Ja, ik had het verkeerd gelezen. Kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:19 schreef twi het volgende:
Ohja, Notorious_Roy zei in het vorige topic dat Oddworld niet meer voor de Xbox ging ontwikkelen. Dat klopt niet. Microsoft is alleen niet meer de uitgever van de game, ze hebben om de één of andere reden besloten Oddworld dus af te stoten. Die game is volledig gebouwd op de Xbox, dus mocht hij alsnog uitkomen, zou het me verbazen als dit niet (ook) op de Xbox gebeurt. Dat 'ie nu ook weer op de PS2 kan verschijnen, of op andere platformen, klopt wel.
XSN zou HET helemaal gaan maken op de Xbox, maar volgens mij wordt er niet veel XSN gegames op LIVE... Het zijn vooral de grote titels als PGR2 en Counter Strike.quote:Dat er geen XSN games uit gaan komen in 2004 is erger. XSN zelf is wat buggy. Er zijn aardig wat games voor (stuk of acht), en misschien is het voor de gamers van XSN wel goed nieuws dat ze gewoon een extra jaar door kunnen gamen zonder een nieuwe titel te kopen, maar los van het feit dat er daarvoor geen nieuwe games meer uitkomen, verwacht ik dan ook geen uitbouw van de XSN Sports faciliteiten, wat vrij jammer is aangezien er nog aardig wat aan getimmert moet worden om het bugvrij en echt leuk te maken. Er zitten teveel lamers op die niet spelen en met een toss de wedstrijd alsnog winnen.
Donequote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:51 schreef twi het volgende:
Is dit wat om de lijst met Live tags van FOK!kers bij te houden?
Je komt er niet gelijk op te staan, maar ik krijg een mailtje om je makkelijk te adden, wat dus wel elke paar uur gebeurt, aangezien ik - zoals in de SC:PD-thread gezegd werd - geen leven heb
quote:Ha die Bart,Mister_T heeft zijn Xbox Live Gamertag Anormius toegevoegd aan de lijst met Gamertags van FOK!kers. Wil je hem/haar even goedkeuren, bartje? Dat doe je door te klikken op deze link en de betreffende Gamertag dan te adden. Bedankt!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Oeh, eindelijk eens een emailtjeJammer dat ik 'm zelf voor het grootste deel heb geschreven
[..]
je hebt er nog 1quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Oeh, eindelijk eens een emailtjeJammer dat ik 'm zelf voor het grootste deel heb geschreven
[..]
Wanneer haal jij dan een X-Box.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terugvindafzeikpost
Geruchten gaan dat de Xbox trouwens naar 150 euro gaat in Europa, nou is dat waarschijnlijk een kale Xbox, en ben je met een pack dus nog steeds voordeliger uit, maar misschien dat die ook wel dalen in prijs.
Zodra de prijs tot 1,50 is gezakt volgens mijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wanneer haal jij dan een X-Box.![]()
Zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:49 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zodra de prijs tot 1,50 is gezakt volgens mij
tot op het bot, maar hij had ooit wel bijna een xbox gekocht. Maar daar zag die een dag van te voren weer vanafquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Hij is Mario fan.
De lulquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:24 schreef kepler het volgende:
[..]
tot op het bot, maar hij had ooit wel bijna een xbox gekocht. Maar daar zag die een dag van te voren weer vanaf
preciesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De lul
Je meent hetquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het level Warehouse als spy 0wned.
Ik vind alle maps wel wat hebben, behalve museum want de eerste sector is niet te doen als spyquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja.
quote:Tecmo's kraker Ninja Gaiden verkoopt uitmuntend in de Verenigde Staten. Precies één maand na de release heeft de game al een dikke 500.000 exemplaren verkocht. En da's een hele hoop voor een enkele maand.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, er zijn er zoveel verscheept. Niet verkochtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Xbox lurkerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, er zijn er zoveel verscheept. Niet verkocht
voor wanneer staat die geplanned? ik heb geen zin om wéér een jaar te wachten hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Word weer een mooi vervolg op deel 1.
4e kwartaal van dit jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
voor wanneer staat die geplanned? ik heb geen zin om wéér een jaar te wachten hoor.
Met de diversion camera kan je bewakers naar de camera lokken en dan gas los laten zodat de bewaker flauw valtquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:32 schreef Retarded het volgende:
Heb even een vraagje over Splinter Cell deeltje 1....
ik heb een paar van die gadgets die ik eigenlijk nooit gebruik, zoals die camera, ringetjes en sticky shockers ofzo... wat is daar nou eigenlijk de bedoeling van, want ik zit nu in level 8 en heb die dingen nooit gebruikt, ik weet niet eens wat ze doen... ik loop er toch al 4 levels mee te sjouwen..
Het is al verkocht aan de winkels...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, er zijn er zoveel verscheept. Niet verkocht
dan betekent het nog niet dat het daadwerkelijk verkocht is....quote:Op woensdag 31 maart 2004 06:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het is al verkocht aan de winkels...
Laat ze eerst maar eens een stabiele framerate halen bij deel 2, die was in deel 1 ZO slecht dat ik 'm niet te spelen vond...quote:Word weer een mooi vervolg op deel 1
hmmm ok, maar tis dat wel gaaf gedaan dat het ook zonder kan! Ik vind het sowieso een meesterlijk spel! Had het nooit eerder gespeeld, tot afgelopen donderdag.quote:Op woensdag 31 maart 2004 05:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Met de diversion camera kan je bewakers naar de camera lokken en dan gas los laten zodat de bewaker flauw valt
van de ringetjes raakt een bewaker ook buiten westen, je moet volgens mij wel 2 ringetjes per bewaker gebruiken
sticky shockers krijgt de bewaker een stroomstoot en alweer raakt deze buiten westen
allemaal handig als je bewakers niet mag vermoorden
De winkels kopen niet dom in naar wat zij vinden van de game, die kopen in naar de vraag (pre-orders, mensen die in de winkel komen vragen of de game al uit is e.d.). Al die exemplaren zijn gewoon zo goed als verkocht.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan betekent het nog niet dat het daadwerkelijk verkocht is....
Cool, nu alleen nog een toetsen bord en muis.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Wordt een beetje moe van die shootersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:08 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
herriner je Brute Force nog? veel reclame grote oplage, is nu te koop voor 25 euro....quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
De winkels kopen niet dom in naar wat zij vinden van de game, die kopen in naar de vraag (pre-orders, mensen die in de winkel komen vragen of de game al uit is e.d.). Al die exemplaren zijn gewoon zo goed als verkocht.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt een beetje moe van die shooters![]()
Van Brute Force rammelde dan ook elke maand na de aankondiging weer een feature vanaf, met als grootste tegenvaller de Live Multiplayer functionaliteit die opeens niet meer aanwezig zou zijn. Een soort van Fable, maar dan met meer vaart in het ontwikkelproces...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
herriner je Brute Force nog? veel reclame grote oplage, is nu te koop voor 25 euro....
Ahhhhh wat schattig, jullie gaan verder dan een Xbox live relatiequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:01 schreef Rodie83 het volgende:
Ik houd van je Twi![]()
Je vergeet Top Spin, MM3 en RS3. Splinter Cell 2 zal nu ook wel hot zijn,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn vooral de grote titels als PGR2 en Counter Strike.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef kepler het volgende:
http://games.teamxbox.com/xbox/182/Fable
4 nieuwe fable movies
klik op de link, en ga naar de sectie movies. De bovenste vier zijn nieuw
en kijk naar de release datum, zou het echt waar zijn![]()
![]()
maar er werd groot ingekocht door de software boeren.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Van Brute Force rammelde dan ook elke maand na de aankondiging weer een feature vanaf, met als grootste tegenvaller de Live Multiplayer functionaliteit die opeens niet meer aanwezig zou zijn. Een soort van Fable, maar dan met meer vaart in het ontwikkelproces...
ach jah, met de hoeveelheid previews en films die nu uitkomen zou je denken dat ze hype aan het opvoeren zijn.... Maarja, hopen is voor papen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!!!!!
Ik denk het niet...
bron : gamer.nlquote:Microsoft heeft besloten om de platformgame Psychonauts niet meer uit te geven. Het spel, bedacht door Tim Schafer, bekend van Monkey Island en Full Throttle, beloofde een zeer unieke en vooral lichtelijk geschifte game te worden die het gebrek aan een degelijke platformer op de Xbox zou weten op te vullen.
De reden waarom Microsoft het spel niet meer uit wil geven, is onduidelijk. Men zegt te geloven in de kwaliteiten van het spel en men zou het graag op de Xbox zien verschijnen. Tevens ondersteunt men Shafer en zijn bedrijf, Double Fine Productions, in de zoektocht naar een nieuwe uitgever. Shafer zelf gaat niet bij de pakken neer zitten en zal op de E3 een demo van het spel vertonen. Hopelijk wordt er snel een nieuwe uitgever gevonden, want het zou zonde zijn dat deze titel verloren gaat.
juist jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet gecanceled, hij wordt alleen niet meer uitgebracht door M$ zelf![]()
Heb jij alleen nog Moto Gp voor online?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar er werd groot ingekocht door de software boeren.....
quote:
Knights of the Old Republic komt dus zeker naar de Xbox toe. Maar alleen niet door Bioware, maar door een partner van hun, genaamd Obsidian. Nu zullen sommige van jullie de kriebels krijgen. 'Als ze het maar goed aanpakken'. Bioware heeft in ieder geval al gezegt er heel veel vertrouwen in te hebben.
Obsidian heeft ook al een klein aantal nieuwtjes losgelaten. Zo blijft de gameplay hetzelfde als in het eerste deel, alleen speel je met andere characters en in een ander heelal.
Maar nu het echte goede nieuws: KOTOR 2 is speelbaar op de E3! Dus (als jullie er niet heengaan) kunnen jullie lezen wat de eerste bevindingen zijn. We houden je op de hoogte!
ik heb alleen moto gp online jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb jij alleen nog Moto Gp voor online?
Of heb je meer Live games..
Zag je gisteren nog online.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb alleen moto gp online jamaar binnekort wil ik ff een paar budget titels kopen of kijken al sik ik hem ergens 2de hands wat spellen kan kopen
Bron!?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Snel deel 1 uitspelenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
KOTOR 2quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
xboxmax.nlquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron!?
Lekker betrouwbaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
xboxmax.nl
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:20 schreef twi het volgende:
Splinter Cell 1 weer terug, had m'n savegame gewist en ben weer bij het CIA level
Weer een productieve dag
59.95 of verlengen met een nieuwe Live kitquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:40 schreef gieling het volgende:
hoeveel kost xbox live eigenlijk na een jaar? (dus na een jaar die basic set)
quote:Op donderdag 1 april 2004 05:49 schreef Tain het volgende:
Fable screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier nog een zooitje te vinden
Begin nu toch echt ongeduldig te wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 05:49 schreef Tain het volgende:
Fable screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier nog een zooitje te vinden
Tot de Xbox 2quote:Op donderdag 1 april 2004 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe lang moeten we nog wachten !?!!?!
Er is geen coop-mode maar je hoeft niet altijd 2 vs 2 je kan ook 1 vs 3 spelen.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:17 schreef kulandra het volgende:
Is er trouwens ook een coop-mode of kan je alleen 2 vs 2 spelen via live?
Moet trainen, ben na 11 uur nog wel ff onlinequote:Op donderdag 1 april 2004 19:55 schreef Gamedemon het volgende:
mister T...
vanavond kom ik hoogstwaarschijnlijk weer online....kzie je wel live
Volgens mij wel, mijn account lipe tot 26 maart, nu 1 april kan ik gewoon spelen dus ik neem aan dat hij verlengt isquote:Op donderdag 1 april 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
xbox live word toch niet automatisch verlengd he?
ik dacht van wel. maar je zet dan toch gewoon in je agenda 2 maanden van tevoren?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
xbox live word toch niet automatisch verlengd he?
waar blijf je dan? Ben nu onlinequote:Op donderdag 1 april 2004 19:55 schreef Gamedemon het volgende:
mister T...
vanavond kom ik hoogstwaarschijnlijk weer online....kzie je wel live
Kwam er pas gister achter dat als je iemand bij z'n nek had gepakt je nog een keer op A moest drukken om 'm te breken, vroeg me al steeds af waarom 't bij mij zo lang duurde en bij anderen in 1x goed gingquote:Op donderdag 1 april 2004 23:03 schreef Mister_T het volgende:
Net ff met een engels man een erg leuk potje gehad, alleen maar nekken breken
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwam er pas gister achter dat als je iemand bij z'n nek had gepakt je nog een keer op A moest drukken om 'm te breken, vroeg me al steeds af waarom 't bij mij zo lang duurde en bij anderen in 1x goed ging![]()
.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
ja sorry T ik wou vroeger live...ben maar gaan UTen
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef Mister_T het volgende:
5 nieuwe exclusiefe Xbox screens van Driv3r
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook is nu de volledig film van "Run the Gauglet" te downloaden
Deze haal ik. Weet ik zeker nuquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:32 schreef Mister_T het volgende:
5 nieuwe exclusiefe Xbox screens van Driv3r
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook is nu de volledig film van "Run the Gauglet" te downloaden
WTFquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef pkwarts het volgende:
metal slug 3
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is dit voor belediging? dat je een 2d spel maakt, alla, maar dit?!
overigens is een europese release nog onzeker.
Hmm, das gewoon een oud arcade spelletje, ik speelde dit een paar jaar geleden in frankrijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef pkwarts het volgende:
metal slug 3
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:26 schreef Anduril_21 het volgende:
Hmm, das gewoon een oud arcade spelletje, ik speelde dit een paar jaar geleden in frankrijk.
Zal wel bullshit zijn, of retro...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef pkwarts het volgende:
Mijn god! Stelletje leken!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:54 schreef kepler het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
waar zijn ze mee bezig
Gister was het 1 april.....
Voor mij hoeven graphics ook niet state of the art te zijn maar als je games zoals BG&E, PGR2, PoP en SC2 ziet moet ik altijd toch wel even slikkenquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:19 schreef Tain het volgende:
denk ook niet dat metal slug 3 echt goed zal verkopen in europa, stelletje graphics hoeren die de meeste mensen in europa zijn
En als je xbox kapot is?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:31 schreef Mister_T het volgende:
Ja start je Xbox op en dan via Account Management
Zo zeg je ook geen account op. Daarvoor moet je een nummer bellen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:12 schreef svn het volgende:
[..]
En als je xbox kapot is?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn god! Stelletje leken!![]()
![]()
Metal Slug is een begrip onder 2D (side scrolling) shootersHet ziet er misschien wat minder mooi uit maar wacht maar tot je het ziet bewegen!
Ook zit er heel veel humor in!
Had een kleine verhuizing hequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:34 schreef twi het volgende:
Waar de fuck zitten jullie allemaal dan? Geen hond op Live?
quote:FBI Wants Access to Xbox Live
The FBI has made a proposal to the FCC that would require all Internet Providers to rewire their current systems in order to make wiretapping accessible to the FBI. Experts claim that if the new proposal were to pass, MSN Messenger, Xbox Live and any voice over Internet protocol (VOIP) would be accessible for wiretapping.
Stomme amerikanen of je ook maar iets wijzer wordt van al dat geouwehoer bij RS3 of counterstrike ofzo. Gaat allemaal over aanvallen en terroristen enzoquote:Op zondag 4 april 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 april 2004 10:08 schreef BMH het volgende:
Damn metal slug 3 ziet er vet uit.
*PETS*quote:Op zondag 4 april 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik Gijsquote:Op zondag 4 april 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*PETS*
Als je het ziet bewegen is het echt leuk hoor.
zal best leuk zijn, maar dan is het nog steeds lelijkquote:Op zondag 4 april 2004 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*PETS*
Als je het ziet bewegen is het echt leuk hoor.
Het is een cultgame Gijs. Als ze het zouden veranderen zouden al die fanboys moord en brand gillen! Metal Slug delen worden in Japan nog steeds op de Neo Geo uitgebracht (betaal je wel rond de 250 euro voor).quote:Op zondag 4 april 2004 12:13 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat weet ik Gijsmaar ben geen Slug fan
Ze hadden het wel wat mogen verbeteren vind ik.
2D games uitbrengen is prima, maar ze hadden best wel moeite kunnen doen zodat het spel er iets duidelijker uitziet. Nu is het weer 1 pixelbende waarin je net kan zien dat het poppetje bijv zwart haar heeft...quote:Op zondag 4 april 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn game hoor, maar ik vind wel dat er in deze wereld nog een plaats moet zijn voor 2D games.
wow.......quote:Op zaterdag 3 april 2004 08:11 schreef Tain het volgende:
Nieuw spel voor de xbox 2 en/of ps3
http://www.gamespot.com/news/2004/04/02/news_6092782.html
&
http://www.darksector.com
ligt het aan mij of zweeft die auto de berg op? of rijdt ie gewoon op 2 wielen....quote:Op maandag 5 april 2004 08:08 schreef pkwarts het volgende:
4 nieuwe rallisport 2 screens
Ja.. ziet er prachtig uit.. tis live compatible, het is XSNsports compatible.. maar het heeft dezelfde besturing als deel 1. (Dat de auto rond een as draait voor je snuffert) en dat vind ik persoonlijk niet zo denderend eigenlijk.quote:Op maandag 5 april 2004 08:08 schreef pkwarts het volgende:
4 nieuwe rallisport 2 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wow, dat is een goede packquote:Op maandag 5 april 2004 13:15 schreef Bastard het volgende:
Op http://www.id-t.com/ kun je ook een xbox kopen...
Een [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] voor het luttele bedrag van 249 eurie.. om nog even de laatste twijfelaars over de streep te trekken dan.![]()
Roy?
Ik ga dus gewoon voor de lol iedere keer woorden gebruiken als "terrorist, bom, white house, Marokkaan" gebruikenquote:Op maandag 5 april 2004 14:03 schreef twi het volgende:
Ach joh, dat is gratis en voor niks een hoop rooie vlaggetjes op de wereldkaart. Denk dat ze werk tekort komen daar bij de FBI.
Ik doe mee bastardquote:Op maandag 5 april 2004 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga dus gewoon voor de lol iedere keer woorden gebruiken als "terrorist, bom, white house, Marokkaan" gebruiken
Oh wacht, dat deed ik al
ziet er wel aardig uit..quote:Op maandag 5 april 2004 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Japaanse versie van Prince of Persia.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik wil hem wel denk ik.. maar misschien dat ik even de reviews afwacht van mn friendslistquote:Op maandag 5 april 2004 15:37 schreef Mister_T het volgende:
De release van DTM Race Driver 2 staat op 23 April. Welke fokkers gaan deze game eigenlijk allemaal halen?
Twi speelt toch altijd spelletjes uit tot het einde, wil hij dit ook wel tot een goed einde brengen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:21 schreef kulandra het volgende:
Zegge, zullen we vanavond onder het genot van een potje rainbow 6 dan even bespreken hoe we precies Amsterdam C.S. gaan opblazen? Ik weet dat Bastard de explosieven regelt en Mister_T de onstekingen, maar we moesten Twi er toch nog van overtuigen dat hij degene is die de 70 maagden kan gaan claimen nadat hij de zaak tot ontploffing heeft gebracht?
Ik geef je wel een leuke review, ik haal hem toch meteenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik wil hem wel denk ik.. maar misschien dat ik even de reviews afwacht van mn friendslist
Ja ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:18 schreef Mister_T het volgende:
zojuist Moto GP 2 besteld, Bastard vertelde mij dat het een leuke game is. Bastard en twi spelen het live, wie nog meer?
Wow je andere accountquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja ik.
Dacht hem vanaf nu maar eens te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:03 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wow je andere account, die gebruik je toch nooit
quote:Splinter Cell: Pandora Tomorrow is niet alleen vervroegd voor de GameCube, hij is ook verkrijgbaar in een nieuwe Xbox-bundel! Het Espionage Pack dat voor de standaard prijs van 199,99 Euro over de toonbank gaat bevat een Xbox met een controller S en natuurlijk een exemplaar van Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Volgens Microsoft Nederland moet het pakket nu al in de winkels liggen.
ik heb alleen de demo gespeeld en die vond ik wat minder dan mechassaultquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef Perfect het volgende:
Heeft iemand hier Battle engine? Is dat ongeveer hetzelfde als Mech Assault? En is hij leuk, Battle engine krijgt maar een 6.5 volgens mij, op ING
Jij gaat je goed vermakenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef kulandra het volgende:
Oeioeioei, ik heb zojuist vernomen dat SC:PT op me ligt te wachten als ik vanavond thuiskom![]()
Vanaf 22:30 ben ik thuis en ga dan tot diep in de nacht met dit juweeltje aan de slag! Schij t aan vroeg opstaan morgen
laterss
En hoe is die bevallenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef kulandra het volgende:
Oeioeioei, ik heb zojuist vernomen dat SC:PT op me ligt te wachten als ik vanavond thuiskom![]()
Vanaf 22:30 ben ik thuis en ga dan tot diep in de nacht met dit juweeltje aan de slag! Schij t aan vroeg opstaan morgen
laterss
Hij is nog bezigquote:Op woensdag 7 april 2004 09:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En hoe is die bevallen
Non stop uitspelenquote:Op woensdag 7 april 2004 09:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hij is nog bezig
Die full trailer is echt stoerquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Preview van Galleon, klinkt helemaal niet verkeerd.
http://xbox.ign.com/articles/504/504010p1.html
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot de Xbox 2
cool ideequote:Op woensdag 7 april 2004 14:52 schreef Chevalric het volgende:
Als je wilt zien welk gezicht hoort bij dat irritante Engelse piepstemmetje, kun je in het vervolg terecht op http://www.gamertagpics.com
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Bereidt je voor op een Trouble in paradise pack, want Far Cry is zojuist aangekondigd voor de Consoles
op Xboxworld.nl lees ik dat de volgende Far Cry uitgebracht zal worden op de Xbox 2. Bedoel je dit? of komt de huidige Far Cry ook naar de huidige xbox?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Bereidt je voor op een Trouble in paradise pack, want Far Cry is zojuist aangekondigd voor de Consoles
Bron: Xboxworld.nlquote:Ondanks dat we een Xboxversie van Crytek's recentelijk uitgekomen Far Cry mochten verwachten, hebben de dames en heren bij Ubisoft besloten om het spel voor de volgende generatie consoles te produceren en er dan een extra schepje boven op te doen. Dit symboliseren ze met een langere naam voor de consoleversie: Far Cry Instincts.
In de PC shooter Far Cry wordt de speler op een onbewoond eiland geconfronteerd met een duister en sinister geheim en moet hij om zijn eigen leven te redden uitvogelen wat er precies aan de hand is. Dit doet de speler op het enorme eiland, door bijvoorbeeld van een kant van het eiland naar de andere kant in te zoomen met zijn sluipschuttersgeweer, of anderzijds rond te speuren. Voertuigen, intelligente computergestuurde vijanden moeten het een interessante ervaring maken.
Voor de consoleversie van de titel, die eigenlijk al deze generatie uit zou komen, hebben de jongens en meisjes bij Ubisoft nu besloten om deze uit te stellen tot een release op de volgende generatie consoles. Far Cry Instincts zal op alle vlakken verbeterd worden, extra scenario's bevatten en een aantal nieuwe grafische effecten meedragen. Hier onder alvast een tweetal screenshots van hoe het spel er op de Xbox 2 en andere next-gen consoles uit moet gaan zien. Verwacht meer informatie zoals een releasedatum over deze titel op de aankomende Electronic Entertainment Expo in Los Angeles.
There is a Godquote:Op woensdag 7 april 2004 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Schop er maar 2quote:Op woensdag 7 april 2004 23:03 schreef twi het volgende:
Kan er verdomme weer niet bij op XBL
Struikrover, schop er es iemand uit
We moeten allen wel wachten tot de Xbox 2quote:Op woensdag 7 april 2004 22:58 schreef SailingAce het volgende:
[..]
There is a God![]()
![]()
Ik probeerde ook ergens te joinen in RS3 maar nee hoor.. maar stiekem heerst racen meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:03 schreef twi het volgende:
Kan er verdomme weer niet bij op XBL
Struikrover, schop er es iemand uit
hehehe, dat zijn wat rooie vlaggetjes in Alphen.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:13 schreef Mister_T het volgende:
Waren leuke potjes
*Fuck the FBI, Bomb, WTC, Madrid*![]()
whehhe mooie brief, heel ontroerendquote:Op donderdag 8 april 2004 00:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik probeerde ook ergens te joinen in RS3 maar nee hoor.. maar stiekem heerst racen meer.
Lieve mama van Anormius,
Het spijt mij zeer dat ik uw zoon van zijn kostbare nachtrust beroof, en daarbij uw verdiende nachtrust ook.
Alstublieft, accepteer mijn nederige excuses, ik zal het nooooit meer doen.
Liefs,
Ace.
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
op Xboxworld.nl lees ik dat de volgende Far Cry uitgebracht zal worden op de Xbox 2. Bedoel je dit? of komt de huidige Far Cry ook naar de huidige xbox?
Ik lees niets over een Xbox2 voorlopigquote:Far Cry Instincts - Console Version Announced At Last
Andrew 'Talon' Wilson :: 01:13 PM @ April 7th, 2004 :: General Gaming
The news has been floating around for over a year, with Crytek’s own website listing console(s) versions of Far Cry for sometime now; and earlier today Ubisoft officially announced that it will be producing a console version titled, Far Cry Instincts. Set to be built from the ground up at Ubisoft’s Montreal Studio, the game will reportedly feature the PC locations, as well as new game scenarios. We’ll of course have more on Far Cry Instincts as it develops.
Jaaa. wat kan ik zeggen? Geweldig spel! Ik doe het lekker rustig aan, zit nog op de 2e locatie (zeg niet waar ivm spoilergebeuren) maar heb me al enige uren super vermaakt. Nu maar weer slapen, gisteren was het ook al 3:30 uurquote:Op woensdag 7 april 2004 09:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En hoe is die bevallen
quote:Patent offers clue in mystery of Xbox hard drive
Then again, maybe the next Xbox will have a hard drive.
The likely fate of the game console's storage medium--the subject of ongoing speculation as Microsoft closely guards details on the planned successor to the current Xbox--got a new twist this week from a patent granted to the software giant.
U.S. patent 6,716,102, granted Tuesday to Microsoft, covers methods for storing data about games in progress.
The patent specifically references "a gaming system (that) includes a hard disk drive for storing applications and other data," indicating Microsoft may be more committed to equipping future Xbox configurations with onboard storage than previously thought.
A Microsoft representative did not immediately respond to a request for comment.
Beyond confirming agreements with key suppliers--including chipmakers IBM, ATI Technologies and Silicon Integrated Systems--Microsoft has steadfastly refused to discuss plans for the successor to the current Xbox.
But company insiders have suggested the next version of the console--expected to hit the market late next year--may not include a hard drive, one of several measures intended to cut production costs for the money-losing product. That idea was bolstered in February, when flash memory products manufacturer M-Systems announced it had signed a contract to create high-capacity removable storage devices for future versions of the Xbox.
But the new patent describes internal, hard-drive storage as a key advantage for the Xbox over competing game consoles, allowing larger storage capacity and room to segregate data on individual games from other information, such as hardware and system settings.
"There is a need for an improved system for managing data in a gaming system that includes an internal data storage device, such as a hard disk drive," the patent says. "Additionally, there is a need for an improved system for displaying information regarding data stored in the gaming system."
The patent goes on to give a detailed description of file structure, naming conventions and other methods intended to make it easier for people to find and manage game data.
CNN
Ze is ontroerd, excuses is geaccepteerdquote:Op donderdag 8 april 2004 00:17 schreef SailingAce het volgende:
Lieve mama van Anormius,
Het spijt mij zeer dat ik uw zoon van zijn kostbare nachtrust beroof, en daarbij uw verdiende nachtrust ook.
Alstublieft, accepteer mijn nederige excuses, ik zal het nooooit meer doen.
Liefs,
Ace.
hmmmquote:Op donderdag 8 april 2004 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een soort bay maken achter in de Xbox2. De HDD plug je er dan zelf in. Wil je hem niet dan koop je hem nietquote:Op donderdag 8 april 2004 15:28 schreef twi het volgende:
200,000? Denk dat je dan in de miljoenen moet gaan denken hoor
Rond de 100 euro voor 20 GB, inkoopsprijs zal wel tussen de helft en twee derde liggen, al heb ik helemaal geen kijk op inkoopsprijzen. Giswerk dus.
Een gewone harddisk is een stuk goedkoper, rond de 55 euro voor 40 GB. Alleen dan zit je weer met de grootte en het lawaai (laptop harddisks zijn over het algemeen stiller omdat ze minder toeren maken).
quote:De jongens van Ars Technica hebben een interessante ontdekking gedaan: Microsoft heeft dinsdag jongstleden een nieuw patent verkregen. Nu is dat op zich geen verbazingwekkende zaak, tot er een kijkje wordt genomen naar de omschrijving van het patent:
"A gaming system includes a hard disk drive for storing applications and other data. The hard disk drive has multiple storage areas for storing different types of data. [...]"
Aangezien Microsoft naast de Xbox geen andere "gaming systems" op de markt heeft lijkt het aannemelijk dat het stukje van toepassing is op de opvolger van de huidige Xbox. Eerder had M-Systems, de fabrikant van onder meer flashdrives die een samenwerking met betrekking tot de Xbox 2 is aangegaan met Microsoft, nochtans aangegeven dat de Xbox 2 geen harde schijf aan boord zou hebben. Het belangrijkste motief achter een dergelijke beslissing is te vinden in het economische aspect: een harde schijf maakt de console een stuk duurder. Of het patent iets met de Xbox 2 te maken heeft en of we een harde schijf, een flashdisk of gewoon geen vast opslagmedium zullen terugvinden in de Xbox 2, zal de toekomst moeten uitwijzen.
lalalala, kijk eens iets van +/- 15 posts boven jequote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lalalalala, goed nieuws!!!.
[..]
Ander nieuwsbericht, andere bron, zelfde inhoud..quote:Op donderdag 8 april 2004 21:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
lalalala, kijk eens iets van +/- 15 posts boven je
het patent is geloof ik dat het een hele vernieuwende manier heeft van storagen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
hmmm zou de ps2 harde schijf dan nog wel legaal zijn? of ieder geval moeten ze nu veel geld gaan betalen aan ms als zij ook een console uitbrengen met harde schijf of harde schijf kit voor bestaande console?
Voor screens en bron: Xboxworld.nlquote:Ubisoft's Rainbow Six 3 is nog steeds één van de meest, zo niet het meest gespeelde Xbox Live spel van het moment. Dagelijks spelen duizenden mensen een van de verschillende uitdagende spelmodi. Voor die mensen heeft Ubisoft weer een leuke verassing. Twee nieuwe maps die je over niet al te lange tijd moet kunnen downloaden.
Ubisoft is een van de grote steunpilaren voor Xbox Live geworden. Ze maken de ene na de andere Xbox Live topper en komen daarna ook met goede content. Zo hebben we al meerdere Rainbow Six 3 levels gehad en zijn we ook met Splinter Cell verwend. Binnenkort komen er zelfs ook nieuwe maps voor Pandora Tomorrow. Eerst zijn echter de Rainbow Six 3 fans weer aan de beurt met twee nieuwe maps die binnenkort te downloaden zijn.
De nieuwe maps heten Trainyard en Parkade en zijn binnenkort te verkrijgen bij het downloadable content scherm. Wederom zijn ze gratis en voor niets dus dat kan je ook niet tegenhouden. Speel je Rainbow Six 3 dan kun je deze nieuwe maps uiteraard niet aan je neus voorbij laten gaan. Zie hieronder wat screenshots uit de maps. De bovenste drie zijn uit Parkade, die eronder uit Trainyard.
maar die verschillende manieren van storagen dat heeft de xbox nu alquote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het patent is geloof ik dat het een hele vernieuwende manier heeft van storagen.
Muziek, downloadable content en savegames worden als verschillende dingen opgeslagen...quote:"A gaming system includes a hard disk drive for storing applications and other data. The hard disk drive has multiple storage areas for storing different types of data. [...]"
Beste Xboxlive spelquote:Op donderdag 8 april 2004 23:36 schreef Mister_T het volgende:
Er komen weer 2 nieuwe maps voor Rainbow Six 3 aan!
[..]
Voor screens en bron: Xboxworld.nl
*oneens is*quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste Xboxlive spel
Het is ook iets persoonlijks natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:09 schreef twi het volgende:
Heb jij andere Live games gespeeld dan?
Ja ieder zijn mening. Vind het het coolste Live spel met de meeste DCquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:43 schreef twi het volgende:
Ben het ook oneensPGR2 en misschien MGP2 & MM3 zijn beter
Maar hij is erg goed ja.
Het zijn 3 mapsquote:Op donderdag 8 april 2004 23:36 schreef Mister_T het volgende:
Er komen weer 2 nieuwe maps voor Rainbow Six 3 aan!
[..]
Voor screens en bron: Xboxworld.nl
Ik speel ook met een hoop bekenden.. dat maakt het zeker wel leuk, leuker nog als ze over allerlei games zijn verdeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ieder zijn mening. Vind het het coolste Live spel met de meeste DCMaar ik game dan ook met een hoop bekenden...... misschien maakt dat het wel leuker
* Mister_T is het er helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:41 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik speel ook met een hoop bekenden.. dat maakt het zeker wel leuk, leuker nog als ze over allerlei games zijn verdeeld.![]()
Maar PGR2 heeft geen last bv met het joinen van een server die eigenlijk vol is.. dan is er gewoon de optie niet om te joinen.
En dan die friendsrequesten om ergens te komen gamen.. je ziet ze gewoon niet eens of je moet er expleciet naar zoeken. Sucked ook.
Als je dan gaat rijden.. wil ik ook wel weer wat rondjes met je rijden.. Khad wel een fucking moeilijke afstelling van mijn bike .. dus moet ff op standaard zetten. Anders keil ik in iedere bocht onderuitquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef Mister_T het volgende:
[..]
* Mister_T is het er helemaal mee eens
Zit trouwens nog steeds op Moto GP 2 te wachten
bron: www.xboxarena.nlquote:SEGA Sports heeft vandaag toestemming gekregen van Microsoft om eigen servers op te zetten in het Xbox Live netwerk, het enige struikelblok waarom Electronic Arts niet mee wilde werken aan Xbox Live. Nu SEGA deze mogelijkheid krijgt, waarom zou Microsoft deze functie dan niet gunnen aan EA? Zou dit het begin zijn van Xbox Live enabled games van EA?
"Last year we had to be in Microsoft's closed network. This year, they're introducing something called LSP (Live Server Protocol) that enables us to run our own servers."
Aldus Greg Thomas, de verantwoordelijke man achter de SEGA 2k series. Hij gaat verder:
"LSP allows you to use your own servers. So if that was EA's problem, then they can definitely be on Xbox Live this year. But if they had a different problem, a billing issue or a revenue concern, then that hasn't changed."
Greg Thomas sluit af met een voorspelling, hij denkt dat EA eind dit jaar Xbox Live zal gaan ondersteunen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ow, binnenkort zit m'n XBOX direct op de router aangesloten dus dan kan ik ook wat vaker LIVEn..
SC2 heb ik ook besteld om LIVE te kunnen,.
Khad heb je alweer van mn lijst geschopt vlgs mij.. noooooiiitt online geweest vond ik wel een goeie rede.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, weer geen beelden van PES3 dus...
Ow, binnenkort zit m'n XBOX direct op de router aangesloten dus dan kan ik ook wat vaker LIVEn..
SC2 heb ik ook besteld om LIVE te kunnen,.
Die zitten meestal in het hoesje.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
iemand een idee waar ik handleidingen van xbox games kan vinden?
Behalve als je mod en gebrande cd's speelt natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zitten meestal in het hoesje.
Ja, maar dan ben je sowieso een grote kneus die een intens pijnlijke dood verdient.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:33 schreef SailingAce het volgende:
Behalve als je mod en gebrande cd's speelt natuurlijk
dan heb je geen goede videotheek, want hier zitten de boekjes gewoon bij de spellen als je ze huurtquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of spelletje in de videotheek huurt.
Bij mij niet, waarschijnlijk omdat die boekjes altijd als eerste kapot gaan of kwijtraken enz,quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:28 schreef Tain het volgende:
[..]
dan heb je geen goede videotheek, want hier zitten de boekjes gewoon bij de spellen als je ze huurt
Linker analoge stick in drukken + B of X, dan arresteer je iemandquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Bij mij niet, waarschijnlijk omdat die boekjes altijd als eerste kapot gaan of kwijtraken enz,
Maar keb dus True Crime thuis liggen, en ben een beetje aan het klooien. Keb echter geen idee hoe ik mensen moet arresteren. Nu schiet ik ze altijd maar dood, maar zo wordt ik nooit een "good cop".
beetje overdreven idd... ik heb geen enkele 10 in mn ign-lijst staan... geen enkele game is perfect. Mijn hoogste cijfer is een 9.0quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:37 schreef twi het volgende:
Jij bent niet te zuinig met je cijfers zeg, Mister_T10, 10, 10, 10
(bij je IGN lijst)
ik heb deze week een xbox crystal gehaald en daar zaten 2 controllers bij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:47 schreef gieling het volgende:
hoeveel controlers zitten er eigenlijk bij een nieuw Xbox pakket (dus zonder extra spellen erbij)
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:47 schreef gieling het volgende:
hoeveel controlers zitten er eigenlijk bij een nieuw Xbox pakket (dus zonder extra spellen erbij)
maar ik bedoel dus niet de crystal versiequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:49 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb deze week een xbox crystal gehaald en daar zaten 2 controllers bij.
Sjoe! kiddie consoles zijn verderop.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geef een game een 10 als ik er heel veel plezier aan beleef of beleefd heb, en retarted ik weet dat elke game niet perfect is, maar ik beleef er gewoon heel veel plezier aanquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:37 schreef twi het volgende:
Jij bent niet te zuinig met je cijfers zeg, Mister_T10, 10, 10, 10
(bij je IGN lijst)
Vroeger of later zal ook jij het licht zienquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je maar plezier aan hebt nderdaad.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:17 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik geef een game een 10 als ik er heel veel plezier aan beleef of beleefd heb, en retarted ik weet dat elke game niet perfect is, maar ik beleef er gewoon heel veel plezier aan
Will do... m'n laptop met wifi heeft een 'very good' verbinding op die locatie dus ik verwacht dat m'n xbox het ook wel goed gaat trekken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef twi het volgende:
Laat even weten of je last hebt van lag ermee, want het klinkt wel erg handig voor als ik in 2014 wat geld over heb.
Standaard bike heb je toch? Dan valt het nog allemaal wel te doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:46 schreef Mister_T het volgende:
Tering dat sturen in Moto GP 2 is gaarIemand tips?
zoveel mogelijk rijden! Ik kon eerst niet eens rechtdoor rijden en toen kwam een vriend van mij die nog nooit ge XBOX had of motogp 2. En liet mij alle kanten van de baan zien. Dat was dus echt niet normaal hoe goed die kerel was zonder ooit gespeeld te hebben, bijna perfecte rondes direct toptijden verbeteren (in 10 rondes had die topronde tijd al verbeterd, terwijl ik niet eens in de top 10 kwamquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:46 schreef Mister_T het volgende:
Tering dat sturen in Moto GP 2 is gaarIemand tips?
*kuch* Vond het er al niet uitzien *kuch*quote:Op zondag 11 april 2004 21:03 schreef pkwarts het volgende:
ps2 screen, kon ff geen xbox screen vinden
uit de preview geript:quote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef Mister_T het volgende:
[..]
*kuch* Vond het er al niet uitzien *kuch*
Downedquote:Op maandag 12 april 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof dat men hier ook veel van verwacht
ftp://downloads.codemasters.com/Video/dtm2_racingstyles_mpeg4.zip
[afbeelding]
En die afvalrace in Sept flat out.quote:Op maandag 12 april 2004 09:09 schreef pkwarts het volgende:
er komen zoiezo genoeg racespellen aan:
juiced
dtm2
rallisport 2
burnout 3
Ziet er goed uit. Maar ik koop geen racegames meer.quote:Op maandag 12 april 2004 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof dat men hier ook veel van verwacht
ftp://downloads.codemasters.com/Video/dtm2_racingstyles_mpeg4.zip
[afbeelding]
Terecht.quote:Op maandag 12 april 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Maar ik koop geen racegames meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |