http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=345&CoufID=11155
Iemand die deze film gezien heeft? Ik zie dat ie in antwerpen draait in de bios, en leek me wel grappig aan de omschrijving te zien..maar toen ik de trailer zag op http://www.spunthemovie.com/spun/main.html toen wist ik ineens niet meer wat ik van die film moet denken
Dus wie heeft hem gezien en is hij de moeite waard om te kijken?
quote:Best een leuke film dus. Het is trouwes de film met de meeste edits allertijden, namelijk 5.345.
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:37 schreef Gorro het volgende:
Spun
Leuke drugs-comedy met onder andere Mickey Rourke en Brittany Murphy. De trippy stijl, die we een beetje kennen van Requiem for a Dream, is wel cool, maar op een gegeven moment kennen we die wel en begint hij wat te vervelen. Het verhaal is helaas niet altijd even sterk, maar de leuke humor maakt een hoop goed. Wel een aanrader.
Mickey Rourke, Brittany Murphy, John Leguizamo, Mena Suvari
quote:bedoel je cuts?
Op zaterdag 3 januari 2004 10:38 schreef Gorro het volgende:
Uit: Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXV.
[..]Best een leuke film dus. Het is trouwes de film met de meeste edits allertijden, namelijk 5.345.
Bron, de Empire
quote:Drugsfilms worden behoorlijk versneden
Most movies contain 600 to 700 cuts. Requiem for a Dream contains over 2,000.
quote:Ja, dat wat ze in de Empire edits noemen
Op zaterdag 3 januari 2004 10:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
bedoel je cuts?
quote:ach al die termen altijd, ik heb laatst moeten uitzoeken wat een POV is voordat ik een review goed kon begrijpen
Op zaterdag 3 januari 2004 10:43 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja, dat wat ze in de Empire edits noemen
Als je het aantal "cuts" op het einde van Requiem for a dream niet vervelend vond om naar te kijken, is Spun wel een leuke verfrissende film. Maar zo als al eerder in dit topic gezegd, het verhaal is niet overdonderend.
Dat is ook de stijl van de film.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef California het volgende:
(Smack My Bitch Up, Whiskey in the Jar)
Same herequote:Op zaterdag 3 januari 2004 10:54 schreef Cruel-Curly het volgende:
Gezien !
Als je het aantal "cuts" op het einde van Requiem for a dream niet vervelend vond om naar te kijken, is Spun wel een leuke verfrissende film. Maar zo als al eerder in dit topic gezegd, het verhaal is niet overdonderend.
Een goed voorbeeld waarom ik Spun geen geweldige film vond. Visueel jat ie behoorlijk van Requiem For A Dream en dit specifieke stukje waarin The Cook het heeft over "respect tha pussy" vind ik behoorlijk wat overeenkomsten hebben met "respect the cock" uit Magnolia. Spun, een "style over content" film.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:41 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:
"It's all about tha pussy, ya gotta respect tha pussy!"
Ja, hier ben ik het mee eens, er is bij het maken van deze film enorm veel naar andere films gekeken.. dit kan een leuke film opleveren maar ik vond bij deze het resultaat maar rommelig en flauw.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:49 schreef Weakling het volgende:
Een goed voorbeeld waarom ik Spun geen geweldige film vond. Visueel jat ie behoorlijk van Requiem For A Dream en dit specifieke stukje waarin The Cook het heeft over "respect tha pussy" vind ik behoorlijk wat overeenkomsten hebben met "respect the cock" uit Magnolia. Spun, een "style over content" film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |