deesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Welke is nu eerder?
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:08 schreef Bjoro het volgende:
nou daar zijn we dan weer !!!!
Maar het zijn toch borrelnotes ????
Tsja,tis wat meidquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef tuindwerg het volgende:
Tsss, eerst zit je minutenlang te wachten tot er een nieuwe wordt geopend, en dan zijn er opeens twee...
Het zit je ook nooit mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Kan trouwens m'n bericht niet aanpassen
Maar eerlijk is eerlijk, deze was eerder
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,tis wat meid
Done.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:09 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad! Borrelnotes!
Aanpassen die hap!![]()
is die dubbel punt met die P erachter een ode aan tong80 ???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Done.
Die mensen moeten ook kunnen leven! Ze verdien al zo weinig!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:17 schreef pfaf het volgende:
tandarts geweest: binnenkort tandsteen verwijderen.Hij had al 5 jaar niets meer gevonden en probeert nu zo maar weer eens geld af te trochelen.
Oei, klinkt als mijn tandarts... Die heeft me 4,5 jaar met een beugel laten lopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:17 schreef pfaf het volgende:
tandarts geweest: binnenkort tandsteen verwijderen.Hij had al 5 jaar niets meer gevonden en probeert nu zo maar weer eens geld af te trochelen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:20 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
tandsteen verwijderen klinkt niet prettig.
Of stiekum ook modje met JustMe...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:24 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ook een 9,6?.
Neuh snap nu 4 van de 7 hoofdstukken van datacom.. Alloewel snappen....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:24 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ook een 9,6?.
Je bent al over de helftquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Neuh snap nu 4 van de 7 hoofdstukken van datacom.. Alloewel snappen....
Pas wel op, straks heb ik eenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:25 schreef Vom het volgende:
[..]
Of stiekum ook modje met JustMe...
Alleen waren die 4 hoofdstukken pas 1/4e van het aan bladzijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je bent al over de helft.
Een pot natquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:31 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Alleen waren die 4 hoofdstukken pas 1/4e van het aan bladzijden.
Maar goed dingen die ik ooit in het 1e jaar heb gehad komen weer boven drijven, bijv UART ik dacht ow dat is van digitaal naar analoog omzetten, was van parralel naar serieel ach het bijna hetzelfde![]()
Iddquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Een pot nat.
JustModje - die muts past ons allemaalquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Nieuw modje? Waar
We lopen weer eens achter... we zaten weer eens te lang in het hoekje hierquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wordt JustMe modje?
Idd!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:31 schreef Bluezz het volgende:
We lopen weer eens achter... we zaten weer eens te lang in het hoekje hier
k had t ook nog nie helemaal mee gekregen, zie je wel, hools voldoet gewoon als nieuwsvoorziening......quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!
En daarnaast ben ik ook nog eens zeer traag van begrip!
nee echt, dan heb ik ook nog wel nieuws, k hoorde net dat de aarde rond is en niet platquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoorde net trouwens dat Koningin Juliana dood schijnt te zijn en dat Maxima is bevallen van een dochter!
nee vierkantjesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:46 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoor ik daar rondjes?
rondjes, vierkantjes whatever doe maar 1 biertje dan om t af te lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee vierkantjes![]()
![]()
Maakt niet uit geef het bier maar doorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee vierkantjes![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Als je ze daar ook maar laat....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Asperges in de pan
Elke dag weer een verassingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goeienavond!
Rondje op kosten van Jan Ove Ottesen.
Frankyquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Wie ging er ook alweer naar Britney Spears?
Britney Spears schokt de natie.
Niets speciaals, ik had net de CD op.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef pfaf het volgende:
Goedenavond allemaal, ff hier nog een biertje alvorens ik naar een (zuip)verjaardag ga.
[..]
Elke dag weer een verassing
Heeft hij nog wat speciaals gedaan of is dit nog een dank voor Evig Pint?![]()
Soms zeg je best verstandige dingen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Hij viel bijna want zijn bril was niet goed ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef Suijk het volgende:
Als ik trouwens Bernard zo naar beneden zie strompelen, hadden ze hem daar misschien ook maar beter kunnen laten. Nu gaan ze alles weer opruimen en dicht doen, over maximaal 2 maanden is hij ook aan de beurt...
k Heb vandaag systematisch alle programma's aangaande Juliana's bijzetting weggezapped.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds.
Weet iemand waarom die dominee Dickie Dick voorlas ?
Ik lachte me kapot. Vrienden van me zullen het wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ton Gerstachtig in de kroeg!!
Heb ook niet veel gekeken. Zo mooi als het bij Claus was zo onwaardig was het nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb vandaag systematisch alle programma's aangaande Juliana's bijzetting weggezapped.
Nu ga ik echt.
Genee las het ook voor alsof het net zo'n alledaagse achternaam was als Jansen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot. Vrienden van me zullen het wel gezien hebben.
Zaltbommel Zaltbommel ? Ik ken geen Ton Gerstachtig uit Zaltbommel.
Weet je zeker dat het niet tegen EHBO was ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:33 schreef Inquistor87 het volgende:
EBOH daar heb ik vroeger tegen gevoetbalt. Toen ik nog voetbalde dus
.
Wij haden jaarlijks een tournooi met alle scholen uit Bommel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:35 schreef Suijk het volgende:
Schoolvoetbal...zucht.
Wat was dat cool, zo zenuwachtig de avond van te voren!
En schopte 3x zo hard dus zij waren de enige overgebleven partijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij haden jaarlijks een tournooi met alle scholen uit Bommel.
Werd altijd gewonnen door de school voor moeilijk lerende kinderen.
Die bleven gemiddeld 3 keer zitten en waren dus 20 centimeter groter dan wij.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ook niet veel gekeken. Zo mooi als het bij Claus was zo onwaardig was het nu.
Met de voorlezende Dominee al ultiem dieptepunt.
Het moest persoonlijk zijn. Maar ik zat met kromme tenen te kijken hoe ze het oplas alsof ze de derde klas lagere school een fijne voorleesmiddag wilde bezorgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]Meen je dat nou. Ik vond dit veel echter en directer dan die poppenkast bij Claus. Waarom mag een dominee niet voorlezen?
Dan doe je haar een beetje onrecht, vrees ik. Ze is wie ze is en voor Juliana was ze heel belangrijk, juist in haar laatste levensjaren. Ik vond het eerbetoon van het Journaal zonet trouwens prachtig!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moest persoonlijk zijn. Maar ik zat met kromme tenen te kijken hoe ze het oplas alsof ze de derde klas lagere school een fijne voorleesmiddag wilde bezorgen.
Kil en koud.
Die dominee heeft geen warme uitstraling idd, maar ik vond de dienst an sich wel mooi, met al dat wit. En Margueritaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ik registreer wat ik zag. Ik ken de achtergrond wel. Maar ik vond het onpersoonlijk overkomen.
Gewoon Margarita hoor .. niks duurs met uequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
En Marguerita
Pizzaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon Margarita hoor .. niks duurs met ue
Kwestie van tijd ... een discussie over integratiebeleid in POL en je bent weer de lul ...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:01 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft een rondje, voor het eerst sinds heeeeeeeeeeel lang nergens op Fok meer geband
Pak snel een biertje, je weet nooit hoe land het duurt
Osdorp Posse, Willem de Hardcore Koning.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1 biertje voor degene die weet waar mijn sig vandaan komt. (Welk nummer, laatste gedeelte)
Evanescence- My Last Breathquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1 biertje voor degene die weet waar mijn sig vandaan komt. (Welk nummer, laatste gedeelte)
Ik wil je met alle liefde weer even opsluiten in de kennel van Harry.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik met al die vrijheid moet. Heeft iemand een hekje
Ik hou ook van jou Inqquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
EILANDEN IK HAAT JE
Fijn om te weten maar je jat mijn biertje voor mn neus wegquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou Inq![]()
Die waar je Bluezzie ook altijd opsluit?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil je met alle liefde weer even opsluiten in de kennel van Harry.
Alsjeblieft een #quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik met al die vrijheid moet. Heeft iemand een hekje
Dank je je bent geweldigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:15 schreef Eilanden het volgende:
Ooooh een alcoholistje?
* Inquistor87 schuift zijn pasgewonnen biertje naar Inq87
Zo...en nu is het voorlopig ff lekker stil hierquote:Komt dit bekend voor?
Hoe douche je je als vrouw?
Kleren uittrekken en sorteren op kleur en op het specifieke wasvoorschrift.
Naar de badkamer gaan in een lange ochtendjas. Bij eventueel tegenkomen van
echtgenoot ochtendjas goed dichttrekken en naar de badkamer rennen. Naar
spiegelbeeld kijken en buik uitzetten. Klagen over vetlagen. Onder de douche
gaan staan. Op zoek gaan naar washanden, een voor gezicht, boven- en
onderlichaam,plus een scrubspons en een puimsteen, Haar twee keer wassen met
komkommer / grapefruitshampoo met 83 extra vitamines. Haarconditioner met
komkommer/grapefruitextracten en krokusolie aanbrengen. Vijftien minuten
laten intrekken. Gezicht tien minuten met gekneusde abrikozenpitten scrubben
tot het rood ziet. De rest van het lichaam wassen met bodygel.
Haarconditioner uitspoelen, minimaal vijftien minuten, om te zorgen dat
alles er echt uit is. Oksels en benen scheren. De bikinilijn bekijken en
besluiten om die maar liever te harsen. Een keiharde kreet slaken als
manlief het toilet doortrekt waardoor de waterdruk afneemt en het water heet
wordt. Douche uitzetten. Alle tegels afdrogen. Schimmelplekken inspuiten.
Uit de douche komen. Afdrogen met een handdoek die de afmetingen heeft van
een tweepersoons laken. Hoofd in superabsorberende handdoek wikkelen. Hele
lichaam inspecteren op onrechtmatigheden. Terugkeren naar slaapkamer in
lange ochtendjas en met handdoek om het hoofd. Bij tegenkomen van
echtgenoot: eventuele ontblote lichaamsdelen bedekken en naar de slaapkamer
rennen om anderhalf uur de tijd te nemen voor het aankleden.
=> Hoe douche je je als man?
Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer
lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en
intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam
bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers
ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washand, is niet nodig.
Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche
klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep
achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van
shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te
bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de
douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn
tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen.
Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele
delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht
en ventilator aanlaten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond
middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument
beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten
laten. Kleren van vorige dag aantrekken.
Zeg, hou onze badkamergeheimen voor ons zelf, wil je?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo...en nu is het voorlopig ff lekker stil hier
* Inquistor87 vindt golfer opeens heel eng wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg, hou onze badkamergeheimen voor ons zelf, wil je?
Ik schrik ook altijd zo van zijn hanekammetje jahquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:25 schreef Inquistor87 het volgende:
* Bluezz vindt golfer opeens heel eng worden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Osdorp Posse, Willem de Hardcore Koning.
Maar ik kreeg emquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
(Die heb ik ook, daar niet van)
Eilanden, jij wint.
Terwijl je uit Hellevloetsluis komt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:35 schreef Inquistor87 het volgende:
Ben Congo aan het kijken. Ik vind inheemse stammen eng.
Tong kijk es in dumquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl je uit Hellevloetsluis komt.
Dont mess with Hellevoetsluisquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl je uit Hellevloetsluis komt.
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:50 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dont mess with Hellevoetsluis.
Link, bron ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:09 schreef just me het volgende:
* Bluezz komt voorzichtig om de hoek kijken of SCH een beetje afgekoeld is![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Kut msn.
Ze noemen me kinderachtig ventje ?
De sublieme producer Chriss Goss.
Verjaagt door JMquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Waar is SCH trouwens ?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Tong je laat je toch niet door dat ventje Summoner wegjagen?
http://fotoboek.fok.nl/Summonerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Is het een hij ?
Tis die rechter hoop ik anders is ie echt lelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Nog lelijk ook.
Ze zijn beiden onooglijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Tis die rechter hoop ik anders is ie echt lelijk.
Tjah zo kan je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden onooglijk.
*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
Waar is SCH trouwens ?
Hmm, tags doorelkaar halen is zó 2003.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
*
* In Tieme Klompe pyama
[sub]ga nou niet een beetje schijnheilig lopen doen JM met de M van matennaaier[/me]
Beetje van streek? Je haalt allemaal tags door elkaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
*
* In Tieme Klompe pyama
[sub]ga nou niet een beetje schijnheilig lopen doen JM met de M van matennaaier[/me]
Onbevlekt ontvangen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
*
* In Tieme Klompe pyama
O je gaat er maar gelijk van uit dat wij dat niet wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk Kees Rijvers op TV.
Voor de jonkies.
De trainer die Vanenburg van Basten en Gullit liet debuteren.
En de trainer die zat te kaarten toen Spanje via Malta Oranje van het tournooi afhieldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Leuk Kees Rijvers op TV.
12-1. Dat mag je Kees niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
En de trainer die zat te kaarten toen Spanje via Malta Oranje van het tournooi afhield
Ik denk dat ik er maar stofdoeken van maak nuquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:48 schreef tong80 het volgende:
Onbevlekt ontvangen ?
Nee nee, dat bedoelde ik niet kinderachtig ventje van mequote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
12-1. Dat mag je Kees niet kwalijk nemen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ik er maar rukdoekjes van maak nu
Ik zat in dienst.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedoelde ik niet kinderachtig ventje van me
Dat hij toen ging kaarten vond ik juist stoer, is me altijd bijgebleven
Mijn whiskietje smaakt opeens een stuk minder lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:53 schreef SCH het volgende:
Geen rukdoekje nodig lieverd, wij likken alles op hier
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:55 schreef golfer het volgende:
Mijn whiskietje smaakt opeens een stuk minder lekker.
what he says.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Inquistor87 het volgende:
* Legolas_Greenleaf gaat zn warme bedje opzoeken.
is die al voorverwarmd danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Inquistor87 het volgende:
* inquistor87 gaat zn warme bedje opzoeken.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:31 schreef golfer het volgende:
JM, je laat je toch niet door dat ventje SCH wegjagen?
happy dreamsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Nou bedankt voor de gezelligheid
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Speedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Speed1971 het volgende:
Mijn god wat een bevalling was dat zeg. Over overkill gesproken zeg. Ik lust wel een bierie.
Er valt toch weinig te jatten, zie ik nu.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:38 schreef golfer het volgende:
en gaat de bar hermetisch proberen af te sluiten voor nachtelijke insluipers.
Ik zal mijn video nog even later moeten laten afspoelen alvorens Simon te kunnen aanzien en aanhoren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
Tot kwart voor één moeten wachten op het mooiste moment van de dag.
Simon Vinkenoog in Barend en van Dorp.
Ach de rest slaapt toch.
Mooi gedicht Simon.
Nachtmerries gehad onder je Yvonne-dekbedje???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef just me het volgende:
SCH heeft wel een grote mond maar mij wegjagen hier.. voorlopig niet
waar zit je ignoreknop ook alweerquote:Op woensdag 31 maart 2004 06:50 schreef SCH het volgende:
Nachtmerries gehad onder je Yvonne-dekbedje???![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 07:10 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Moet jij toch weten als lichtblauwe, voelt wel machtig zekerquote:Op woensdag 31 maart 2004 07:14 schreef just me het volgende:
waar zit je ignoreknop ook alweer![]()
Moet ze maar voor eeuwig vrijgezel blijven en nooit geen enkel risico whatsoever in het leven nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
och verschillende dingen dit met haar vorige relatie te maken hebben, ze is bang weer op dr bek te gaan...
Voor meer info zie:quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:39 schreef Doc het volgende:
Gister de film Spun gezien.
Aanrader.
Over speedfreaks.
Hij is de 30 gepasseerd en spreekt iedereen gelijk in verkleinde vorm aan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen Hooltjes.
Dag opa, alles flex benedendeks?quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen Hooltjes.
ff spammen [schoolvoetbal] de mooiste verhalen !quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:24 schreef tong80 het volgende:
Succes MM. Schoolvoetbal is cool.
Pas op he, er is hier maar een opa.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:55 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dag opa, alles flex benedendeks?
Heb je die dan nogquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:08 schreef Dylan Dog het volgende:
amandelontsteking
Junks op de stoep ???? ..............HH AA RR RR YY !!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:11 schreef SCH het volgende:
Ze zat buiten met injectienaalden te spelen
Die heb ik nog ja, ze spelen al een jaar of 15 ieder jaar op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je die dan nog
Of probeer je te flamberen met Amaretto?
En het is geen pretje om ze er uit te laten halen, maar je bent wel meteen van het gedoe af. Sprak hij uit ervaringquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die heb ik nog ja, ze spelen al een jaar of 15 ieder jaar op.
kan best een rugmassage gebruiken !!quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:06 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog meer dingen te behandelen dan die saaie amandelen?
Ik maak een lijstje voor u zusterquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:06 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog meer dingen te behandelen dan die saaie amandelen?
* Bluezz houdt wel van een beetje harig hoor, dus ik stuur mijn mannelijke collega evenquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:10 schreef Bjoro het volgende:
kan best een rugmassage gebruiken !!
*eerst onthaard heeft
Oh je bent al genezen van je impotentie merk ik?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik maak een lijstje voor u zuster
* Eilanden heeft vreemde pukkeltjes op de onderrug
* Da Sandman tobt met een geirriteerde voorhuid
* Franky knoeit met zijn medicijnen tegen manische depressiviteit
* JustModje heeft ontstekingen aan de Botox
dat is het voorlopig wel even
*meldtquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:15 schreef Bluezz het volgende:
* SCH houdt wel van een beetje harig hoor, dus ik stuur mijn mannelijke collega even
Jammer genoeg wel - het leverde zoveel extra tijd opquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:17 schreef Eilanden het volgende:
Oh je bent al genezen van je impotentie merk ik?
Nee dank jequote:Op woensdag 31 maart 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
En het is geen pretje om ze er uit te laten halen, maar je bent wel meteen van het gedoe af. Sprak hij uit ervaring
Knijpt uit richting Harry... scheelt weer ontbijtje..quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
Ik maak een lijstje voor u zuster
* Eilanden heeft vreemde pukkeltjes op de onderrug
Zet afzuiger en hoge druk spuit inquote:* Da Sandman tobt met een geirriteerde voorhuid
Knoeien hoort bij manie !quote:* Franky knoeit met zijn medicijnen tegen manische depressiviteit
Daar heeft ze een afspraak voor bij Dokter H. Schiffmacherquote:* JustModje heeft ontstekingen aan de Botox
*Overwerkt is*quote:dat is het voorlopig wel even
*geen probleem heeft met SCHquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
*meldt
Deze is wat onduidelijk vind je niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
*geen probleem heeft met SCH
Pas wel op voor mijn exit only tatoeage onderaan mijn rug!!
[afbeelding]
Je moet het katje SCH nooit op het spek binden suffiequote:Op woensdag 31 maart 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*geen probleem heeft met SCH
Pas wel op voor mijn exit only tatoeage onderaan mijn rug!!
[afbeelding]
Misschien was dat stiekum wel de bedoeling .......quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:47 schreef SCH het volgende:
Je moet het katje SCH nooit op het spek binden suffie
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
Waarom heb je deze niet gekozen ???
[afbeelding]
Geen mooie foto ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er mis met eenquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:56 schreef Bjoro het volgende:
Geen mooie foto ?
Niet scherp, verkeerde kleurstelling, mijn spelling niet goed geweest ?
Doe ik eens lief tegen je....krijg ik een
Met z'n 3-en in die kelder ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Golfer, Bjoro en Bluezz zijn samen naar de kelder.....................
Met 2 mannen!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Golfer, Bjoro en Bluezz zijn samen naar de kelder.....................
Klikspaan boterspaan, jij mag niet naar de kelder gaanquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:16 schreef SCH het volgende:nog een keer: Hey Golfer moet je luisteren: Bjoro en Bluezz zijn samen naar de kelder
Golfer is mijn vriendje en ik krijg 25 euro per keer dat ik hem inlicht.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan, jij mag niet naar de kelder gaan
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:16 schreef SCH het volgende:nog een keer: Hey Golfer moet je luisteren: Bjoro en Bluezz zijn samen naar de kelder
Vals geld, vals krengquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Golfer is mijn vriendje en ik krijg 25 euro per keer dat ik hem inlicht.
IK WORD RIJK![]()
![]()
Ik koop van het geld een bodystocking voor je, okay?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vals geld, vals kreng
Daar hebben ze mijn kleur nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef SCH het volgende:
Ik koop van het geld een bodystocking voor je, okay?
bij de tentenafdeling van de V & D
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eeh, SCH? [ATT] Een nieuwe lente, een nieuw geluid... Yep, leuk he.
Maar die tentstok staat je zo leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar hebben ze mijn kleur niet![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Had ik gisteren bijna Wallage onder de wielen. Is hij niet een PvdA-er? Dan had ik dus wat meer tempo moeten maken.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]Denk je dat je hem zou vermorzelen met je driewielertje?
Ik heb een vierwieler.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]Denk je dat je hem zou vermorzelen met je driewielertje?
En nu moeten wij zeker weer vragen wat er is?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Daar had je zelfs m'n auto voor mogen lenen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Had ik gisteren bijna Wallage onder de wielen. Is hij niet een PvdA-er? Dan had ik dus wat meer tempo moeten maken.
Prima, scheelt mij weer een boel werk.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:16 schreef SCH het volgende:nog een keer: Hey Golfer moet je luisteren: Bjoro en Bluezz zijn samen naar de kelder
Nee hoor lieverd, ik drukte alleen op het verkeerde haakje ziet ik achteraf...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker weer vragen wat er is?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat is er? Weer zat?
Ik weiger voor je te gaan modden hoor Golfer !!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:53 schreef golfer het volgende:
Prima, SCHeelt mij weer een boel werk.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
M'n vrouw belde net en vertelde dat ze Barthez en Henry zag bij het West-inn hotel in R'dam tegenover d'r werk, ze zit nu gewoon te soppen op die 2 kut Fransen![]()
Zwangerschap en hormonen he, dan worden zelfs de meest vreemde zaken ineens aantrekkelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]Gekke smaak heeft ze, maar dat vond ik al
Weet je/ze zeker dat ze geen gesprek hadden met Gullit en vd Herik ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
M'n vrouw belde net en vertelde dat ze Barthez en Henry zag bij het West-inn hotel in R'dam tegenover d'r werk, ze zit nu gewoon te soppen op die 2 kut Fransen![]()
Haha, wees blij dat het alleen maar augurken zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Zwangerschap en hormonen he, dan worden zelfs de meest vreemde zaken ineens aantrekkelijk.
Augurken bijvoorbeeld
nee tis voornamelijk die slagroom en zure haring erbijquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, wees blij dat het alleen maar augurken zijn
Nou, Barthez vroeg de weg naar Circus Renz en Henry kost meer dan de hele selectie van Feyenoord momenteel waard is denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Weet je/ze zeker dat ze geen gesprek hadden met Gullit en vd Herik ?
oh dat is een talenknobbel in je broek...ik dacht dat het wat anders wasquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
En een 8,6 voor Engels binnen.
Dankquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh dat is een talenknobbel in je broek...ik dacht dat het wat anders was
prima resultaten trouwens !!
Dan mag je Da-Sandman wel helpen met z'n signaturequote:Op woensdag 31 maart 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
En een 8,6 voor Engels binnen.
Misschien is Henry de Engelse competitie wel zat en wil hij gewoon eens Europees topscorer worden in NL en komt hij gratis!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
..... Henry kost meer dan de hele selectie van Feyenoord momenteel waard is denk ik.
hehequote:Op woensdag 31 maart 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan mag je Da-Sandman wel helpen met z'n signature
Kijk nog maar eens.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
fixxed
Check againquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
fixxed
Anders heeft SCH op het gastenboek geschreven
Ik zie dat Bluezz ook een indruk heeft achtergelatenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
fixxed
Anders heeft SCH op het gastenboek geschreven
Tisser, zit SCH weer aan je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
oeps
Er zit nog steeds een fout inquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
zoekt...quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een fout in.
It don't mean.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
1e regel.
Ahjah, fopneger?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
It don't mean.
Dat is raptaal. Da_Sandman komt uit de ghetto.
Weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |