Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vond ze allebei nog steeds al seizoen 9
echt?? wat zonde zegt, ik ga hem ff binnen halen, slechter dan fight the future? die vond ik destijds nog wel goed te doen...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef Wouter2006 het volgende:
deze film kon niet tippen aan de slechtste aflevering van de serie.
als een echte x-file fan vind ik dit echt sonde! wat een troep.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef planethugo het volgende:
zo kun je tenminste meepraten als iemand t over 'die nieuwe x-files film' heeft 'ja man daar was echt niks aan he'
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
The X-Files: I Want to Believe (Chris Carter, 2008)
Na jaren lang wachten was het eindelijk zover, nog 1 keer een X-Files. Het was echt een en al spanning hoe de film over mijn ultieme favoriete serie zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig. Ik heb express niks gelezen over de film en totaal niet mee beziggehouden op blogs en dergelijken. Ik wou niets weten van het verhaal en helemaal niet of het te maken zal hebben met mijn ultieme favoriete verhalllijn, black cancer. Helaas moest iemand aan mij verklappen: "jammer he dat X-files film niet over Aliens gaat". Jammer maar ok, we gaan vrolijk door en doen alsof er niets aan de hand is.
Met deze instelling zit ik in de bioscoop. Nietsvermoedend alle voorafgespeelde films in het Nederlands... en ja hoor, verkeerde film ingelegd. Godver, nog 15 minuten wachten. Zenuwen gaan helemaal tekeer. Ik kan iet meer wachten. En toen begon het. Ja heerlijk, de bekende x-files tune in een nieuw jasje. Bedankt Mark Snow. Kippenvel!! Spanning begon al snel. Wat gaat er gebeuren. En ja hoor, het precies zoals ik al hoopte. De humor, Scully en Mulder die nog steeds bij elkaar zijn. Niet verwacht dat het dus ook in het "nu" afspeelt. Ik had verwacht dus dat het een verhaal zou zijn in ergens tussen de seizoenen door. Maar dat was voor mij dus de grootste traktatie. Waar zijn ze nu? Wat doen ze nu? Al die vragen werden beantwoord. Prachtig dat Mitch Peleggi ook nog even liet zien. Maakte het toch alsnog compleet.
Desondanks is er een minpuntje. En dat is dan ook een puntje met een "je". Ik had graag nog Dogett en Reyes willen zien. Jammer. En je mist toch KGB man en Kreycheck. Maar dat is meer een gemis.
Ik werd vermaakt. Alsof ik weer een aflevering aan het kijken was. En dat is toch best wel een traktatie. En daarom geef ik deze film de cijfer 9.0
Noemde je mij een beunhaas?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:Alsof dr in elke X-Files ep. aliens zaten of zo zeg
Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat dequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:Alsof dr in elke X-Files ep. aliens zaten of zo zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat deIk vind niet dat je uit de film kan halen dat hij zich daarbij neergelegd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden.
Wie weet waar ie allemaal op zit te broeden en wat ie bij houdt in die kamer van m....
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?
Jamaar ik bedoel in het specifieke geval waar ze aan werkten in de film deden aliens en de conspiracy helemaal niet ter zake dus zo gek is het niet dat het niet ter sprake komt toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.
Maargoed we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Inderdaad. Aan de ene kant is een open einde mooi, aan de andere kant, als je dan toch besluit een film te maken die zich afspeelt na die gebeurtenissen van de seizoenen... kom dan niet met deze crap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
Als leidraad wel. Ik heb nog steeds geen closure met het alien verhaal.
Het is nu meer een opgeleukte episode, en dan nog een matige ook. In de seizoenen die ze gemaakt hebben zijn tientallen betere te vinden.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Juist wel, om de film ook toegankelijk te maken voor mensen die de serie niet echt gevolgd hebben.
Ik vond het wel een logische keus hoor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
Mulder is overigens wel oud geworden zeg. Maar wellicht dat dat effect nog wat versterkt wordt, doordat ik onlangs de DVD-box van seizoen 4 heb afgerond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |