Mb Ram derin gooien
Ja het is nou eenmaal echt zoquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:21 schreef Beluga het volgende:
[..]
BS.
ik heb thuis een athlon 1400, met 512 mb ddr, en een (geloof ik) Gforce 3 ofzow. En draait prima, alleen hospital doet et niet briljant.
Hmm, zat jij al bij de clan dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:54 schreef Mr.Linky het volgende:
MAN IK WORDT ZIEK VAN ZOVEEL AA EN IK GA HET NIET ZO VAAK MEER SPELEN DUS........
OOKAL GOOI JE ME DE CLAN UIT ik wordt werkelijk ziek
Niet zo veel cola drinken joh...quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:54 schreef Mr.Linky het volgende:
MAN IK WORDT ZIEK VAN ZOVEEL AA EN IK GA HET NIET ZO VAAK MEER SPELEN DUS........
quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:54 schreef Mr.Linky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |